Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.659
Поени од реакции
38.845
Дали со гласањет на законот за забрана на возила (дизел и бензин) од 2035 ќе дојде до паѓање на цените на новите и половните возила во наредните години?

невозможно е да се забранат возилата на бензин и дизел. Никоја држава не може да изгради толкава инфраструктура за полнење. Тоа либтардиве си праат само некои филмови и си задаваат некои рокови.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Fala decki. Redizajn e kolku sto gledam alfata i e 120ks.
120 ks 280N/m vrtezen moment.
Motor bez klapni na usisna grana
Edna bregasta
8V 8ventili
M32 menjac. E toe ubistvo. Los lezaj na lageri i znaj da mrda rackata od menjacot pri dava je i odzemanje na turaza.
Desna poluosovina problem kaj site JTD motori. Koga otpustas turaza ako tropka donea e.
Maslo vo menjac da se ispusti i da se stavi novo i novi semerinzi i ke nemas problem so menjac.
Termostatot cesta glsvobolka, originalen e 5500 pieeburg. Moras originalen oti so kineski ja eba utkata.
Nikogas nema da imas maka ni so blok na motor, ni so potrosnja na maslo, ni so greenje ni so ladenje. Mnogu zdravi motori, mnogu brzi i za remap se odlicni. Go vozam slicen motor na vectra c 1.9cdti.
Tie ti se mani okolu motor.
Skapi koli za odrzuvanje. Maf senzorot ti e 9000,map 4500,solenoid 8000. Pred mesec dena gi smenvav,izgor se skapi delovite. Poluosovina idi komplet 14,000denari.
Set lamela 700 evra.
Amortizeri 20,000denari
Ramena moras novi, ne se reparirvat 20,000 originalni. Klavas od fusarskite 2 meseci nema da terat.
Zadni banancina 2000denari edna
Caudi po 1300denari
Plocki 1150 predni
Zadni 3000. Poglupo nesto amin.
Mal servis. 4500
Golem servis 15,000.
Skapuva dolu na polumeseci kaj so stojat tapite na pragot.
Skapuva na pragoj.
Skapuva kaj bagaznikot i pod vratite. Za taja suma na pari astra H so istiot motor daleku podobra.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Дечки до што може да е проблемот доколку колата нема снага при мали обртаи од 1000 до 2000 рпм рамно или угорница сеедно, 2.0 дизел 93кв.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Најарно дијагностика, али може да е маф сензор инаку.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
120 ks 280N/m vrtezen moment.
Motor bez klapni na usisna grana
Edna bregasta
8V 8ventili
M32 menjac. E toe ubistvo. Los lezaj na lageri i znaj da mrda rackata od menjacot pri dava je i odzemanje na turaza.
Desna poluosovina problem kaj site JTD motori. Koga otpustas turaza ako tropka donea e.
Maslo vo menjac da se ispusti i da se stavi novo i novi semerinzi i ke nemas problem so menjac.
Termostatot cesta glsvobolka, originalen e 5500 pieeburg. Moras originalen oti so kineski ja eba utkata.
Nikogas nema da imas maka ni so blok na motor, ni so potrosnja na maslo, ni so greenje ni so ladenje. Mnogu zdravi motori, mnogu brzi i za remap se odlicni. Go vozam slicen motor na vectra c 1.9cdti.
Tie ti se mani okolu motor.
Skapi koli za odrzuvanje. Maf senzorot ti e 9000,map 4500,solenoid 8000. Pred mesec dena gi smenvav,izgor se skapi delovite. Poluosovina idi komplet 14,000denari.
Set lamela 700 evra.
Amortizeri 20,000denari
Ramena moras novi, ne se reparirvat 20,000 originalni. Klavas od fusarskite 2 meseci nema da terat.
Zadni banancina 2000denari edna
Caudi po 1300denari
Plocki 1150 predni
Zadni 3000. Poglupo nesto amin.
Mal servis. 4500
Golem servis 15,000.
Skapuva dolu na polumeseci kaj so stojat tapite na pragot.
Skapuva na pragoj.
Skapuva kaj bagaznikot i pod vratite. Za taja suma na pari astra H so istiot motor daleku podobra.
Sea me pismani a i site vikaat da begam od nea. Baska i ne e za mene tuku za majka mi a gledam skapo odrzuvanjeto spored ona sto go pisa ti.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Најарно дијагностика, али може да е маф сензор инаку.
Иначе нема Чек енџин, колата си влече топ од 2к нагоре турбина и слично не трокира само нема снага на поаѓање-рамно или при искачување бидејќи кога ја искачував Стража во трета со 1600РПМ стискам педалата гас фулл и не влече.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Sea me pismani a i site vikaat da begam od nea. Baska i ne e za mene tuku za majka mi a gledam skapo odrzuvanjeto spored ona sto go pisa ti.
Да бегаш од алфа да, ама не од астра H.
Астра е далеку со подобро подвозје, поедноставна предница, поквалитетен ентериер. За повозрасна особа астра х со 3 или со 5 врати е ок.
Имаш опција и корса Д 1.3цдти 90кс. Но ако ви е опцијата за појак мотор и малку поголема кола, астра х и нема да згрешиш. Со ист мотор имаш и фиат браво Мџет 1.9 120кс 2007 или 1.6Мџет 120кс. 2009.
Алфа е скапа за одржување. Ги знам сите цени, јадев маки со мењачи, соленоиди и слично.
Автоматски споено мислење:

Дечки до што може да е проблемот доколку колата нема снага при мали обртаи од 1000 до 2000 рпм рамно или угорница сеедно, 2.0 дизел 93кв.
Egr.
Ako e isklucen softverski i mehanicki i pak praj isto, togas cistenje usisna grana ili aktuatorot na turbina ne ja otvora. Fakticki ja otvora i ja zatvora do pola. Koga ke mania pojaka turaza i nabie kompresia nad 2000rpm,togas ima pojak Vakum i otvora aktuatorot. Isto taka koa gazis na niski vrtezi na 1300 1500rpm a nema snaga, ispusta crn cad, prebogata smea a turbinata nema dovolno napolneto za da sogori motorot i ke mani crn cad.
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Да бегаш од алфа да, ама не од астра H.
Астра е далеку со подобро подвозје, поедноставна предница, поквалитетен ентериер. За повозрасна особа астра х со 3 или со 5 врати е ок.
Имаш опција и корса Д 1.3цдти 90кс. Но ако ви е опцијата за појак мотор и малку поголема кола, астра х и нема да згрешиш. Со ист мотор имаш и фиат браво Мџет 1.9 120кс 2007 или 1.6Мџет 120кс. 2009.
Алфа е скапа за одржување. Ги знам сите цени, јадев маки со мењачи, соленоиди и слично.
Автоматски споено мислење:


Egr.
Ako e isklucen softverski i mehanicki i pak praj isto, togas cistenje usisna grana ili aktuatorot na turbina ne ja otvora. Fakticki ja otvora i ja zatvora do pola. Koga ke mania pojaka turaza i nabie kompresia nad 2000rpm,togas ima pojak Vakum i otvora aktuatorot. Isto taka koa gazis na niski vrtezi na 1300 1500rpm a nema snaga, ispusta crn cad, prebogata smea a turbinata nema dovolno napolneto za da sogori motorot i ke mani crn cad.
ДПФ офф плус кршен
ЕГР офф
Никогаш не чадела црно/сиво ни на ниски рпм ни на 3к 4к рпм вртежи, турбината се активира од 1800 рпм нагоре стража ја искачувам со мала помош од турбината ако ја снема вртежите или се фиксни пр.1600 или паѓаат пак зависи од угорницата.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Sea me pismani a i site vikaat da begam od nea. Baska i ne e za mene tuku za majka mi a gledam skapo odrzuvanjeto spored ona sto go pisa ti.

Друже треба да се дефинира за што ќе му треба колата..ако треба колата да биде поголема и да има простор има подобри коли од алфа 147 и од астра Х.

Ако не е проблем помала кола земи си гранде пунто со 1.3 цдти 75 коњи, за разлика од опелот има фиксен замаец. На другарче пред некое време на корса д 1.3 цдти со 75 коња ...му бараа цирка 40 000 денари за промена на замаец...што смешно скапа сума за таква кола. И тоа ова во Прилеп...во скопје е сигурно поскапо, поскапа е работната рака.

Друга опција тие пежо 206 или 207 со 1.4 хди...тоа е супер докажан мотор кој оди и преку 500 000 км. без проблеми со правилно одржување.

 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Да бегаш од алфа да, ама не од астра H.
Астра е далеку со подобро подвозје, поедноставна предница, поквалитетен ентериер. За повозрасна особа астра х со 3 или со 5 врати е ок.
Имаш опција и корса Д 1.3цдти 90кс. Но ако ви е опцијата за појак мотор и малку поголема кола, астра х и нема да згрешиш. Со ист мотор имаш и фиат браво Мџет 1.9 120кс 2007 или 1.6Мџет 120кс. 2009.
Алфа е скапа за одржување. Ги знам сите цени, јадев маки со мењачи, соленоиди и слично.
Автоматски споено мислење:


Egr.
Ako e isklucen softverski i mehanicki i pak praj isto, togas cistenje usisna grana ili aktuatorot na turbina ne ja otvora. Fakticki ja otvora i ja zatvora do pola. Koga ke mania pojaka turaza i nabie kompresia nad 2000rpm,togas ima pojak Vakum i otvora aktuatorot. Isto taka koa gazis na niski vrtezi na 1300 1500rpm a nema snaga, ispusta crn cad, prebogata smea a turbinata nema dovolno napolneto za da sogori motorot i ke mani crn cad.
За почеток дали кога ќе ја однесам на мајстор да му кажам да исчисти мафот и мапот со спреј, исчисти усисна грана и актуаторот за турбината да не е "зарѓан" ?
 
Член од
4 јануари 2020
Мислења
8
Поени од реакции
4
Здраво и од мене..
Дојде време за старо-ново (фамилијарно) возило па ако имал некој искуство со следните модели нека сподели:
-passat b7 2.0 tdi
-mercedes e200 cdi w212
-a4 avant b8 2.0
-peugeot 508 1.6 hdi
Буџетот е околу 10к а за моделите ме интересира како се покажани, мани, како се движат цените за одржување и сл.
Пс немам искуство со овие коли па барам што е best buy. Намена на возилото ќе биде претежно отворен пат.

Фала ви.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Пежо ама со 2.0 хди. Со 1.6 е преслаб мотоорот за таква кола.


Другиве се скапи за одржување а и здробени ќе бидат од возење...минимум 300 000 км.ќе имаат поминато. А со таква кола не знам колку е паметно да тргнеш на подолг пат.


Би ти препорачал и цитроен ц5 да разгледаш. Истиот мотор само е далеку поудобна од сите овдека, створена за отворен пат.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.289
Поени од реакции
4.694
Пежо ама со 2.0 хди. Со 1.6 е преслаб мотоорот за таква кола.


Другиве се скапи за одржување а и здробени ќе бидат од возење...минимум 300 000 км.ќе имаат поминато. А со таква кола не знам колку е паметно да тргнеш на подолг пат.


Би ти препорачал и цитроен ц5 да разгледаш. Истиот мотор само е далеку поудобна од сите овдека, створена за отворен пат.
Извини ама морам да прашам, едниве ќе се здробени од возење ама затоа пежото нема да е. Ова зашто е срамота да земеш и да возиш пежо/цитроен или?
Не ја разбирам логиката, демек пежото било купено за у гаража само да не им седи у салон за џабе.

Ако коментарот за километрите ти го опфаќа и пежото дека ќе е со некоја слична километража тогаш грешно сум те разбрал и се извинувам

А за коментарот да бара 2.0 мотор на пежото можам само да му потврдам дека си потполно во право, бегај од мал мотор на толкава кола.Со двете ќе дигнеш 120-130 км/час што е нормална брзина на сите автопати ама до малиот мотор има господ да го видиш на угорници а големиот ќе помине како врел нож низ путер(за жал ова јас на потршкиот начин го научив)
 
C

confusion

Гостин
Извини ама морам да прашам, едниве ќе се здробени од возење ама затоа пежото нема да е. Ова зашто е срамота да земеш и да возиш пежо/цитроен или?
Не ја разбирам логиката, демек пежото било купено за у гаража само да не им седи у салон за џабе.

Ако коментарот за километрите ти го опфаќа и пежото дека ќе е со некоја слична километража тогаш грешно сум те разбрал и се извинувам

А за коментарот да бара 2.0 мотор на пежото можам само да му потврдам дека си потполно во право, бегај од мал мотор на толкава кола.Со двете ќе дигнеш 120-130 км/час што е нормална брзина на сите автопати ама до малиот мотор има господ да го видиш на угорници а големиот ќе помине како врел нож низ путер(за жал ова јас на потршкиот начин го научив)
1.6 моторите на ХДИ општо не се погодени барем тие првите верзии затоа што имаат проблеми со турбина, имам комшија со Партнер 1.6 и се изнамачи, еднаш тргна за Белград и му пукна турбина, ја направи, пак исто. Му рекле такви се тие мотори, имале проблеми и не се за тешки каросерии, само градска вожња, кратки релации.
Додека за 2.0 ХДИ од сите имам слушнато само најдобро, татко ми цел живот вози Пежо, од 405, 406, 307, и сега има 407, сите 2.0 ХДИ со 136 коњски мотор и никад не сме имале проблем со дефекти или општо, само редовен сервис и тоа е тоа.
Ова ти го кажувам најобјективно, не ми е гајле мене за Пежо, ниту да ги фалам или форсирам иако цел живот ги возам, ама сметам дека во однос на пари и што нудат, тие мотори и коли се бар за мене едни од најдобри. Имам другари со Ауди, Алфи и сите имаат поскапи одржувања, делови, бар за ова ја што го возам има еден куп делови и стари и нови.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Извини ама морам да прашам, едниве ќе се здробени од возење ама затоа пежото нема да е. Ова зашто е срамота да земеш и да возиш пежо/цитроен или?
Не ја разбирам логиката, демек пежото било купено за у гаража само да не им седи у салон за џабе.

Ако коментарот за километрите ти го опфаќа и пежото дека ќе е со некоја слична километража тогаш грешно сум те разбрал и се извинувам

А за коментарот да бара 2.0 мотор на пежото можам само да му потврдам дека си потполно во право, бегај од мал мотор на толкава кола.Со двете ќе дигнеш 120-130 км/час што е нормална брзина на сите автопати ама до малиот мотор има господ да го видиш на угорници а големиот ќе помине како врел нож низ путер(за жал ова јас на потршкиот начин го научив)

Друже ти гарантирам дека убедливо највеќе се извозени тди дали волксваген или ауди...ретко кој зел алфа, цитроен или пежо за да ги скине во возење, зел оти му се бендисал дизајнот, оти има конфор, оти има некој филинг на волан, итн. Ги земаат мераклии во главном...

Ако му треба за возење зема тди демек проверено е тоа, германско, само турај и вози...си се пати од комлекси, а и од незнаење. А споредено со 1,9 jtd и 2.0 хди, 2.0 тди е повеќе проблематичен.

Истата приказна е и со алфа 159...ако споредиш алфа 159 со пасат од иста година, пасатот ќе има многу повеќе поминато во 90 % од случаите и плус генерално со послабо одржување.

Сеа има исклучоци секаде али сликата е таа во глобала
 

Kajgana Shop

На врв Bottom