Здраво, имам Honda Civic 1.8 vtec 2008 бензин/плин. Имам поминато 170.000км и имам проблем со маслото. Два пати на 5.000km ми свети индикаторот за промена на масло. Користам Eneos 5w-40, шо не ми се верува да е до маслото или можеби е до самиот сензор?
Здраво, имам Honda Civic 1.8 vtec 2008 бензин/плин. Имам поминато 170.000км и имам проблем со маслото. Два пати на 5.000km ми свети индикаторот за промена на масло. Користам Eneos 5w-40, шо не ми се верува да е до маслото или можеби е до самиот сензор?
Motorot e odlicen. 2.0VCDI 150ks go vozam momentalno na chevrolet cruze 2011.
Dosta tivok motor ali potrosac neviden.
Motor za odrzuvanje izgor.
Ima dosta snaga,neteosi maslo,dobar menjac.
Здраво, имам Honda Civic 1.8 vtec 2008 бензин/плин. Имам поминато 170.000км и имам проблем со маслото. Два пати на 5.000km ми свети индикаторот за промена на масло. Користам Eneos 5w-40, шо не ми се верува да е до маслото или можеби е до самиот сензор?
Совет каква кола да земам до 5000 евра? Ауди а3 ако би нашол дали е ок избор? Само да не е голф 5ка..
[/QUOTE]
Имаш Тојота Аурис како мојата со 2.0 126кс ако ти е за повеќе за в град 1.4 90кс се добри.
Авенсис 2007 со 2.0 126 кс ти е топ
Хонда 2.2 2007 140кс
Мерцедес Ц 2007-08 2.0 2.2
Што и да земеш ќе треба дополнителна инвестиција ако сакаш да те служи
Здраво, јас сум почетник возач и сакам да купам некој интересен автомобил. Проблемот е лимитот за почетник возач е автомобилот да биде до 105 коњски сили, а мене автомобилите што ми се допаѓаат се над 105 коњски сили. Дали е возможно со down tune да поминам со ваков автомобил и истото да биде впишано во сообрајќајната книшка на автомобилот?
Се работи за Пежо 2.0 ХДИ, некогаш пали, некогаш не, на ладно обично не сака да пали, ми покажува water in diesel particulate filter така нешто, го извадив сензорот, го исчистив филтерот, исчистив се внатре и пак исто. Значи не е до нафтата, од Макпетрол ставам. Проблемот краткотрајно го решив со вадење клеми ама пак не пали констатно, туку ќе запали еднаш па цел процес со вадење клеми. До што би можело да биде? Сензор на брегаста, радилица?
Повеќе ме влече дека е сензор на брегаста пошто несака да пали на ладен мотор отколку радилица а мајсторов кај што бев ми вика дека е сензор на радилица. Знам дека сензор на радилица кога е заебан несака да пали кога ќе дигне температура.
Се работи за Пежо 2.0 ХДИ, некогаш пали, некогаш не, на ладно обично не сака да пали, ми покажува water in diesel particulate filter така нешто, го извадив сензорот, го исчистив филтерот, исчистив се внатре и пак исто. Значи не е до нафтата, од Макпетрол ставам. Проблемот краткотрајно го решив со вадење клеми ама пак не пали констатно, туку ќе запали еднаш па цел процес со вадење клеми. До што би можело да биде? Сензор на брегаста, радилица?
Повеќе ме влече дека е сензор на брегаста пошто несака да пали на ладен мотор отколку радилица а мајсторов кај што бев ми вика дека е сензор на радилица. Знам дека сензор на радилица кога е заебан несака да пали кога ќе дигне температура.
Здраво, јас сум почетник возач и сакам да купам некој интересен автомобил. Проблемот е лимитот за почетник возач е автомобилот да биде до 105 коњски сили, а мене автомобилите што ми се допаѓаат се над 105 коњски сили. Дали е возможно со down tune да поминам со ваков автомобил и истото да биде впишано во сообрајќајната книшка на автомобилот?
Не може … секое тјунирање и чепкање / менување на моќноста која е фабрички декларирана е речи го “нелегално” , пошто колата е хомологирана по тие спецификации , само на нашиве уште не им текнало да направат закон со кој при секоја регистрација ќе те тараат и на “dyno” …
Се работи за Пежо 2.0 ХДИ, некогаш пали, некогаш не, на ладно обично не сака да пали, ми покажува water in diesel particulate filter така нешто, го извадив сензорот, го исчистив филтерот, исчистив се внатре и пак исто. Значи не е до нафтата, од Макпетрол ставам. Проблемот краткотрајно го решив со вадење клеми ама пак не пали констатно, туку ќе запали еднаш па цел процес со вадење клеми. До што би можело да биде? Сензор на брегаста, радилица?
Повеќе ме влече дека е сензор на брегаста пошто несака да пали на ладен мотор отколку радилица а мајсторов кај што бев ми вика дека е сензор на радилица. Знам дека сензор на радилица кога е заебан несака да пали кога ќе дигне температура.
Тоа со water in diesel нема врска со палење толку макар да ако прави така сензорот за вода е дефект и треба да го смениш. Вода во нафатата од Макпетрол тешко, Лукоил и други бензиски можно е...досега двајца знам на кои колите им гаснеа поради вода во горивото, двајцата од лукоил наполнето...па сеа јас во живот не стапнувам таму.
А за тоа што не пали тие од сензор на радилица или сензор за температура. Треба колата да однесеш на дијагностика и пред да се пали наутро да се провери која температура ја дава сензорот. Ако е надвор 25 степени а сензорот кажува -10 или +50 тогаш јасно дека не е во ред.
Исто треба да се провери дали има синхронизација меѓу сензорот на брегаста и радилица...ти треба добар дијгностичар. Не менувај ништо по совет на мајстори, може ова може она да е...може се да биде, затоа дијагностика првин добра.
Здраво, јас сум почетник возач и сакам да купам некој интересен автомобил. Проблемот е лимитот за почетник возач е автомобилот да биде до 105 коњски сили, а мене автомобилите што ми се допаѓаат се над 105 коњски сили. Дали е возможно со down tune да поминам со ваков автомобил и истото да биде впишано во сообрајќајната книшка на автомобилот?
Не е можно downtune да направиш, првин нема добри мајстори за тоа кај нас, второ и да ти направат колата ќе работи ко трактор...земи кола која е фабрички до 105 коњи ама со мотор кој лесно се чипува на повеќе. Повеќето мотори 1,9 и 2.0 дизел без проблем со stage 1 ремап се креваат од 100 до кај 130 коњи без проблем. Во полесна кола 130 коњи, 350 њутн метри и турбо се одлична комбинација.
Имам возено пежо 206, 2.0 хди. со ремап 130 коњи. Колата одеше околу 8.0 секунди до 100, нешто побрзо не е ни паметно за почетник искрено.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.