Здрава економска политика Владините автобуси со енормни цени корупција или?

  • Креатор на темата Креатор на темата igor108367
  • Време на започнување Време на започнување
ABC ke ja isterame rabotava off-topic ama ne bi se soglasil nitu so edno od tvoite ponudeni resenija, mislam okolu metroto za vreme na kampanjata na Trifun ili koj i da bese izleze profesor po geodezija i covekot na edna emisija ubavo objasni deka Skopje e trustno podracje i deka metro e samo utopisko resenie za politicki kampanji.

Apropo tramvajot isto taka treba ogroooomni vlozuvanja vo celata patna infrastrusktura vo Skopje za da moze da se adaptira na takov javen prevoz, odnosno treba da se promeni celo gradsko jadro da se prosirat ulici isturkaat zgradi itn itn za da se etablira nekakov tramvajski sistem vo Skopje.

Paradoksalno sto kur nie dvajca Prilepcani ja tupime za Skopje :)

Арно велиш,шо има Прилепчани да се грижат за Скопје кога во Прилеп имаме градски превоз со автобуси купени на лецитација од реквизитите на овој филм:

 
Имаше една интересна идеја во предизборната кампања на Страшо Ангеловски(Кандидат за градоначалник), за решавање на сообраќајниот хаос. Решението би било трамвај, при што трасата би поминувала по кејот на Вардар.

Не знам дали ова може да се реализира но Страшо Ангеловски тврдеше дека за ова решение има проект од институтот за сообраќај од Диселдорф.

Така би добиле еден вид надземно метро или експресен трамвај, кој непречено ќе ги поврзува двата краја на градот, а нема да поминува низ градскиот метеж, нема да бара реконструкција и долгорочна блокада на градските улици. Според проектот потребни се почетни средства од околу 5 милиони евра, кои би се обезбедиле од Градот и од европските фондови.
 
Имаше една интересна идеја во предизборната кампања на Страшо Ангеловски(Кандидат за градоначалник), за решавање на сообраќајниот хаос. Решението би било трамвај, при што трасата би поминувала по кејот на Вардар.

Не знам дали ова може да се реализира но Страшо Ангеловски тврдеше дека за ова решение има проект од институтот за сообраќај од Диселдорф.

Така би добиле еден вид надземно метро или експресен трамвај, кој непречено ќе ги поврзува двата краја на градот, а нема да поминува низ градскиот метеж, нема да бара реконструкција и долгорочна блокада на градските улици. Според проектот потребни се почетни средства од околу 5 милиони евра, кои би се обезбедиле од Градот и од европските фондови.
Само како тој трамвај би поминувал под мостовите кои се изградени по должината на Вардар? И која би била поентата на трамвај, ако не поминува низ централното градско подрачје?
 
Само како тој трамвај би поминувал под мостовите кои се изградени по должината на Вардар? И која би била поентата на трамвај, ако не поминува низ централното градско подрачје?
Не знам како, но ако навистина постои проект, тогаш постои и решение во проектот.:toe:
 
Само како тој трамвај би поминувал под мостовите кои се изградени по должината на Вардар? И која би била поентата на трамвај, ако не поминува низ централното градско подрачје?

чудно е како ВЛАДАВА, иако по години многу млада, со формално надпросечно образование ( акцент на формално)...е толку материјално дрчна да тоа е чудо невидено...
..претпоставувам дека е ДРЧНА , бидејќи , ако не е тогаш е просечно, мнооогу глупава..што е веќе неопростиво....
..да набавуваш ДВОСПРАТНИ автобуси за Скопје е невидена работа , освен ако не се погледа целата работа низ призмата на "еден млад..Македонски бизнисмен " кој сакале да признаеме или не, не може да заспие навечер , ако пред тоа во текот на денот...не "закрпил" некого барем за ситни 10.000 евра...:)
Скопје е ретко видена сообраќајна папазјанија и навистина беше потребно да се одвојат 100.000 евра и да се распише светски конкурс за ИНОВАТИВНА ИДЕА за јавниот превоз во Скопје...
...........ем ќе си соберевме добри идеи, ем сигурно ниедна немаше да предвиди ДВОСПРАТНИ АВТОБУСИ..., но тогаш, тајфата зад младиот македонски бизнисмен ќе останеше сува за голем куп милиони евра.... :)
 
ако се оди во тема, да додадам. martin__ ко што кажа, која е поентата да се оди вон централно градско подрачје со трамвај. Трамваите се градени одамна (има доста градови каде нема трамвај, но транспортот нормално си функционира), а ние допрва да започнуваме би било апсурдно према трошоци, улици, објекти...и слично во Скопје. Сето тоа фино лепо ќе треба да се преуреди или сруши или поправи. А да не замислувам каков ќе е асфалтот крај шините после некоја година-како асфалтот крај шахтите-пропаднат. Освен 2-3 улици на кои можеби (па и во тоа се сомневам) можат да се постават трамваи, за нормално поврзување со трамвај треба многу (спомена и Џони) вложување за додатни работи. И на крај шините ќе ни пропаднат во дупки :smir: Да не се залажуваме, трамвајски превоз од типот на будипештанскиот и виенскиот нема шанси да се одржува, брзо ќе се распадне. А башка е опасност и кочница за многу учесници во сообраќајот, посебно во пребукирани улици со паркирани возила, запрежни коли...

Скопје е ретко видена сообраќајна папазјанија и навистина беше потребно да се одвојат 100.000 евра и да се распише светски конкурс за ИНОВАТИВНА ИДЕА за јавниот превоз во Скопје...
Можда висечки тролејбуси? :)

У ствари која е целта на набавка на двокатни, на набавка на поскапи и на воопшто набавка во оваа година (година на криза, година на споменици и година на змејот). Доцнењето нема да се реши-тоа зависи од диспечерите и организацијата на ЈСП. Прљавштината исто, за една недела и овие ќе се испрљаат. Гужвите кои ги прават низ улиците-гужвите ги прават погореспомнатите учесници, а не автобусите. Ако се автобуските станици, истите треба плански да се преместат. Модернизација не се добива автоматски со набавка на нови, туку со многу планирања (за кои си има сообраќајни и други експерти во ЈСП), координација, меѓусебнокомуникациска опрема, хигиена, одржување на автобусите, курсеви по култура и комуникација на шоферите...многу нешта пред набавката.
 
.................У ствари која е целта на набавка на двокатни, на набавка на поскапи и на воопшто набавка во оваа година (година на криза, година на споменици и година на змејот)............

.....треба некако и негде да се потрошат тешко заработените три милијарди евра буџет.:toe:
 
.....треба некако и негде да се потрошат тешко заработените три милијарди евра буџет.:toe:

Па со оглед на Северно Македонскава Портокалова Револуција:
-“спомен-музеј манијата“ во Скопје,шмизлите и биковите,машината за изработка на сателити од Микросам,Кинеските двоспратни автобуси,ни фали уште едно вакво здание среде Скопје за да се потрошат “рационално“ 3 милјарди евра буџет:

ryugyong_fr.jpg
 
guided_bus_side_420x279.jpg

noname_11.jpg


getdata_main.php
guided_bus_wheel2_420x279.jpg


ako ne se vakvi, so samovodenje...j'zk...:)
baska otvaraat nevideni moznosti za NOVI gradezni raboti...:)
 
Возејќи сабајле низ градов, можеби метро но наместо воз во метрото, со нешто вакво внатре.

04EE1254F9A1034781E6C3844ACCC984.jpg

Нашата несериозност, сенс за половичност и способноста за искористување на одредени проценти при набавки и тендери носи сомнеж во секој ваков проект, дали се двокатни автобуси, дали метро...сеедно. Кога канализацијата е со таков проток да не може да прими поголемо количество вода, како ќе градат подземна железница?
DOUBLE_DECKER_BUS.jpg


Тешко на тие што ќе се возат горе, им посакувам среќа да се симнат...некако. Но ако гледаме од позитивната страна, во услови на зголемен водостој во Скопје, ова е одлично решение.

Во секој случај тресла се гора-карванот врви, ќе се истера и овој економски проект, колку и да е економски неоправдан , нереален и непрактичен.
 
Epa nz so e rabotata,namesto ovie avtobusi mozevme poleka poleka da pocnuvame so pripremi za izgradba na tramvaj i nekade 2010/2011 da pocnevme da go gradime. Vaka samo ke gi imitirame Londoncani
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom