Во принцип еве ја програмата на TURKISH AEROSPACE INDUSTRIES INC едни од најголемите производители во Турција
http://www.tai.com.tr/
osven ova, evo i plus sto proizveduvaat,i toa 100% domasno proizvodstvo..
http://www.aselsan.com.tr/default.asp?lang=en
http://www.roketsan.com.tr/index_eng.php
http://www.tubitak.gov.tr/en/ot/10/;...6292EF00D6E622
http://www.tai.com.tr/taimain.aspx
--- надополнето ---
Ве молам држете се до темата.
Интересно, нигде не се зборува за тоа какви хелихоптери користи туркста авијација и дали тие произведуваат нивни.
http://www.hvkk.tsk.tr/PageSub/CokluOrtam/FotoGaleri/GunumuzUcaklariEng.aspx?pageID=11
ima nekoi helikopteri sto se proizveduvaat so licenca
--- надополнето ---
A evo i nekoi drugi raboti,
Турската индустрија (воена и цивилна) и економија цветаат во време кога западните земји и нивните лихварски банки се дават во долгови.
Борбен хеликоптер T-129 Atak
7 Септември 2007 година владата на република Турција склучи договор со компанијата AgustaWestland за производство во Турција на напредна верзија на Италијанскиот борбен хеликоптер А-129 кој (турскиот) ќе се нарекува Т-129. Договорот стапи во сила на 22 јуни 2008 година и целата зделка ќе чини 3 милјарди долари а според договорот Турција ќе произведе од 51 до 90 вакви хеликоптери кој ќе бидат целосен турски производ. Хеликоптерот ќе се произведува во две варијанти:
TUC-1 и TUC-2.
Во ноември 2010 година турција испорача дополнителни 9 вакви хеликоптери со што бројот на испорачани достигна 60 и ќе им бидат предадени на Турската армија во 2012 год а во Турција ќе почнат да се произведуваат во 2013.
Тоа е ова:
Еве ги разликата меѓу турската и италијанската верзија на овој борбен хеликоптер:
турскиот од италјанскиот е: 2.32 метри подолг, 5 сантиметри повисок, има 400 килограми поголема носивост, 40 километри на час е побрз, 51 километар може да лета подолго од италјанскиот без дотур на гориво и слетување, може да достигне 1371 метар поголема висина од италјанскиот, вертикалното забрзување му е за 3.8 метри во секунда поголемо од италјанскиот и целата електроника и наоружување се целосно различни, односно од турско производство.
Турција ги има сите авторски права на овој хеликоптер и заинтересирани за купување на овој хеликоптер се Азербејџан, Пакистан, Јордан, Малезија и обединетите Арапски Емирати со што Турското производство значително би пораснало како и вработеноста, извозот и др со оглед на цената на овој хеликоптер кој би коштал преку 20 милиони долари по единица.
Турција во моментот располага со околу 30 борбени хеликоптери од типот кобра и супер кобра така да со овие 60 кои сама ќе ги произведе бројот на борбени хеликоптери на турската армија ќе порасне на 90 а ако има потреба Турција планира дополнително производтсво на плус 40 борбени хеликоптери со што доколку се зголемат потребите бројот на борбени хеликоптери во турција би пораснал на 130.
Да споменам дека Грција има само околу 32 борбени хеликоптери, италија помалку од 60 а германија и франција максималниот број на хеликоптери кој би го имале во нивните армии е заокружен на по 80.
--- надополнето ---
A vo edno
Во Турција 2012 година почнува сериското производство на стелтот Ф35 чија цена за еден авион е 130 милиони долари. Турција планира производство на 116 до 130 вакви летала. Турција е дел од програмата стелт ф16 заедно со САД (2443 авиони), Велика Британија (150), Италија (131), Холандија (85), Австралија (100), Норвешка (48), Данска (48), Канада (88). Со производството на овој авион Турција планира да ги замени Ф4 авионите. Според официјални лица ова е најголемиот проект во историјата на одбраната на Турција. Со овј проект се нарушува балансот на силите во егејот кој сега е 10 спрема 7 во корист на турција а тој дополнително ќе се наруши со новите триесет ф16-ки кој турската армија ќе ги добие 2011 а кои ги гради ТАИ (турската авио индустрија) и тоа со последниот стандарт блок52.