Факултет за Информатички Науки и Компјутерско Инженерство - ФИНКИ

Член од
3 февруари 2015
Мислења
9
Поени од реакции
2
Вовед во когнитивни науки - кој прашања се паднаа на колоквиумите?
Кажа нешто Кулаков на испит што како ќе биде?
Јас полагав во првиот термин на вториот колоквиум и овие прашања ни се паднаа:
1)Теоријата на Маслов за потребите
2)Детскиот развој според Пијаже (треба све што знаеш да напишеш)
 
Џ

ЏинЏер

Гостин
Машинско учење некој да не има задачки од претходни години или од јануарска сесија?
 
Член од
27 ноември 2008
Мислења
1.433
Поени од реакции
341
МИС е бљувотина од предмет obviously. Да не беше задолжителен никој немаше да го зема.
Теорија - глупости, стадиуми на правење на проект, менаџмент во превод. Не е тешко.
Задачи - цртање на дијаграми (use case, sequence, class ...).
Не е тежок предметот, се учи. Исто така не препорачувам да се слуша кај Велинов пошо мислам дава некои задачи со решавање со срања. Давчев дава теорија 2-3 прашања со по една голема задача од дијаграмиве.
 
Член од
16 октомври 2014
Мислења
25
Поени од реакции
61
Некој да напише 1-2 реченици за овие два предмети:
- Менаџмент на информациски системи
Што се учи, која е тежината и сл...
Здраво, го следам форумов, но како наставник не сакам многу да се мешам. Само ќе кажам дека ако сакате повеќе информации во врска со предметите од областите/насоките/профилите информациски системи или софтверско инженерство повелете побарајте ме во било кој термин за консултации. За некои од содржините во плановите сум предлагач или автор, па може да ви ги објаснам деталите. Лично не сум наставник на МИС, но сум на предметите кои се сродни или следат потоа Информациски системи / Развојни процеси на ИС, Анализа и логички дизајн и Физички дизајн на ИС.
 

Have an ice day

Get Free
Член од
26 јануари 2014
Мислења
544
Поени од реакции
1.021
МИС е бљувотина од предмет obviously. Да не беше задолжителен никој немаше да го зема.
Теорија - глупости, стадиуми на правење на проект, менаџмент во превод. Не е тешко.
Задачи - цртање на дијаграми (use case, sequence, class ...).
Не е тежок предметот, се учи. Исто така не препорачувам да се слуша кај Велинов пошо мислам дава некои задачи со решавање со срања. Давчев дава теорија 2-3 прашања со по една голема задача од дијаграмиве.
Подобро е кај Велинов поради асистентот, Кире е бог во споредба со Илинка. Единствена негатива е тоа што за теоријата немавме никакви материјали за учење на колквиумите, иако ни посочија дека имало на files.finki.ukim.mk, што не е точно. Ама затоа после колоквиумите одма поставија на courses.
На меил никогаш ми нема вратено. Пред 2 месеци за некое чудо меил ми стигна со единствените консултации :eek::eek: , што е најтрагично време и просторија - немаше :facepalm:. Книгата "Чекајќи го Годо" може вода да му носи.
Незнам која е причината да се учат различни материјали за ист предмет и притоа да важат различни услови и на вежби да добиваме информации дека всушност задачите од аудиториските биле грешни, сепак, крајно време е да ги средат тие работи. Ако бирам пак, би го запишал повторно кај Велинов. ca.png
 
Член од
27 ноември 2008
Мислења
1.433
Поени од реакции
341
Јас кога го учев МИС беше подобро кај Давчев. Сега каква е ситуацијата незнам :)
Ама тоа со различен материјал кај различен професор а ист предмет се учи - ЗОШТОО?
Исто и бази. Тројца професори, три различни материјали.
 
Член од
16 октомври 2014
Мислења
25
Поени од реакции
61
Јас кога го учев МИС беше подобро кај Давчев. Сега каква е ситуацијата незнам :)
Ама тоа со различен материјал кај различен професор а ист предмет се учи - ЗОШТОО?
Исто и бази. Тројца професори, три различни материјали.
Одговарам бидејќи учествувам во бази, графика, информациски системи. Предмети на кои дефинитивно се работело по различен материјал за различни групи студенти и тоа со причина.

Ситуација 1: Во типичниот предмет Бази на податоци, не се учи ништо за администрација на системи за управување со бази на податоци, за организацијата на физичко ниво, нешто што многу ги засега систем администраторите. Затоа, студентите на насока Администрација на компјутерски мрежи дефитивно не треба да ги учат истите работи по предметот Бази на податоци, со студентите на насока Софтверско инженерство. Основата е иста, но потоа предметот мора да се разијде за да покрие различни аспекти за соодветната област. Вежбите би морало да бидат различни.

Ситуција 2: Дури и кај еден ист предмет, кај една иста насока, различни наставници даваат различна важност на различните теми од предметот. Затоа еден ќе посвети повеќе внимание на едно, а друг на друго. И тоа е во ред, тоа е академска слобода. Но, не академска слобода на наставникот од мрза да држи нешто на ист начин цел живот, туку да се прилагоди на ситуацијата. Наставникот треба да има слобода да ја процени групата студенти, контекстот, времето и според тоа да одлучи за најдобар материјал и најдобар приод. Да менува секоја година.

Ова е во идеална, а дали Факултетот се држи до овие идеали, или се обидува да штеди, дали Факултетот ги дели студентите по интерес/профил/област/насока и им прилагодува настава или ги дели по презиме, тоа се други прашања. Нема веќе да дискутирам тука на темава бидејќи е преопширна дискусијата, но повелете ако сакате побарајте ме може и да организираме некоја дебата на ФИНКИ.
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.930
Поени од реакции
12.422
Se ova vo praksa bi bilo idealno,ama podelbata po grupi,konkretno po bazi bese po prezime a ne po grupa. Zamislata e ubava ama realizacija nula.
 
Член од
5 февруари 2013
Мислења
22
Поени од реакции
1
A dali na finki moze da se studira graficki dizajn ? Ne mi odgovorija na e-mail...
Blagodaram :)
 
Член од
28 септември 2014
Мислења
985
Поени од реакции
1.408
Здраво, ако може некој да ми каже отпрлика кога започнува полагањето на испитите во авгутовската испитна сесија, како било минатите години ? :)
 
Член од
17 јули 2014
Мислења
67
Поени од реакции
41
Член од
10 февруари 2008
Мислења
843
Поени од реакции
444
1.Формални јазици и автомати
2.Објектно ориентирана анализа и дизајн
3.Интернет програмирање
Ќе може збор два за секој од овие предмети.Изборни се за трет семестар, од тие 3 треба да изберам еден.Ако може и да ми кажете за тежината на овие предмети т.е кој од нив е најлесен...
Немој формални јазици, интернет програмирање ја менуват секоја година програма не знам што ќе се учи оваа година, Објектно ориентирана анализа и дизајн е релативно корисен предмет, но много сличен на Менаџмент на информациони системи. Ако ти е задолжителелн Менаџмент на информациони системи ке ти бидат познати работите од анализа, ако два пати ти се слуша исти предмет бирај анализа
 

Kajgana Shop

На врв Bottom