Vo red e i se slozuvam okolu ova predpostavka samo sto kako sto vece rekov cadot sto go ispustase bese crn (rezultat na sogorea nafta) doteka cadot sto go pravi masloto e sosem podrug. Turbinata rabotese i seuste raboti super (znam bidejci ja koristam seuste istata) ne znam samo dali elektronikata na boshot t.e. regulatorot mozi da predizvika vakvo nesto i nacin da go proveram istoto.[/quote]Ај вака (пошо се сметам за поискусен) да претпоставам шо се има дешавано...
Искривување на клипници се дешава од хидро удар (или некаква содржина со поголема специфична густина од воздух), која што се компресира далеку помалце, т.е. клипот добива двојно оптеретување: едно од радилицата што го турка нагоре, едно од смесата горе што не се компресира правилно.
99% сум сигурен дека наместо на дизел, колата ти има работено на масло. Или некаков микс масло + дизел (масло од усисна грана + дизел од бризгалка). Како дошло маслото до усис, е многу едноставно да се предвиди: или преку турбината, или преку филтерот за воздух. И многу јасно дека 1. неможиш да ја угасниш колата, 2. зголемува гас до даска, 3. повлекува масло во цилиндрите неконтролирано, 5. останува без подмачкување на виталните делови, 6. хидро удар = ојде моторо јабана.
Убај слики си постирал
п.с. среќник си, вакво нешто се случува 1 на 10.000...
Да, така е, чадот од масло е сив и лошо мириса. Ама никако неможам да го поврзам поинаку хидро ударот со сите 4 клипови. Ако е од вода (продуван диктон на глава и сл) најчесто една клипница се витка. А на сликата 3-те беа напраени ко Ѕ буквата, едната беше комплетно скината... од диктон то неможи да се случи.Vo red e i se slozuvam okolu ova predpostavka samo sto kako sto vece rekov cadot sto go ispustase bese crn (rezultat na sogorea nafta) doteka cadot sto go pravi masloto e sosem podrug.
Според ова шо го читам веќе си го поправил истиот мотор?Turbinata rabotese i seuste raboti super (znam bidejci ja koristam seuste istata) ne znam samo dali elektronikata na boshot t.e. regulatorot mozi da predizvika vakvo nesto i nacin da go proveram istoto.
Според мене,ТДИ-то е со бош пумпа,а кај JTD нема бош,туку комон реил систем.Ете ти една разлика.Сум слушнал дека ТДИ-то,се покажал како еден од најиздржливите мотори воопшто произведени.JTD моторот го има кај италијански возила,Алфа,Фиат,а ТДИ-то кај германските Волксвагенот и Аудито,исто како и кај Шкода и Сеат.Земај си ТДИ и нема да згрешиш,мада многу го фалат и JTD моторот.И двата мотора се 1.9.1.9тди во споредба со 1.9jtd, кој се разликите?
потрошувачка?
и ме интересира 1.9 ТД (турбо дизел) моторите дали се слични на тди и која потрошувачка ја имаат.
поздрав
Како можи да нема т.н. „бош“-пумпа или правилно високопритисна пумпа?! Што тогаш ќе создава притисок од преку 1000 бари во цевката (rail)?Според мене,ТДИ-то е со бош пумпа,а кај JTD нема бош,туку комон реил систем.Ете ти една разлика.Сум слушнал дека ТДИ-то,се покажал како еден од најиздржливите мотори воопшто произведени.JTD моторот го има кај италијански возила,Алфа,Фиат,а ТДИ-то кај германските Волксвагенот и Аудито,исто како и кај Шкода и Сеат.Земај си ТДИ и нема да згрешиш,мада многу го фалат и JTD моторот.И двата мотора се 1.9.
Ама то е според тебе.Според мене,ТДИ-то е со бош пумпа,а кај JTD нема бош,туку комон реил систем.
Wrong. Фиатовиот мотор е 2.0 (го вградуваа во опел како EcoTec DTI), ама онај JTD, мада го има и во варијанта 2.4 JTD. МултиЏетот е со намалена зафатнина од 1.3 л (ова важи за Фиат моделите, кај алфа останаа 1.3 и 1.9 за избор).И двата мотора се 1.9.
Се можи, само треба да се сакаКако можи да нема т.н. „бош“-пумпа или правилно високопритисна пумпа?! Што тогаш ќе создава притисок од преку 1000 бари во цевката (rail)?
Не му е јасно дека со зголемувањето на притисокот, е подобрено вбризгувањето на горивото. Со тоа, подобро согорува, или во превод помалце гориво за иста сила. = ПОГОЛЕМА МОЌНОСТ или НАМАЛЕНА ПОТРОШУВАЧКА.И тоа со издржливоста ти се чаршиски муабети кои врска немаат. Ако дојди одлукава помеѓу common-rail и обичен турбо дизел мотор, треба глуп да си да одбериш обичен.
Ама то е според тебе.
А според VAG имаш и такви и онакви, зависи од годината во која се произведени. “Oбични“ се 1.9 TDi со 90 и 110 кс (се вградуваа од 1993 Гољф 3, 4, Ауди А3, А4, А6) моделски некаде до 2000-та. После ги заменија со комон реил, па има машини со 105/115/131 кс.
Kaj Фиат, си слушнал, ама ич не си чактисал, “обичните“ се викаа JTD, додека комон реил имаат MultiJet наставка....
Wrong. Фиатовиот мотор е 2.0 (го вградуваа во опел како EcoTec DTI), ама онај JTD, мада го има и во варијанта 2.4 JTD. МултиЏетот е со намалена зафатнина од 1.3 л (ова важи за Фиат моделите, кај алфа останаа 1.3 и 1.9 за избор).
Ај вака...Нели и во Пасатите се ставаа тие 1.9 тди,и во Шкода Фабиа,после и во Сеат Ибица,1.9 SDI,тој би требало да е без турбо полнач,т.е обичен дизел,ама има и со турбо,итн.Ме интересира кога веќе почнавме,нели имаше 1.9 и во Фелиции што се вградуваше.Зборот ми е,дали тој 1.9 мотор од Шкода Фелиција е истиот како шо праиме муабет,значи за голфови ауди и сл.
Поради проблемите што ги имаше Опел со нивниот 1.7 D мотор (серијата на првата Астра 1991-1996) и замената со Исузу машини засилени со турбо (има разлика измеѓу Опелски и Исузу мотор), се одлучија во соработка со Фиат да го произведат моторот. Базиран е на Фиатовиот 1.9 ТD мотор шо се туркаше во типо, пунто и сл... Со доработката, доби екстра 10~15 кс + интеркулер, и подобрена издржливост. Опел го означија како 2.0, а фиат како 1.9 (ваљда макретинг финта).И уште едно.Тој 2.0 DTI 74 kw 100 кс мотор,во опел што се вградува,е развиен од Фиат или не?
Da. Go smeniv komplet, samo turbinata ostana. Inaku glavata od motorot ne bese ,,nacnata,, t.e. bese kako nova.Да, така е, чадот од масло е сив и лошо мириса. Ама никако неможам да го поврзам поинаку хидро ударот со сите 4 клипови. Ако е од вода (продуван диктон на глава и сл) најчесто една клипница се витка. А на сликата 3-те беа напраени ко Ѕ буквата, едната беше комплетно скината... од диктон то неможи да се случи.
Според ова шо го читам веќе си го поправил истиот мотор?
Од што настана ударот? Во цилиндарот кај шо беше скршената клипница шо имаше внатре?Da. Go smeniv komplet, samo turbinata ostana. Inaku glavata od motorot ne bese ,,nacnata,, t.e. bese kako nova.
Две џуџиња има под хауба што дуваат у дизнитеКако можи да нема т.н. „бош“-пумпа или правилно високопритисна пумпа?! Што тогаш ќе создава притисок од преку 1000 бари во цевката (rail)?
И тоа со издржливоста ти се чаршиски муабети кои врска немаат. Ако дојди одлукава помеѓу common-rail и обичен турбо дизел мотор, треба глуп да си да одбериш обичен.
Две џуџиња има под хауба што дуваат у дизните
Да, во право си. Ама таков мотор кога сме кај половна кола...Се можи, само треба да се сака
Aко ти е толку грижа за UV филтерот, купи си нови фарови.Како светлата да добијат онаа непрозирна боја? Читав доста на нет, некои преферираат со полирање машинско, некои со паста за заби, шмиргли и т.н. а резултатот е ист после 5-6 месеци повторно ист ритуал. Но освен тоа и UV заштитата се уништива вака.
Некој пробал со алкохолен оцет да одстои околу 60 мин врз светлото и после да се измие со вода? Така и таа UV заштита не би требало да се уништи.