Исус, Мухамед, Буда, Конфучие... кој?

Ако будизмот нема намера да ти понуди себеспознавање, осознавање... што тоа всушност будизмот нуди и прави, гледам го познаваш будизмот, па објасни ми, да поднаучам. :helou:[/quote]

Будизмот не познава конкретно божество. Она кое будизмот го ниду како учење е само огромна маса од зборови кои треба да ја пополнат празнината која тоа учење ја нуди, како врв на смислата од човековото постоење. Во принцип, сите тие азијатски учења, вклучувајќи го и будизмот, нудат леснотија на постоењето: практикување пасивност, преку која треба да се избегне кармичката зависнот на човекот, која се избегнува не само преку телесна пасивност, туку и преку духовна. Врвот на таквото практикување е наводното ослободување на духот од стегите на материјалното тело, па така ослободениот дух може да се спои. т.е. да го ностигне „ништавилото„ (нирваната), кое оние поединци кои го доживеале, го опишуваат како апслоутна ослободеност на духот со доживување на невидена леснотија. Зад та леснотија, секогаш стои оној кој зема уште од почетокот. Желбата нешто да се постигне по најкраткиот пат и на најлесниот можен начин, има само еден и ист завршеток: кај лукавиот.

Проста споредба на будистичките искуства со искуствата од православните подвижници, го велат следното: будистите доживуваат „нешто„-како состојба, а подвижниците доживуваат „некого„-како личност, како љубов.
 
Da, Budizmot e ateisticka religija, Buda rekol jas ve ucam ona sto go znam a toa e dovolno za da se oslobodite od stradanjeto, nikoj ne moze za vas da go izodi vasiot pat nitu da se zastapuva za vas, bidi sam na sebe si uteha i ne cekaj spas od drugi.veruvanjeto nema smisla, ti moze VERUVAS deka kamceto e vo mojata desna raka ama ne e, vo levata e, taka da veruvanjeto nema smisla. No ako nema Bog ne znaci deka nema sebespoznanie. Znaes sto e sebespoznanie vo Budizmot. Da sfatis vistinski deka si privremen fenomen, deka ke umres kako ovoj sega, ama deka kako bitie ili kako individualnost si vecen, oti samo rodot opstojuva a preku toa i ti to est JAs kako princip na individualnosta i uslov za spoznavanje na postoeckopto vo smisla objektivnata stvarnopst e iskaz na subjektot, a rodot e zbir na individui koj se regenerira preku razmnozuvanjeto, i so samoto toa da ne se vrzuvas za nikogo pa duri ni za sebe, oti kako ovoj sega vo start si zaveten na zaborav, bidejki so smrtta svesta izceznuva, no jas kako princip ostanuva bidejki rodot opstojuva, vo taa smisla si vecen, sega si ovoj Miki, Kiro ili Pero utre Jon, Stiv ili Bob ko sto nekade i sega nekoj za sebe to si za sebe e Turgut, Samir ili Ali, taka da i toa kako Budizmot nudi samospoznanie, vtoro vrvna etika Ne ubivaj znaci ne ubivaj nisto zivo, ne ubivaj nisto sto ima oci oti i toa e kako tebe, dusicka, saka da zivee da se razmnozuva zatoa toa si ti samo od drugata strana tat tvam asi ili vo nekoj drug zivot ke bides od taa strana kako sto e sega toa, zatoa nemoj da ubivas, ne lazi, ne kradi, ne vrsi preljuba, etikata e univerzalna, samo za toa motivite se daaleku povozviseni otkolku vo Hristijanstvoto, tuka ne se dobiva nagrada vo Rajot od Boga za dobrite dela, tuku TI ne treba da pravis loso zatoa sto losoto prvo ti steti tebe. A za samoodbranata najdobro svedoci budistickiot manastis Sao Lin, znaci mir, ne povreduvaj nikogo, ne ubivaj nisto, cist veganizam, no ako nema razbiracka izmislile kung fu vo trista peeset varijanti. Budizmot e prekrasen.Imaat vipasana meditacija, bez mislenje nego svesnost na percepciite na segasnosta bez asocijacii sliki i zborovi, tuku cista svesnost na disenjeto i percepciite od nadvoresniot svet. Celosna posvetenost na sebe si i rabota na sebe, ako toa ne e samospoznanie neznam sto e.
 
Spored ova sto go napisa nihilista, jas sum izgleda Budist.
 
Da, Budizmot e ateisticka religija, Buda rekol jas ve ucam ona sto go znam a toa e dovolno za da se oslobodite od stradanjeto, nikoj ne moze za vas da go izodi vasiot pat nitu da se zastapuva za vas, bidi sam na sebe si uteha i ne cekaj spas od drugi.veruvanjeto nema smisla, ti moze VERUVAS deka kamceto e vo mojata desna raka ama ne e, vo levata e, taka da veruvanjeto nema smisla. No ako nema Bog ne znaci deka nema sebespoznanie. Znaes sto e sebespoznanie vo Budizmot. Da sfatis vistinski deka si privremen fenomen, deka ke umres kako ovoj sega, ama deka kako bitie ili kako individualnost si vecen, oti samo rodot opstojuva a preku toa i ti to est JAs kako princip na individualnosta i uslov za spoznavanje na postoeckopto vo smisla objektivnata stvarnopst e iskaz na subjektot, a rodot e zbir na individui koj se regenerira preku razmnozuvanjeto, i so samoto toa da ne se vrzuvas za nikogo pa duri ni za sebe, oti kako ovoj sega vo start si zaveten na zaborav, bidejki so smrtta svesta izceznuva, no jas kako princip ostanuva bidejki rodot opstojuva, vo taa smisla si vecen, sega si ovoj Miki, Kiro ili Pero utre Jon, Stiv ili Bob ko sto nekade i sega nekoj za sebe to si za sebe e Turgut, Samir ili Ali, taka da i toa kako Budizmot nudi samospoznanie, vtoro vrvna etika Ne ubivaj znaci ne ubivaj nisto zivo, ne ubivaj nisto sto ima oci oti i toa e kako tebe, dusicka, saka da zivee da se razmnozuva zatoa toa si ti samo od drugata strana tat tvam asi ili vo nekoj drug zivot ke bides od taa strana kako sto e sega toa, zatoa nemoj da ubivas, ne lazi, ne kradi, ne vrsi preljuba, etikata e univerzalna, samo za toa motivite se daaleku povozviseni otkolku vo Hristijanstvoto, tuka ne se dobiva nagrada vo Rajot od Boga za dobrite dela, tuku TI ne treba da pravis loso zatoa sto losoto prvo ti steti tebe. A za samoodbranata najdobro svedoci budistickiot manastis Sao Lin, znaci mir, ne povreduvaj nikogo, ne ubivaj nisto, cist veganizam, no ako nema razbiracka izmislile kung fu vo trista peeset varijanti. Budizmot e prekrasen.Imaat vipasana meditacija, bez mislenje nego svesnost na percepciite na segasnosta bez asocijacii sliki i zborovi, tuku cista svesnost na disenjeto i percepciite od nadvoresniot svet. Celosna posvetenost na sebe si i rabota na sebe, ako toa ne e samospoznanie neznam sto e.

Да...
Само што НИКОЈ не го повикал Буда да дели памет наоколу.
Чекај, Нихилиста, па нели ти беше по Исламот? Смени вера?
 
Будизмот не познава конкретно божество. Она кое будизмот го ниду како учење е само огромна маса од зборови кои треба да ја пополнат празнината која тоа учење ја нуди, како врв на смислата од човековото постоење. Во принцип, сите тие азијатски учења, вклучувајќи го и будизмот, нудат леснотија на постоењето: практикување пасивност, преку која треба да се избегне кармичката зависнот на човекот, која се избегнува не само преку телесна пасивност, туку и преку духовна. Врвот на таквото практикување е наводното ослободување на духот од стегите на материјалното тело, па така ослободениот дух може да се спои. т.е. да го ностигне „ништавилото„ (нирваната), кое оние поединци кои го доживеале, го опишуваат како апслоутна ослободеност на духот со доживување на невидена леснотија. Зад та леснотија, секогаш стои оној кој зема уште од почетокот. Желбата нешто да се постигне по најкраткиот пат и на најлесниот можен начин, има само еден и ист завршеток: кај лукавиот.

Проста споредба на будистичките искуства со искуствата од православните подвижници, го велат следното: будистите доживуваат „нешто„-како состојба, а подвижниците доживуваат „некого„-како личност, како љубов.
Е така, убаво си напишал, ајде сега кажи ми која е основата на твоето мило и прекрасно христијанство. Кои се основните барања на ортодоксното, чистото христијанство?

Нихилист, убаво излагање. Будизмот, и останатите азиски филозофии/религии во себе кријат тајни за нас многу непознати, за нив исто така не доволно познати. Самото христијанство, и муслиманство, во себе имаат делови кои бараат верба, и се прилично дискутабилни дали се во право религиите или не. Така, и источњачките религии си имаат свои теории и тези, кои рака на срце многу подлабоко навлегуваат во откривањето на вистината за човекот, неговата душа, и она што станува по смртта. Дали се во право... не знам, но знам дека реалноста, и разумот, и едноставното посматрање на светот и луѓето ми кажуваат дека оние детали околу етиката што ја спомна и Нихилист, сите религии ги поседуваат идентично. По таа основа тие се сите исти, и затоа сите мора да ги почитуваат... ако... сметаат дека сакаат овој, идниот, својот и на блиските живот да го живеат најдобро што можат. Малку сум конфузен на крајот, ама ептен ќе го раширам муабетот, па ќе застанам :helou:

p.s. Miki, научи да цитираш те молам. :)
 
Е така, убаво си напишал, ајде сега кажи ми која е основата на твоето мило и прекрасно христијанство. Кои се основните барања на ортодоксното, чистото христијанство?

Нихилист, убаво излагање. Будизмот, и останатите азиски филозофии/религии во себе кријат тајни за нас многу непознати, за нив исто така не доволно познати. Самото христијанство, и муслиманство, во себе имаат делови кои бараат верба, и се прилично дискутабилни дали се во право религиите или не. Така, и источњачките религии си имаат свои теории и тези, кои рака на срце многу подлабоко навлегуваат во откривањето на вистината за човекот, неговата душа, и она што станува по смртта. Дали се во право... не знам, но знам дека реалноста, и разумот, и едноставното посматрање на светот и луѓето ми кажуваат дека оние детали околу етиката што ја спомна и Нихилист, сите религии ги поседуваат идентично. По таа основа тие се сите исти, и затоа сите мора да ги почитуваат... ако... сметаат дека сакаат овој, идниот, својот и на блиските живот да го живеат најдобро што можат. Малку сум конфузен на крајот, ама ептен ќе го раширам муабетот, па ќе застанам :helou:

p.s. Miki, научи да цитираш те молам. :)

Основата?
Верата во Бога, надежта дека Он (ќе) ме спаси, преумувањето, покајанието, смирението, љубовта кон другите, Светие Тајни, чесното и скромно живеење, неоптеретување на умот со световни будалаштини...

Кон другиот дел од твојот пост, иако веќа имам пишувано за тоа.

КОЈ е тој кој ни нуди тајни и езотерични знаења, кои за луѓето остануваат недостижни и неразбирливи? Зашто Исус, се што правеше и говореше, тоа го чинеше јавно, а не тајно? Која е потребата, кој всушност, сака да се скрие? Да не е оној кој „..беше и го нема, иако постои...„, а?

П.С. Веќе научив да го користам цитирањето туѓи постови. Последниот пат, од цитатот избришав малку повеќе материјал па остана онака, недообликуван.
 
Основата?
Верата во Бога, надежта дека Он (ќе) ме спаси, преумувањето, покајанието, смирението, љубовта кон другите, Светие Тајни, чесното и скромно живеење, неоптеретување на умот со световни будалаштини...

Кон другиот дел од твојот пост, иако веќа имам пишувано за тоа.

КОЈ е тој кој ни нуди тајни и езотерични знаења, кои за луѓето остануваат недостижни и неразбирливи? Зашто Исус, се што правеше и говореше, тоа го чинеше јавно, а не тајно? Која е потребата, кој всушност, сака да се скрие? Да не е оној кој „..беше и го нема, иако постои...„, а?

П.С. Веќе научив да го користам цитирањето туѓи постови. Последниот пат, од цитатот избришав малку повеќе материјал па остана онака, недообликуван.
Не Мики, основата е откажување од сите земни добра за да може душата да го добие заслуженото на другиот свет. А малку ако помислиш, тоа е практично истото што и будистите го пропагираат, со поинакви зборови и малку поинакви начини.

Другиот дел не ти го разбирам... мислам, не се ни потрудив.
 
Не Мики, основата е откажување од сите земни добра за да може душата да го добие заслуженото на другиот свет. А малку ако помислиш, тоа е практично истото што и будистите го пропагираат, со поинакви зборови и малку поинакви начини.

Другиот дел не ти го разбирам... мислам, не се ни потрудив.

Osnovata e ljubovta i verata vo Bog: Tatkoto, Sinot i Svetiot Duh! Se drugo si doaga samoto po sebe, ako go sakas Bog!
 
Целосното откажување од земните добра е својствено само за врните монаси и подвижници. За мирјаните, оние кои решиле да живеат во Светот, важи принципот на „златната средина„, да се живее во светот, да, но со мерка во/кон сите нешта.

Будистите ни оддалеку не го пропагираат она кое го пропагира православието. Будистите се впуштаат во тешка пасивност, не само телесна, туку и умствена, со цел, наводно, да не бидат дел од овој свет. Православното христијансто е вера од акција: треба вера, да, но и дела, и смирение, и стекнување на даровите од СВетиот Дух. А за сето тоа да се потигне, треба напор, труд, пот, истрајност, а не будистичка пасивност, каде, наводно, негазњето на мравка е врвен домет во духовниот живот. Јаааа...

А за она кое велиш дека не го разбираш..па потруди се маклу, прочепкај по литература, научи нешто повеќе и пошироко, споредувај и ќе го разбереш.
 
Целосното откажување од земните добра е својствено само за врните монаси и подвижници..
Стојан од Цапари !!
Сите пари ги прокоцка ги испи и ги даде по жени сега нема нишо , ни куќа ни нива ни добиток.
 
А тој Стојан, отишол во монаси ? (Ха-ха-ха!). Се сомневам...веројанто, останал без ништо.
 
Целосното откажување од земните добра е својствено само за врните монаси и подвижници. За мирјаните, оние кои решиле да живеат во Светот, важи принципот на „златната средина„, да се живее во светот, да, но со мерка во/кон сите нешта.

Будистите ни оддалеку не го пропагираат она кое го пропагира православието. Будистите се впуштаат во тешка пасивност, не само телесна, туку и умствена, со цел, наводно, да не бидат дел од овој свет. Православното христијансто е вера од акција: треба вера, да, но и дела, и смирение, и стекнување на даровите од СВетиот Дух. А за сето тоа да се потигне, треба напор, труд, пот, истрајност, а не будистичка пасивност, каде, наводно, негазњето на мравка е врвен домет во духовниот живот. Јаааа...
Златни верници, си тераат како им е мерак, па она што не можат да го исполнат си го менуваат како им е ќејф. Алал вера.

Болдираното... а сметаш дека газењето мравка е христијански и неважно? Па ти човеку не само што не си верник, туку си и лош човек ако размислуваш така. И не знам дали некогаш си се обидел да бидеш “пасивен“. Тоа не е лесна работа, човечкиот инстинкт, бара на сила да одговориш со сила... а во тие моменти да бидеш пасивен е исто со твоите зборови “сакај го Бог“ и не враќај на лошо со лошо.

Навлези подлабоко Мики, дозволи си да знаеш, покрај тоа што веруваш.
 
Прво „верувам„ а потоа „знам„.

Повеќе пати во своите постови ја имам наведено споредбата од православното христијанство и некои други религии, зад кои стои самиот демон. Не ме убедувај во нешто поинакво: православното христијаство е вера од акција (бара напор) а будизмот и сличниот „шит„, бара пасивност. Православните верници бараат чуда од внатрешна, духовна природа а сите други , бараат чуда кои се случуваат надвор од нив, таму и некаде.
Занчи, суштинските разлики меѓу православието и безмалку сите други вери се толку големи, што се практично ненадминливи.

И да, јас сум лош човек...а добрите веќе се во Рајот, блиску до Христа.
 
Прво „верувам„ а потоа „знам„.

Повеќе пати во своите постови ја имам наведено споредбата од православното христијанство и некои други религии, зад кои стои самиот демон. Не ме убедувај во нешто поинакво: православното христијаство е вера од акција (бара напор) а будизмот и сличниот „шит„, бара пасивност. Православните верници бараат чуда од внатрешна, духовна природа а сите други , бараат чуда кои се случуваат надвор од нив, таму и некаде.
Занчи, суштинските разлики меѓу православието и безмалку сите други вери се толку големи, што се практично ненадминливи.

И да, јас сум лош човек...а добрите веќе се во Рајот, блиску до Христа.
Losoto drvo raga los plod-od Biblijata.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom