Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 јули 2011
Мислења
860
Поени од реакции
413
A kaj ke go brka niz grad pa da mu trosi 9-10 nafta ziti se... Jas imam Audi A4-B5 so toj motor od VW 1.9 TDI ( I crveno ) 110k.s. i u grad povise od 6 litri mi nema krenato nikogas, ni preku zima, a ni preku leto so non stop vklucena klima... Kolku i da saka da go brka povise od 180 nema da moze da go vozi, on ide i do 200-210 ama dizel ne se vozi mnogu u krajna brzina, 2-3 km kolku za kef inace povise ne, toa se znae, a 170-180 ide na 3700-3800 vrt/min taka da ako krene potrosnja nad 8 ja gratis ke ti go dadam, a ako si go vozi kulturno do kaj 120-130 u 5ta do 2500 vrt/min na avtopat okolu 5 litri mu e potrosuvackata... Registracija za nego mi izlaga 15 000 , sto toa sto uste nemam 25 god pa placam poskapo osiguruvanje inaku ke izleze okolu 13 000... I konkretno odgovor za motorot - prasaj koj sakas site ke ti kazat deka e najdobriot motor sto nekogas izlegol od VW ... moeto Audi pomina 330 000 km i osven potrosen materijal kako kaisi, ulje, filtri i slicno dr mu nemam cepnato
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
A kaj ke go brka niz grad pa da mu trosi 9-10 nafta ziti se... Jas imam Audi A4-B5 so toj motor od VW 1.9 TDI ( I crveno ) 110k.s. i u grad povise od 6 litri mi nema krenato nikogas, ni preku zima, a ni preku leto so non stop vklucena klima... Kolku i da saka da go brka povise od 180 nema da moze da go vozi, on ide i do 200-210 ama dizel ne se vozi mnogu u krajna brzina, 2-3 km kolku za kef inace povise ne, toa se znae, a 170-180 ide na 3700-3800 vrt/min taka da ako krene potrosnja nad 8 ja gratis ke ti go dadam, a ako si go vozi kulturno do kaj 120-130 u 5ta do 2500 vrt/min na avtopat okolu 5 litri mu e potrosuvackata... Registracija za nego mi izlaga 15 000 , sto toa sto uste nemam 25 god pa placam poskapo osiguruvanje inaku ke izleze okolu 13 000... I konkretno odgovor za motorot - prasaj koj sakas site ke ti kazat deka e najdobriot motor sto nekogas izlegol od VW ... moeto Audi pomina 330 000 km i osven potrosen materijal kako kaisi, ulje, filtri i slicno dr mu nemam cepnato
Не мериш добро :) Инаку моторот си е добар. Колку е појак толку помалку се оштетува. Имам Астра 100Кс 2.0 кубици со клима и бркање си ги лапа 9 ко поп сарма. Поготово летно време само што внатре е 15 степени :) Додека зимно време 6-7 ми троши.
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.805
Поени од реакции
3.058
вчера баш земав голф 1.9 tdi 90 konja 2001, мислам дека повеќе од 90 коња е префорсирано, а и повеќе троши. Знае некој колку троши со 90 коња? и дали ќе ми прави проблем полиција дека сум почетник и мислам дека над 1.6 и повеќе од незнам колку коња не смеам да возам ?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
860
Поени од реакции
413
вчера баш земав голф 1.9 tdi 90 konja 2001, мислам дека повеќе од 90 коња е префорсирано, а и повеќе троши. Знае некој колку троши со 90 коња? и дали ќе ми прави проблем полиција дека сум почетник и мислам дека над 1.6 и повеќе од незнам колку коња не смеам да возам ?
и каква е таа црвена нафта ?

Greska si druze, na ista kubikaza kolku e pogolema konjazata pomalce trosi, zatoa sto na poniski vrtezi povise vlece, zatoa i gi cipuvaat kolite... Moeto Audi ima 110 ks, na drugar mi Audito ima 90 ks, motorot e ist, razlicna e samo turbinata i ista potrosnja imaat, samo znatno e postartna 110kata... Crvena nafta ti e ekstra lesnoto gorivo ili gorivoto za domakjinstvo...

Не мериш добро :) Инаку моторот си е добар. Колку е појак толку помалку се оштетува. Имам Астра 100Кс 2.0 кубици со клима и бркање си ги лапа 9 ко поп сарма. Поготово летно време само што внатре е 15 степени :) Додека зимно време 6-7 ми троши.

Astrata CDTI ti e? Taa povise trosi, 100 kubici e pojaka, ama so 10 konja e poslaba i okolu 1400 kila e, zatoa trosi skoro litro povise. Znam istata ja ima pobratimot moj, Astra G 2001god 2.0 CDTI 100 k.s... I klimata obicna ti e ili klimatronik, zasto nekade sum slusnal deka klimatronikot ne vlijael znacajno na potrosnjata kako obicnata klima...
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Greska si druze, na ista kubikaza kolku e pogolema konjazata pomalce trosi, zatoa sto na poniski vrtezi povise vlece, zatoa i gi cipuvaat kolite... Moeto Audi ima 110 ks, na drugar mi Audito ima 90 ks, motorot e ist, razlicna e samo turbinata i ista potrosnja imaat, samo znatno e postartna 110kata... Crvena nafta ti e ekstra lesnoto gorivo ili gorivoto za domakjinstvo...




Astrata CDTI ti e? Taa povise trosi, 100 kubici e pojaka, ama so 10 konja e poslaba i okolu 1400 kila e, zatoa trosi skoro litro povise. Znam istata ja ima pobratimot moj, Astra G 2001god 2.0 CDTI 100 k.s... I klimata obicna ti e ili klimatronik, zasto nekade sum slusnal deka klimatronikot ne vlijael znacajno na potrosnjata kako obicnata klima...
Обична клима има ама ако се стави на најако може комотно хладњача да биде за месо :)
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
860
Поени од реакции
413
Обична клима има ама ако се стави на најако може комотно хладњача да биде за месо :)

Se razbira deka moze, toa obicna ili klimatronik ne ti znaci nisto za ladenjeto ili greenjeto, razlikata e samo vo nacinot na kontrola i vklucuvanje i isklucuvanje na istata i toa sto vo zima koga temperaturite se niski klimatronikot ne raboti na ladenje nikako, a koj neznae za toa moze da se isplasi, kako jas koga neznaev :D
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.805
Поени од реакции
3.058
Greska si druze, na ista kubikaza kolku e pogolema konjazata pomalce trosi, zatoa sto na poniski vrtezi povise vlece, zatoa i gi cipuvaat kolite... Moeto Audi ima 110 ks, na drugar mi Audito ima 90 ks, motorot e ist, razlicna e samo turbinata i ista potrosnja imaat, samo znatno e postartna 110kata... Crvena nafta ti e ekstra lesnoto gorivo ili gorivoto za domakjinstvo...

...
а знае некој освен тоа, што е друго разликата помеѓу истиот голф 90 коња и 110 коња, и колку и како иде чипувањето?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
860
Поени од реакции
413
а знае некој освен тоа, што е друго разликата помеѓу истиот голф 90 коња и 110 коња, и колку и како иде чипувањето?

Ti kazav koja e razlikata - turbinata i 20 konja plus, drugo e identicno do najmaloto strafce. I normalno znacitelno poagilna e 110kata... E sega za cipuvanje na 90kata neznam, znam deka 110kata moze da se cipuva do 170 ks i gi imam gledano kitovite. Dva tjuning kita bea, za do 140 ks i za do 170 ks, odnosno za plus 30 i za plus 60 ks. Toj za plus 30 bese 250 evra, a toj za plus 60 bese 350 evra. E sega mi go preporacaa kitot do 140 ks sto e posto posilniot so 170 ks e vekje mnogu za taa masina koja ima mehanicka turbina...
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Абе цел свет иде како помалку да им троши колата, вие сте запнале да ги форсирате да им тепате коњажа.Има ли кит да се намали коњажата од 100 на помалце кај мене на Астрава. Не ми требаат толку, планини не качувам. До кај 70-80 коњи е таман :)
 
Член од
1 октомври 2010
Мислења
368
Поени од реакции
30
znaci ja imam golf 4 1.6 sr HI LINE OPREMA so uklucena klima mi mava 11 12 gradksa i koa stoi nevidono cadi kao da e pod gas a bez klima 9,8 ako nekoj ima lsicna kol ane kak kaze
 
Член од
11 јули 2009
Мислења
1.415
Поени од реакции
962
Со татко ми во 2010 во Холандија отидовме да пазариме Голф 4 и се распрашувавме кој мотор е најдобар , сервисер кој работи со повеќе марки , меѓу кои и Фолксваген автомобили кажа дека 1,9 дизел е еден од најиздржливите мотори и ни го препорача , е сега малце се поскапи од бензинците ама верувај дека вреди да се купи...
Само што го донесовме Голфот , после 3 месеци добивме понуда и го продадовме , сега се вози некаде околу Аеродром или Лисиче.
 
Член од
5 јануари 2008
Мислења
2.805
Поени од реакции
3.058
Со татко ми во 2010 во Холандија отидовме да пазариме Голф 4 и се распрашувавме кој мотор е најдобар , сервисер кој работи со повеќе марки , меѓу кои и Фолксваген автомобили кажа дека 1,9 дизел е еден од најиздржливите мотори и ни го препорача , е сега малце се поскапи од бензинците ама верувај дека вреди да се купи...
Само што го донесовме Голфот , после 3 месеци добивме понуда и го продадовме , сега се вози некаде околу Аеродром или Лисиче.
а која година беше и колку го шитнавте?
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
860
Поени од реакции
413
Абе цел свет иде како помалку да им троши колата, вие сте запнале да ги форсирате да им тепате коњажа.Има ли кит да се намали коњажата од 100 на помалце кај мене на Астрава. Не ми требаат толку, планини не качувам. До кај 70-80 коњи е таман :)

Druze vekje objasniv pogore, ama eve pak - tvojata Astra so 2000 kubici ako bese 130 konja ke ti trosese pomalce otkolku sega so 100 konja. Kazi mi zosto proizvoditelite vo edna kola po 3 generacii furaat motor so ista zafatnina a so se pogolema konjaza ? Primer Audi ( da ne recam VW ) 12 godini go koristese dizel motorot 1.9 tdi, prvo so 90 pa so 110 pa so 131 k.s - malte ne e ist motorot, mali modifikacii ima, posle 2006 go koristese turbo dizelot 2.0 so 140 ks i sega go koristi istiot 2.0 samo so 170 ks... BMW-oviot 2.0 dizel bese prvo so 136 pa so 150 pa so 163 pa sega so 182 ks, a sekoj ponov motor iako e pomokjen od prethodniot trosi pomalce... Prosto e druze - ako motorot e sposoben da povlece povise na poniski vrtezi, togas i potrosuvackata mu e pomala... Primer 1.9 SDI motor so 70 konja pri brzina od 150 km/h se vrti so okolu 3700 vrtezi, a 1.9 TDI so 110 konja na 150 km/h se vrti so 3100 vrtezi... Znaci maksimalniot vrtezen moment u e dostapen na ponizok broj na vrtezi, sto avtomatski ti ja smaluva potrosnjata...
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Druze vekje objasniv pogore, ama eve pak - tvojata Astra so 2000 kubici ako bese 130 konja ke ti trosese pomalce otkolku sega so 100 konja. Kazi mi zosto proizvoditelite vo edna kola po 3 generacii furaat motor so ista zafatnina a so se pogolema konjaza ? Primer Audi ( da ne recam VW ) 12 godini go koristese dizel motorot 1.9 tdi, prvo so 90 pa so 110 pa so 131 k.s - malte ne e ist motorot, mali modifikacii ima, posle 2006 go koristese turbo dizelot 2.0 so 140 ks i sega go koristi istiot 2.0 samo so 170 ks... BMW-oviot 2.0 dizel bese prvo so 136 pa so 150 pa so 163 pa sega so 182 ks, a sekoj ponov motor iako e pomokjen od prethodniot trosi pomalce... Prosto e druze - ako motorot e sposoben da povlece povise na poniski vrtezi, togas i potrosuvackata mu e pomala... Primer 1.9 SDI motor so 70 konja pri brzina od 150 km/h se vrti so okolu 3700 vrtezi, a 1.9 TDI so 110 konja na 150 km/h se vrti so 3100 vrtezi... Znaci maksimalniot vrtezen moment u e dostapen na ponizok broj na vrtezi, sto avtomatski ti ja smaluva potrosnjata...
Турбината ми уклучува на 2400 обртаи (таа е одговорна за коњажата) а јас во град ја возам на 2000 обртаи. Така заштедувам доста. Значи кога тубината не е уклучена помалку ми троши. Е сега кога ќе ме фатат мајките турбината не исклучува ама за тоа побргу уклучува сијаличето за посета на бензинска :)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom