MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
Под „судбина„ во православието се подразбира склоп од околности под кои се случил одреден настан.
Не постои судбина како однапред предодреден редослед од настани кои никој не може да ги проеми оти се веќе предодредени од некого. Тоа е во спротивност со црковното учење за слободната волја која само човековиот дух ја поседува. Кај животните, нема сободна волја оти се ограничени со нивните однапред зададени инстинкти и тие (животните) можат да делуваат само во рамката од тие инстинкти. Кај растенијата ситуацијата е уште поограничнеа, пошто нивната душа е уште поедноставна од животинската. Само човечкиот род има слободна војла и тоа како духовно-етичка категорија а не физичка, како тоа ни го наметнуваат световните мудреци. Според тоа, слободната волја за избор помеѓу доборо и злото е можност самите да одредиме што ни се случува и што ќе ни се случи во иднина.
Не постои судбина како однапред предодреден редослед од настани кои никој не може да ги проеми оти се веќе предодредени од некого. Тоа е во спротивност со црковното учење за слободната волја која само човековиот дух ја поседува. Кај животните, нема сободна волја оти се ограничени со нивните однапред зададени инстинкти и тие (животните) можат да делуваат само во рамката од тие инстинкти. Кај растенијата ситуацијата е уште поограничнеа, пошто нивната душа е уште поедноставна од животинската. Само човечкиот род има слободна војла и тоа како духовно-етичка категорија а не физичка, како тоа ни го наметнуваат световните мудреци. Според тоа, слободната волја за избор помеѓу доборо и злото е можност самите да одредиме што ни се случува и што ќе ни се случи во иднина.