Ви недостигаат ли владините реклами ?

  • Креатор на темата Креатор на темата realen_07
  • Време на започнување Време на започнување

Ви недостигаат ли владините реклами ?

  • Да

    Гласови: 42 33,1%
  • Не

    Гласови: 61 48,0%
  • Не ги приметувам

    Гласови: 24 18,9%

  • Вкупно гласачи
    127
Е сега Реален што очекуваш да ти кажам.Овие прашања што си ги поставил не заслужуваат одговор.
Сеа што очекуваше ти?Дека после кампањата ќе рипнат сите и ќе склепаат уште по едно или две деца?
А ти мислиш дека кампањите прават деца ? Не бе пријателе. Во заблуда сте и ти и Грујо.
Стандардот прави деца. Сигурната иднина прави деца.

Замисли како би делувала кампањата врз едно просечно македонско четиричлено семејство, во кое има еден вработен, и кое егзистира со една просечна македонска плата од околу 15,000 денари.

- Месечни комуналии (струја, вода, греење/ладење...) = 7000 денари.
- Основа прехрамбена потрошувачка кошница = 12 000 денари.
- Средства за хигиена, аналгетици.... = 3 000 денари.
- Минимум месечен трошок по дете, било да е предшколска или школска возраст, 8 000 денари, или за 2 дечиња = 16 000 денари.
- Минимум месечни трошкови за облека по член да кажеме 1000 денари, или за 4 члена = 4 000 денари.

Значи минималните месечни трошкови на едно четиричлено семејство, без луксузирања, вечери по ресторани, средства за одржување на автомобил и останати работи без кои се може, изнесуваат 42 000 денари.

И ај сеа ти објасни ми на мене, како кампањата за трето дете ќе делува на ова просечно македонско семејство ?


Дали тие родители мислат како да го закрпат и поминат месецот и на своите две деца им обезбедат каква/таква иднина, или откако ќе ја слушнат рекламата на Гвујо, веднаш ќе се залетат у спална за да склепаат уште едно....трето дете.

Настрана тоа што мое мислење е дека планирањето семејство е индивидуална работа и ексклузивно право на двајцата родители, бидејќи не е само до петте или осумте илјади денари кои Гвујо ги дава за 5 месеци или десет години, туку до иднината на тоа дете кое си го направил...и можноста истата да му ја пружиш.

Кога би се створиле елементарни услови...кога стандардот би бил на пристојно ниво....наталитетот во Македонија сам по себе би се зголемил.

Од сето ова идам до заклучок, дека не само што со ова кампања целта не е погодена, туку дека ова кампања....и нема цел.

Правењето деца пријателе, не е проста математика како што замислил Грујо.


За останатите точки од твојата реплика во некоја наредна прилика:smir:
 
А ти мислиш дека кампањите прават деца ? Не бе пријателе. Во заблуда сте и ти и Грујо.
Стандардот прави деца. Сигурната иднина прави деца.

Замисли како би делувала кампањата врз едно просечно македонско четиричлено семејство, во кое има еден вработен, и кое егзистира со една просечна македонска плата од околу 15,000 денари.

- Месечни комуналии (струја, вода, греење/ладење...) = 7000 денари.
- Основа прехрамбена потрошувачка кошница = 12 000 денари.
- Средства за хигиена, аналгетици.... = 3 000 денари.
- Минимум месечен трошок по дете, било да е предшколска или школска возраст, 8 000 денари, или за 2 дечиња = 16 000 денари.
- Минимум месечни трошкови за облека по член да кажеме 1000 денари, или за 4 члена = 4 000 денари.

Значи минималните месечни трошкови на едно четиричлено семејство, без луксузирања, вечери по ресторани, средства за одржување на автомобил и останати работи без кои се може, изнесуваат 42 000 денари.
и да претпоставиме дека и двајцата се вработени севкупно 30 000 денари значи пак не стасуваат.
абе пријателе блага веза си немаш од животот и ти најде да критикуваш..
далеку ќе стигне државата со такви како вас на власта затоа нема да ја добиете наредните милијарда години.
какви такви барем има некакви стимулации од ес де ес единствена стимулација беше бесплатна јамка да се обесиш на кој јавор сакаш.
 
и да претпоставиме дека и двајцата се вработени севкупно 30 000 денари значи пак не стасуваат.
абе пријателе блага веза си немаш од животот и ти најде да критикуваш..
Точно. Но тогаш би се створиле барем минимум услови за да кампањата постигне било каква цел.
 
Od marketinska gledna tocka, otvaranjeto na edna vakva tema.. pokazuva deka reklamite ja postignale celta.

Privlekle nesomneno vnimanie.

Od teoretska gledna tocka sekoja edna reklama deluva potsvesno,a ne nalaga momentalna akcija kaj gledacot.

Dovolno e da se stavi vo svesta za da bide postignat rezultatot, dali na sreden ili na dolg rok.

Inace bi se izgubila smislata na marketingot i reklamata.

Zatoa rezultatite ke meris na soodveten nacin i preku soodvetni metodi od strana na educirani lugje vo ovaa sfera.

Anketite prepusti mu gi na Strelec :pos:
 
Точно. Но тогаш би се створиле барем минимум услови за да кампањата постигне било каква цел.

Владиниот проект за зголемување на наталитетот, а кој требаше да профункционира од 1 јануари годинава, заглави уште на почеток. Досега ниту една брачна двојка што ги исполнува условите за помош од државата не зела ниту еден денар. Владата, пак, мината година речиси три месеци ја најавуваше кампањата за парична помош за семејствата што ќе добијат трето и повеќе деца во општините со наталитет помал од 2,1 промил. - Од 1 јануари сите невработени мајки што ќе родат второ и трето дете требаше девет месеци да добиваат надомест од 5.000 денари. Како и сите други, отидов да се пријавам во Заводот за детска заштита, но таму ми рекоа дека се уште немаат добиено пари за таа намена и дека можам да земам само стандардна еднократна помош, која следува за секое родено дете - вели Горан од Велес, кој пред еден месец стана татко на трето дете.

Кампањата да речеме ја постигнала својата цел, но што се однесува до ветеното од ``нарeдбодавецот`` е затоа изгледа ќе треба да се почека
 
ми фалат,не се живее без нив...

NOT!!!
 
Od marketinska gledna tocka, otvaranjeto na edna vakva tema.. pokazuva deka reklamite ja postignale celta.
Доколку целта е иритирањето на оние кои се интересираат дали владата продуктивно ги троши нивните пари, да....целта е постигната.

Но доколку се базира врз замислената цел која се претставува во ова реклама и кампања, креаторот треба веднаш да си бара нова работа. Ова од маркетиншка гледна точка.
 
1. Рекламата Ти си Македонија удара дирекно во теориите за двојната формула на идентитетот, креирана од професорот Фрчковски.

2. Рекламата трето дете удара во процесот на демакедонизација на самата Македонија, која е спротивно на новата територијална поделба.

3. Рекламата знаењето е моќ.
50% од Македонците се без средно образование.
Идеално за фабриките на Бучко и Бранко за перење мозок.

4. Рекламата компјутер за секое дете.
Македонија последна по број на компјутери и интернет корисници.
Идеално повторно за фабриките на Бранко и Бучко, па како ќе ти протнат дека си дошол од зад карпатите и дека треба се да прифатиш од античка Грција.

итн итн ....
 
Доколку целта е иритирањето на оние кои се интересираат дали владата продуктивно ги троши нивните пари, да....целта е постигната.
Веќае ти реков дека подобро се чувствувам знаеќи дека моите 50 еура владата ги потрошила за некоја кампања отколку да не знам ништо како што беше случај до 1998.Па и по цена некоја од темите во самата кампања да ја промаши целта.
Но доколку се базира врз замислената цел која се претставува во ова реклама и кампања, креаторот треба веднаш да си бара нова работа. Ова од маркетиншка гледна точка.

Читаќи ги твоите постови секогаш се прашувам како би било да направиш анализа базирана врз точни податоци и аргументи од експертски извори која ќе го опфати владеењето на СДС.Тебе тоа очигледно ти оди па предлагам да направиш една да речам ревизија како се тршеле парите за време на сдс.Да видиме до какви бројки ќе дојдеме и како тогаш се тршеле нашите пари.

А ти мислиш дека кампањите прават деца ? Не бе пријателе. Во заблуда сте и ти и Грујо.
Стандардот прави деца. Сигурната иднина прави деца.

Замисли како би делувала кампањата врз едно просечно македонско четиричлено семејство, во кое има еден вработен, и кое егзистира со една просечна македонска плата од околу 15,000 денари.

- Месечни комуналии (струја, вода, греење/ладење...) = 7000 денари.
- Основа прехрамбена потрошувачка кошница = 12 000 денари.
- Средства за хигиена, аналгетици.... = 3 000 денари.
- Минимум месечен трошок по дете, било да е предшколска или школска возраст, 8 000 денари, или за 2 дечиња = 16 000 денари.
- Минимум месечни трошкови за облека по член да кажеме 1000 денари, или за 4 члена = 4 000 денари.

Значи минималните месечни трошкови на едно четиричлено семејство, без луксузирања, вечери по ресторани, средства за одржување на автомобил и останати работи без кои се може, изнесуваат 42 000 денари.

И ај сеа ти објасни ми на мене, како кампањата за трето дете ќе делува на ова просечно македонско семејство ?


Дали тие родители мислат како да го закрпат и поминат месецот и на своите две деца им обезбедат каква/таква иднина, или откако ќе ја слушнат рекламата на Гвујо, веднаш ќе се залетат у спална за да склепаат уште едно....трето дете.

Настрана тоа што мое мислење е дека планирањето семејство е индивидуална работа и ексклузивно право на двајцата родители, бидејќи не е само до петте или осумте илјади денари кои Гвујо ги дава за 5 месеци или десет години, туку до иднината на тоа дете кое си го направил...и можноста истата да му ја пружиш.

Кога би се створиле елементарни услови...кога стандардот би бил на пристојно ниво....наталитетот во Македонија сам по себе би се зголемил.

Од сето ова идам до заклучок, дека не само што со ова кампања целта не е погодена, туку дека ова кампања....и нема цел.

Правењето деца пријателе, не е проста математика како што замислил Грујо.


За останатите точки од твојата реплика во некоја наредна прилика:smir:
Стандардот и во многу поразвиени држави не прави деца, и не сум во заблуда бидеќи не ни очекував дека ќе зоврие од деца после кампањата.Без разлика каков ни е стандардот нашиот народ планира две деца.Реален стандардот не прави деца туку луѓето прават деца.Ако нее така како ќе го побиеш фактот дека во времето на нашите дедовци кога била поголема беспарица и сиромаштија дедовците правеле од 5 деца нагоре.И тогаш ли стандардот беше пресуден?Да.Ама во која смисла?Како тогаш ги прехрануваја децата?
 
1. Рекламата Ти си Македонија удара дирекно во теориите за двојната формула на идентитетот, креирана од професорот Фрчковски.

2. Рекламата трето дете удара во процесот на демакедонизација на самата Македонија, која е спротивно на новата територијална поделба.

3. Рекламата знаењето е моќ.
50% од Македонците се без средно образование.
Идеално за фабриките на Бучко и Бранко за перење мозок.

4. Рекламата компјутер за секое дете.
Македонија последна по број на компјутери и интернет корисници.
Идеално повторно за фабриките на Бранко и Бучко, па како ќе ти протнат дека си дошол од зад карпатите и дека треба се да прифатиш од античка Грција.

итн итн ....

ГВУЈО поголем ПРОСВЕТИТЕЛ И ОД КИРИЛ И МЕТОДИЈ

и се разбира се е некој друг крив,,, само не владетелот

едвај чекам да ја видам онаа со 8 милијарди хахахахаха
 
ГВУЈО поголем ПРОСВЕТИТЕЛ И ОД КИРИЛ И МЕТОДИЈ

и се разбира се е некој друг крив,,, само не владетелот

едвај чекам да ја видам онаа со 8 милијарди хахахахаха

Крив не крив, народот ќе процени.
Си има избори и на секои 4 години не на 2, зошто тоа не е демократски, така велат од СДСМ, народот ќе си процени.

Е сега спореди го ТАТ со рекламите.
Или приватизацијата со рекламите.
Или шверцот на нафта со рекламите.
Или шверцот на цигари.
Или резервните делови за тенковите, за цело НАТО што се набавени.
0.00000001% од парите проневерени од државата Македонија.
Или 7-те милиони евра на Заев амнестираниот.
 
Не може мене да ме убеди некој (на пр.реален 07)
Реален не ни пробува да убеди некој во нешто, туку само ги искажува своите политички ставови.
дека една реклама од типот Ти си Македонија ќе има негативни последици
А кој тоа рекол дека ќе има негативни последици ? Таман работа покрај толкава голема сума на потрошени средства, да има и негативни последици.
Прашањето е кои се позитивните последици ?
кога на секој чекор се етикетираме како бугари срби патриоти предавници вакви или онакви.
Лицемерно е некој кој огромен дел од Македонскиот народ ги обележал како предавници, да прави кампањи за некакво божемно обединување.

Ајде да видиме, кој во Македонија според ДПМНЕ и Груевски е предавник:
- Цела опозиција
- 90% од новинарите
- 90 од интелектуалците
- 95% од невладините
- Секој кој не размислува како него

Второ прашање:
Која е идејата околу која сака да не обедини Груевски ?

- Околу неменување на името
- Околу решение во спорот со грција
- Околу неговиот рејтинг

Молам за одговор.
Читаќи ги твоите постови секогаш се прашувам како би било да направиш анализа базирана врз точни податоци и аргументи од експертски извори која ќе го опфати владеењето на СДС.Тебе тоа очигледно ти оди па предлагам да направиш една да речам ревизија како се тршеле парите за време на сдс.Да видиме до какви бројки ќе дојдеме и како тогаш се тршеле нашите пари.
Па нели за тоа постои МВР....или грешка сум.
Стандардот и во многу поразвиени држави не прави деца, и не сум во заблуда бидеќи не ни очекував дека ќе зоврие од деца после кампањата.
Токму таа теза ти ја поставив погоре. Објасни ми како едно просечно македонско четиричлено семјство кое има месечни трошкови од над 40 000 денари, може да размислува за зголемување на фамилијата со трето дете ?
Реален стандардот не прави деца туку луѓето прават деца.Ако нее така како ќе го побиеш фактот дека во времето на нашите дедовци кога била поголема беспарица и сиромаштија дедовците правеле од 5 деца нагоре.И тогаш ли стандардот беше пресуден?Да.Ама во која смисла?Како тогаш ги прехрануваја децата?
Хахаха... Неуспешен обид :)
По никој основ не можеш да го споредуваш временскиот период од пред 50 години со сегашниот временски период.
 
А ти мислиш дека кампањите прават деца ? Не бе пријателе. Во заблуда сте и ти и Грујо.
Стандардот прави деца. Сигурната иднина прави деца.

Веднаш..во стартот (ќе) ти паѓа „тезата„...
Најголем прираст имаат посиромашните земји..а како што (им) расте богатството..исто така и им опаѓа прирастот..на населението се мисли..
Второ..е религиозниот фактор..односно влијанието врз нивниот живот..се мисли духовен..
:toe:
 
ни најмалку не ми фалат.и..кампања да нема уште поарно.а војниците на гујо поарно и не ги прашувај.сите други се лоши само они се арни...ццц
 
burata pocinja od denes .....ima da molime za dosta, do 21 mart sade kampanja ce bide a krajniot rezultat se znae pred vreme....taka da parite se za trosenje a efektot za edno 10god ce bide
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom