Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.208
Поени од реакции
15.256
Jas imav a4 2.0tdi od 2012(facelift) so 143ks. Ja vozev 8 godini i niednas ne me ostavi na pat a nekolku pati vozev od UK do MK i nazad. Samo servisi praev i EGR smeniv ednas. Ulje menjav na okolu 16000-20000km i neam dostavano ulje megju servisi mada stalno si nosam litar ulje za sekoj slucaj.
Kaj mene pojavi problem so temp na motor koj go primetiv posle softverska nagradba za klimata. Temp pagjase koa kolata stoese u mesto ili pri gradska voznja zimno vreme koga e ladno. Letno vreme nemase maka. Nikoj ne mozese da go najde problemot i siguren sum deka bese nesto so softverot za klimata. Toa ustvari i bese edinstven pogolem problem, ali ja vozev taka nekolku godini. Interesno e sho edno vreme izgledase ko lamelata da prolizguva u pogolemi brzini ali se upravi sama i ne se osekjase prolizguvanje. Pred da ja prodadam smeniv federi bidejki edniot se skrsi. Najverojatno nemase da se skrsi ali kolata stoese parkirana 2 meseci bez vozenje, i na prvo vozenje koga dadov troa povekje gas se skrsi federot. Ja prodadiv so okolu 267-270k km i gleam nekoj uste si ja vozi poso na posleden tehnicki u April imase 285k km.

Realno motorot bese pogoden i ja bi go preporacal na sekoj, ali zavisi kako i sto ke ti se pogodi.
Ламелата ти пролизгувала вероватно оти си ја подгорил малку на некои угорници или негде на граница каде се померуваш нон стоп на секоја пола минута, и кога горниот подизгорен слој се ислижал со тек на време, ламелата дошла до здравото месо
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.606
Поени од реакции
2.116
Каде има нови? Јас пак барам куќиште за филтер за воздух за 1.4 HDI, 50 kw. Никаде на интернет не можам да најдам
Прегледај го приврзокот 429324
Со овој број

За воздух потешко се најдува ново, макар можно е да има, да се побара autodoc...побарај број од делот со шест бројки и букви, тие се стандард шифри за пежо-цитроен. Пример 2398L1...

Пишуваш тој бројот и Peugeot ќе најдеш нешто сигурно.

За гориво има секаде макар да број и за нив да се најде е најубаво. Пиши што модел, мотор и која година колата е, ќе ти кажам број на делот од пежо.

За половни има еден куп низ мк...ти пишаа телефони.
 
Последно уредено:
Член од
9 октомври 2013
Мислења
120
Поени од реакции
283
zdr sakam da ja updejtiram navigacijata na kolata (mercedes c klasa w204 2009 god) koja e najdobrata opcija , dali moze da se kupi sd karticka pa sam da ja instaliram ili preku cd dvd .......
 
Член од
16 септември 2024
Мислења
5
Поени од реакции
0
Ова тема нека биде како место каде ке може да си прашате нешто што ве интересира за автомобилот, совет за нешто, па и ако ви е потребен некој дел, ако знае некој кај го има. Со еден збор - ум да побарате.

Кој знае нека одговара, кој сака нека си праша.
Дали може нешто јас да прашам?
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.751
Поени од реакции
8.247
zdr sakam da ja updejtiram navigacijata na kolata (mercedes c klasa w204 2009 god) koja e najdobrata opcija , dali moze da se kupi sd karticka pa sam da ja instaliram ili preku cd dvd .......
Од телефон и google maps нема подобро и поточно. Навигација да ажурираш на кола ти е како да сакаш да ставаш Nokia 3310 во кола.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.096
Поени од реакции
41.402
Seems reasonable price. Работата е ко целосен ремонт да прават.

Прашањето е дали стварно дихтунгот е отиден јабана?
ремонт е многу подлабока процедура. Овде треба само да се израмни главата и да се стави нов диктон. Иначе 500 евра некако многу ми делува за работава, 300 евра е по reasonable. Али кој знае, полудеа со цениве последниве години па може го качиле. Јас би прашал на неколку места у случајов за цена па да споредам.
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.967
Поени од реакции
11.018
500 евра многу е?
Или сакаат да ме излажат нешто? :D
Бричење на суво.
Колку год да се отидени цените нагоре, сепак ова мислам дека а премногу.
Прашај на повеќе места.

На времето за работна рака земаа нешто под 100 еур (заедно сосе дихтунгот, „обична ламарина“ која се става меѓу главата и блокот на моторот) - тоа е само ако ти менуваа дихтунг.
Уште дополнително 100 за проверка дали главата е пукната (во комора, ПП и СК го правеа тоа механичарите) и не знам точно колку за рамнење на главата - што е во секој случај во корелација со првата цена.

Од друга страна ако е пукнат блокот на моторот... тури му пепел, продавај колата. За жал тоа ќе го знаеш откако ќе ја направиш главата (гледај да е квалитетно и кај проверен мајстор) и потоа ако ја имаш истата мака значи проблемот е во блокот на моторот, кој не може да го провериш на тој начин како главата (во комора), но само по себе тоа е редок случај.

Разгледај го ова, колку да не те вртат по тавани шо е то точно и шо се дешава со колата при ваков дефект. Има и други видеа, еве на пример МАЈСТОРСКИ и прекрасно објаснато во 1 минута шо е глава на моторот и може да видиш како се извршува тоа „рамнење“ - стругање на мал слој од површината каде спојува со моторот, потоа иди дихтунгот, па под неа е блокот.

Доколку се работи за ново возило, не некое поволно и истото е повредно размислувај за пат и до тука:
Професионалци пар екселанс, мотори им носат од цела ЕУ на камиони товарени, ги поправаат и назад на камион...

Во секој случај, зависно од кварот - дали е тоа почетна некоја фаза или не, што отприлика е фатено (изгледај го првиот клип) колата НЕ ја вози во таква состојба, односно гледај ако возиш што поскоро да ја средиш таа работа.

На сите кои имаме постари возила ни се има дешавано истото, километри сме поминале со дотурање дестилирана вода или антифриз (пример) но тоа не е решение, најмалку пак е препорачливо.
 
Член од
13 април 2021
Мислења
3.320
Поени од реакции
11.066
Дечки искрено на три различни мајстори одам и сите различно кажуваат. Не знам, јас еве жена сум, не се разбирам толку во автомеханика ама од километар гледам дека дијагностиката слабо им оди и мене ми делува ко да мајсторите застанале со автомеханиката во 1990 година. Да не зборам за дигитализација и електроника.
 
Член од
1 октомври 2023
Мислења
802
Поени од реакции
2.416
Дечки искрено на три различни мајстори одам и сите различно кажуваат. Не знам, јас еве жена сум, не се разбирам толку во автомеханика ама од километар гледам дека дијагностиката слабо им оди и мене ми делува ко да мајсторите застанале со автомеханиката во 1990 година. Да не зборам за дигитализација и електроника.
Нема потреба од комплицирање, ако ти е отиден дихтунгот, возилото ќе ти прегрева, ти прегрева ли? Ја пратиш ли температурата? Исто, дали си приметила бел издувен гас? Дали во уљето има бело, како млеко, отвори го капачето и провери.
Ако ги има овие некој од овие симптоми, посебно тој првиот, отиден ти е дихтунгот, се отвара глава и се гледа само дали треба да се рамња или не, тоа не се дијагноситицира со електроника/компјутер, мора рачно. Дихтунгот сам по себе, не е скап, од 200 до 1000 денари, максимум. Не знам кои се цените во МК ама 500 евра ми е многу, 200 со се работна рака би требало од прилике да биде.
 
Член од
13 април 2021
Мислења
3.320
Поени од реакции
11.066
Нема потреба од комплицирање, ако ти е отиден дихтунгот, возилото ќе ти прегрева, ти прегрева ли? Ја пратиш ли температурата? Исто, дали си приметила бел издувен гас? Дали во уљето има бело, како млеко, отвори го капачето и провери.
Ако ги има овие некој од овие симптоми, посебно тој првиот, отиден ти е дихтунгот, се отвара глава и се гледа само дали треба да се рамња или не, тоа не се дијагноситицира со електроника/компјутер, мора рачно. Дихтунгот сам по себе, не е скап, од 200 до 1000 денари, максимум. Не знам кои се цените во МК ама 500 евра ми е многу, 200 со се работна рака би требало од прилике да биде.
Проблемот ми е што колата ми испушта антифриз. Тече од некаде, не може да се утврди од каде точно. Променив се, капачето за тоа за антифризот, цревата, се е океј. Само во прва брзина и кога е под притисок колата ми крева малку температура до 95, ама океј си функционира ладењето, и си паѓа температурата.

Друг проблем немам апсолутно никаков.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.606
Поени од реакции
2.116
Дечки искрено на три различни мајстори одам и сите различно кажуваат. Не знам, јас еве жена сум, не се разбирам толку во автомеханика ама од километар гледам дека дијагностиката слабо им оди и мене ми делува ко да мајсторите застанале со автомеханиката во 1990 година. Да не зборам за дигитализација и електроника.

А тоа беше 200 - 300 евра пред три - четири години. Добри мајстори нема ни за лек. Буквално средношколци работат како помошници. добар мајстор тешко се најдува зошто се е горе заминото. Само летово има мин. 10 души само од Прилеп што се појдени...така да 500 евра кај добар мајстор или сервис кој дава гаранција и не е лоша цена. Да не испадне три пати по 200 да даваш кај три “мајстори“ и без кола да бидеш два месеци.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom