Мистери шопинг, мистери шопери...

  • Креатор на темата Креатор на темата sasence19
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
2 април 2007
Мислења
2.875
Поени од реакции
4
Mystery Shopping-от е важен корпоративен алат користен од компании кои сакаат да го осознаат искуството на своите купувачи. Функционира преку ангажирање на соодветно обучени тајни купувачи, кои на барање на клиентот се претставуваат како вистински или потенцијални купувачи и детално и објективно го оценуваат квалитетот на услугите според претходно дефинирани критериуми. Последователно, тие известуваат за своите искуства како тајни купувачи.


Компаниите коишто имаат имплементирано Mystery Shopping услуги во нивната Маркетинг програма, ги имаат искусено погодностите на следниве резултати:
- зголемени профити и продажби;
- зголемено задоволство на потрошувачот;
- подобрени перформанси на вработените;
- подобрена мотивација на вработените;
- намалена неискреност;
- намалени прекршувања на правилникот.
"Ниедна фирма не треба да се плаши од надворешна конкуренција, туку од неефикасност, нељубезност и лоша услуга во самата фирма."
 
Колку што знам има вакво чудо во Македонија, поточно имам видено налепница во Fresh, дека они се под надзор на SWOT.
 
Закон работа! каде и да го има сеедно, може многу да допринесе за подобрување на услугите и персоналот на компанијата која директно зависи од тоа колку е клиентиот задоволен.

Да имав моја фирма која што ќе се бавеше со продажба ко на пример Фреш, обавезно ќе го воведев овој систем. :helou:

sasence19 напиша:
"Ниедна фирма не треба да се плаши од надворешна конкуренција, туку од неефикасност, нељубезност и лоша услуга во самата фирма."
Токму така. hehe:
 
SWOT postoi odamna vo makedonija,i e angaziran od kompanii koi znacat nesto vo makedonskiot biznis.
Gi ima nivnite tajni kupuvaci nasekade okolu nas i niz cela makedonija. Osobeno se mnogu aktivni niz Skopje. Licata koi ke bidat da recam pod nivni nadzor ne se ni svesni kako izgledaat tajnite kupuvaci i kako se ponasaat....
 
Да, мислам дека беа кај Лила во емисија и кажуваа нешто за тоа. Баш супер што постои ова и кај нас.
А примаат нови членови?:vozbud:
 
кики напиша:
А примаат нови членови?:vozbud:

Да примаат. провери на swot.com.mk, мислам дека со скоро имаа активен оглас за тајни купувачи.

Иначе идејава на основачите на swot-македонија им е доста интересна. Знам дека имаат доста корисници на нивните услуги и покрај тоа што се прилично скапи и колку што знам дека сеуште се монопол во Македонија.

Според мене корисници на услугите на свот се само оние компании кои меѓудругото големо внимание обрнуваат на тоа како нивните клиенти се услужени од нивниот персонал што факт е дека е карактеристика само на моќните и успешните компании.

Него, мене ме интересира според вас кој компании (конкретно) треба да си најмат агенти од СВОТ,со цел да увидат дека имаат лоша услуга и со тоа да се променат на подобро?
 
Paaaa ovie od SWOT se nekoja izmislena firma. Mystery Shopping vo momentov mi se gleda kako videla zabata kravata , pa dignala noga :)
Znaci ona sto e za bogovi ne e za volovi.....
Aj sepak ne zabeguvajte toa e veke fino tjuniranje na turbo masina, a nasata e seuste na nivo na razdrdan ednocilindricen dizel motor za zemjodelska upotreba.
Dogovoreno perenje na pari ili kontroliran reket. Ako gi isklucime zabeganite koi sakaat da bidat vo trend, a parite im tecat po druga osnova...:)
 
Mистери шопинг...мистери шопер...друштво на фрустрирани пензионери и пропаднати студенти.

Да одиме по ред. Како поранешен вработен во една компанија која поседува ланец маркети, ќе ви пренесам некои од искуствата со мистериозните од позиција на вработен кој бил задолжен за услугата во продажен објект, но кој исто така бил под нивен надзор. Ќе се обидам во постов да бидам што помалку пристрасен и реален. Компанијата ги имаше ангажирано всушност да вршат интерна контрола, значи контролата да не биде спроведувана од менаџерите кои се на повисоко ниво, туку од нив, маскирани како потрошувачи, а нивниот идентитет строго чуван во тајност, бидејќи имаше многумина кои сакаа да им го пукнат носот доколку ги откријат од проста причина што многу често вработените беа казнувани поради нивните забелешки, а некои и останаа без работа.

Реално, многу од забелешките беа на место, на состаноците беа презентирани забелешки точно со датум и точно време кога била извршена посетата на продажниот објект, име на вработениот (запишано од беџот кој го носи), конкретна забелешка (услуга, хигиена, цитати од реченици на вработени кои не се однесувале професионално)...

Сепак, имаше и многу нереални забелешки, напумпани и претставени во негативно светло пред менаџментот, да не речам лаги, забелешки за кои можам да гарантирам дека се измислени, само поради создавање на впечаток дека навистина работат нешто во очите на компанијата која ги ангажирала. Нели, доколку се е во ред, компанијата нема да има потреба од нив. Нека ги носат на душа луѓето кои ги хранеа нивните семејства, а кои останаа без работа или кркаа санкции токму поради измислиците. Оние кои навистина беа познати како забушанти и неработници воопшто не ги жалам.

Ги мразам и поради тоа што честопати си играа со нервите на вработените. Персоналот колку и да се труди да биде љубезен и услужлив, ќе потклекне на упорни провокации од страна на потрошувач (во случајов од мистери шоперите) и разбирливо е некогаш да даде арогантен одговор. Мистери шоперите одвај чекаат тоа да го забележет во нивните тефтерчиња и да се пофалат како уловиле некој нељубезен вработен. Со тек на време ги научивме, иако редовно се менуваа, имаше и такви кои доаѓаа повторно и за кои претпоставувавме или знаевме дека се. Ако се посомневавме, ги набљудувавме на сигурносните камери,а по напуштањето на објектот, знаевме и да ги следиме, да видиме дали ни се потврдиле сомневањата. Ако го извади тефтерот кога ќе излезе - тој е. Најчесто беа некои пензионерки, со смуртени провокаторски фаци и кило шминка која им ги покриваше згужваните фаци. Кога ќе тргнеше накај каса, секогаш ги предупредував касиерките да не подлегнуваат на провокации (од типот на: "Ехее, ова ви е многу скапо...многу си спора...ова таму пишува дека е толку, вие ми куцате поскапо" и слично), бидејќи доаѓа мистери шоперот. Мистери шоперите имаат шаблон за провоцирање.

Да бидам искрен, имало и денови кога објектот бил хаос, како да паднала бомба, ова се случуваше обично во денови пред празници кога се потрошувачките трески и не може да се постигне да се обрне внимание на мрчндајзинг и естетика на продажното место, а прошол мистери шопер и дал позитивни забелешки и пофалби (што би се рекло, не спасил).
 
Kako mi izgleda vakavi kupuvachi im trebaaat na samite niv! Ako go chita ova nekoj od niv neka mi se javi ke mu izvrsham kontrola na rabotenjeto, i toa kako!
Decaaaaa, ajde site na spienje nemoj nekoj da slushal!
Zarem ima tolku budali luge shto gi aktiviraat? E stvarno ne mi e jasno, poseduva lanec marekti pa vo nedostatok na idea ajde mistery shoping. :pos2:
Ova mi deluva kako edna luda firma shto ja znam za: citiram 'kako i kade vi e najpametno da gi investirate vashite pari' iskluchivo za soveti, im go zaboraviv imeto ali SOSEMA isto kako prvite zagrevota se, ti doaga nekoj nivni sovetnik i ti deli soveti, prisustvuvav na edna vakva 'prezentacija' shto ja napravivme radi ajde da vidime shto chudo e, veruvajte edvaj dodrzav da ne go isfrlam niz prozor!
Znachi: Vie samo imajte pari, ovie ke vi kazat vo shto da gi vlozite, a prvite ke vi kazat kako da rabotite! I GG! ke bidete uspeshen biznismen!
Decaaaaaa, ahhhh! Rekov site na spienje!
Ako bilo taka lesno samiot ke rabotel ,sigurno, abre samo vo vakva ochajna drzava vakvi raboti prosperiraat!:kesa:
 
Sto znam mene mi se sviga ovaa rabota, bas e interesno go primenuvaat i vo stranstvo sto imam citano, se razviva usta kaj nas treba vreme malku. Plus nudat rabotni mesta procitav negde, znaci plusevi za site:helou:
 
Sto znam mene mi se sviga ovaa rabota, bas e interesno go primenuvaat i vo stranstvo sto imam citano, se razviva usta kaj nas treba vreme malku. Plus nudat rabotni mesta procitav negde, znaci plusevi za site:helou:

Батерфлај го смени мислењето. хехехехе Дефинитивно не се плусеви за сите хехе. Можеби да ме фати во лош ден каде многу малку ми треба за да дадам агресивен одговор (како денес на пример), и летам од работа. До некаде е ок сето ова, треба да се има контрола над вработените и да се знае што се прави на продажните места и како се презентира и продава, но не да провоцираат до крај, зашто сите сме луѓе и сите имаме нерви кои во ова време не ни се баш на завидно ниво. И добриот продавач точно дека треба да се карактеризира со истрајност, упорност и смиреност, но исто така треба да ги гледаат и самите техники на продажба, презентирањето, и дали дошло или ќе дојде до момент купување.
 
Батерфлај, не ме сфаќај лично, лош ден за лош ден, ама моментот кога ќе стапнеш на работно место нема "упс, извини, ми загоре ручекот па се изнервирав". Зборувам од аспект на некој кој многу трпел заради нечии лоши денови, и од аспект на некој кој многу се контролирал заради своите лоши денови, така што колку и да провоцира купувачот, колку и да е досаден или напорен, работата на продавачот е да го услужи. Секако, се има свои граници, меѓутоа секогаш мора да постои ниво на професионалност кое мора да се одржува. Мистичен спомна за ланецот на супермаркети, често ми се случувало да не сакаат во тие ланци да ми примат метални пари за мастики (немале време да ги бројат, а зад мене никој на каса), еднаш барав денар ситно и додека барав (а тоа не траеше 100 саата, немаше ни пола минута) касиерката ми одвали "ајде побрзај, да не мислиш ја од плата да ти ги дадам парите". Исклучиво кај нас се случува исходот на купувањето да зависи од денот на продавачот/продавачката. Не знам како оди во тие ланци супермаркети, дали одат продавачите на некаква обука пред да почнат со работа, дали добиваат некакви упатства, но продавањето на производи е "уметност" и не може да се сведе на лош/добар ден. Мистери шоперите служат за проверка на нивото на квалитет кое МОРА да биде постојано и не смее да има варијации во зависност од расположението на вработените. Не сакам да бидам погрешно сфатена дека вработените треба да бидат "машини", но кога веќе се појавиле на работа, нека си работат како што треба. Значи, резиме, ја поддржувам идејата и работата на мистери шоперите. :smir:

Батерфлај го смени мислењето. хехехехе Дефинитивно не се плусеви за сите хехе. Можеби да ме фати во лош ден каде многу малку ми треба за да дадам агресивен одговор (како денес на пример), и летам од работа. До некаде е ок сето ова, треба да се има контрола над вработените и да се знае што се прави на продажните места и како се презентира и продава, но не да провоцираат до крај, зашто сите сме луѓе и сите имаме нерви кои во ова време не ни се баш на завидно ниво. И добриот продавач точно дека треба да се карактеризира со истрајност, упорност и смиреност, но исто така треба да ги гледаат и самите техники на продажба, презентирањето, и дали дошло или ќе дојде до момент купување.
 
Мистери шопинг да им правиш на вработени кои работат за 9 илјади денари?
Кој го измисли ова срање во Македонија да го ебам во газот.
 
Колку заработуваат кодошиве знае ли некој? :cautious:
 
Мистери шопинг да им правиш на вработени кои работат за 9 илјади денари?
Кој го измисли ова срање во Македонија да го ебам во газот.
Ниската плата не е никаков изговор за непрофесионалност, неекултура и нељубезност! Ако имаш проблем со платата, тоа се решава со претпоставените, а не со клиентите. Ако ти се малку тие 9000, дади си отказ и оди најди си повеќе платена работа! А со непрофесионален однос кон работата и некултурно и нељубезно однесување кон клиентите сигурно претпоставениот нема да ти ја зголеми платата!

Поради релативно ниските примања во земјава владее заблуда дека платата е примарниот параметар за задоволство на вработените! Но сите практични и научни истражувања покажале дека не е! Ако не те исполнува она кое го работиш, ако ти причинува стрес и анксиозност и те полни со негативна енергија, ниедна плата на светот нема да те направи среќен!
Ако си несреќен на работа тоа значи дека барем пола од животот ти е промашен бидејќи барем пола од времето во денот си несреќен (8 саати спиеш, 8 работиш и 8 си слободен). Ако уште дома не си среќен со партнерот и семејството, тогаш ти си комплетно несреќен човек.

Но да се вратам на работата, многу „менаџери“ кај нас не знаат да менаџиират со луѓе и ги третираат како машини. Една од основните и кај нас најчести грешки кои ја прават многу раководители/менаџери/директори e недавањето фидбек. Фидбекот е најефикасно средство за награда на вработените и за подобрување на квалитетот и ефикасноста на работата која ја вршат. Нема подобро чувство од она кога ќе добиеш признание за добросработената работа и со ниедни пари неможеш тоа да го купиш. Негативниот фидбек, како спротивност на позитивниот, не треба да биде омаловажување, туку позитивна критика со укажување на како подобро да се сработи она кое што не е добро сработено и барање во иднина да се зголеми квалитетот. Понатаму кога ќе се забележи прогрес во квалитетот и ефикасноста на работникот, многу е битно истото да биде забележано од претпоставениот и за тоа работнико да добие позитивен фидбек. Но ако нивото на сработеното не е доволно истото треба да биде нотирано и да се побара од работникот и понатаму да го зголемува квалитетот и ефикасноста на сработеното. На тој начин може да се мотивира вработен да го подобри квалитетот на работење, а не со само золемување на плата. Платата секако треба да му расте со обемот и квалитетот на работите кои ги извршува, но тотално погрешно е да да очекуваш дека некој ќе работи повеќе и поквалитетно ако само му ја зголемиш платата.

За крај, парите се основа за несреќа, но не и основа за среќа! Кога човек не може да си обезбеди основна егзистенција секако дека ќе биде несреќен поради тоа! Но кога веќе ја има обезбедено егизстенцијата и некаков пристоен живот, многу дополнителни пари нема да го направат посреќен. Може да го направат понесреќен, ако не е израстен да живее со многу пари и/или не знае да ги менаџира. Не ретки се случаи каде неизживеани луѓе дошле до пари па се уништиле и себе и семејството и се што постигнале во животот. Парите се отепувачка. :D

EDIT: Глеам сега темава од пред 100 години била :D Јас битно се изнапишував додека си праам кафе-пауза :D
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom