Па однеси на некој сервис или тие затнато или тие изгорено ако е затнато се чисти ако не ќе си набавиш другоImam Audi A4 b5 1.9 TDI 90k.s 97' najverovatno imam problem so turboto pocna da cadi ali ne prima >> dali mozi nekoj da daj nekoj sovet sto ponatamu TNX!
Sprema mene mislam deka e Usisna grana na turboto zapecena pa treba da se iscisti i zaradi to cadi... a dali ima nekoe sredstvo-sprej za procistuvajne na celo turbo complet bez da se izvaj ??Па однеси на некој сервис или тие затнато или тие изгорено ако е затнато се чисти ако не ќе си набавиш друго
Moже ти се дизните,маф сензор,егр вентил............. и отприлика едно 400-500к километри.Imam Audi A4 b5 1.9 TDI 90k.s 97' najverovatno imam problem so turboto pocna da cadi ali ne prima >> dali mozi nekoj da daj nekoj sovet sto ponatamu TNX!
Abe mozno e od diznite da cadi a da ne prima ?? posto i mene mi dojde to na um ama ne dava nekoj dr zvuk ili nema vrska to ?? posto ima perfektno smiren motor od sipka i od kapacka ko ce raboti kolata ni malce ne zacadnuva so dokazuva deka motoro ne e izvozen-istrosen kolku so kaza ti 500k na tolku km treba da cadi kako odzako od partizankaMoже ти се дизните,маф сензор,егр вентил............. и отприлика едно 400-500к километри.
Види може ти се дотрошува или потрошила солната киселина.Abe mozno e od diznite da cadi a da ne prima ?? posto i mene mi dojde to na um ama ne dava nekoj dr zvuk ili nema vrska to ?? posto ima perfektno smiren motor od sipka i od kapacka ko ce raboti kolata ni malce ne zacadnuva so dokazuva deka motoro ne e izvozen-istrosen kolku so kaza ti 500k na tolku km treba da cadi kako odzako od partizanka
Има неколку причинители на тој проблем. А дали уште од старт не прима или ке иде добро до кај 80-90 и тогаш ке престане да прима како што треба. И дали кога ке ја изгасиш колата и пак ке ја запалиш се понаша нормално се додека не му дадеш поголема туража и пак да исклучи турбото... Ако не прима уште од старт најпрво да ги провериш цревата на интеркулерот. Имаш 2. Едното е така како S буква а едното е како Г, со пречник од околу 5-6 цм се ... Вакви се ...Imam Audi A4 b5 1.9 TDI 90k.s 97' najverovatno imam problem so turboto pocna da cadi ali ne prima >> dali mozi nekoj da daj nekoj sovet sto ponatamu TNX!
Не би требало, со оглед на тоа дека ке останеш на иста ширина, а ке идеш со 2.5 цм повеке на бандаж, а 5% помалку на висина на гума ... Значи гумата ке ти биде пониска за 11мм во страничен ѕид, а пандажот повисок за 12,5мм во радиус, се на се ке имаш поголемо тркало за 0,5% од сегашното ...imam audi a3 8P 2.0 tdi . ima 225/45/17 na nego. sakam da stavam 225/40/18 . Vo teorija treba da trosi povekje gorivo. dali e toa mnogu ili e neznacajno, ima li nekoj iskustvo. pred audito imav peugeot 206 1.4hdi ja prefrliv od 175/60/14 na 195/50/15 i potrosuvackava ne bese neso pokacena, bar jas ne ja osetiv, ali so audovo me inetresira. fala za sovet..
Ako e 90ks skoro nema sansi da rikne turboto ako se pazelo na uljeto. Moze ima dupka vo interkulerot, moze ima skinata ili puknata nekoja plasticna ili gumena kompresorska cefka. najcest kvar e em ventilot so go regulira pritisokot vo turbinata, se naogja napred na motorot nad kompresorot za klima do hladnjakot. Kaj 90ks ako e ispraven ventilot vo ler treba ubavo da se slusa od nego edno takvo brzo peckanje.Imam Audi A4 b5 1.9 TDI 90k.s 97' najverovatno imam problem so turboto pocna da cadi ali ne prima >> dali mozi nekoj da daj nekoj sovet sto ponatamu TNX!
Ima ogromna sansa da cadi od dizna. I jas imam audi a4 i moeto cadi kako kamion no znam deka edna dizna ama ic ne mi cini. Dodeka da najdam edna ili site 4 moram da ja teram taka.Abe mozno e od diznite da cadi a da ne prima ?? posto i mene mi dojde to na um ama ne dava nekoj dr zvuk ili nema vrska to ?? posto ima perfektno smiren motor od sipka i od kapacka ko ce raboti kolata ni malce ne zacadnuva so dokazuva deka motoro ne e izvozen-istrosen kolku so kaza ti 500k na tolku km treba da cadi kako odzako od partizanka
Ако се меко цревото за воздух од турбото или е расипано или некаде е пукнато цревотоAko e 90ks skoro nema sansi da rikne turboto ako se pazelo na uljeto. Moze ima dupka vo interkulerot, moze ima skinata ili puknata nekoja plasticna ili gumena kompresorska cefka. najcest kvar e em ventilot so go regulira pritisokot vo turbinata, se naogja napred na motorot nad kompresorot za klima do hladnjakot. Kaj 90ks ako e ispraven ventilot vo ler treba ubavo da se slusa od nego edno takvo brzo peckanje.
Dali dihtuvaat kompresorskite cefki moze da proveris taka so ke go otkacis toa debeloto crevo gore sto vleguva vo usisot (da ne go izvadis po greska crevoto od turboto),zapali go da si raboti vo ler, ke go zatnes so raka crevoto tamu kaj so go izvadi, turboto ke digne pritisok niz celiot sistem i obicno ako nekade ima nesto skinato ili puknato tamu ke pocne da ispusta vazduh i da pisti.
Гумици на вентили или уљени карики и измери ја компресијата за секој случајdrugari imam eden problem pa baram sovet od vas. se raboti za 1.9 TDI 110ks ( 81kw ) vw motor. mi trosi mnogu maslo ponekogas mi cadi sina cad, motorot kompresija ima cela zima pali bez nikakov problem na pola kluc odi (do 180km/h go imam testirano, a idese i vise) od so mozi da bidi problemot ? denes proveruvav creva od turbo od interkuler nemase maslo bea malku kako zamasteni ama normalno e toa. moja pretpostavka e nesto okolu gumici na ventili takva rabota so vikate?