- Член од
- 20 јули 2016
- Мислења
- 7.788
- Поени од реакции
- 5.063
Проектиран раст на цена на стан во следните 12 месеци е 5% а рентен принос ќе биде 3%. 5%+3% -2% (одржување и амортизација)=6% поврат на капитал за 12 месеци.
Единствен проблем е непочитување на законите, и апсолутната незаинтересираност и некомпетентност на тие што би требало да протуркаат таков проект. Далеку поголеми градови од Скопје имаат трамвај/градски автобуси по истите ленти со колите, само е прашање на дисциплина и организација.Можно е намалување на каматите. Па да видиме дали ќе се зголеми продажбата или уште ќе се намалува.![]()
Инфлацијата се стабилизира, можно намалување на каматните стапки
Кредитите растат и покрај зголемените каматни стапки, но Народната банка наскоро може да ги намали следејќи го намалувањето на каматите во еврозоната за прв пат во пет години. Потегот е можен и поради поволните инфлациски движења, а економски експерти предвидуваат дека е можно кон крајот на годинатаwww.slobodnaevropa.mk
не може. Со комбе ќе собере 7-8 лица, премалку за сериозен превоз. Голем број нови згради немаат скоро никаков превоз. Па пешачиш по улици полни глутници, посебно зимно време.
Во Луксембург скоро (пред 10тина години) профункционира нов трамвај, редовен на неколку минути, чист, среден. Башка автобусите им се исто редовни до минута. На сето тоа, јавниот превоз им е целосно бесплатен.
Во Скопје, со трендот на легализирање дивоградби, менување дупови по ќеф и давање дозволи согласно рушветот, тешко е да се среди и превозот и другата инфраструктура, не само превозот. Уганда. Со автобуси чии тркала отпаѓаат во вожња.
Затоа се неспоредливи цените и условите.
Законот за домување и неговото почитување како и кафеаните и теретаните се посебна приказна.
Тие со 5 ленти се градови со население колку пола Балкан, и пак имаат помалку гужва од нашата метропола.Скопје им било хаос. Па у Америка имаш по 5-6 ленти каде возат по големите градови. Тоа ли е живот за вас? Ќе не учите како било а метрата им служат на бездомници за дефекација. Превише западов го сметате за нешто јако.
Скопје е мало градче, не е тоа ни Санкт Петербурк ни Токио. Единствено и најеокономично решение со оглед на планирањето е автобус. Ти направи и метро од Скопје до Гевгелија пак народот ќе си иде со кола.Тие со 5 ленти се градови со население колку пола Балкан, и пак имаат помалку гужва од нашата метропола.
Ете гледај го метрото во Санкт Петербург, тоа е убаво и чисто, или во Јапонија, батали ги западните, и истокот има примери со одлични решенија.
Трамвај или лесна железница е поскапа за иницијална инвестиција, но далеку поефтина оперативно.Скопје е мало градче, не е тоа ни Санкт Петербурк ни Токио. Единствено и најеокономично решение со оглед на планирањето е автобус. Ти направи и метро од Скопје до Гевгелија пак народот ќе си иде со кола.
Идете по тоа западот и ве инфицираат со тие идеи мизантропски. 1000че, па толку паркинг сигурно не е ни во Монако да ја паркираш колата, а не па за место како Скопје.Трамвај или лесна железница е поскапа за иницијална инвестиција, но далеку поефтина оперативно.
Не викам да не оди, само ќе плати за луксузот. Остави му на градот 1000че за 3 саати паркинг и терај со кола, плата и одржување за градскиот ќе има од твоите пари.
Монако до пред некоја година беше евро/саат (сега може е променето), што значи дека цените се исти/слични со Скопје.Идете по тоа западот и ве инфицираат со тие идеи мизантропски. 1000че, па толку паркинг сигурно не е ни во Монако да ја паркираш колата, а не па за место како Скопје.
Само на кајгана станот во центар на Скопје треба да биде 500 евра квадрат.Ти очекуваш дека Станка како касиерка во КАМ треба да може да купи стан во Карпош или во Центар. Касиери во маркет купуваат станови во најдобрите населби во Лондон, Париз, Белград или Софија? Таму е х10 нивни плати еден квадрат.
Не разбирам што сакате да кажете. Скап е квадратот, треба да е поефтин ради што вие сметате дека треба да е поефтин? Ја сметам дека треба да е 100 евра квадрат, ама не е. И сеа шо да праам?
Автоматски споено мислење:
Не мора да земеш 2,000 квадрат, има и за 1,200. Ама сите сакате во Центар и Карпош и после таму скапи биле становите.
Што треба да праи едно тазе семејство за да обезбеди дом? Да рента?
Па не баш исти.Монако до пред некоја година беше евро/саат (сега може е променето), што значи дека цените се исти/слични со Скопје.
Од мое искуство, тие најмногу што лаат после некое време ќе ти кажат “абе брат, уплативме една гајба тука во Карпош/Центар/Аеродром.”Само на кајгана станот во центар на Скопје треба да биде 500 евра квадрат.
Кафе во Охрид покрај вода 20 денари.
Бурекот да чини 30 денари.
Иронијата е што пола од форумџиите живеат во странство кадешто седат под кирија 100км од центарот на градот.
Или пак секако ако живеат во мали градчиња или села.
Ако 2,000 евра е скапо за Скопје, 7,000 евра е скапо за Белград, 5 милиони фунти е скап за Лондон.
И така си врви времето и имотите уште растат, а овие што лаат само ке лаат на форумов наместо да соберат пари и да купат нешто.
Се согласуем со Рон, возењето кола во СК (не можам да кажам за остала МК) е менталитет, не е недостиг на градски транспорт.Скопје е мало градче, не е тоа ни Санкт Петербурк ни Токио. Единствено и најеокономично решение со оглед на планирањето е автобус. Ти направи и метро од Скопје до Гевгелија пак народот ќе си иде со кола.
Многу нормално, па така си пичиме како народ, земи у предвид како се збори низ годините.Од мое искуство, тие најмногу што лаат после некое време ќе ти кажат “абе брат, уплативме една гајба тука во Карпош/Центар/Аеродром.”
700-800 samo za parking, kakvi 300-400Единствен проблем е непочитување на законите, и апсолутната незаинтересираност и некомпетентност на тие што би требало да протуркаат таков проект. Далеку поголеми градови од Скопје имаат трамвај/градски автобуси по истите ленти со колите, само е прашање на дисциплина и организација.
Втора етапа е правење на паркингот по 300-400 денари од саат низ Центар и околни населби и веднаш ќе се намали гужвата. Дополнително, строга забрана за протести и собири за митинзи, никој не е должен да се блокира град, има и други методи за изразување на незадоволство.
Тие идеи кои тебе ти личат на мизантропски, се покажале дека функционираат. И кога сум живеел во мкд се имам држено до иста филозофија. Или сите почитуваат правила и имаш ред, или никој и имаш башибозук како Македонија.Идете по тоа западот и ве инфицираат со тие идеи мизантропски. 1000че, па толку паркинг сигурно не е ни во Монако да ја паркираш колата, а не па за место како Скопје.
Турчинот со камшик успеал да не владее 5 векови, откако заминал од таму пробавме се и никако да направиме држава и ред. Значи мораме да одиме пак на ист принцип.700-800 samo za parking, kakvi 300-400
Јас мислев дека без основа те напаѓаат низ темиве, ама биле во право. Толку ја браниш Македонија, што не ми се верува. Западот, каков и да е лош за живеење, има многу повеќе поволности отколку една ваква вукојебина. Метроата во Европа (не зборам за САД, не ме интересираат тие) се многу добри, може не се најмодерни, ама си ја бркаат основната функција, а тоа е превозот од А до Б точка. Германија, Швајцарија, Австрија, па и другите земји се рај за јавен превоз. Не ти треба кола ако живееш во некој поголем град, или ако си на периферија од истиот. Сега ако си во село на 70 километри од Минхен, и само автобус кој го има 2-3 пати на ден ти е единствена опција, тогаш е лошо. Во спротивно, нема потреба да запалиш кола. Да, ако имаш мало дете, трудна жена или нешто, па мораш итно во болница, разбирам. Ама за работа-дома или едноставно шетање, нема потреба од кола. Имаш по 2-3 вида на јавен превоз во Европа, и можеш да ги комбинираш. Не ти треба воопшто да бараш, ниту да плаќаш паркинг, па да се туфкаш кај си ја оставил колата и дали некој ќе ја изгребе.Скопје им било хаос. Па у Америка имаш по 5-6 ленти каде возат по големите градови. Тоа ли е живот за вас? Ќе не учите како било а метрата им служат на бездомници за дефекација. Превише западов го сметате за нешто јако.