И јас не ги сметам родителите за единствени виновници. Детето како пластелин го оформуваат медиумите и општеството, можеби и повеќе од самото блиско семејство.
Нешто слично на "фото-курвата", и "мамо, сакам-пари" феноменот е само дел од еден процес на општество кое се повеќе се глобализира и кое има конзумеризам во секоја пора. Америка се судри со ова уште во '60-те, односно во поп-ерата.
Има една книга од социологот Daniel Boorstin, во која се разгледува оваа феноменологија и која случајно неодамна ја прочитав. Тој говори за псевдо-настани, псевдо-реалност и псевдо-луѓе. Псевдо во контекстов означува нешто што е симулација на реалност. Телевизијата, компјутерите и нетот нудат псевдо ралност која е попримамлива од фактичката. Сервираат луѓе и настани на начин кој "маѓепсува". А, парите се единствениот начин да се стане дел од тој псевдо-свет, па нормално дека и дечиња ќе ги бараат.
Дополнително, македонската реалност на квази-капитализам и општа сиромаштија ги отежнува нештата. Децата, поради глобализацијата, ја имаат имформацијата за сите оние нешта кои ги нуди "белиот свет", а не можат да си ги приуштат. На пример, знаат дека омилениот им рапер 50 Cent има колекција на патики со свој потпис, знаат дека нивното Hi5 другарче од Висконсин има таков пар патики, знаат дека може да си ги нарачаат преку PC, али знаат и дека мама и тато не можат да ги платат. Тоа ги прави уше пожедни за материјални средства.
Така да не е проблемот ни у родителите, ни у децата, него у цела една светска тенденција. И освен ако не се случи една добра ревизија на капитализмот и глобализацијата како процес, нема игледи било што да се смени, туку напротив.