УНИШТУВАЊЕ НА МАКЕДОНСКАТА ЦИВИЛНА АВИЈАЦИЈА

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
После објективното минимизирање на тоа што се нарекува Македонско воено воздухопловство, што може некако и да се свати заради репозиционирањето на Македонските воени сили во системот на колективна безбедност....................изгледа дека, НАЖАЛОСТ .....доаѓа .. времето на гасење на се друго што се нарекува приватно, спортско и комерцијално летање во Македонија.
Читајќи го ново усвоениот ТАРИФНИК за утврдување на надоместоците на Агенцијата за Цивилно воздухопловство на МКД, заклучувам дека некој или многу НЕ ЈА САКА ВАКВАТА АВИЈАЦИЈАТА или пак на класично наивен начин го претоварува магарето за да на крајот истото тоа магаре цркне.....без да му биде гајле на товарачот за тоа...
Одамна е познато дека не постои толку МАЛА земја која има толку ГОЛЕМА (читај превработена)Агенција од овој вид на светот. Затоа тие луѓе таму едноставно си седнале и си напишале колку пари им требаат, без да помислат и една секунда како тоа ќе влијае на постоењето и развојот на приватната , спортската и комерцијалната авијација.
Или едноставно..некој сака да ја згасне , уништи истата???
Тарифите кои се предвидени.......во буквален, номинален износ се поголеми од таквите дури и во многу побогати и поразвиени земји од нашата...да не ги гледаме во релативен однос...споредено со куповната моќ во нашата земја...,а ич да не спомнуваме што за тие пари се добива магловита услуга ...или никаква...туку само едноставно...: се плаќа!!!
Агенцијата работи ко стара парна машина од пред 100 години и е неверојатно бавна, нејасна и чудно двосмислена на теренот...т.е постојано во процес на некакво ...:заземање ставови...
Единствена светла точка е нејзината улога како генератор за вработување НА НЕСООДВЕТНО ШКОЛУВАНИ кадри на многу позиции, во област која бара мнооогу специфична стручност.
На прсти се бројат таквите таму.., под услов, ако ја исклучиме нивната самобендисаност и чувството дека го држат Бога барем за брада, ако не и за нешто друго..., и што сите нивни работења се завиткани во превезот на возвишени дејанија, несватливи за смртните луѓе....
Јака им душа на оние кои летаат или ќе сакаат да летаат во Републиката Македонска...., а не пак комерцијално да инвестираат нешто во тој бизнис....
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
Ако може поконкретно да кажеш за какви измени станува збор
 
С

сашенко

Гостин
И сега ке има или ке нема?Или пак ке има ама услови за никаде ке има и цени ванземајски? Знам дека имаше курсеви по летање одамна читав за тоа, па сега кој се заебал и платил и научил сега ке треба да отвоти убавооо паричникот ако сака да не забрави како е тоа да се лета?
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.801
Поени од реакции
3.053
Koj leta znae, koj ne leta....nema ni potreba da svati..:)
еј сеа се осеќам дискриминиран, а што ако сакаат да знаат и тие што не летаат , или можеби сакаат во иднина.. на пример јас секогаш сум сакал да бидам пилот ама сфатив дека тоа е премногу скромно сеа сакам да бидам астронаут.
 
Член од
29 јули 2005
Мислења
2.973
Поени од реакции
178
еј сеа се осеќам дискриминиран, а што ако сакаат да знаат и тие што не летаат , или можеби сакаат во иднина.. на пример јас секогаш сум сакал да бидам пилот ама сфатив дека тоа е премногу скромно сеа сакам да бидам астронаут.
concrete ќе врати нешто у стил "ех сеа ....... па и ти..... многу сакаш да знаеш......НЕМОЈ ТАКА.......астронаут......неможеш да бидеш астронаут во Македонија......." и така....
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.801
Поени од реакции
3.053
concrete ќе врати нешто у стил "ех сеа ....... па и ти..... многу сакаш да знаеш......НЕМОЈ ТАКА.......астронаут......неможеш да бидеш астронаут во Македонија......." и така....
како бе не, секој викенд се "лансирам" на месечината, да го видиш само мојот moonwalking.. пфф :)
 

Toecutter

Biafran Baby
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.243
Поени од реакции
2.444
како бе не, секој викенд се "лансирам" на месечината, да го видиш само мојот moonwalking.. пфф :)
Значи дека новороденчето познато како авијација во Македонија почна да ја покажува главата и да плаче (да дава знаци на живот) при што е угушено веднаш со бирократско јаже уште недородено...
Или во превод секој што сака да лета,да учи да лета или да врши обука за летање тоа нема да му биде дозволено ако не плати соодветен рекет и неколку тони документи...често контрадикторни сами по себе, пресметано да се ликвидира било каков ентузијазам...
Летањето со умот ќе остане единствено на оваа територија...

Земја без граѓанска авијација е голо гомно.
Сами заклучете што е Македонија...
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Значи дека новороденчето познато како авијација во Македонија почна да ја покажува главата и да плаче (да дава знаци на живот) при што е угушено веднаш со бирократско јаже уште недородено...
Или во превод секој што сака да лета,да учи да лета или да врши обука за летање тоа нема да му биде дозволено ако не плати соодветен рекет и неколку тони документи...често контрадикторни сами по себе, пресметано да се ликвидира било каков ентузијазам...
Летањето со умот ќе остане единствено на оваа територија...

Земја без граѓанска авијација е голо гомно.
Сами заклучете што е Македонија...
Jasno e sea??? Toecutter ednostavno objasni......komplikuvanoto objasnenie ke dojde podocna , ako bide potrebno..... :) na ona :секој што сака да лета,да учи да лета или да врши обука за летање тоа нема да му биде дозволено ако не плати соодветен рекет и неколку тони документи... bi dodal.......... i da konstruira i gradi avioni , servisira isti ili ne daj Boze pomisli da izgradi mal aerodrom :)
 

Duffy Duck

Pilot Lovac
Член од
12 мај 2006
Мислења
196
Поени од реакции
10
ТАРИФНИКОТ Е ЗА НИКАДЕ!

Да имавме 1000 авиони ќе сфатев, ама имаме едвај се на се 40 воздухоплови. Ама тоа е во АЦВ работат 150 луѓе што опслужуваат 40 воздухоплови. Во Словенија CAA брои 15 луѓе а имаат преку 1000 воздухоплови.

Сега, concrete, јасен ти е правилникот? :(
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
ТАРИФНИКОТ Е ЗА НИКАДЕ!

Да имавме 1000 авиони ќе сфатев, ама имаме едвај се на се 40 воздухоплови. Ама тоа е во АЦВ работат 150 луѓе што опслужуваат 40 воздухоплови. Во Словенија CAA брои 15 луѓе а имаат преку 1000 воздухоплови.

Сега, concrete, јасен ти е правилникот? :(
Мене ми кажуваш?????????:
Oдамна е познато дека не постои толку МАЛА земја, која има толку ГОЛЕМА (читај превработена)Агенција од овој вид на светот. ............................................................................................
Агенцијата работи ко стара парна машина од пред 100 години и е неверојатно бавна, нејасна и чудно двосмислена на теренот...т.е постојано во процес на некакво ...:заземање ставови...
Единствена светла точка е нејзината улога како генератор за вработување НА НЕСООДВЕТНО ШКОЛУВАНИ кадри на многу позиции, во област која бара мнооогу специфична стручност.
На прсти се бројат таквите таму.., под услов, ако ја исклучиме нивната самобендисаност и чувството дека го држат Бога барем за брада, ако не и за нешто друго..., и што сите нивни работења се завиткани во превезот на возвишени дејанија, несватливи за смртните луѓе....
но ние живееме во земја во која нажалост е така......и НЕ МОЖЕ ДА БИДЕ ПОДРУГО!!! не вреди да се трудиш да ја ИЗМЕНИШ..., кој може едноставно ја остава да се препелка во калта и ЈА МЕНУВА....за друга населена со нормални луѓе....
 

Ѓорѓески

Бивши Скај Дог
Член од
25 мај 2007
Мислења
6.661
Поени од реакции
945
А кога имала златни години авијацијата па сега да ја уништуваат?
 

Ѓорѓески

Бивши Скај Дог
Член од
25 мај 2007
Мислења
6.661
Поени од реакции
945
Убаво го поставив паршањето, кога цветала и била безпрекорна авијацијата па сега да ја уништуваат?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom