206 1.4HDI vs Polo 1.4TDI vs Corsa 1.3CDTi

  • Креатор на темата Креатор на темата cige
  • Време на започнување Време на започнување
Može samo da si zamislam kakov krš bil ako go dal za 2500 evra :D
Ja se pazaruvav za 4000 na eden da mu donesam po poracka pa nemase matematika,i gore se uzasno skapi,pod 3000 nema asalno,na toa tura pat i davacki pa i nesto da zarabotis.

Може човекот не се разбира од коли.Може не знаел која е реалната цена за возилото,па го дал испод цена.Можеби колата е метак.Немора да значи дека била крш.
--- надополнето: 4 февруари 2013 во 22:55 ---
Епа се си има свое, и плус поефтина регистрација итн итн ...

и лупо 1.2 тди 3L тие исто држат цена а уште помали се од полото ама затоа трошат како упаљач :pos:

Абе троши,али колку оди.Мало количе,досадно,а економично е.Нели е тесно.Поарно би земал Ароса,истото лајно е,а поефтино ќе го платам.
 
Može samo da si zamislam kakov krš bil ako go dal za 2500 evra :D
Ja se pazaruvav za 4000 na eden da mu donesam po poracka pa nemase matematika,i gore se uzasno skapi,pod 3000 nema asalno,na toa tura pat i davacki pa i nesto da zarabotis.
Не, не добро беше Polo-то... Го имам возено, само што такси го возеше и има 270.000+ :X3:
 
Јас би корса, мада мене ако ме прашате би зел 1.7 CDTI наместо бабетините од 1.3 литри...
Тие мотори се опелови така? не се како старите 1.7 обичен дизел од исузу?
 
Тие мотори се опелови така? не се како старите 1.7 обичен дизел од исузу?
Опелови се. Прво излегоа тие, како прва генерација на ЕкоТек со комон реил, па потоа им текна дека тој мотор е силен (65/75/100 ks) и го сменија со 1.3 (75 ks). Во Астра/Вектра продолжија да го вградуваат.

Maда моето искуство вика дека Фиеста 1.8 D чист дизел, со 60 кс, оди многу појќе од фиеста 1.4 TDCI со 65 кс. Особено ако има 3 или повеќе лица внатре, осетна е разликата.
 
Ете го моментот зашто чинело 2500 :pos:
Го купи со 170.000 и стрела беше, и сега не е за понижување, колата си е на место...
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 00:47 ---
Опелови се. Прво излегоа тие, како прва генерација на ЕкоТек со комон реил, па потоа им текна дека тој мотор е силен (65/75/100 ks) и го сменија со 1.3 (75 ks). Во Астра/Вектра продолжија да го вградуваат.

Maда моето искуство вика дека Фиеста 1.8 D чист дизел, со 60 кс, оди многу појќе од фиеста 1.4 TDCI со 65 кс. Особено ако има 3 или повеќе лица внатре, осетна е разликата.
Другар 5 коња разлика не се ни сеќаваат. Ама ја со мојата Cordoba 1.4 75KS можам да изедам Golf 3 1.9 TDI со 115KS... Ама ко што кажав. Мразам Дизел и затоа фурам бензин :)
 
Другар 5 коња разлика не се ни сеќаваат. Ама ја со мојата Cordoba 1.4 75KS можам да изедам Golf 3 1.9 TDI со 115KS... Ама ко што кажав. Мразам Дизел и затоа фурам бензин :)

Тава е малко дискутабилно ама ајде...
 
Не, не добро беше Polo-то... Го имам возено, само што такси го возеше и има 270.000+ :X3:
Braos,nekoe tele lupnalo 2500 evra za kanta sto ja vozele vo taksi. realno kolite vozeni podolgo vreme vo taksi se direkno za na otpad i reciklaža.
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 08:20 ---
Го купи со 170.000 и стрела беше, и сега не е за понижување, колата си е на место...
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 00:47 ---

Другар 5 коња разлика не се ни сеќаваат. Ама ја со мојата Cordoba 1.4 75KS можам да изедам Golf 3 1.9 TDI со 115KS... Ама ко што кажав. Мразам Дизел и затоа фурам бензин :)
A ova poarno da ne go komentirame.Tie bas kordobite so 1.4 i 1.6 se kako mrtov konj,a trošat kako da imaat 3000 kubici. Ne znaeš što zboruvaš. Od daleku se gleda deka od koli nemaš pojma.
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 08:35 ---
Опелови се. Прво излегоа тие, како прва генерација на ЕкоТек со комон реил, па потоа им текна дека тој мотор е силен (65/75/100 ks) и го сменија со 1.3 (75 ks). Во Астра/Вектра продолжија да го вградуваат.

Maда моето искуство вика дека Фиеста 1.8 D чист дизел, со 60 кс, оди многу појќе од фиеста 1.4 TDCI со 65 кс. Особено ако има 3 или повеќе лица внатре, осетна е разликата.
1.9cdti e fiatoviot 1.9jtd, 1.3cdti e fiatoviot 1.3 multijet jtd. 1.7cdti e original opelov i e naslednik na 1.7dti i e najgolemo gjubre od motor 100 pati poslab vo sekoj pogled od ovie drugite dva.
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
 
Другар 5 коња разлика не се ни сеќаваат. Ама ја со мојата Cordoba 1.4 75KS можам да изедам Golf 3 1.9 TDI со 115KS... Ама ко што кажав. Мразам Дизел и затоа фурам бензин :)
То шо нејкиш дизел е едно... а то шо на турбаш дизел можиш само чадот да му го лапаш со Леон мамичка, то е друг муабет. Ауди А4 1.9 TDI со 110 кс (караван + кватро) VS исто такво со 1,8 бензин со 125 кс (седан, погон на предни)... каква чорба сркаше ехеее, ги пробувавме не еднаш... (кога 125 кс бензин не можеа против 110 дизел + турбо, рачунај сега каде е 75-ката твоја). А и тој така размислуваше слично како тебе. Коњските сили не се пресудни, голема улога игра и менувачот, турбината и вртежниот момент на моторот.

1.9cdti e fiatoviot 1.9jtd, 1.3cdti e fiatoviot 1.3 multijet jtd. 1.7cdti e original opelov i e naslednik na 1.7dti i e najgolemo gjubre od motor 100 pati poslab vo sekoj pogled od ovie drugite dva.
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
Е арно де. Јас имам кадет со 1.6 дизел, има над 1 милион км поминати... Па не е толкаво ѓубре од мотор колку шо се трудите да го представите. Нема 100 кс, има 60, ама си е сосема нормален за намената шо ја има. Сите сте се научиле, барате голф од опелот. Е нема.

Патем, 100 кс во 1.7 не ми звучи како послабо споредено со 75 од 1.3... Дури ни 75 кс во 1.7 не ми звучи послабо од 75 кс во 1.3.
 
Да ама муабетот е што и јас знам дека опеловите дизели не ги бива, друго беа старите обични дизели 1.5 или 1.7 од исузу, имаме и ние таква корса со 1.7 тоа е издржлива машина
 
Да ама муабетот е што и јас знам дека опеловите дизели не ги бива, друго беа старите обични дизели 1.5 или 1.7 од исузу, имаме и ние таква корса со 1.7 тоа е издржлива машина
Мојот дизел е Опелов, 1.6 од 1991. Истиот мотор го туркаа и во Астра, само шо го зголемија за 50 кубици и влезе во 1.7, значи прајме за нетурбо моделот шо носеше ознака 1.6/1.7 D. Ништо поразлично. Ми скина каиш, поминав само со 2 клацкалици по 100 денари + нов каиш. На зима пали поубо од бензин, под услов сите греачи да се исправни. Татко ми и братми се молери, го користат за на работа. Колата до сега 2 пати се прекршува назад од шо ја товарат со бои, канти, скали + цело време се возат 4-ца внатре (имаат уште 2-ца вработени). Преку 100.000 км помина од ко го зедовме, освен 3 каиши, повремено греачи и редновно масло/филтри, ништо се нема гибнато во моторот. А е малтретиран максимално, во лето товарен на угорнини... Нити проблем со прегревање, неодење, (многу) чадење... Незнам шо толку ги кудат Опеловите дизели. Освен шо се баеги поспори споредено со Исузуто.

1.5 и 1.7 од исузу, сите се турбаши.
 
За 2500 евра можеш да купиш само проблем. Подобро почекај, собери уште некој денар и гледај некој бензинец над 3000 евра.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom