- Член од
- 27 декември 2008
- Мислења
- 1.552
- Поени од реакции
- 706
Техничката подршка не е за да дава информации дали операторот ке го дава тој канал или не ,ти како нивни корисник може да побараш незнам некој друг канал да се прикажува и тој од техничка подршка веднаш треба да ти одговори со ДА или НЕ,малку грешишTocno tehnickata podrska e za problemi so telefon internet ili televizija
No eden operator koga pregovara so nekoj tv kanal za da go pusti vo svojata ponuda so tv kanali togas samata tehnicka podrska po nekoja logika treba da ima informacija do kade e taa postapka dali ima dogovor so tv kanalot ili ne a ne na sekoe javuvanje da vikaat nemame informacija neznaeme ili slicno nekoj duri od vrabotenite ne ni znaat za takva informacija taka da jas mislam deka vo kontak centar treba da ima i takvi informacii a ne samo za defekti na tv internet ili slicno.