- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 9.979
- Поени од реакции
- 14.758
Одредени компоненти на хибридната компонента ќе бидат имплементирани од Марио Илиен, а не од рено. А за крадење од Ферари знаеме дека неможи све да се копира, но доволно е на пример да го копираат иновативниот интеркулер на Ферари(и лани најдобар и годинава иако имаа слаб мотор), начинот на поврзување на турбото(односот на дијаметрите на цевката што влегува во турбото и таа после вестгејт вентилот) што е многу битен фактор.
Ипак кога правиме муабет за Мерцедес лани и ферари годинава во споредба со тимовите кои користат нивни мотори, треба да се напомене дека лани петронас имаше иновативно гориво, а годинава и Шел има нешто слично-т.н. супер гориво.
Другите тимови ги немаат тие горива и тука е разликата. На пример кога Мклр возеше мерцедес В8 мотори, на правците имаа секогаш послаби перформанси од оригиналниот Мерцедес баш поради горивото на Петронас во споредба со тоа на Мобил.
Годинава Шел се пофали дека 50% од подобрените перформаниси на моторот на Ферари се заслуга на нивните нови горива и мазива.
Тука е и разликата на Заубер во однос на Ферари.
А за Вилијамс треба да се напомене дека поради слабата аеродинамика(помал даунфорс во однос на другите), нивната шанса ја гледаа на правците во максималната брзина наместо во брзина на кривини и на кочење, како и на излез од кривина(кога ДФ е најбитен да нема проклизување на погонските тркала). Така Вилијамсите имаа секогаш најголеми максимални брзини а беа по повеќе од секунда поспори од Мерцедесите и 0,5 секунда поспори од Ферари.
Кога сме кај ферари ,голем напредок остварија преку преварата со користењето нааеротунелот на ХАС-новиот тим од Америка. Имено Хас ќе користи мотори на ферари и ќе го користи нивниот аеротунел. По правилата на (ма)ФИА нов тим има неограничени часови во првата година, додека другите се ограничени на 40-тина часови неделно. Хас развиваше аеродинамика за потребите на Ферари, а ќе ја имплементира во 2016 на нивниот болид. така да ќе возат некои делови слични или исти.
На овој начин Ферари напредна најмногу на полето на аеродинамиката и беше обвинет од другите, а најмногу од РБ за тоа. излегоа со бројки од ГПС мерењата низ сезонатасо кои ја поткрепуваат тезата за брз напредок на аеродинамиката , од моментите кога ХАС влезе во аеротунелите во Маранело.
Оваа година кочница за Ферари беше предното пул-род вешање кое беше проектирано по барање на Алонсо до 2014 година, а за која промена во пуш род треба најмалку половина година(зборови на Рори Брн).
затоа се очекува многу подобар болид на Ферари во 2016. моторот ќе биде надаограде на последната спецификација која Ферари само ја пријави а не ја возеше, аеродинамиката е исто ОК, и ќе биде надоградена.треба само да се подеси предното вешање и титулата ќе биди на дохфат
Ипак кога правиме муабет за Мерцедес лани и ферари годинава во споредба со тимовите кои користат нивни мотори, треба да се напомене дека лани петронас имаше иновативно гориво, а годинава и Шел има нешто слично-т.н. супер гориво.
Другите тимови ги немаат тие горива и тука е разликата. На пример кога Мклр возеше мерцедес В8 мотори, на правците имаа секогаш послаби перформанси од оригиналниот Мерцедес баш поради горивото на Петронас во споредба со тоа на Мобил.
Годинава Шел се пофали дека 50% од подобрените перформаниси на моторот на Ферари се заслуга на нивните нови горива и мазива.
Тука е и разликата на Заубер во однос на Ферари.
А за Вилијамс треба да се напомене дека поради слабата аеродинамика(помал даунфорс во однос на другите), нивната шанса ја гледаа на правците во максималната брзина наместо во брзина на кривини и на кочење, како и на излез од кривина(кога ДФ е најбитен да нема проклизување на погонските тркала). Така Вилијамсите имаа секогаш најголеми максимални брзини а беа по повеќе од секунда поспори од Мерцедесите и 0,5 секунда поспори од Ферари.
Кога сме кај ферари ,голем напредок остварија преку преварата со користењето нааеротунелот на ХАС-новиот тим од Америка. Имено Хас ќе користи мотори на ферари и ќе го користи нивниот аеротунел. По правилата на (ма)ФИА нов тим има неограничени часови во првата година, додека другите се ограничени на 40-тина часови неделно. Хас развиваше аеродинамика за потребите на Ферари, а ќе ја имплементира во 2016 на нивниот болид. така да ќе возат некои делови слични или исти.
На овој начин Ферари напредна најмногу на полето на аеродинамиката и беше обвинет од другите, а најмногу од РБ за тоа. излегоа со бројки од ГПС мерењата низ сезонатасо кои ја поткрепуваат тезата за брз напредок на аеродинамиката , од моментите кога ХАС влезе во аеротунелите во Маранело.
Оваа година кочница за Ферари беше предното пул-род вешање кое беше проектирано по барање на Алонсо до 2014 година, а за која промена во пуш род треба најмалку половина година(зборови на Рори Брн).
затоа се очекува многу подобар болид на Ферари во 2016. моторот ќе биде надаограде на последната спецификација која Ферари само ја пријави а не ја возеше, аеродинамиката е исто ОК, и ќе биде надоградена.треба само да се подеси предното вешање и титулата ќе биди на дохфат