Па не се само днопертите, и голем број на стручни лица и професионалци вината ја видоа кај Хамилтон. Не се овие од видеово "Бог и батина".Цела емисија од почеток е за инцидентот, милион работи се елаборираа, се вклучи некој хрват што учествува во Наскар и на крај сѐ се сведе на тоа дека е тркачки инцидент, 90% кајгана дноперти на апарати.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Ај кога ќе можеш напиши некоја реченица плус со твое видување на инцидентот и приложи зошто било тркачки инцидент, а не кривица на Хамилтон.Цела емисија од почеток е за инцидентот, милион работи се елаборираа, се вклучи некој хрват што учествува во Наскар и на крај сѐ се сведе на тоа дека е тркачки инцидент, 90% кајгана дноперти на апарати.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Ништо, одма да им се даде отказ на тие што го казнија црнчето и да се вработи Хрватот, пошто очигледно повеќе разбира.Цела емисија од почеток е за инцидентот, милион работи се елаборираа, се вклучи некој хрват што учествува во Наскар и на крај сѐ се сведе на тоа дека е тркачки инцидент, 90% кајгана дноперти на апарати.
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Епа нели ако идеме по логика, нормално е да влезеш побрзо, се тркаш, нема да губиш позиција, по автоматизам нема да попуштиш, сакаш да го добиеш?Ај кога ќе можеш напиши некоја реченица плус со твое видување на инцидентот и приложи зошто било тркачки инцидент, а не кривица на Хамилтон.
Иначе Мартин Брандл вика дека Ред Бул имале докази т.е. дата од телеметрија каде што може да се види дека Хамилтон никогаш не влегол на Копсе (свиокот каде што го удри Макс) со поголема брзина од таа што ја имал во дуелот со Верстапен. Односно, влегол пребрзо, изгубил контрола над болидот и затоа дошло до инцидент. Наводно РБ ќе се жалеле кај ФИА за малата казна што ја добил Хамилтон и ова ќе им бил еден од главните аргументи.
Под никогаш мислам на петок, сабота и недела. Значи 100+ пати ја возел кривината викендот, а никогаш не бил толку брз како во дуелот со Макс.
Ај нареден пат може и ќе го пушти нема проблем, булито мисли на поклон ќе добие титула и ќе ги принудува сите да се повлекуваат од дуел со него, како впрочем и Хамилтон во милион случаи до сега, со таа разлика што Хамилтон бил умен, не бил луд во позиција кога е 30 и кусур бода предност во генерален да изгуби цела трка, за разлика од миленикот ваш кој егото не му дозволува да го користи мозокот.Ај кога ќе можеш напиши некоја реченица плус со твое видување на инцидентот и приложи зошто било тркачки инцидент, а не кривица на Хамилтон.
Иначе Мартин Брандл вика дека Ред Бул имале докази т.е. дата од телеметрија каде што може да се види дека Хамилтон никогаш не влегол на Копсе (свиокот каде што го удри Макс) со поголема брзина од таа што ја имал во дуелот со Верстапен. Односно, влегол пребрзо, изгубил контрола над болидот и затоа дошло до инцидент. Наводно РБ ќе се жалеле кај ФИА за малата казна што ја добил Хамилтон и ова ќе им бил еден од главните аргументи.
Под никогаш мислам на петок, сабота и недела. Значи 100+ пати ја возел кривината викендот, а никогаш не бил толку брз како во дуелот со Макс.
I am told by Red Bull there is data to prove Lewis was significantly faster into Copse than at any other time and he would not have made the corner without running wide, and inevitably contacting Max.
бреј колку само ве има but hurt ликовиНишто, одма да им се даде отказ на тие што го казнија црнчето и да се вработи Хрватот, пошто очигледно повеќе разбира.
Ај нареден пат може и ќе го пушти нема проблем, булито мисли на поклон ќе добие титула и ќе ги принудува сите да се повлекуваат од дуел со него, како впрочем и Хамилтон во милион случаи до сега, со таа разлика што Хамилтон бил умен, не бил луд во позиција кога е 30 и кусур бода предност во генерален да изгуби цела трка, за разлика од миленикот ваш кој егото не му дозволува да го користи мозокот.
Нема што тебе да ти објаснувам, тркачки инцидент, Хамилтон му покажа каде му е местото, ваљда не очекувавте Макс да освои титула на Силверстоун.
Buckle up, поголеми плачковци немам видено
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Мозочен удар – како да го препознаете, што да преземете и зошто е важно брзо да реагирате?бреј колку само ве има but hurt ликови
Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
Кога си на внатрешната линија не можеш да влезеш побрзо ако има кола пред/до тебе бидејќи има голем ризик да го удриш тој до тебе.Епа нели ако идеме по логика, нормално е да влезеш побрзо, се тркаш, нема да губиш позиција, по автоматизам нема да попуштиш, сакаш да го добиеш?
Дека е со овие 2 шофери па се крева галама, да беа Цунода со Окон да не ќе имаше дискусија? Тоа е се тркале, ни 2цата не попуштаат, еден се збрцал (жив здрав тоа е...). Се прави работава како да не се десило вакво нешто порано, а особено како да е Верстапен најчист шофер на стаза.
***Хамилтон хејтериИзгледа дека Верстапен повеке фанови има овде отколку Ферари
Фан сум на Кими и Формула 1, повеќе на второто него на првото. Ако лажам и сум грешка некаде во коментариве слободно кажи, мене воопшто не ми смета да јадам гомна за Верстапен и да признам дека сум дал лоша анализа на инцидентот.Изгледа дека Верстапен повеке фанови има овде отколку Ферари