Здрава економска политика Владините автобуси со енормни цени корупција или?

  • Креатор на темата Креатор на темата igor108367
  • Време на започнување Време на започнување
Brainbug бранејќи ја владата на секоја можна тема на форумов си го изгази името:smir:
Прво ќе тргнам од забелешката дека е ова е муабет за на клупа на кој се надоврза со цитирам„Затоа и претходно реков и да има некој провизија алал нека му се парите, и да имало провизија (а нема!)“ Ова е типичен пензионерски одговор.
Јас знам и сум убедена дека никој од тие што вршат јавни набавки не останал со чисти раце.При тоа имам очи да го видам перењето на пари кое денес се прави,милионски суми за нешто што не вреди и слично.За автобусиве не влегувам во дебата на кого му е подолг,туку тргнувам од денешнава ситуација.Имаме милијарда и сто девизи,а некој сака на кина да и дадеме 300 милиони.При тоа очекуваме уште толку потешки денови и уште повеќе нови споменици кои се лијат во Италија пример.Разбирам колкави се трошоците за сервис и дека поефтино ни е да имаме нови.Но дали ти разбираш дека твоиве богови несмеат да изнесат ни едно евро од земјава?Дали разбираш дека тие 300 милиони треба да се вбризгаат во домашна економија која исто така несмее во моментов да увезе ни клинец од странство (доколку го добие тендерот).Затоа реков уште 5 години ќе се возиме со стариве додеак домашна фирма ги направи автобусите.
Кога го видов Ден Дончев како жолчно застана зад Санос,сфатив дека некој и од таа зделка ќе добие дебели пари.
хехе ВЕРИ смарт гирл ..си се наместив со пензионерскиот муабет и ме испенали, признавам седам и куцкам во моментов со меко перниче на столот..иако тоа кога го напишав мислев на муабетите нема да палат или ќе се превртуваат на кривини..
Но, добро е што од почетните дијаметрално спротивни ставови сега имаме барем чекор приближување. само колку фор тхе рецорд, никогаш не ми значело ништо името, ми значел и сеуште ми значи само образот :) првото е променлива, второто е константна категорија без оглед дали е тоа од личен или од јавен аспект мислено и кажано.
Интенцијата со автобусиве не ми беше да бранам Владин став туку мојот личен. Јас за нив се израдував уште при промоцијата на идејата и кога се пишуваше и реплицираше и на форумов.Тогаш, истите или слично што велеа нема шанси тоа да се случи или да видам постапка за ЈН па тогаш, денес се против тоа што биле со ЕУР5 стандард или евентуално многу поевтини.. но тогаш коментарите им беа од подруг тип, и тоа можеби и беше причина плус да напишам некој ред екстра. И нормално кај сите нас има некој момент како последица на професионалната деформација во секојдневниот живот што предизвикува искра и се реагира веднаш на тастатура, кај Вас се тоа млада дамо благајничките записи чинам беше (срѕ ако сум грешка) кај мене тоа се јавните набавки. Јас сум секојдневно сведок за напредокот при (речиси) трајното елиминирање на коруптивниот елемент на ова поле (можеме и на ПП да продискутираме да не одам оф топик). И ова беше тема стриктно за автобусите и придобивките версус лошото од нивната набавка, за економскиот момент можеме да дискутираме на друга тема, со вас дискусијата секогаш е задоволство. Еве на пример колку за инспирација некој друг да отвори нова тема, зошто СДС-то го бојкотираше Гошев на последната седница на комисијата и што значеше изјавата на Гошев дека во Мај и Јуни се покажуваат првите знаци на подобрување на состојбата во РМ?? ама на друга тема нека тече оваа стриктно за автобусите:smir:
 
хехе ВЕРИ смарт гирл ..си се наместив со пензионерскиот муабет и ме испенали, признавам седам и куцкам во моментов со меко перниче на столот..иако тоа кога го напишав мислев на муабетите нема да палат или ќе се превртуваат на кривини..
Но, добро е што од почетните дијаметрално спротивни ставови сега имаме барем чекор приближување. само колку фор тхе рецорд, никогаш не ми значело ништо името, ми значел и сеуште ми значи само образот :) првото е променлива, второто е константна категорија без оглед дали е тоа од личен или од јавен аспект мислено и кажано.
Интенцијата со автобусиве не ми беше да бранам Владин став туку мојот личен. Јас за нив се израдував уште при промоцијата на идејата и кога се пишуваше и реплицираше и на форумов.Тогаш, истите или слично што велеа нема шанси тоа да се случи или да видам постапка за ЈН па тогаш, денес се против тоа што биле со ЕУР5 стандард или евентуално многу поевтини.. но тогаш коментарите им беа од подруг тип, и тоа можеби и беше причина плус да напишам некој ред екстра. И нормално кај сите нас има некој момент како последица на професионалната деформација во секојдневниот живот што предизвикува искра и се реагира веднаш на тастатура, кај Вас се тоа млада дамо благајничките записи чинам беше (срѕ ако сум грешка) кај мене тоа се јавните набавки. Јас сум секојдневно сведок за напредокот при (речиси) трајното елиминирање на коруптивниот елемент на ова поле (можеме и на ПП да продискутираме да не одам оф топик). И ова беше тема стриктно за автобусите и придобивките версус лошото од нивната набавка, за економскиот момент можеме да дискутираме на друга тема, со вас секогаш со задоволство. Еве на пример колку за инспирација некој друг да отвори нова тема, зошто СДС-то го бојкотираше Гошев на последната седница на комисијата и што значеше изјавата на Гошев дека во Мај и Јуни се покажуваат првите знаци на подобрување на состојбата во РМ?? ама на друга тема нека тече оваа стриктно за автобусите:smir:

добро бе формалисти...до коа одма ќе бегате од бегањето у друга тема???...демек офф-топик...тоа се бе фусноти..дообјаснувања, ако не е без забегување...
..инаку можеш да дубиш и на трепки, ама двоспратни автобуси, па од Кина , па за таа пара , па испорачани во перуиод од три години, кој почнува со две исти такви непрестапни, како грејс период...па демек нема ситни слова,па ни абер од далавера...тоа на некои други во некое друго време :)
стварно ..зошто три години период на испорака, кога тоа кинезите ТАБАЧАТ 100 "квалитетни" автобуси...дневно????
..нешто се мислам...ќе испонастрадаат дрворедите по скопје....заради двоспратноста...или нови дрвореди е новиот проект...ДОМАШЕН за да не биде ептен се од увоз...????
 
Абе луѓе, ве читам и се замислив...Сте запнале како да стварно ќе се купат автобусиве па лицитирате со цени, квалитет, количини и фирми... Абе Македонија е ова... Ќе им падне на уставен:vozbud::pos2::vozbud:... А еве да одсонуваме дека ќе се купат... Па кога ќе "Закуцаат" два-три комада на подвожњак кај стоковна МОСТ(поранешна), еден кај подвожњак накај црниче, еден кај тутунски итн... А, да, еве замислете си 11 за Рашче, дупла, висока,нова. А вози Стојче Луди, комшијата... па по тоа кривините...Фитипалди у најбољи дани... И онда имаме меѓунационален конфликт...автоматски...дупли... ние сме пуштиле дупла 11 накај Рашче... ние сме криви... Се превртил. А кажете ми и кој кој ќе се вози у тоа гужвите на втори спрат... Замислете си ситуација: Тргнуваш со 5-ка од Три Бисери накај Ѓорче околу 14:30 у вторник... Кажуваш добар ден на возачот и се качуваш на втори... Наоѓаш место за седење(Три Бисери е, скоро на почеток) и си седнуваш... е тогаш, некаде после рекорд фино-лепо си станеш за да стигнеш до врата, зашто веќе некаде кај градска се накрцал автобусот... па со антиципација гледаш да си фатиш место некаде на први, до врата, за да се истовариш некаде у Ѓорче, да не те носи до Дексион(Ѓорче 2)...Далеку е..
далеку исто како и двокатните автобуси у Скопје...

Izdrzano mislenje na Crnko, ako amputirame namesteni tenderi i lopovluk koj vo sekoj slucaj e prisuten kolku ovie avtobusi bi bile prakticni vo Skopje ,dali ne e podobro da se investirase vo klasicni avtobusi i so ostatokot od parite da se investirase vo patnata infrastruktura vo Skopje koja e vo ocajna sostojba i izgleda kako Bejrut vo 80-90-tite od minatiot vek.
 
добро конкрете, мислиш ли дека ќе имаше домашна компанија аплицирано доколку се бараше изработка за 1 година не помалку??? најверојатно затоа 3 ставија..
Џони, како што бев пред некој период израдуван за автобусиве сега таквото очкување ми е за инфраструктурата во скопје, иако интересно прашање постави, градот го засегаат автобусите, а тие што незнаат кои улици се под град а кои под општина еве блиц одговор видите ли автобус на ЈСп тоа е е асфалт под ингеренција на градот се останато е на општината.. најпросто така. Ајде штулиќ немаме веќе политика форум, отварај нова тема овде и реди со кои градски сообраќајници реално имаме проблем и што и каде да се прави.. и што и каде се прави..само да не ја загадуваме оваа тема
 
зошто три години период на испорака, кога тоа кинезите ТАБАЧАТ 100 "квалитетни" автобуси...дневно????
Мислиш ли дека така лесно се прават 100 двоспратни автобуси на ден?

Нашите се дојдени од иднината. Code name : Voyager. Или пак се работи за нов модел или пак страната не е апдејтирана. Кој знае. Едно е сигурно таа е фирмата од која нарачавме. Барем така тврди владата.
Да бе,фирма која произведува толку многу автобуси да не направи апдејт на страницата,во тоа се сомневам?

Нема здрава економска политика која макар и еден денар ќе изнесе од државата во ова време.Сите тендери на кој добиле странци можат комотно да ги изгужваат хартиите и да ги искористат онаму каде е најпотребно.Сме се возеле со јсп 50 години,ќе се возиме уште 5 ништо страшно,ќе преживееме.Оваа понуда со милиони,освен македонска компанија која би вработиле дополнителни лица,несмее никој друг да ја добие.Освен тоа секој дел треба да е кај нас произведен макар го праеле по една година.Се останато од ова е криминал,перење пари и свесно уништување на економијата за која подоцна би рекле„светска криза“.
Зошто владата да им ги купи автобисите на ЈСП кога можат тие самите да си земат кредит,да не се сакати па да не можат да одат до банка и да побараат?
Нели е малце нелогично тоа?
Тогаш би требало владата да купува руда и за ФЕНИ,да увезува струја и за ХЕК Јегуновце...
Овде се отвориле многу теми дека владата ќе купи ова или она ама на крајот си останува само нашето пишување! :smir:
Кога ќе ги видам автобусите тогаш ќе верувам а до тогаш ремет без граници...
 
Мислиш ли дека така лесно се прават 100 двоспратни автобуси на ден?


Да бе,фирма која произведува толку многу автобуси да не направи апдејт на страницата,во тоа се сомневам?

1.си се распрашал ли АСАЛНА фирма како БОИНГ на пример колку авиони ДНЕВНО ПРАВИ...од тоа АВИОНИТЕ со големо А????
2.да не таа ВИСТИНСКАТА фирма има две А во името??? и појма нема дека добила тендер во МКД..???
 
dali ne e podobro da se investirase vo klasicni avtobusi i so ostatokot od parite da se investirase vo patnata infrastruktura vo Skopje koja e vo ocajna sostojba i izgleda kako Bejrut vo 80-90-tite od minatiot vek.
Или дали не е попаметно да ги поправат улиците па после да набавуваат нови автобуси (чии амортизери, полуосовини, пневматици... сигурно не се евтини). Ова би било исто како прво да купиш авиони, а после да градиш хангари, писта, контролна кула..., во ваква состојба џабе двоспратни, може и со лифт да се земат.

Без разлика дали е на општината или на градот (многу лоша поделба на ингеренциите во Скопје, но добра за забушавање на обврските), улиците се повеќето во многу лоша состојба, а ние ги плаќаме давачките. Без разлика чии се, автобусот за догледно време ќе бара поправки. Деловите пак ќе одат на тендер? Граѓаните плаќаат секогаш дупло и тродупло, а наместо тоа треба можеби малку да подзастанат. Не треба многу, само да седнат да направат муабет со надлежните во ЈСП, да видат какви проблеми имаат со патната инфраструктура. Башка цената, според првиот пост има голема разлика, многу голема. И башка функционалност, Crnko фино напиша за функционирање на двоспратните.

ОЧАЈНА СЛИКА НА НАЈФРЕКВЕНТНИОТ БУЛЕВАР ВО МЕТРОПОЛАТА
Нинџа желки излагаат од Партизанска!
Запрашани за лошата моментна ситуација на булеварот Партизанска, од Јавното претпријатие "Улици и патишта" велат дека од 15 јули за време на годишните одмори ќе се преземат активности за санирање на згужваниот асфалт на автобуските и пред семафорите, работа која значително ќе ја подобри ситуацијата на булеварите вклучувајќи ја и Партизанска
Колку сме само навикнати на она -ќе. Транспортот не познава -ќе. Тоа се вложувања во возилата кои никогаш нема да се вратат.
 
Brainbug јас не се разбирам во машинство и затоа тој дел од темата го прескокнувам,не дека не е важен,напротив еве има дечки кои ги читам и даваат објаснување на квалитет.Мислам дека го знаеш фактот дека банкарска гаранција од милиони колку што беше побарана за тендерот македонските банки не даваат.Да не шпекулирам,треба да ја видам максималната гаранција што ја даваат,затоа и санос ја немаше во документација.
Ако кинеските автобуси се поквалитетни,јас секогаш гласам за квалитет,но..условите налагаат да се даде на домашна компанија.Затоа и спомнав 5 години,за такви милионски транфери од буџет ќе ни требаат 5 години од денес за да си ги дозволиме,ако се опоравиме мислам до тогаш:).Значи имаат избор,да почекаат некое време со нарачкава (мој став е дека не треба сега да се набавува ништо,без разлика на домашна странска),втората опција е да дадат на домашна (и на тој начин да си продолжат со фискал лудило политика,која подоцна ќе навлече домашно задолжива,кревање каматни стапки и слично) и трета опција која во моментов е смртоносна е да ги изнесат овие 300 милиони од државата и да го остават Гошев со 700 милиони само да си го чеша газот годинава,а здравје почеток 2010 па и да банкротираме или девалвираме.
Не сме надвор од темата,бидејќи во економија еден чекор влече друг со себе,нема процес кој се разгледува изолирано.А на прашањето за бранењето на Гошев,убаво си рече човекот,треба да видиме дали овие позитивни флуктуации се привремени или трајни.Трајни сигурно не се,бидејќи минималното движење на кривата нагоре е од дознаките (иселеници),а стабилизирањето на девизниот пазар се случува во мај месец по резултат на потреси.Знаеш валандовско како беше?Маваат земјотреси,па се смирува земјиштето на ден два и потоа повторно продолжуваат.Само овде треба да видиме со кој интензитет ќе ни биде вториот удар,првиот ни изеде пола милијарда евра.И да напоменам дека овие удари ги зададе нашата ценета фискална власт:smir: (благајничките записи ми се слаба точка,имаш право,патем и јас уживам во дискусијата со тебе:back:)
 
Eх, каде е пустиот комунизам кога кинезите купуваа стотици автобуси од ФАС...
 
добро конкрете, мислиш ли дека ќе имаше домашна компанија аплицирано доколку се бараше изработка за 1 година не помалку??? најверојатно затоа 3 ставија..
Џони, како што бев пред некој период израдуван за автобусиве сега таквото очкување ми е за инфраструктурата во скопје, иако интересно прашање постави, градот го засегаат автобусите, а тие што незнаат кои улици се под град а кои под општина еве блиц одговор видите ли автобус на ЈСп тоа е е асфалт под ингеренција на градот се останато е на општината.. најпросто така. Ајде штулиќ немаме веќе политика форум, отварај нова тема овде и реди со кои градски сообраќајници реално имаме проблем и што и каде да се прави.. и што и каде се прави..само да не ја загадуваме оваа тема

Brainbug Skopje ne me tangira voopsto uste pomalku patnata infrastruktura na Skopje licno mi se staveni vo prioriteti zaedno so gladnite vo Afrika, izgleda ne mi go razbra postot znaci Vlada na Makedonija kupuva avtobusi od moj pari spored toa jas i sekoj sovesen gradzanin mora da bide zagrizen kade se trosat parite dali se trosat za nekoj funkcionalen proekt i dolznost e spored mene da dade soodvetno mislenje za toa.

Kako prvo mene ne mi jasno kako moze Vlada da im kupuva avtobusi na JSP,po moe bi trebalo JSP da e pod ingerencija na opstinata vo slucajot Skopje i nikako pod drzavna kapa ili sto bi bilo uste podobro da bide privatizirano pa so svojot kvalitet neka si izbori status kako najdobar avtoprevoznik nema sto da cekaat kikiriki od drzavata, vo vakov slucaj samo se pomocuvaat na toj liberalen kapitalizam sto sekojdnevno go proklamiraat naokolu po dnevni mediumi i ja unistuvaat konkurencijata.

Ke ostanam sepak rezerviran so odgovorot zosto ne znam dali Vladata go ima otvoreno ovoj tender ili pak opstina na grad Skopje informaciite naokolu sto gi procitav mi se sturi i kontradiktorni.

Okolu ekonomskata opravdanost na ovoj poteg na vladata bi rekol deka e ocaen, zosto mislam deka avtobusite se disfunkcionalni za Skopje i zatoa sto prioritetite na Vladata ne soodejstvuvaat so momentalnite sostojbi koj ne sublimiraat i e edno od najlosite pragmaticni resenie da se resi sostojbata so javniot haos vo Skopje.

Avtobusite se poracani ili pak taka e nagovesteno za da go resat haosot vo javniot prevoz na Skopje, a ne da si go merime so Englezite na kogo mu e pogolem zatoa diskusijata kolku navistina vredat jas ja razvodniv zosto sepak toa e nesto sekundarno spored mene vo diskusijata.
 
Апсурдно е на ЈСП владата да му купува автобуси. Фирмата е презадолжена, корумпирана, нуди неквалитета услуга. А истовремено е монопол во автобускиот превоз.

Решението е кај приватните превозници. Да им се дадат рентабилни линии. Ќе добиеме и поквалитетна услуга, пониска цена и сигурно е дека самите ќе вложат пари во нови автобуси.
Но тешко дека на ваков чекор би се одлучиле, затоа што корупцијата во ЈСП е поврзана со локалната власт.
 
Апсурдно е на ЈСП владата да му купува автобуси. Фирмата е презадолжена, корумпирана, нуди неквалитета услуга. А истовремено е монопол во автобускиот превоз.

Решението е кај приватните превозници. Да им се дадат рентабилни линии. Ќе добиеме и поквалитетна услуга, пониска цена и сигурно е дека самите ќе вложат пари во нови автобуси.
Но тешко дека на ваков чекор би се одлучиле, затоа што корупцијата во ЈСП е поврзана со локалната власт.

Точно,унификација на приватни автобуси,и концесија за истите на распределени линии му е мајката,а не форсирање на одредена фирма одсекогаш склона кон манипулации и криминал со создавање монопол од граѓански (наши) пари.Само ова не е нормална држава па тоа да се направи.Метрото исто така не е лоша замисла,а и поефтино е за одржување кога ќе се согледа реалноста дека вработени во Колска од Велес немаат работа и плата.Инаку Скопје е измислен за трамвајски превоз во комбинација со “метро“ со оглед на неговата површина и нивелација.:toe:
 
Stvarno be, ima nekoj soznanija kolku bi kostalo izgradba na tramvaj?
Jas kolku sto se sekjavam bese pomalku od 50 milioni evra.
 
Метро, ако копаат во ред. Но трамвај за овие улици, никако. Едино ако за трамвајски превоз се смета по партизанска и уште една, две улици. Ќарот е еднаков на ништо во споредба со она што ќе се вложи. Трамвај имаат градови кои со самото развивање на градот ги сместуваат и шините, па според тоа го формираат со тек на време и патничкиот сообраќај, јавниот превоз... Сите градови (Виена на пример, Белград) се "трамваизирани" со самиот нивни развој и градба. Во Скопје прво дојде 3/4 од Македонија и сега каде трамвај. Едино би дошол предвид трамвајот да виси над нас, горе. Ние не можеме да возиме нормално најмалку ради автобускиот превоз.
 
Точно,унификација на приватни автобуси,и концесија за истите на распределени линии му е мајката,а не форсирање на одредена фирма одсекогаш склона кон манипулации и криминал со создавање монопол од граѓански (наши) пари.Само ова не е нормална држава па тоа да се направи.Метрото исто така не е лоша замисла,а и поефтино е за одржување кога ќе се согледа реалноста дека вработени во Колска од Велес немаат работа и плата.Инаку Скопје е измислен за трамвајски превоз во комбинација со “метро“ со оглед на неговата површина и нивелација.:toe:

ABC ke ja isterame rabotava off-topic ama ne bi se soglasil nitu so edno od tvoite ponudeni resenija, mislam okolu metroto za vreme na kampanjata na Trifun ili koj i da bese izleze profesor po geodezija i covekot na edna emisija ubavo objasni deka Skopje e trustno podracje i deka metro e samo utopisko resenie za politicki kampanji.

Apropo tramvajot isto taka treba ogroooomni vlozuvanja vo celata patna infrastrusktura vo Skopje za da moze da se adaptira na takov javen prevoz, odnosno treba da se promeni celo gradsko jadro da se prosirat ulici isturkaat zgradi itn itn za da se etablira nekakov tramvajski sistem vo Skopje.

Paradoksalno sto kur nie dvajca Prilepcani ja tupime za Skopje :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom