- Член од
- 17 октомври 2011
- Мислења
- 13.807
- Поени од реакции
- 33.631
Официјална тема за Формула 1 - сезона 2024
Доцниме годинава. Веќе беа презентирани сите болиди за 2024, па мислам дека е редно да почнеме во нова тема.
Нема никакви измени во возачките седишта кај ниту еден од тимовите. Иако сите не фати неспремни информацијата дека од следната сезона Луис Хамилтон ќе вози за Ферари, во 2024 ги гледаме истите имиња во истите седишта од крајот на 2023:
Но иако нема измени во возачките постави, има измени во структурата на тимовите. Најпрво: Алфа Ромео го напушти партнерството со тимот на Заубер и го напушти F1 семејството. Додека Заубер се подготвува за влезот на Ауди во 2026, две години ќе возат под називот: Stake F1 Team Kick Sauber, или кратко Kick Sauber. Алфа Таури се ребрендираше (по којзнае кој пат) во најглупавото име кое сме го виделе некогаш во F1: Visa Cash App RB F1 Team, или кратко RB-Honda (што ќе биде збунувачко со оглед на тоа што тимот-мајка им се вика Red Bull-Honda, па така верувам ние ќе продолжиме да си ги викаме Алфа Таури или Торо Росо).
На календарот, пак, годинава ќе гледаме рекордни дури 24 трки!
Спринт трки ќе има на 6 патеки: Кина, Мајами, Австрија, САД (Остин), Бразил и Катар. Кина се враќа на календарот за прв пат по 2019, по укинувањето на организацијата заради тешкотиите на земјата со справување со COVID-19 пандемијата. Исто така се враќа Имола која во 2023 беше откажана заради поплавите на патеката. Од друга страна, патеката во Русија има договор до оваа година, што значи требаше да биде вклучена во календарот, но истиот договор беше раскинат како санкција заради руската инвазија на Украина.
Во поглед на техничките регулации, како и изменетите правила во спортот, повеќе може да прочитате тука. Во поглед на гумите, за разлика од 2023 кога на некои трки имаа алтернативни сетови, сега секој возач за цел викенд ќе располага со по 13 сета на гуми.
Главната разлика во правилата во поглед на 2023 е изгледот на викендите во кои има спринт-трки. Оваа година, наместо квалификации за спринт + спринт трка во ист ден, сабота, викендот ќе изгледа вака:
Тимовите ќе имаат еден единствен предсезонски тест наредната недела, од 21 до 23 февруари, во Бахреин. Сезоната стартува на 02 март, исто така во Бахреин.
Анкетата која традиционално гласеше: кој ќе биде шампион во Формула 1, малку ја изменив, зашто веројатно сите знаат кој ќе биде шампион повторно. Но она што повеќе би било интересно е да видиме кој возач колку фанови има. Затоа ќе можете да гласате за минимум 1 а максимум 3 возачи за кои вие ќе навивате.
Е па:
Доцниме годинава. Веќе беа презентирани сите болиди за 2024, па мислам дека е редно да почнеме во нова тема.
Нема никакви измени во возачките седишта кај ниту еден од тимовите. Иако сите не фати неспремни информацијата дека од следната сезона Луис Хамилтон ќе вози за Ферари, во 2024 ги гледаме истите имиња во истите седишта од крајот на 2023:
Но иако нема измени во возачките постави, има измени во структурата на тимовите. Најпрво: Алфа Ромео го напушти партнерството со тимот на Заубер и го напушти F1 семејството. Додека Заубер се подготвува за влезот на Ауди во 2026, две години ќе возат под називот: Stake F1 Team Kick Sauber, или кратко Kick Sauber. Алфа Таури се ребрендираше (по којзнае кој пат) во најглупавото име кое сме го виделе некогаш во F1: Visa Cash App RB F1 Team, или кратко RB-Honda (што ќе биде збунувачко со оглед на тоа што тимот-мајка им се вика Red Bull-Honda, па така верувам ние ќе продолжиме да си ги викаме Алфа Таури или Торо Росо).
На календарот, пак, годинава ќе гледаме рекордни дури 24 трки!
Спринт трки ќе има на 6 патеки: Кина, Мајами, Австрија, САД (Остин), Бразил и Катар. Кина се враќа на календарот за прв пат по 2019, по укинувањето на организацијата заради тешкотиите на земјата со справување со COVID-19 пандемијата. Исто така се враќа Имола која во 2023 беше откажана заради поплавите на патеката. Од друга страна, патеката во Русија има договор до оваа година, што значи требаше да биде вклучена во календарот, но истиот договор беше раскинат како санкција заради руската инвазија на Украина.
Во поглед на техничките регулации, како и изменетите правила во спортот, повеќе може да прочитате тука. Во поглед на гумите, за разлика од 2023 кога на некои трки имаа алтернативни сетови, сега секој возач за цел викенд ќе располага со по 13 сета на гуми.
Главната разлика во правилата во поглед на 2023 е изгледот на викендите во кои има спринт-трки. Оваа година, наместо квалификации за спринт + спринт трка во ист ден, сабота, викендот ќе изгледа вака:
петок: 1. Тренинг сесија
петок: 2. Квалификации за спринт
сабота: 1. Спринт-трка
сабота: 2. Квалификации за главна трка
недела: Главна трка
Тимовите ќе имаат еден единствен предсезонски тест наредната недела, од 21 до 23 февруари, во Бахреин. Сезоната стартува на 02 март, исто така во Бахреин.
Анкетата која традиционално гласеше: кој ќе биде шампион во Формула 1, малку ја изменив, зашто веројатно сите знаат кој ќе биде шампион повторно. Но она што повеќе би било интересно е да видиме кој возач колку фанови има. Затоа ќе можете да гласате за минимум 1 а максимум 3 возачи за кои вие ќе навивате.
Е па: