Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
22 јули 2015
Мислења
607
Поени од реакции
493
Едно прашање, пред малку на автопат кај Golf 5 1.9 TDI при 30 обртаи во 5та брзина почна моторот да трокира и да губи снага, како нагло кога се отпушта и притиска туражата, во што е проблемот?
МАФ сензор провери, нафтен филтер, нафтена пумпа, инџектори, MAP сензори, вакуум пумпата.

Според мене нафтениот филтер е.
 
Член од
26 јули 2009
Мислења
424
Поени од реакции
179
Тогаш единствената причина е зимската температура што гасот е ладна, поточно да појаснам малку, кај бензинци и дизели си има свој греач и пумпа за гориво од резервоарот и кога вклучиш контакт и чекаш некое секунда а во меѓувреме пумпата за гориво си активира до инјекторот со греач и веднаш си пали тоа е кај дизелите и истото кај инџекшн за бензинци само малку е поинаков е сега кај плинот тоа го нема освен вградување сонда греач но тоа важело за мотор со воздушно ладење а за водено ладење тоа зависи од типот на моторот со вбризгување како што е фул инџекшн,моно-инџекшн ,карбураторски итн значи моторот ќе мора да работи на бензин до саканата температура и автоматски ќе се префрли и не може по ваша желба веднаш да додаваш гаста да се префрли на плин така го оштетуваш една од дизните за инјектирање за горивото така го гориш дизните на ,,суво” еве тука стапува вашиот проблем една или две од дизните ви се изгорени или оштетени и се мачи моторот да пали за да ,,преде” моторот како што треба .Предлагам зимава да тераш малку на бензин колку да загрее па префрли си на плин и кога ќе дојде пролетта и однеси го колата на мајсторот да провери дизните.

И уште нешто да знаеш бензинот си има свој малку адитив за подмачкување за дизните,цилиндри,вентили и др. затоа повремено се препорачува малку и бензин да се користи за жал повеќето воопшто не користат бензин бидејќи било скапо и троши многу и се немало пари за дотурање бензин и си тераат само на плин е па не бива така . Некои мотори се нежни и не поднесуваат плин затоа и вградуваат капалки за подмачкување на вентилите за да не се изгори ,а некои мотори трпат плин и без капалки ама пак ги оштетува дизните


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Ќе го прифатам советот за возење на бензин некое време, читав и на други места дека ако колата има плин добро е од време на време да се вози и на бензин. А тоа шо викаш за дизните изгорени или оштетени, не влијае и на возење на бензин?
А инаку секогаш пали на бензин, така е наместена и ја оставам да поработи за да постигне температура, само шо некогаш и само се префрлува на плин за брзо, без притискање на гаста. А за гасењето пред некој ден конкретно случајот, веќе сум возела 5-6 километри на плин и тогаш гаси. Сакав да паркирам и намалив брзина и кога веќе беше втора изгуби сила и изгасна. Пак палам и возам на бензин, ама плинот не работи. Другиот ден префрла, работи и вози на плин, се е ок. А првиот пат памтам дека не беше толку ладно и од БТ до ПП возев на плин, изгасна на сред ПП кога намалив брзина на семафор, пак не сакаше да повлечи плин и ја возев на бензин. По еден час паркирана пак ја палам на бензин, возам до излезот на ПП на бензин, тука се префрла на плин и вози нормално. Чудно е и за објаснување.
 

bogev4eboy

Хејтер
Член од
6 март 2011
Мислења
382
Поени од реакции
180
Имам Peugeot 307 2.0HDI и имам некоја мака со турбо и потрошувачка. Од кога е кај мене колата ја носам во еуроимпекс, но во последно време ми кажуваат луди цени. Сега сакам да ја однесам колата на друго место, но не незнам мајстори кои што работат Peugeоt во Скопје, освен CityCar до Асуц.
Дали има некој со совет или знае добар мајстор?
 
Член од
25 февруари 2018
Мислења
104
Поени од реакции
26
Се работи за VW Пасат. Наутро кога ќе се стартува, од кај турбото, се слуша силно зуење како да дува воздух, не прима гас како што треба (исто така свири при туража) , и тоа зуењето исчезнува кога ќе подзагрее моторот...
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.912
Поени од реакции
1.379
Се работи за VW Пасат. Наутро кога ќе се стартува, од кај турбото, се слуша силно зуење како да дува воздух, не прима гас како што треба (исто така свири при туража) , и тоа зуењето исчезнува кога ќе подзагрее моторот...
Види цревото да не е пукнато шо оди од турбина до интеркулер. Ако пишти при возење или во лер,време и е за репарирање. Ќе почни да пушта и масло низ издув и на усис и ќе го полни интеркулерот со масло.
Тоа зуење е од семеринзите на лопатки шо највероватно има луфта на осовина.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.982
Поени од реакции
14.769
Малку оф топик :D
Им благодарам на сите што вадат вицови за Алфата ...и така им ја спуштаат цената. Како поинаку ќе возам кола за упола пари.
Да купував ГоЉф со иста состојба и година, требаше да дадам уште толку пари...и накрај некој ќе те праша ,,од татко ти е голфот,,?
 
Член од
22 јули 2015
Мислења
607
Поени од реакции
493
Се работи за VW Пасат. Наутро кога ќе се стартува, од кај турбото, се слуша силно зуење како да дува воздух, не прима гас како што треба (исто така свири при туража) , и тоа зуењето исчезнува кога ќе подзагрее моторот...
Црево од турбо до интеркулер, исто така турбото можи да е при крај и да повлечи масло. Однеси ја што побрзо на мајстор и не ја вози така да не ти напрај turboschaden :P

Им благодарам на сите што вадат вицови за Алфата ...и така им ја спуштаат цената. Како поинаку ќе возам кола за упола пари.
Да купував ГоЉф со иста состојба и година, требаше да дадам уште толку пари...и накрај некој ќе те праша ,,од татко ти е голфот,,?
Вицови и мајтапи за алфи прат само луѓе шо врска немат од коли, вози опел а ги заебава тие шо возат алфа а не знај дека истиот мотор го вози:pos:

Супер коли се.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Заврши ерата на бош пумпи на тди иако има некои но тоа друг посовремен бош пумпа сепак тоа заврши сега е со турбо дизел со пумпа дизна и други тракатанци , инаку читав некои германски списание ама на хрватски дека такви мотори TFSI до 2010год има маана околу каринките на клипови после најмалку 200,000 км и ќе ви троши масло . Ама не сум сигурен дали е вистина како и да е ,не се баш докажани како кај TDI види на ЈуТуб и читај коментари за ваков мотор TFSI


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Imam citano komentari 65-70% gi falat..a ova ti sto velis sigurno ne e problem da se popravi/zameni barem i da go pravis sigurno ke te tera nad 50.000km ?
*nemora da me persiras so "vie" ;d
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.662
Поени од реакции
34.956
Им благодарам на сите што вадат вицови за Алфата ...и така им ја спуштаат цената. Како поинаку ќе возам кола за упола пари.
Да купував ГоЉф со иста состојба и година, требаше да дадам уште толку пари...и накрај некој ќе те праша ,,од татко ти е голфот,,?
Абе видеата ме потсетија баш на класичниот балкански менталитет, лично немам против кој сака што сака нека вози, кола како кола, нема таква што не се расипува, а во зависност од финансиската моќ на поединецот е скапа или ефтина за одржување :) За нашиот стандард тука, само застава, лада и голф 1 и 2, штрафцигер во прозор, дрвце поткренато назад на фичото за да лади и тоа е тоа, овие кантите што ги носиме од надвор со 200 сензори се само скапи играчки за поголемиот дел од народот.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.822
Поени од реакции
2.913
Им благодарам на сите што вадат вицови за Алфата ...и така им ја спуштаат цената. Како поинаку ќе возам кола за упола пари.
Да купував ГоЉф со иста состојба и година, требаше да дадам уште толку пари...и накрај некој ќе те праша ,,од татко ти е голфот,,?
Па вистина е за алфата и во хрватска и србија имаат вицеви за алфата ,но алфата не е толку лошо напротив добри се и не можам да сфаќам зошто толку е поефтино од голф што е 2/3години постаро од алфата мислам за половни коли



Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Imam citano komentari 65-70% gi falat..a ova ti sto velis sigurno ne e problem da se popravi/zameni barem i da go pravis sigurno ke te tera nad 50.000km ?
*nemora da me persiras so "vie" ;d
Ako sakas da doturas ulje sekoj pat koa stavas benzin, kupi go. Ne pamtam ali mislam deka od 2008 do 2012 benzincite na audi i vw imat problem so potrosuvackata na ulje. Litar ulje na 1000km, nekoi i na 500km doturaa. Audi znaat za problemot ama vikaat deka e u normalni granici za da moze pari da zimaat od tie so istecena garancija.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Ako sakas da doturas ulje sekoj pat koa stavas benzin, kupi go. Ne pamtam ali mislam deka od 2008 do 2012 benzincite na audi i vw imat problem so potrosuvackata na ulje. Litar ulje na 1000km, nekoi i na 500km doturaa. Audi znaat za problemot ama vikaat deka e u normalni granici za da moze pari da zimaat od tie so istecena garancija.
Aham..druze kako i da e fala na mislenje..ke se rasprasam po mehanicari imam vreme bi zemal kraj na 2019god ako ne plan B mi e Fiat Bravo 1.4tjet 120hp.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom