Pretpostavuvam se raboti za opel posto ima pisano kreva 95 stepeni. Amo gubi antifriz treba da se proveri i kulerot na egr(tesko sranje) koe znaj da zamesa maslo so antifriz. Inace ako smesa antifriz i maslo vo kazanceto ke ima topcina maslo i kazanceto ke bidi maslosano od po stranite a najmnogu na kapacka. Baska ke cadi bel cad. Pisi od koj grad si,koja marka na kola potocno za da se daj podetalen odgovor. Inace za glava na motor 1500 e dihtung,baska antifriz i perenje na cel sistem,ramnenje glava obavezno i hidrotest. Se nase idi okolu 20-30,000denari vo zavisnost dizel benzin. Za ramnenje zemaat 100 evra baska rabotna raka od majstorot so ke ja otvori i zatvori.
Најверојатно и го вади на ауспух и нема приметено, да и кажам дека треба да земи од ауспухот и да лижне прст па ако и блажи значи го вади таму антифризот ама ќе ми речи дека сум улав и ја заебавам или дека антифризот е токсичен, шо е точно ама имаш мајстори и така проверуваат хахахахаха.
Проблемот е што може на 10 различни начини да го губи и сите се во право додека не се испита, а кој и да ја гледа мајстор ќе речи ајде дихтунгот отиден + ќе гледа да закрпи што е можно повеќе на работи кои не се за промена, а сепак ќе и ги заемни. За цена шо и онака во страт ќе биди пренаприцкана, да не прајме муабет.
@Aceso youtube е новиот гугл.
Барај таму видеа како тоа што ти го пратив, на српски имаш еден куп, на англиски имаш еден куп за да видиш што е точно проблемот и како се дијагностицира.
Кадаиф ти кажа еден начин, друг начин е ова Мартин и Ингвар шо ти го зборат, трета начин е ова со ауспухот не те заебавам, збрцај прст, лижни ако блажи ти го вади на ауспух и дотурај само антифриз (кој е веќе растворен во сооднос - таков е купечки или купи антифриз кој треба да го доливаш во однос 1:1 со дестилирана вода. Пример, ти фали 200 грама, додаваш 100 грама антифриз и 100 грама дестилирана вода - од чешма вода никако). Штом ти троши редовно доливај, особено ако возиш на поголеми релации и ако ја притискаш колата на високи обртаи, ќе го вади. Гледај да е на макс, па тоа што ти потроши да го слези до средина (зависно колку троши) за ако заборавиш да дотуриш следен пат барем да има во неа доволно додека го слези на минимум. На секое казанче видливо е тоа мин, макс пошто тоа ти е мерката колку да дотураш.
Друг начин на тестирање има, се вози колата додека на крени работна температура (обично 90 степени) и на казанчето од антифриз што е отвораат и земаат дел од течноста па во едно како епрувета ја тураат, гледаат ако смени нијанса на зелено тогаш е продуван дихтунгот и така знаат дека за тоа се работи.
Кај мене конкретно така дијагностицираа.
ТИ, во никој случај не отворај ништо на колата кога има загреан мотор, особено не казанче со антифриз пошто е под притисок и од притисокот може да те испрска, а тоа на 90-100 степени знаеш и сама што може да се деси од изгореници или недај Боже ако ти прсни во око.
Твое е да провериш:
Дали кога ќе го одвртиш капачето за моторно масло долевање на истото капаче има бело, жолто или било која друга боја нешто налик на пена.
Тоа значи ти меша антифриз со масло.
Дали кога ќе го одвртиш капачето за антифриз, тоа што Мартин ти потенцира, антифризот е измешан со масло. Ќе биди црн наместо розев т.е. со црни точки и меури од масло. Ќе се исцрни и казанчето, се познава.
Дали осеќаш на аспух специфичен мирис, благ мирис, бел чад дали излегува.
Ако ти го губи на поголеми обртаи и во вожна можно е да ти го вади баш на ауспух, ако нема на цревата или на моторот истечено и да не приметуваш пошто тешко е да се примети воопшто.
Во однос на мајстор, гледај човек по препорака или добар е советот од Енцо да земиш човек со себе (роднина, пријател, небитно) кој малку од малку се разбира и да се тегни со мајсторите.
Како и да е, цената е висока, не значи дека треба да ја платиш или не - битно е да најдиш соодветен мајстор, потоа да преговараш за цената ако истата ти ја кажуваат (пошто во зависнот од тоа што се е отидено, ако е само дихтунг е превисока).
Исто, како за оваа кола така и за секоја следна:
Кога се менува антифриз (на некои 3 до макс 4 години) се менува и термостат и истиот се гледа да е оригинален (не некоја кинезарија) пошто игра многу битна улога. Не е некои пари, но решава минимални главоболки.
При голем сервис на каиши или ланци (зависи што има колата) обавезно менување на водна пумпа, АЛИ обавезно. Нема абе шо да ја менваш поминала само 40.000 колата од прошлиот голем сервис. Можда поминала 40к км ама поминале и 4 години па таа водната може да откажи по 5 минути па да си еби мајката и мотор и свети мотор.
Нема врска со муабетот сега, чисто како совет да ако менуваш сичкото (а со ова отварање антифриз посекако ќе се менува) убаво е да ти сменат и водна пумпа и каиши - зависно која состојба се и кога се менувани. Ексик на парите, кола кошта да се одржава, ама барем ако ја возиш и ја возите дома секојдневно како потреба тогаш раатот не се плаќа. Термостат менување, под обавезно, оригинал од произведувачот само!
И да, дел од нас се лаици кои се учеле на сопствена мака (еден вид сам свој мајстор) и зборуваме од искуство ама дел од дечките тука стварно имаат искуство од механика, затоа пиши им:
Кое возило
година на производство
бензин/дизел
кубикажа на мотор (KW) 1.0 1.2 1.4 1.5 1.6 1.8 1.9 2.0 се најчестите
коњажа на мотор (PS или KS)
Секоја марка на возило си има свои маани и според тоа одат и насоките во советувањето, иако овај проблем е од општа природа кај сите возила.
Гуд лак.