Тогаш единствената причина е зимската температура што гасот е ладна, поточно да појаснам малку, кај бензинци и дизели си има свој греач и пумпа за гориво од резервоарот и кога вклучиш контакт и чекаш некое секунда а во меѓувреме пумпата за гориво си активира до инјекторот со греач и веднаш си пали тоа е кај дизелите и истото кај инџекшн за бензинци само малку е поинаков е сега кај плинот тоа го нема освен вградување сонда греач но тоа важело за мотор со воздушно ладење а за водено ладење тоа зависи од типот на моторот со вбризгување како што е фул инџекшн,моно-инџекшн ,карбураторски итн значи моторот ќе мора да работи на бензин до саканата температура и автоматски ќе се префрли и не може по ваша желба веднаш да додаваш гаста да се префрли на плин така го оштетуваш една од дизните за инјектирање за горивото така го гориш дизните на ,,суво” еве тука стапува вашиот проблем една или две од дизните ви се изгорени или оштетени и се мачи моторот да пали за да ,,преде” моторот како што треба .Предлагам зимава да тераш малку на бензин колку да загрее па префрли си на плин и кога ќе дојде пролетта и однеси го колата на мајсторот да провери дизните.
И уште нешто да знаеш бензинот си има свој малку адитив за подмачкување за дизните,цилиндри,вентили и др. затоа повремено се препорачува малку и бензин да се користи за жал повеќето воопшто не користат бензин бидејќи било скапо и троши многу и се немало пари за дотурање бензин и си тераат само на плин е па не бива така . Некои мотори се нежни и не поднесуваат плин затоа и вградуваат капалки за подмачкување на вентилите за да не се изгори ,а некои мотори трпат плин и без капалки ама пак ги оштетува дизните
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk