Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
25 април 2011
Мислења
197
Поени од реакции
283
Купив Фиат Пунто 1.1 , денес....и наводно има централно заклучување, продавачот кога ја одклучи се одклучија сите врати, кога ја донесов дома колата се одклучува само вратата на возачот,каде што го ставам клучот , другите врати си седат заклучени. ? Што ке да е проблемот?
мислам дека немаш никаков проблем, и кај мене е така, на дугмето за централното се отвораат сите врати, а со клучот ако го ставам во некоја врата, се одклучва само таа врата, исто како кај тебе... и според мене подобро е така, за на пример ако сакам да земам некој работи од колата, наместо да ја штракам отклучи заклучи на централно сите врати, ќе си отвориш една врата и ќе си земиш шо ти треба :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
мислам дека немаш никаков проблем, и кај мене е така, на дугмето за централното се отвораат сите врати, а со клучот ако го ставам во некоја врата, се одклучва само таа врата, исто како кај тебе... и според мене подобро е така, за на пример ако сакам да земам некој работи од колата, наместо да ја штракам отклучи заклучи на централно сите врати, ќе си отвориш една врата и ќе си земиш шо ти треба :)
Ова е вака само на накнадно додавана централна - возило што немало централна фабрички. За да работи на клучот треба уште еден додатен модул (различен за секој тип на брава) кој што ќе активира сигнал на отклучување на клуч, како би се активирала единицата.

Кај возила со фабричка централна, отклучувањето на сите врати работи исто, било на клуч, било на тастер од даљинско.

Купив Фиат Пунто 1.1 , денес....и наводно има централно заклучување, продавачот кога ја одклучи се одклучија сите врати, кога ја донесов дома колата се одклучува само вратата на возачот,каде што го ставам клучот , другите врати си седат заклучени. ? Што ке да е проблемот?
Можи се да е... празен акумулатор, прегорен осигурувач, расипан модул... можеби она погоре што го пиша nikola_bt... кој ќе ти погоди со толку малку информации шо е маката?

Има, има 1.4 дизел мотор претходник на 1.5 дизел од доцни 80-ти и рани 90-ти, истиот се вградувал и во АX- от.
Да, ама не сум знаел дека тој мотор одел во пежо 106... моја грешка.
 
Член од
25 април 2011
Мислења
197
Поени од реакции
283
key1.jpg
не вервам дека би можеле да додадат централна и да го направат вака на клучот.. и сигурен сум дека не е додадена, на сите мегани од 97-01 година централното работи на начинот како што кажав погоре
 
Член од
15 март 2010
Мислења
5.869
Поени од реакции
6.383
мислам дека немаш никаков проблем, и кај мене е така, на дугмето за централното се отвораат сите врати, а со клучот ако го ставам во некоја врата, се одклучва само таа врата, исто како кај тебе... и според мене подобро е така, за на пример ако сакам да земам некој работи од колата, наместо да ја штракам отклучи заклучи на централно сите врати, ќе си отвориш една врата и ќе си земиш шо ти треба :)
Ова е вака само на накнадно додавана централна - возило што немало централна фабрички. За да работи на клучот треба уште еден додатен модул (различен за секој тип на брава) кој што ќе активира сигнал на отклучување на клуч, како би се активирала единицата.

Кај возила со фабричка централна, отклучувањето на сите врати работи исто, било на клуч, било на тастер од даљинско.
Можи се да е... празен акумулатор, прегорен осигурувач, расипан модул... можеби она погоре што го пиша nikola_bt... кој ќе ти погоди со толку малку информации шо е маката?
Централното е фабрички, и не е даљински на дугме. Инаку ќе да е Акумулаторот како што претпоставивте, еве ја пред малку не сака да запали колата, акумулаторот ми свети црвено.:( ,Утре сабајле го носам да го полнам....Фингер кросд да е тоа......Фала ви дечки
 
Член од
21 септември 2009
Мислења
47
Поени од реакции
3
Да не се повторувам ама тоа со акцизите е без основа. Како може во 21-ви век автомобил да биде акцизна стока? А дека нема домашно производство кое би се штитело со акцизата, и да не говориме.
Будалска работа. Ама сите ќутат, си носат канти од Германија и поново од Словенија, па затоа и државата си молчи. Според мене данокот и не мора да се намали, ама акцизата мора да се укине заедно со царината.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Најпрвин, Ви благодарам за сите одговори. Дури и оние што се офтопик! Навистина некои од вас имаат корисни информации кои сам не би можел да ги најдам на интернет. Сите reviews се онака супер и двете коли ти се супер. Ама на пример никаде нема да најдеш дека дизел кај нас не чини поради квалитетот на нафтата или дека турбото исто така работи лошо поради истата причина итн.
Еден убаво кажа дека Голфот е полесен за продавање ако ти здосади (better reseller value/price).

Оф Топик: пред некој ден, НЕКОЈ ми кажа дека после нова година царината ќе се укине а данокот ќе биде намален на 5 проценти. Ако ова е вистина тогаш и не ме чуди фактот што добивам толкав попуст во Аутомакедонија. На пример за астрата добивам попуст од некои 3 илјади евра. Индикативно нели?
За астра г или за најновава астра ти даваат толкав попуст?
 

Drettica

Graxhanin of Severstan
Член од
24 ноември 2008
Мислења
12.625
Поени од реакции
14.933
Голф си е голф. Колку сакајте хејтајте го но за наши услови е измислен. Економичен, машина што трае вечно :icon_lol: ....
 
Член од
2 април 2006
Мислења
14.363
Поени од реакции
3.069
Кои се реалниве цени за BMW 320ки (дизел) од периодот околу 2000та?

И што мислење делите вака за нив, како поискусни? :)
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
Греачи за опел астра што пари се знае некој отприлика ?! :)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Кои се реалниве цени за BMW 320ки (дизел) од периодот околу 2000та?

И што мислење делите вака за нив, како поискусни? :)
5000-6000 евреи, па нагоре... зависи од состојбата/опремата/годината. Убај се :)

Греачи за опел астра што пари се знае некој отприлика ?! :)
Година и мотор... вака грубо, ако прајме муабет за дизелашите од појавувањето на Астра (1992) па се до 2000-та се околу 800 денари еден.

Поновите можно е да се нешто поскапи, мада не е многу.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Голф си е голф. Колку сакајте хејтајте го но за наши услови е измислен. Економичен, машина што трае вечно :icon_lol: ....
Аха, да... уште да посочиш пример кај шо Гољф поминал 1000 км без капка масло во моторот...
 
Член од
22 мај 2010
Мислења
630
Поени од реакции
109
5000-6000 евреи, па нагоре... зависи од состојбата/опремата/годината. Убај се :)

Година и мотор... вака грубо, ако прајме муабет за дизелашите од појавувањето на Астра (1992) па се до 2000-та се околу 800 денари еден.

Поновите можно е да се нешто поскапи, мада не е многу.
2000 год ,мотор 2000 кб а иначе колку се вкупно 2 ?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
2000 год ,мотор 2000 кб а иначе колку се вкупно 2 ?
претпоставувам DTI машината со 100 кс... вкупно се 4 греачи. Значи планирај си околу 50-60 евра, да ги смениш сите комплет и да си раат.
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
31
Кои се реалниве цени за BMW 320ки (дизел) од периодот околу 2000та?

И што мислење делите вака за нив, како поискусни? :)
ja gleam i sum epten zainteresiran u modelov da ti kazam bratce obavezno najdisi nekoj blizok ako imas avtomehanicar da doe so tebe za d ago proveris ako zimas na staro poso ima mn uvezeni so se kanti :P i ja bi idel na 318I ipak benzinec si e benzinec ;) INACE SE OPASNI MASINI I DIZELITE ...ako si za zimanje samo so avtomehanicar i proverka.. ne veruj se so imaat pisano za nego ;)
 

kpbKENGUR

Devil's Advocate
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.132
Поени од реакции
201
Имам опел корса 1.2 80кс 5вр 11.2008г. Со тек на време, крш улици, ми се раскрцка колата :mad::mad::mad::mad: поточно во делот меѓу вратите, делот каде што се собира каишот. Некои ми викаат да отворам таму и да подмачкам со WD-40 арно ама било привремено решение бидејќи ќе се исуши ве-де-то. Други ми кажаа да стаам силикон(не класичен, некоја врста ама не ми текнува во моментов точно каков), као ќе држи и перманентно ќе го реши проблемот. Крцкањето како да е од самата каросерија, спојката, или како триење на пластиката и каросеријата :/ неможам точно да кажам.
Да не знае некој чаре или сугестија пред да отварам и да мајсторишам?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom