Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Левиот жмигавец работи нормално , но десниот е тој што прави проблем ... кога ке пуштам 4 жмигавци левиот само работи, после едно 10-15 секунди се пушта и десниот жмигавец на една секунда и пак не работи и после 10 секунди пак не работи па пак ке се пушти , сијаличките не се проблем поради тоа што работат , сум ги приметил кога ке се пушти на еднаш десниот и напред и назад светат. За цревото најдов човек се договорив за промена утре одма ке ја завршам таа работа а за пумпата ми рече не било моментално ништо страшно понатаму да сум ја однел кај некој човек во ѓорче негде .Инаку колата е 2000 година така да не е мултиплекс најверојатно.
А толку ли ти смета да ја возиш без 4 жмигавци,голем кур ако немало..Чим викаш има лев-десен,вози така..[DOUBLEPOST=1414966508][/DOUBLEPOST]
Има 2 модела на Пежо едните се со Мултиплекс (до 09.2001 датум на производство) и вториот модел е со мултиплекс. И двете коли имаат т.н. модул BSI кој што се разликува ДРАСТИЧНО кај моделите со мултиплекс и оние без. Кај оние мултиплекс модели мора да се внимава на точна процедура при промена на акумулатор зашто ако побесне тој модул чарето е негова промена... За жмигавците исто така разликата е огромна од оние коли со мултиплекс до оние без мултиплекс. Ракетите на колите со мултиплекс се со ЕЛЕКТРОНИКА т.е. процесори и целото управување на колата преку BSI модулот.
За сите оние што си имаат Пежо 206 еве им еден јак англиски форум.
http://206info.co.uk/Forums/viewforum/f=8.html
Таму се објаснети сите работи за 206.
Пумпата (верувам е Лукас) треба да се предихтува а тоа не е скапо но имајќи го предвид фактот дека за Лукас НЕМА РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ремонтот може да е посоленичок. Но не верувам повеќе од 100 евра. Само вадење и ставање пумпа е 50 ЕВРА.
-Цревото ОДМА да си го смениш со оригинал од ЕУРОИМПЕКС зашо ако прегрее дизел после слободно фрли го моторот. Нема мајстор што може да поправи прегреан ДИЗЕЛ мотор.
Дете слаб си со информации..Во Велес ставање-вадење на бош пумпа е 1000 денари..Бар мене толку ми наплати механичарот..Кој курови си изнашлакал БСИ модули,туторијали,ракети гомна..Солиден електричар тоа ќе му го реши за 10 минути..Не е ништо страшно,му прави маса некаде..А на крај краева,голема работа ако немал 4 жмигавци,за тоа не казнуваат,бар досега..И за дизел ако прегрее не си во право,само ме мрзи да ти објаснувам..Како што рече @Fringe рамниш глава,менуваш дихтунг,ставаш нов антифриз и шибаш..
 
Член од
4 март 2013
Мислења
147
Поени од реакции
134
@Cruise лошо си ме разбрал , или јас лошо сум се изразил , значи десниот не работи ни кога пуштам 4 ни кога го пуштам само него . Кога ке ја свртам ракетата за десен вади некој брз звук (тап,тап,тап го повторува едно 30 пати и после тоа ке се уклучи еднаш ке се пушти нормално и пак се гаси и продолжува исто ).
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
@Cruise лошо си ме разбрал , или јас лошо сум се изразил , значи десниот не работи ни кога пуштам 4 ни кога го пуштам само него . Кога ке ја свртам ракетата за десен вади некој брз звук (тап,тап,тап го повторува едно 30 пати и после тоа ке се уклучи еднаш ке се пушти нормално и пак се гаси и продолжува исто ).
А левиот не ти прави проблем?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Левиот жмигавец работи нормално , но десниот е тој што прави проблем ... кога ке пуштам 4 жмигавци левиот само работи, после едно 10-15 секунди се пушта и десниот жмигавец на една секунда и пак не работи и после 10 секунди пак не работи па пак ке се пушти , сијаличките не се проблем поради тоа што работат , сум ги приметил кога ке се пушти на еднаш десниот и напред и назад светат. За цревото најдов човек се договорив за промена утре одма ке ја завршам таа работа а за пумпата ми рече не било моментално ништо страшно понатаму да сум ја однел кај некој човек во ѓорче негде .Инаку колата е 2000 година така да не е мултиплекс најверојатно.
Каков BSI какви бакрачи.
Прочепкај тоа прекинувачот за 4х4 меѓу решетките за парно и десната страна напред и назад провери тоа контактите на жиците.
Кај кој човек во Ѓорче?
Ако мислиме истиот тој е одличен механичар и може само да ти продаде бошпумпа или твојата да ја извади.
Има и Lexia3 & PP па може да ја ставите на компјутер и да ресетирате грешки.
Исто има и доста половни делови за сите француски возила а и нови може да ти вгради продаде по пониски цени од другите.
Ако се двоумиш слободно оди нема да згершиш мене ми ги одржува ц5 2010,ксантијата,саксото на сопругата и 407 цата на сестра ми[DOUBLEPOST=1414968563][/DOUBLEPOST]
@Cruise лошо си ме разбрал , или јас лошо сум се изразил , значи десниот не работи ни кога пуштам 4 ни кога го пуштам само него . Кога ке ја свртам ракетата за десен вади некој брз звук (тап,тап,тап го повторува едно 30 пати и после тоа ке се уклучи еднаш ке се пушти нормално и пак се гаси и продолжува исто ).
Има и рекета на лице место можете да проверите.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Ако е тоа каде да ја носам да ја среди?
Прво извади и стави акумулатор. А после провери контактите и прешприцај со контакт спреј. Може и да е проблемот во ракетата.

А толку ли ти смета да ја возиш без 4 жмигавци,голем кур ако немало..Чим викаш има лев-десен,вози така..[DOUBLEPOST=1414966508][/DOUBLEPOST]

Дете слаб си со информации..Во Велес ставање-вадење на бош пумпа е 1000 денари..Бар мене толку ми наплати механичарот..Кој курови си изнашлакал БСИ модули,туторијали,ракети гомна..Солиден електричар тоа ќе му го реши за 10 минути..Не е ништо страшно,му прави маса некаде..А на крај краева,голема работа ако немал 4 жмигавци,за тоа не казнуваат,бар досега..И за дизел ако прегрее не си во право,само ме мрзи да ти објаснувам..Како што рече @Fringe рамниш глава,менуваш дихтунг,ставаш нов антифриз и шибаш..
Дете не ми кажуј на мене. Во Велес може и џабе ги поправате колите. Солиден електричар да. А за прегреан дизел ставаме кладба може. Дизел кога ќе прегрее криви клипови, карики, почнува да троши уље и така натака. Тој мотор е за генерален ремонт.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Прво извади и стави акумулатор. А после провери контактите и прешприцај со контакт спреј. Може и да е проблемот во ракетата.



Дете не ми кажуј на мене. Во Велес може и џабе ги поправате колите. Солиден електричар да. А за прегреан дизел ставаме кладба може. Дизел кога ќе прегрее криви клипови, карики, почнува да троши уље и така натака. Тој мотор е за генерален ремонт.
Бреееееееј ама убаво те обработиле некаде алал да им е!

Единствено нешто што не се прави е со загреан мотор(работна температура) да поминеш со голема брзина низ поплавена улица
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Бреееееееј ама убаво те обработиле некаде алал да им е!

Единствено нешто што не се прави е со загреан мотор(работна температура) да поминеш со голема брзина низ поплавена улица
Друже тебе те обработиле салам.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Прво извади и стави акумулатор. А после провери контактите и прешприцај со контакт спреј. Може и да е проблемот во ракетата.



Дете не ми кажуј на мене. Во Велес може и џабе ги поправате колите. Солиден електричар да. А за прегреан дизел ставаме кладба може. Дизел кога ќе прегрее криви клипови, карики, почнува да троши уље и така натака. Тој мотор е за генерален ремонт.
За бошот ти тврдам дека прашав двајца различни механичари што немаат допирна точка еден со друг живеат на двата краја од Велес,значи не се познаваат меѓу себе..1000 денари рекоа и двајцата..А за дизел прегреан,донекаде си во право,али гледај да не дојде до тоа..Јас имав такво искуство,во 16:00 саатот во август почнав да се качувам на Валандовско брдо,од Дојран за Струмица одев,стрелката се качи скоро до црвено,ама ептен жешко беше,пекол..Од кога застанав на сред пат,тек тогаш почна втората брзина од вентилаторот да се уклучи.Резултат-првата брзина не се уклучуваше..Значи колку малку треба за катастрофа..
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Замена на термопрекидач е смешна цена. Малце фали за катастрофа. Ако е бензинец нема проблем и да прегрее. Се менува дихтунг на глава и се рамни глава и блок ако треба. И колата може да помине некако. Но 90 посто од мајсторите НЕ ГО ОДРЖУВААТ системот за ладење. Се препорачува проверка на термостат, прочистување на системот за ладење и секако проверка на работењето на термопрекидачот.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Замена на термопрекидач е смешна цена. Малце фали за катастрофа. Ако е бензинец нема проблем и да прегрее. Се менува дихтунг на глава и се рамни глава и блок ако треба. И колата може да помине некако. Но 90 посто од мајсторите НЕ ГО ОДРЖУВААТ системот за ладење. Се препорачува проверка на термостат, прочистување на системот за ладење и секако проверка на работењето на термопрекидачот.
1200 денари го платив..
 
Член од
21 октомври 2009
Мислења
1.529
Поени од реакции
2.391
Здраво, вечерва ми се случи нешто на колава. Имам Пежо 307 2.0 ХДИ од 2004. Утре секако ќе викам некој мајстор, ама моментално ме јади совеста, онака да знам отприлика што и е, ако можи да препознаете од текстов.
Значи вака. Колата си ја запалив ко што треба, ја изнесов и тргнав до чаршија и се беше во ред. Се доближувам до семафор и пошто беше уште црвеното почнав да намалувам се додека колата не почна да лази и беше во 2ра брзина, е сеа во меѓувреме се запали зеленото, а колата уште лазеше и незнам зошто ми текна во прва да ја ставам. Откако ја кладов во прва и го отпуштив кумплуго, нешто крцна и почна да тропка во моторот. Тропкањето беше паралелно со брчавата на моторот, ја повозив уште 5 метра за да ја паркирам, и таман да и дадам уште малку туража за подобро да се качам на ивичњак, колата се изгасна и почна да свети ламбичката за motor failure она жолто ламбиче со мотор нацртано на него.
Онака ако можете да препознаете што отприлика можело да и се случи на колата. Дали е до моторот, преносот, некоја цефка пукната итн итн..
Иначе пред 1 недела беа сменети греачите за нафта.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Барај добар мајстор. И не ја вози. На шлеп до сервис итно. Али македонче нема да даде 1800 денара за шлеп. Како бе мењате грејачи. Ја на Мерцедес 190 последен пат не знам кога сменивме грејачи. Мислам беше пред војната у Косово. Еве уште е со тие. А пред тоа беа фабричните. Шо коли ќе беа тоа.
 
Член од
21 октомври 2009
Мислења
1.529
Поени од реакции
2.391
е точно ваков звук на тропкање дава. Како се вика овој дел crankshaft pulley на македонски? Поврзан ли е некако директно со системот за пренос?
Најдов дека нов ваков дел е 50фунти или 4000 денари, е сеа колку би можеле да ми земат за работна рака за да се смени овој дел, ако е до ова проблемот?
Може и да не е ова проблемот, може е нешто сосема друго, онака чисто за информација одговорете ми, да не бидам утре изгубен кај мајсторот и да ме шета по тавани ако е до овој дел проблемот.
 
Последно уредено:

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
За бошот ти тврдам дека прашав двајца различни механичари што немаат допирна точка еден со друг живеат на двата краја од Велес,значи не се познаваат меѓу себе..1000 денари рекоа и двајцата..А за дизел прегреан,донекаде си во право,али гледај да не дојде до тоа..Јас имав такво искуство,во 16:00 саатот во август почнав да се качувам на Валандовско брдо,од Дојран за Струмица одев,стрелката се качи скоро до црвено,ама ептен жешко беше,пекол..Од кога застанав на сред пат,тек тогаш почна втората брзина од вентилаторот да се уклучи.Резултат-првата брзина не се уклучуваше..Значи колку малку треба за катастрофа..
И ќе ја отвориш капачката од резерварот за вода ќе излезе водата па после едно 30-40 минути ќе ставиш нова вода а во меѓувреме термостатот го приклучуваш дирекно па продужуеш кај шо си тргнал
е точно ваков звук на тропкање дава. Како се вика овој дел crankshaft pulley на македонски? Поврзан ли е некако директно со системот за пренос?
Најдов дека нов ваков дел е 50фунти или 4000 денари, е сеа колку би можеле да ми земат за работна рака за да се смени овој дел, ако е до ова проблемот?
Може и да не е ова проблемот, може е нешто сосема друго, онака чисто за информација одговорете ми, да не бидам утре изгубен кај мајсторот и да ме шета по тавани ако е до овој дел проблемот.
Кога ќе стиснеш кумплуг прави исто
Масло кога е сменето ресетиран е компјутерот?[DOUBLEPOST=1414979559][/DOUBLEPOST]
Здраво, вечерва ми се случи нешто на колава. Имам Пежо 307 2.0 ХДИ од 2004. Утре секако ќе викам некој мајстор, ама моментално ме јади совеста, онака да знам отприлика што и е, ако можи да препознаете од текстов.
Значи вака. Колата си ја запалив ко што треба, ја изнесов и тргнав до чаршија и се беше во ред. Се доближувам до семафор и пошто беше уште црвеното почнав да намалувам се додека колата не почна да лази и беше во 2ра брзина, е сеа во меѓувреме се запали зеленото, а колата уште лазеше и незнам зошто ми текна во прва да ја ставам. Откако ја кладов во прва и го отпуштив кумплуго, нешто крцна и почна да тропка во моторот. Тропкањето беше паралелно со брчавата на моторот, ја повозив уште 5 метра за да ја паркирам, и таман да и дадам уште малку туража за подобро да се качам на ивичњак, колата се изгасна и почна да свети ламбичката за motor failure она жолто ламбиче со мотор нацртано на него.
Онака ако можете да препознаете што отприлика можело да и се случи на колата. Дали е до моторот, преносот, некоја цефка пукната итн итн..
Иначе пред 1 недела беа сменети греачите за нафта.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom