Во Албанија отворен најдолгиот тунел на Балканот

  • Креатор на темата Креатор на темата Dardan-ia
  • Време на започнување Време на започнување
И таму градат само тунели , мостови, патишта... ама затоа пак болниците им се хорор- вели шпанската репортажа
болниците во Албанија наликуваат како од времето на Втората светска војна

во албанските болници е поверојатно де се инфицирате, отколку да бидете излекувани

http://www.20minutos.es/noticia/1746601/0/sanidad-albania/hospitales/sobornos/

http://brif.mk/balkan/spanska-reportaza-albanskite-bolnici-se-horo/
 
Отворен автопатот Тирана-Елбасан

Во рекордно време од само 13 месеци, во Албанија е изграден автопат од 27км.

Автопатот е 2х2 , како нашиот Тетово-Гостивар, но мислам дека лентите се пошироки на тој во Албанија, и не само тоа , туку се работи за исклучотелно тежок терен , за што се изградени 2 тунела од по околу 2,5км , и неколку моста , од кој едниот е доста голем.

Автопатот кошташе 300 милиони (долари мислам беа.

Иако засега се пуштени само 2 ленти од автопатот , но и другите наскоро ќе се завршат. Бериша не можеше да чека да заврши, пошто имаат избори таму :)

Ги натера грците (компанијата Актор) да работат 24 часа за да го завршат пред избори, ретко кој веруваше дека за 13 месеци ќе завршат сите тие тешки делов, но успеа.

Иначе сега Тирана-Елбасан ќе бидат далеку само 20 минути, а не како претходно час и пол.
 
Не ставаш наслов готово ако е пола или помалку готово и го сместуваш во една реченица подолу.Ама политички маркетинг :sneaky:
Точно готова е само едната страна, 2 ленти - еден правец.Другата уште не е готова, значи не се 13 месеци.
thumbnail.php
 
пред 8 години сум ја возел старата делница Елбасан-Тирана преку планината.Возев ноќе бидејќи дење треба доста храброст или лудост за да се вози
 
пред 8 години сум ја возел старата делница Елбасан-Тирана преку планината.Возев ноќе бидејќи дење треба доста храброст или лудост за да се вози

И јас сум патувал низ стариот пат , и тоа со автобус ноќе, што викаш да беше дење ќе беше хорор, вака барем ништо не се гледаше, освен светлата на некое село таму доле ахаха, се качуваше нагоре како за во Месечина да бевме тргнати, ни препреки не гледав, мала грешка и отиде.

Сега тој пат ќе остане за авантуристите, мислам дека истовремено и стариот пат е реконструиран.
 
И јас сум патувал низ стариот пат , и тоа со автобус ноќе, што викаш да беше дење ќе беше хорор, вака барем ништо не се гледаше, освен светлата на некое село таму доле ахаха, се качуваше нагоре како за во Месечина да бевме тргнати, ни препреки не гледав, мала грешка и отиде.

Сега тој пат ќе остане за авантуристите, мислам дека истовремено и стариот пат е реконструиран.

Ставиле сега препреки, ама што ќе држат тие бе.
Сум патувал и дење и ноќе, ептен авантуристички е. Освен тоа кога знаеш дека си во рацете на друг човек (возачот)...:гик:
 
Ставиле сега препреки, ама што ќе држат тие бе.
Сум патувал и дење и ноќе, ептен авантуристички е. Освен тоа кога знаеш дека си во рацете на друг човек (возачот)...:гик:

Тоа е оној патот кај што место банкини има мермерни споменици од тие што загинале?
Јас кога бев имаше еден лудак пред нас со x6-ка, од што го гледав како вози ми се лошеше.
И да, дење беше, ми смрзна гомното.
 
јас се враќав од Црна Гора и на враќање решив да го пробам и тој пат.Го возев околу полноќ и се сеќавам на врвот на планината гледам лево-долу во провалијата гледам светла од село,се вртам десно во провалијата исто така светло.Ми изгледаше како да возам по сртот на Андите ,а не во Албанија
 
Израдбата на автопатот Приштина-Блаце ќе почне на почетокот од 2014та

Америчко-турскиот конзорциум Бехтел-Енка даде понуда од 500 милиони евра за изградба на автопатот , како и друга опција од 600 милиони евра , а во кој ќе биде вклучен и тунел кај Качаник.

Бехтел-Енка е конзорциумот кој го градеше автопатот од границата со Албанија до излезот на Приштина. Досега се изградени 61км , со што Приштина е автопатски поврзана со Албанија (Тирана-Драч).
Последниот дел ќе биде завршен до крајот на оваа година, а вредноста ќе надмине над 600 милиони евра.

Косово после војната вложи многу инвестиции во патната инфраструктура , но во април 2010та започнаа со изградбата на автопатиштата, па во рекордно време ги завршуваат.
Намерата им е сите краеви на државата да ги поврзат со автопатишта , па така и магистралните патишта ќе се претворат во автопатишта. (Приштина-Митровица , Приштина-Пеќ)
 
Израдбата на автопатот Приштина-Блаце ќе почне на почетокот од 2014та

Америчко-турскиот конзорциум Бехтел-Енка даде понуда од 500 милиони евра за изградба на автопатот , како и друга опција од 600 милиони евра , а во кој ќе биде вклучен и тунел кај Качаник.

Бехтел-Енка е конзорциумот кој го градеше автопатот од границата со Албанија до излезот на Приштина. Досега се изградени 61км , со што Приштина е автопатски поврзана со Албанија (Тирана-Драч).
Последниот дел ќе биде завршен до крајот на оваа година, а вредноста ќе надмине над 600 милиони евра.

Косово после војната вложи многу инвестиции во патната инфраструктура , но во април 2010та започнаа со изградбата на автопатиштата, па во рекордно време ги завршуваат.
Намерата им е сите краеви на државата да ги поврзат со автопатишта , па така и магистралните патишта ќе се претворат во автопатишта. (Приштина-Митровица , Приштина-Пеќ)

Браво.....

Иначе патот Приштина - Митровица ќе стане автопат тој што иде низ Вучитрн или тој што иде источно од градот ?
 
Браво.....

Иначе патот Приштина - Митровица ќе стане автопат тој што иде низ Вучитрн или тој што иде источно од градот ?

Тој што иде кон Вучитрн ќе се претвори во автопат, се работи на терен, нема да биде брзо како останатите , но ќе заврши.

1х1 (2003 година)
prishtine_mitrovic1.jpg


работа за проширување (2010)
prishtine_mitrovic3.jpg


3х3 (2012)
prishtine_mitrovic2.jpg


Сликите се во близина на селото Балшај , од приштинска страна.

Иначе денес владата на Косово го изгласа буџетот за 2014 , во кој се предвидени пари за автопатот Приштина-Блаце.
 
Џабе се радуете. Ако има нешто нафта, тие кои треба го дознале тоа на време. Затоа сега ве држат за муда, а Албанија од нафтата ќе профитира отприлика толку, колку што денес демократска Либија профитира.
Нафтата е за бомбите со осиромашен ураниум, кои донесоа независност и онкологија за Албанците од Косово.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom