Ч
Чај
Гостин
Што мислите за оваа кола, татко ми запна да ја купи била по женска ќе сум можела да ја возам низ град а мене ми изгледа како кутивче мало леле кога ја видов смешна е,ама барем ако е добра да се земи. Мислења за неа?
Не би се сложил. По ниеден основ не е подобар, освен ако ептен ти се допаѓа дизајнот. Но, тоа е, како што реков, субјективно.Споредбено, мислам дека Сузуки Алто е подобар избор.
Не е у средина на новиот Спарк. И не се Кинези. :turn:посебно тоа шалтаблата у средина ко чир стаена..јес да кинезине утврдиле дека побезбедно е таму да стои помалце покрети се праело со очите за да ја видиш али тапа е хахах , да не ја ругам, ако ти праи кејф зимај
Не е за дизајнот. Тоа е субјективно.Не би се сложил. По ниеден основ не е подобар, освен ако ептен ти се допаѓа дизајнот. Но, тоа е, како што реков, субјективно.
Хехе не сум сигурен кои дошле до заклучок, онака ги лупнав "кинези" пошо мн кинеско ми изглеа таму поставена а и добро шо им текнало да ја отстранат од таму на новиот...Не е у средина на новиот Спарк. И не се Кинези. :turn:
Сузуки има „име’’ - не мора ништо да значи, впрочем и Даеву не се покажале нешто проблематични, а мислам дека даваат и 5 години гаранција.Сузукито има подобра и докажана техника и мотори
Е, да, гледајќи ја брошурата, троши помалку. Но, не сакам премногу да им верувам на фабричките податоци за потрошувачка; многу овде зависи и од самиот возач и стилот на возење, дали се вози на отворено повеќе, со која брзина... Но, како и да е, Сузукито е поскапо - за истите пари отприлика, може да се земе Спарк со посилен, 1.2 мотор. Освен потрошувачката ("questionable") и името, други предности не гледам.а исто така е и поекономично.
Корејци, Кинези, се истоХехе не сум сигурен кои дошле до заклучок, онака ги лупнав "кинези" пошо мн кинеско ми изглеа таму поставена а и добро шо им текнало да ја отстранат од таму на новиот...
И јас не верувам на каталошките податоци за потрошувачката.Освен потрошувачката ("questionable") и името, други предности не гледам.
Фала за овие податоциПредности: Навистина е пространо внатре,не е само реклама,и напред и назад има доволно простор,го турнав возачкото седиште наназад како што мене ми одговара и веднаш се префрлив назад,сеуште беше комотно за седење(се разбира тоа не е лимузина).Серво воланот е одличен,дава добри повратни информации,директен е и прецизен.Чуството зад воланот е уште поубаво,посебно со вклучено ЛЕД-внатрешно осветлување на шалт таблата.Мењачот не е за 5 ама е 4-ка(па не е ова БМВ).Внатрешноста општо земено е за чиста петка 5-ка,делува мошне модерно.И опремата е супер,посебно безбедносната(6 аирбега во серија,АБС итн.)впрочем колава освои 4 звезди на www.euroncap.com и тоа според новите построги критериуми што е за пофалба.
Недостатоци: Слаб мотор на отворен пат што не е за чудење,сепак колава е дизајнирана за градско возење.Успеав максимално да дигнам 120 км/ч и тоа со напор,така да оваа кола е дефинитивно наменета претежно за градска вожња.Исто така после 80 км/ч моторот стана бучен и непријатен(морав да го појачам радиото).
Ете,се надевам дека ти помогнав,ако 90 % од возењето ти е во град,тогаш оваа кола(заедно со Hyundai i10) според мене е best-buy.Но,ако планираш почесто да излегуваш на автопат,тогаш воопшто не ти ја препорачувам,затоа што со основниот мотор(а мислам дека и со малце појакиот) е слаба и недоволно брза.
Интересно, очекував повисока потрошувачка за околу 0.5 литри, но не и цели литар-литар и пол. Фала за линкот. Сепак, јас би земал 1.2 мотор, а таков Алтото нема.И јас не верувам на каталошките податоци за потрошувачката.
За да не биде под знак прашање еве конкретни резултати.
За сите кои се неинформирани, постои оваа интернет страница каде има реални корисници кои внесуваат параметри за потрошувачката на своите возила. Таму можете да проверете реална потрошувачка за многу модели.
Еве, да направиме споредба:
Сузуки Алто - Мотор 1.0 - 68 КС: Потрошувачка: Просек 4,3 - 5 л/100км.
Шевролет Спарк - Мотор 1.0 - 68 КС: Потрошувачка: Просек 6 - 6,5 л/100км.
Ако за некој ова е мала разлика во потрошувачка, ок. Мене не ми е сеедно да троши 1-1.5л/100км повеќе.
*
Пр. Сузуки Алто (г.п.2009) - изминати 13.674км - потрошувачка 4.39 л/100км.
Пр.2 Сузуки Алто (г.п.2009) - изминати 54.904км - потрошувачка 4.46 л/100км.
Пр. Шевролет Спарк (г.п.2010) - изминати 3.093км - потрошувачка 6,07 л/100км.
__________________
Основна верзија на Алто: 8.300 евра
Основна верзија на Спарк: 8.040 евра
Алто 1.0 со клима: 9.050 евра (+има ESP)
Спарк 1.0 со клима: 8.755 евра
Да, Сузукито е малку поскапо. Таа разлика се комензира со потрошувачката многу брзо. Сузуки Алто GLX има ESP кој Спаркот го нема.