Станови во Скопје, совети за купување.

Член од
20 јули 2016
Мислења
7.788
Поени од реакции
5.063
Проектиран раст на цена на стан во следните 12 месеци е 5% а рентен принос ќе биде 3%. 5%+3% -2% (одржување и амортизација)=6% поврат на капитал за 12 месеци.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Можно е намалување на каматите. Па да видиме дали ќе се зголеми продажбата или уште ќе се намалува.
не може. Со комбе ќе собере 7-8 лица, премалку за сериозен превоз. Голем број нови згради немаат скоро никаков превоз. Па пешачиш по улици полни глутници, посебно зимно време.
Во Луксембург скоро (пред 10тина години) профункционира нов трамвај, редовен на неколку минути, чист, среден. Башка автобусите им се исто редовни до минута. На сето тоа, јавниот превоз им е целосно бесплатен.

Во Скопје, со трендот на легализирање дивоградби, менување дупови по ќеф и давање дозволи согласно рушветот, тешко е да се среди и превозот и другата инфраструктура, не само превозот. Уганда. Со автобуси чии тркала отпаѓаат во вожња.

Затоа се неспоредливи цените и условите.

Законот за домување и неговото почитување како и кафеаните и теретаните се посебна приказна.
Единствен проблем е непочитување на законите, и апсолутната незаинтересираност и некомпетентност на тие што би требало да протуркаат таков проект. Далеку поголеми градови од Скопје имаат трамвај/градски автобуси по истите ленти со колите, само е прашање на дисциплина и организација.
Втора етапа е правење на паркингот по 300-400 денари од саат низ Центар и околни населби и веднаш ќе се намали гужвата. Дополнително, строга забрана за протести и собири за митинзи, никој не е должен да се блокира град, има и други методи за изразување на незадоволство.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.315
Поени од реакции
43.097
Скопје им било хаос. Па у Америка имаш по 5-6 ленти каде возат по големите градови. Тоа ли е живот за вас? Ќе не учите како било а метрата им служат на бездомници за дефекација. Превише западов го сметате за нешто јако.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Скопје им било хаос. Па у Америка имаш по 5-6 ленти каде возат по големите градови. Тоа ли е живот за вас? Ќе не учите како било а метрата им служат на бездомници за дефекација. Превише западов го сметате за нешто јако.
Тие со 5 ленти се градови со население колку пола Балкан, и пак имаат помалку гужва од нашата метропола.

Ете гледај го метрото во Санкт Петербург, тоа е убаво и чисто, или во Јапонија, батали ги западните, и истокот има примери со одлични решенија.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.315
Поени од реакции
43.097
Тие со 5 ленти се градови со население колку пола Балкан, и пак имаат помалку гужва од нашата метропола.

Ете гледај го метрото во Санкт Петербург, тоа е убаво и чисто, или во Јапонија, батали ги западните, и истокот има примери со одлични решенија.
Скопје е мало градче, не е тоа ни Санкт Петербурк ни Токио. Единствено и најеокономично решение со оглед на планирањето е автобус. Ти направи и метро од Скопје до Гевгелија пак народот ќе си иде со кола.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Скопје е мало градче, не е тоа ни Санкт Петербурк ни Токио. Единствено и најеокономично решение со оглед на планирањето е автобус. Ти направи и метро од Скопје до Гевгелија пак народот ќе си иде со кола.
Трамвај или лесна железница е поскапа за иницијална инвестиција, но далеку поефтина оперативно.

Не викам да не оди, само ќе плати за луксузот. Остави му на градот 1000че за 3 саати паркинг и терај со кола, плата и одржување за градскиот ќе има од твоите пари.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.315
Поени од реакции
43.097
Трамвај или лесна железница е поскапа за иницијална инвестиција, но далеку поефтина оперативно.

Не викам да не оди, само ќе плати за луксузот. Остави му на градот 1000че за 3 саати паркинг и терај со кола, плата и одржување за градскиот ќе има од твоите пари.
Идете по тоа западот и ве инфицираат со тие идеи мизантропски. 1000че, па толку паркинг сигурно не е ни во Монако да ја паркираш колата, а не па за место како Скопје.
 
Член од
20 јули 2016
Мислења
7.788
Поени од реакции
5.063
Ние треба споредба со Приштина, Тирана, Крајова, Ниш и Пловдив. Токио :pos: Е не сте нормални...
 
Последно уредено:
Член од
21 септември 2008
Мислења
1.082
Поени од реакции
588
Идете по тоа западот и ве инфицираат со тие идеи мизантропски. 1000че, па толку паркинг сигурно не е ни во Монако да ја паркираш колата, а не па за место како Скопје.
Монако до пред некоја година беше евро/саат (сега може е променето), што значи дека цените се исти/слични со Скопје.
 
Член од
29 март 2024
Мислења
436
Поени од реакции
842
Ти очекуваш дека Станка како касиерка во КАМ треба да може да купи стан во Карпош или во Центар. Касиери во маркет купуваат станови во најдобрите населби во Лондон, Париз, Белград или Софија? Таму е х10 нивни плати еден квадрат.

Не разбирам што сакате да кажете. Скап е квадратот, треба да е поефтин ради што вие сметате дека треба да е поефтин? Ја сметам дека треба да е 100 евра квадрат, ама не е. И сеа шо да праам?
Автоматски споено мислење:



Не мора да земеш 2,000 квадрат, има и за 1,200. Ама сите сакате во Центар и Карпош и после таму скапи биле становите.

Што треба да праи едно тазе семејство за да обезбеди дом? Да рента?
Само на кајгана станот во центар на Скопје треба да биде 500 евра квадрат.
Кафе во Охрид покрај вода 20 денари.
Бурекот да чини 30 денари.

Иронијата е што пола од форумџиите живеат во странство кадешто седат под кирија 100км од центарот на градот.
Или пак секако ако живеат во мали градчиња или села.

Ако 2,000 евра е скапо за Скопје, 7,000 евра е скапо за Белград, 5 милиони фунти е скап за Лондон.
И така си врви времето и имотите уште растат, а овие што лаат само ке лаат на форумов наместо да соберат пари и да купат нешто.
Автоматски споено мислење:

Монако до пред некоја година беше евро/саат (сега може е променето), што значи дека цените се исти/слични со Скопје.
Па не баш исти.
1718041350430.png
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.889
Поени од реакции
36.950
Само на кајгана станот во центар на Скопје треба да биде 500 евра квадрат.
Кафе во Охрид покрај вода 20 денари.
Бурекот да чини 30 денари.

Иронијата е што пола од форумџиите живеат во странство кадешто седат под кирија 100км од центарот на градот.
Или пак секако ако живеат во мали градчиња или села.

Ако 2,000 евра е скапо за Скопје, 7,000 евра е скапо за Белград, 5 милиони фунти е скап за Лондон.
И така си врви времето и имотите уште растат, а овие што лаат само ке лаат на форумов наместо да соберат пари и да купат нешто.
Од мое искуство, тие најмногу што лаат после некое време ќе ти кажат “абе брат, уплативме една гајба тука во Карпош/Центар/Аеродром.”
 
Член од
16 јули 2021
Мислења
371
Поени од реакции
759
Скопје е мало градче, не е тоа ни Санкт Петербурк ни Токио. Единствено и најеокономично решение со оглед на планирањето е автобус. Ти направи и метро од Скопје до Гевгелија пак народот ќе си иде со кола.
Се согласуем со Рон, возењето кола во СК (не можам да кажам за остала МК) е менталитет, не е недостиг на градски транспорт.
Автоматски споено мислење:

Од мое искуство, тие најмногу што лаат после некое време ќе ти кажат “абе брат, уплативме една гајба тука во Карпош/Центар/Аеродром.”
Многу нормално, па така си пичиме како народ, земи у предвид како се збори низ годините.
Стандарден дијалог:
- Кај беше на одмор?
- Нигде, дома.
- Па да, најдобро така.
Стандарден монолог:
- Моето фичо/југо/лада/додај рандом кола, најбољи, не ја мењам за ништо
- Мое маало јурумлери/геге/волково/додај рандом маало, најбољи, најтивко, не го мењам за ништо.

Истите тие ликови први би го смениле, што е нормално, за мењање е, ама таков народ сме, ако нешто не можеш, викај ура, па да пукнат душманите.
Некој некогаш ти кажал ли бев дома за одмор, а и те како би отишол у Хрватска, или крш ми е кола/маало, сакам да мењам?
 
Последно уредено:
Член од
28 јуни 2018
Мислења
812
Поени од реакции
976
Единствен проблем е непочитување на законите, и апсолутната незаинтересираност и некомпетентност на тие што би требало да протуркаат таков проект. Далеку поголеми градови од Скопје имаат трамвај/градски автобуси по истите ленти со колите, само е прашање на дисциплина и организација.
Втора етапа е правење на паркингот по 300-400 денари од саат низ Центар и околни населби и веднаш ќе се намали гужвата. Дополнително, строга забрана за протести и собири за митинзи, никој не е должен да се блокира град, има и други методи за изразување на незадоволство.
700-800 samo za parking, kakvi 300-400
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.513
Идете по тоа западот и ве инфицираат со тие идеи мизантропски. 1000че, па толку паркинг сигурно не е ни во Монако да ја паркираш колата, а не па за место како Скопје.
Тие идеи кои тебе ти личат на мизантропски, се покажале дека функционираат. И кога сум живеел во мкд се имам држено до иста филозофија. Или сите почитуваат правила и имаш ред, или никој и имаш башибозук како Македонија.

Еве го град со преку 2.5 милиони жители функционира подобро од Скопје, арно ама во Центар со кола одиш ако навистина имаш потреба, и паркираш таму каде што е за паркинг бидејќи на улица ќе ти закачат казна во рок од 5 минути. Наутро во јавен превоз може да видиш директори со костуми поскапи од цела годишна плата на просечен Станко од Скопје.
И никој не те брани да не возиш, се додека си плаќаш за луксузот (најефтин во центар е околу 5 долари за саат со околу 35 долари дневна, па од 15-50 долари од саат во најгустите зони).

Луѓето како наши Велешани, Кумановци, Тетовци, доаѓаат со возила до влез на градот,ги паркираат колите на тамошните железнички станици, па од таму се прекачуваат во јавен превоз за да одат во центар.Не може сите да глумиме кабадаи и да нема хаос, бујрум паркирај, арно ама ќе оставаш 4тина плата на паркинг.
700-800 samo za parking, kakvi 300-400
Турчинот со камшик успеал да не владее 5 векови, откако заминал од таму пробавме се и никако да направиме држава и ред. Значи мораме да одиме пак на ист принцип.
 
Член од
12 јануари 2015
Мислења
2.475
Поени од реакции
4.631
Скопје им било хаос. Па у Америка имаш по 5-6 ленти каде возат по големите градови. Тоа ли е живот за вас? Ќе не учите како било а метрата им служат на бездомници за дефекација. Превише западов го сметате за нешто јако.
Јас мислев дека без основа те напаѓаат низ темиве, ама биле во право. Толку ја браниш Македонија, што не ми се верува. Западот, каков и да е лош за живеење, има многу повеќе поволности отколку една ваква вукојебина. Метроата во Европа (не зборам за САД, не ме интересираат тие) се многу добри, може не се најмодерни, ама си ја бркаат основната функција, а тоа е превозот од А до Б точка. Германија, Швајцарија, Австрија, па и другите земји се рај за јавен превоз. Не ти треба кола ако живееш во некој поголем град, или ако си на периферија од истиот. Сега ако си во село на 70 километри од Минхен, и само автобус кој го има 2-3 пати на ден ти е единствена опција, тогаш е лошо. Во спротивно, нема потреба да запалиш кола. Да, ако имаш мало дете, трудна жена или нешто, па мораш итно во болница, разбирам. Ама за работа-дома или едноставно шетање, нема потреба од кола. Имаш по 2-3 вида на јавен превоз во Европа, и можеш да ги комбинираш. Не ти треба воопшто да бараш, ниту да плаќаш паркинг, па да се туфкаш кај си ја оставил колата и дали некој ќе ја изгребе.

Само кај нас се има перцепција дека е срамота да се возиш со автобус, а уствари, да се малку поорганизирани и градот да има помалку коли, со автобус секаде ќе се стигнува за многу брзо време. Железница не е никаква опција за Скопје, така да тоа треба да се заборави.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom