Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Поиздржливи се,поквалитетни и поефтини за одржување а имаат најдобра амортизација.
Na so supstancija bese koga go pisuvase ova?:tapp: Eve zemi nekoj prosek kolku germanski koli po patistava ima so starost od 95 nadole, a kolku francuski ima. Tolku za idrzlivosta.
Od francuzite vredi samo pezo, znaat da napravat kola, ama za popravanje i servisiranje oflele majko. So toa oni ne se zamaraat koga gi proektiraat kolite. Germancite kolku tolku vodat smetka i za toa deka kolata treba da se servisira i oddrzuva.[DOUBLEPOST=1414830757][/DOUBLEPOST]
За оние што имаат Peugeot 206, 306, 205, 405, 106 еве решение за поставување на мазалици на задниот торзионен мост. Со тоа ќе се решат проблемите со износување на торзионите лагери.

На сликата е покажано како и добар мајстор може да ги вгради.

http://imageshack.com/i/3ourswj
Stara finta 20 godini uste od vremeto na prvite 205ki. Ja otkri amerika. Koj majstor ne znae za ova poarno neka se otkaze od rabotata.
 
Последно уредено:
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Na so supstancija bese koga go pisuvase ova?:tapp: Eve zemi nekoj prosek kolku germanski koli po patistava ima so starost od 95 nadole, a kolku francuski ima. Tolku za idrzlivosta.
Od francuzite vredi samo pezo, znaat da napravat kola, ama za popravanje i servisiranje oflele majko. So toa oni ne se zamaraat koga gi proektiraat kolite. Germancite kolku tolku vodat smetka i za toa deka kolata treba da se servisira i oddrzuva.[DOUBLEPOST=1414830757][/DOUBLEPOST]
Stara finta 20 godini uste od vremeto na prvite 205ki. Ja otkri amerika. Koj majstor ne znae za ova poarno neka se otkaze od rabotata.
Валво знаеме дека го има ова. 205 нема врска со 206. И двете се на торзија. Ти со клупите германски вози си ги. Торзија има кај многу јапонски коли и кинеските исто така. Мој братучед има 206 ХДИ 1.4. Пред тоа Голф 4 ТДИ. Човекот е презадоволен од пежото. И живее у тетово. Инаку после 2000 година разлика во цена на делови нема дали ќе одржаваш Пежо, Голф и слично. Ама никаква. Види каталози и ќе збориме.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Na so supstancija bese koga go pisuvase ova?:tapp: Eve zemi nekoj prosek kolku germanski koli po patistava ima so starost od 95 nadole, a kolku francuski ima. Tolku za idrzlivosta.
Od francuzite vredi samo pezo, znaat da napravat kola, ama za popravanje i servisiranje oflele majko. So toa oni ne se zamaraat koga gi proektiraat kolite. Germancite kolku tolku vodat smetka i za toa deka kolata treba da se servisira i oddrzuva.[DOUBLEPOST=1414830757][/DOUBLEPOST]
Stara finta 20 godini uste od vremeto na prvite 205ki. Ja otkri amerika. Koj majstor ne znae za ova poarno neka se otkaze od rabotata.
Ти на трезно го пишуваше ова?

Имам цитроен ксантија од 95 со 430-450к зглоб немам сменето а за лагери,спони,моторот уште не е пипнат.
А ќе заборавев бензинската пумпа уште ја немам сменето,само јабучици на 350к ги имам сменето.

Да во право си за староста,се возат повеќе германски ама канти.
Тој што вози вранцуско заштедува на поправки па си купува ново затоа и ретко се наоѓа постара канта под 95 .

Колку за споредба
Гољф V од 2009/10 е 10к евра а пежо 307 истото годиште 7.500 евра.
И кој кур ќе ми е митот дека е поевтино оджувањето кога на старт го плаќам со разликата во цена

А моментално имам и цитроен ц5 2010 и сум многу позадоволен од претходното бемве 530д 2006

Патем видија статиститака колку проценти германските канти имаат учество во сообраќајки
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Ајде Валво да споредиме цени за одржавање на Peugeot 206 1.1 и Polo 1.2.
Па да видиме колку ќе биде реално. Ти купи ново Поло а јас Пежо и ќе ги одржаваме во овластен сервис. После 10 години ќе видиме.
Инаку и за Пежо и за Поло електрониката е Бош, сондите се Бош.
Тврдењето за ефтино одржавање на Германски коли е МИТ. Одржувањето на сите коли е горе долу иста цифра,
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Иста година на производство ама 1000-1300 евра повеќе за поло да ги лупнеш во денешно време а сите исто и во исти временски интервали се расипуваат и треба плус за регистрација

206.PNG
polo.PNG
 
Член од
4 март 2013
Мислења
147
Поени од реакции
134
Имам мака , пежо 206Д
-Од бош пумпата на секои 6-7 секунди цури по капка до две нафта
-Скинато ми е цревото за вода и ми отиде и антифризот и сеа вода додавам како кретен секој ден
-Жмигавецот десен ми откажа
Сакам само цена од прилика да знам , да бидам спремен коа ке ја однесам на сервис , плус да си додадам 100 евра за две гуми . Ај кој знае нека ме тапне по рамо малце. Фала однапред.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Имам мака , пежо 206Д
-Од бош пумпата на секои 6-7 секунди цури по капка до две нафта
-Скинато ми е цревото за вода и ми отиде и антифризот и сеа вода додавам како кретен секој ден
-Жмигавецот десен ми откажа
Сакам само цена од прилика да знам , да бидам спремен коа ке ја однесам на сервис , плус да си додадам 100 евра за две гуми . Ај кој знае нека ме тапне по рамо малце. Фала однапред.
Бошот треба да се вади,да се предиктува..Околу 50 евра,и 1000 денари за ставање-вадење..
Црево како црево,не повеќе од 300-400 денари..
Жмигавец,можеш и сам,ако не кај некој електричар,не повеќе од 50-100 денари за сијалицата,и 100-200 за рака..
Околу 100 евра комплет,цакум-пакум..Сигурно и помалку..
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Имам мака , пежо 206Д
-Од бош пумпата на секои 6-7 секунди цури по капка до две нафта
-Скинато ми е цревото за вода и ми отиде и антифризот и сеа вода додавам како кретен секој ден
-Жмигавецот десен ми откажа
Сакам само цена од прилика да знам , да бидам спремен коа ке ја однесам на сервис , плус да си додадам 100 евра за две гуми . Ај кој знае нека ме тапне по рамо малце. Фала однапред.
Каде ти е скинато цревото?
Ако е на некоја стега ефтино е ама ако е на друго место богами спреми повеќе пари
Преден или заден,да е смени сијалица 20-50 денари е.
Гуми имаш во олимпико,акција плати 3 земи 4.
Една гума тигар сигура М+S со вентил и балансирање излегува 2250 денари.Оваа цена е за 14ки,за 15ки е 2450 или 2650 денари
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Имам мака , пежо 206Д
-Од бош пумпата на секои 6-7 секунди цури по капка до две нафта
-Скинато ми е цревото за вода и ми отиде и антифризот и сеа вода додавам како кретен секој ден
-Жмигавецот десен ми откажа
Сакам само цена од прилика да знам , да бидам спремен коа ке ја однесам на сервис , плус да си додадам 100 евра за две гуми . Ај кој знае нека ме тапне по рамо малце. Фала однапред.
Има 2 модела на Пежо едните се со Мултиплекс (до 09.2001 датум на производство) и вториот модел е со мултиплекс. И двете коли имаат т.н. модул BSI кој што се разликува ДРАСТИЧНО кај моделите со мултиплекс и оние без. Кај оние мултиплекс модели мора да се внимава на точна процедура при промена на акумулатор зашто ако побесне тој модул чарето е негова промена... За жмигавците исто така разликата е огромна од оние коли со мултиплекс до оние без мултиплекс. Ракетите на колите со мултиплекс се со ЕЛЕКТРОНИКА т.е. процесори и целото управување на колата преку BSI модулот.
За сите оние што си имаат Пежо 206 еве им еден јак англиски форум.
http://206info.co.uk/Forums/viewforum/f=8.html
Таму се објаснети сите работи за 206.
Пумпата (верувам е Лукас) треба да се предихтува а тоа не е скапо но имајќи го предвид фактот дека за Лукас НЕМА РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ремонтот може да е посоленичок. Но не верувам повеќе од 100 евра. Само вадење и ставање пумпа е 50 ЕВРА.
-Цревото ОДМА да си го смениш со оригинал од ЕУРОИМПЕКС зашо ако прегрее дизел после слободно фрли го моторот. Нема мајстор што може да поправи прегреан ДИЗЕЛ мотор.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Има 2 модела на Пежо едните се со Мултиплекс (до 09.2001 датум на производство) и вториот модел е со мултиплекс. И двете коли имаат т.н. модул BSI кој што се разликува ДРАСТИЧНО кај моделите со мултиплекс и оние без. Кај оние мултиплекс модели мора да се внимава на точна процедура при промена на акумулатор зашто ако побесне тој модул чарето е негова промена... За жмигавците исто така разликата е огромна од оние коли со мултиплекс до оние без мултиплекс. Ракетите на колите со мултиплекс се со ЕЛЕКТРОНИКА т.е. процесори и целото управување на колата преку BSI модулот.
За сите оние што си имаат Пежо 206 еве им еден јак англиски форум.
http://206info.co.uk/Forums/viewforum/f=8.html
Таму се објаснети сите работи за 206.
Пумпата (верувам е Лукас) треба да се предихтува а тоа не е скапо но имајќи го предвид фактот дека за Лукас НЕМА РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ремонтот може да е посоленичок. Но не верувам повеќе од 100 евра. Само вадење и ставање пумпа е 50 ЕВРА.
-Цревото ОДМА да си го смениш со оригинал од ЕУРОИМПЕКС зашо ако прегрее дизел после слободно фрли го моторот. Нема мајстор што може да поправи прегреан ДИЗЕЛ мотор.
Абе шо пишуваш се читаш?
Што ако прегрее?
Ќе си ја извадиш главата,ќе ја испиташ,израмниш,смениш дихтунг на глава и средена работа.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Тоа важи за бензинец. Кај дизел е друга приказна. Прегреан дизел директно у отпад
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Тоа важи за бензинец. Кај дизел е друга приказна. Прегреан дизел директно у отпад
Кој те излажал?Што ти кажал дека ќе му биде?[DOUBLEPOST=1414959287][/DOUBLEPOST]
Има 2 модела на Пежо едните се со Мултиплекс (до 09.2001 датум на производство) и вториот модел е со мултиплекс. И двете коли имаат т.н. модул BSI кој што се разликува ДРАСТИЧНО кај моделите со мултиплекс и оние без. Кај оние мултиплекс модели мора да се внимава на точна процедура при промена на акумулатор зашто ако побесне тој модул чарето е негова промена... За жмигавците исто така разликата е огромна од оние коли со мултиплекс до оние без мултиплекс. Ракетите на колите со мултиплекс се со ЕЛЕКТРОНИКА т.е. процесори и целото управување на колата преку BSI модулот.
За сите оние што си имаат Пежо 206 еве им еден јак англиски форум.
http://206info.co.uk/Forums/viewforum/f=8.html
Таму се објаснети сите работи за 206.
Пумпата (верувам е Лукас) треба да се предихтува а тоа не е скапо но имајќи го предвид фактот дека за Лукас НЕМА РЕЗЕРВНИ ДЕЛОВИ ремонтот може да е посоленичок. Но не верувам повеќе од 100 евра. Само вадење и ставање пумпа е 50 ЕВРА.
-Цревото ОДМА да си го смениш со оригинал од ЕУРОИМПЕКС зашо ако прегрее дизел после слободно фрли го моторот. Нема мајстор што може да поправи прегреан ДИЗЕЛ мотор.
Има 206,редизајн па 207ца
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Голема грешка си. Има 206 од 1998 до 09.2001 тоа е 206 без мултиплекс систем. После е со мултиплекс. Редизајнот е во 2002 мислам. Има голема разлика од модел со мултиплекс до модел БЕЗ. Заеби ти редизајн. Тоа е веќе мултиплекс. А ако не знаеш што е мултиплекс прашај си во Еуроимпекс колку се електрични делови за таков модел со мултиплекс. Кај мултиплекс моделите знае електрониката да се шекне. Да смениш акумулатор на мултиплекс кола МОРА ДА СЕ ПРИДРЖУВАШ кон специјална процедура. Инаку отиде BSI модулот. Така да не е само 206 па редизајн... и пред редизајнот има големи промени.
 
Член од
4 март 2013
Мислења
147
Поени од реакции
134
Голема грешка си. Има 206 од 1998 до 09.2001 тоа е 206 без мултиплекс систем. После е со мултиплекс. Редизајнот е во 2002 мислам. Има голема разлика од модел со мултиплекс до модел БЕЗ. Заеби ти редизајн. Тоа е веќе мултиплекс. А ако не знаеш што е мултиплекс прашај си во Еуроимпекс колку се електрични делови за таков модел со мултиплекс. Кај мултиплекс моделите знае електрониката да се шекне. Да смениш акумулатор на мултиплекс кола МОРА ДА СЕ ПРИДРЖУВАШ кон специјална процедура. Инаку отиде BSI модулот. Така да не е само 206 па редизајн... и пред редизајнот има големи промени.
Левиот жмигавец работи нормално , но десниот е тој што прави проблем ... кога ке пуштам 4 жмигавци левиот само работи, после едно 10-15 секунди се пушта и десниот жмигавец на една секунда и пак не работи и после 10 секунди пак не работи па пак ке се пушти , сијаличките не се проблем поради тоа што работат , сум ги приметил кога ке се пушти на еднаш десниот и напред и назад светат. За цревото најдов човек се договорив за промена утре одма ке ја завршам таа работа а за пумпата ми рече не било моментално ништо страшно понатаму да сум ја однел кај некој човек во ѓорче негде .Инаку колата е 2000 година така да не е мултиплекс најверојатно.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom