Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Decki, poshto rusite gi izede "inflacijata i nemaat nitu eden intelegenten" :D inzhiner edno prashanje,
Shto ce recite za kolicevo?
Dali bi go kupile?
Novo kosta okolu 22-23000€ pa do 26000€ vo zavisnost od konfiguracijata!

Прегледај го приврзокот 402301
Прегледај го приврзокот 402303
Прегледај го приврзокот 402304

Колава е 99% кинеска со исклучок на знакчето москвич (мада и ова не е сигурно)

Во никој случај не би ја купил. Исто ќе излезе со кинеско-бугарскиот проект Great Wall.

Ефтина пластика и стара јапонска технологија на срањето мицибиши еуро 5.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
Купено, на крај завршив со нова од салон, Haval Jolion Luxury 110kW, 30бона со попуст, плус ќе вратам нешто даноци преку фирма и очекувам да ја донесам до кај 24к. 7 години гаранција на цела и неограничени километри + 3 години гаранција ако продолжам да сервисирам кај нив, 5 години capped service, 5 години road assistance, плус затемнување на прозори. Гаранцијата е на се можно, во листата што е покриено видов дури и водна пумпа :D
На тест возење се заљубив во возилото, имаат едно чудо сензори, многу комотни седишта, многу простор на задни седишта, доволно снага за претекнување плус има спортски мод и dual clutch ако сакам да возам и со рачен менувач (како на формулите на воланот има кумплуг).
Sega slucajno mi izleze cenovnik na Haval Jolion kaj nas, pocnuva od 30.500 E, sto bi doslo cca 50.000 AUD !! Plus 800E metalik i + 1.500E soncev krov.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Sega slucajno mi izleze cenovnik na Haval Jolion kaj nas, pocnuva od 30.500 E, sto bi doslo cca 50.000 AUD !! Plus 800E metalik i + 1.500E soncev krov.
Ултра моделот оди со сончев кров, но јас не го сакав оти може да ми прави проблеми во иднина (протекување и слично, овде имаме многу јаки невремиња), плус ја загрева колата повеќе од нормално. Инаку тој модел беше 34к со попуст, редовна цена мислам 37к.
Дали е бензин тоа што го гледаш таму?
Ако е ист модел тогаш: АУС има помали давачки на увоз, пониска цена од производителот за да ги пробие на овој пазар, пониска цена оти се продаваат многу.

Откако ја платив, ми се пофали продавачката дека само но тој центар имале продадено 85 парчиња џолион во Ноември, веројатно уште толку h6 и cannon, а имаат 7 такви центри во радиус од 90км.

Инаку возилото е топ, нема шанса да најдеш ништо половно со малку километри и со толку опрема за таа цена, а не пак ново.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
380
Поени од реакции
512
Ултра моделот оди со сончев кров, но јас не го сакав оти може да ми прави проблеми во иднина (протекување и слично, овде имаме многу јаки невремиња), плус ја загрева колата повеќе од нормално. Инаку тој модел беше 34к со попуст, редовна цена мислам 37к.
Дали е бензин тоа што го гледаш таму?
Ако е ист модел тогаш: АУС има помали давачки на увоз, пониска цена од производителот за да ги пробие на овој пазар, пониска цена оти се продаваат многу.

Откако ја платив, ми се пофали продавачката дека само но тој центар имале продадено 85 парчиња џолион во Ноември, веројатно уште толку h6 и cannon, а имаат 7 такви центри во радиус од 90км.

Инаку возилото е топ, нема шанса да најдеш ништо половно со малку километри и со толку опрема за таа цена, а не пак ново.
Da, benzin 105 kW. Kaj nas znaci 30.000/50.000 AUD, ispaga 66% poskapo. E pa koj ni e kriv koga imame povisoki plati i standard od vas :)
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Da, benzin 105 kW. Kaj nas znaci 30.000/50.000 AUD, ispaga 66% poskapo. E pa koj ni e kriv koga imame povisoki plati i standard od vas :)
Ако ти е полесно, овде не колат на друго: осигурување и регистрација. Двете заедно се 2800-3000 долари за една година (1850 евра).
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.795
Поени од реакции
34.049
Како ќе изгасиш зпален куп литиумски батерии... Дури и без ентериер од ауто како додатно тврдо гориво?
Дури и во вода да ги ставиш, реакцијата ќе продолжи. Не ме прашувај како, ама така е.

Тоа кога ќе почне да гори само се молиш да можеш да исконтролираш наокулу додека да прегорат батериите, а ни тоа (контролирање) не успеава секогаш со такви температури на горење и големи пламења. Погледај снимки на нет.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.795
Поени од реакции
34.049
Практично прскаат со часови кубни и кубни метри вода, додека батериите да прегорат.


 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Практично прскаат со часови кубни и кубни метри вода, додека батериите да прегорат.


Не сум љубител на ЕВ, но гасење со вода е погрешно. Идејата кај овие е да ги изолираш од кислород, затоа fire blanket обично е добар избор, или пак D класа на апарати за пожар. Проблемот е во едукација, и опремување на службите, но од друга страна ретко се палат, и уште се занемарлива бројка во споредба со стандардните возила, па многу држави одат на варијантата дека штетата е поефтина од опремата што им треба.
Она што е сигурно е дека не сакаш да си внатре, ниту во близина, ако овие почнат да горат.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.274
Поени од реакции
15.396
Гасењето на вакви пожари се прави или со прав каков што има во ПП апаратите, но треба поголема количина за тоа, или се прави со хемиска пена. На излезот од ПП возилото се става една меѓумешалка која всушност е Т разводник на цевки и едниот крај се приклучува кон резервоарот со ,,тутуген,, кој помешан со вода прави пена во огромни количини. Така возилото се затрупува со пена и се спречува доток на кислород и пожарот се угушува. Плус пената служи и за ладење на горливиот материјал, па така гасењето е поефикасно

Со вода само се дотуруа кислород од силниот млаз и горењето се појачува

Имам големо искуство од оваа област
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.795
Поени од реакции
34.049
Проблемот е што на литиум-јонските батерии не им треба кислород во процесот на горење. Но ако ги поклопиш со нешто (песок, вода, земја) барем нема да ја запалат околината, што е поентата со продолжување на прскање/гасење со часови. Батериите секако нема да ги изгасат, но важно е пожарот да не се прошири.

Lithium-ion battery fires do not require oxygen to burn and can be considered by nature a chemical fire. [1]

Она што е сигурно е дека не сакаш да си внатре, ниту во близина, ако овие почнат да горат.
Хаха, да. Не знам кој би спорел ова, веројатно дури ни Елон Маск... Всушност посебно не нема. :D
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Проблемот е што на литиум-јонските батерии не им треба кислород во процесот на горење. Но ако ги поклопиш со нешто (песок, вода, земја) барем нема да ја запалат околината, што е поентата со продолжување на прскање/гасење со часови. Батериите секако нема да ги изгасат, но важно е пожарот да не се прошири.

Lithium-ion battery fires do not require oxygen to burn and can be considered by nature a chemical fire. [1]


Хаха, да. Не знам кој би спорел ова, веројатно дури ни Елон Маск... Всушност посебно не нема. :D
Електричните возила ќе ја завршат кариерата како конкорд што ја заврши кариерата во суперсоничниот комерцијален авио сообраќај заради непрактичноста и нерентабилноста.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom