Која година? Различни се моторите помеѓу генерации (па и помеѓу пазари) и различни проблемите, генерално акорд (барем бензинците) се многу издржливи и покажани, но сепак може да има специфични проблеми со одредена генерација на мотор и регионот за кој е наменета. Јас ги гледав од 9та до 11та генерација, по сеќавање за дизел сретнав поплаки од ДПФ, но сепак провери си подетално, не посветив толку внимание на дизелите, јас барав исклучиво бензин. На крајот од денот ако возиш поголем дел од времето низ град, далеку подобра опција е бензин плин, отколку дизел, нема бренд што нема проблеми со ДПФ и ЕГР.Мислење за Хонда Акорд 2.2 i-ctdi ? Повеќе ме интересира за моторот, слабости/поправки/одржавање и на што најмногу да внимавам при купување?
2006/07 планирам да земам, иначе и јас сакам бензинец но кај нас ги нема, прашав во шпедиција колку би коштало ми рекоја околу 2000 евра за царинење, а буџетот не ми е толкав. Иначе би ја возел и често надвор од државата на поголеми дистанци. Со дпф знам дека дизелите имаат мака но не можи да се извај филтерот и да си тера ко шо треба?Која година? Различни се моторите помеѓу генерации (па и помеѓу пазари) и различни проблемите, генерално акорд (барем бензинците) се многу издржливи и покажани, но сепак може да има специфични проблеми со одредена генерација на мотор и регионот за кој е наменета. Јас ги гледав од 9та до 11та генерација, по сеќавање за дизел сретнав поплаки од ДПФ, но сепак провери си подетално, не посветив толку внимание на дизелите, јас барав исклучиво бензин. На крајот од денот ако возиш поголем дел од времето низ град, далеку подобра опција е бензин плин, отколку дизел, нема бренд што нема проблеми со ДПФ и ЕГР.
Еве ти добри форуми за Хонда Акорд:
TypeAccord - Honda Resource
The biggest and most established Honda Accord owners club in UKtypeaccord.co.uk
За дпф најдобро да прашаш на форумите што ти ги пишав, или евентуално ако знае некој во другата тема, не сум имал хонда, само ги гледав како опција. Колега во мкд имаше акорд дизел, само што тој беше прв газда и не ми е баш репер (тој немаше никаква мака, ама имаше минато едвај 80-90к), инаку кај него прв пат влегов и ме фасцинира колку е комотна внатре, а и општо за возење, затоа и разгледував тука.2006/07 планирам да земам, иначе и јас сакам бензинец но кај нас ги нема, прашав во шпедиција колку би коштало ми рекоја околу 2000 евра за царинење, а буџетот не ми е толкав. Иначе би ја возел и често надвор од државата на поголеми дистанци. Со дпф знам дека дизелите имаат мака но не можи да се извај филтерот и да си тера ко шо треба?
Фала ти многу за инфото ќе пробуричкам што како за дизелите па ќе видиме шо ќе испадни.За дпф најдобро да прашаш на форумите што ти ги пишав, или евентуално ако знае некој во другата тема, не сум имал хонда, само ги гледав како опција. Колега во мкд имаше акорд дизел, само што тој беше прв газда и не ми е баш репер (тој немаше никаква мака, ама имаше минато едвај 80-90к), инаку кај него прв пат влегов и ме фасцинира колку е комотна внатре, а и општо за возење, затоа и разгледував тука.
Тука во АУС овие се добар канал, еве ги имаат за моделот што ти треба тебе, само не сум го гледал дали кажуваат и за дизел, или само за бензин:
На 14:06 има инфо за механички проблеми, погледни го тој дел, од тоа што го чув набрзина пак е на муабетот колку ќе е чувана и одржувана пред тебе, генерално овие како возила се топ, само треба да се помачиш да најдеш добро одржувана, сепак бараш постара година.Фала ти многу за инфото ќе пробуричкам што како за дизелите па ќе видиме шо ќе испадни.
140ks odlicen motor na lance.Мислење за Хонда Акорд 2.2 i-ctdi ? Повеќе ме интересира за моторот, слабости/поправки/одржавање и на што најмногу да внимавам при купување?
Сите јапонци имаат мака со лимаријата, овде дека е многу жешко и јако сонцето, секој јапонски бренд ако фати над 10 год и не е гаражиран, очекувај кругови дисколорација (особено мазда се попара, многу издржливи мотори, ама треба повеќе надворешно одржување). Тие што живеат на брег до океанот, исто се жалат и од стапување поради солта (али ова кородира се, не само коли)140ks odlicen motor na lance.
No losa zvucna izolacia i losa limaria nazad na betomen,cesto korozirva. So dpf imaat site koli maka ali to vo MK se resava so vadenje.
Od benzinski agregat 2.4i se vrv od motor. Vo globala i dizelot i benzincite se ubavi motori samo karoseriski se poslabi. Ovie nad 2010 se podobreni do negde.
па лесно е тоа да се нанесе, со едно сунгерче. Но треба да се спреми површината прво. Да се исполира и исчисти од контаминанти. И тоа е процесот што го прави скапо. Иако, 2-3к е премногу за тоа нешто.Сите јапонци имаат мака со лимаријата, овде дека е многу жешко и јако сонцето, секој јапонски бренд ако фати над 10 год и не е гаражиран, очекувај кругови дисколорација (особено мазда се попара, многу издржливи мотори, ама треба повеќе надворешно одржување). Тие што живеат на брег до океанот, исто се жалат и од стапување поради солта (али ова кородира се, не само коли)
Прегледај го приврзокот 404837
Прегледај го приврзокот 404838
Идеално би било керамичка заштита, но е скапичко (2-3 k долари за цела кола внатре и надвор со 5 год гаранција, ако ја чуваш колата 10год тоа е екстра 5-6к трошок) и ретко кој ја става.
Не сум видел колку е комплексно за нанесување сам дома
2-3k е за внатре-надвор + прозори, баш прашував минатата недела. Само за надвор ми бараа 1400 и 750 за кожата внатре, даваат 5 години писмена гаранција за квалитетот (ама не гледам како ќе можеш да докажеш дека ова функционира и после 5 години )па лесно е тоа да се нанесе, со едно сунгерче. Но треба да се спреми површината прво. Да се исполира и исчисти од контаминанти. И тоа е процесот што го прави скапо. Иако, 2-3к е премногу за тоа нешто.
Лоши работи сервото,отежнува во вртење било лево или десно. Шал таблата страда од сонцето и можи да не покажува дел од саат,км....Здраво заинтересиран сим за купување на civic 2.2 2007 прва регистрација би и била тука конкретно што ја гледам таа и неискусен сум дали знаете колку пари е рег. и кои се добри и лоши работи за овој модел?
Фала ти многу што сподели искуства рече дека си повозел дали знаес колку чини регистрација/осигурање комплетЛоши работи сервото,отежнува во вртење било лево или десно. Шал таблата страда од сонцето и можи да не покажува дел од саат,км....
Лоша предница,внимавај на неа. Чаури на виљушка често страдат. Друго нема.
Мотор на ланец,силен издржлив мотор. Звучната изолација е ок. Многу збораја дека немала добра изолација се додека не повозив хонда и можам да ти кажам дека потивка е внатре од голф 5. Не скапува лимариски,стабилна во кривини,интересна е за возење.
Прва регистрациа ти е околу 18,000.Фала ти многу што сподели искуства рече дека си повозел дали знаес колку чини регистрација/осигурање комплет