Kadaif
M.D.
- Член од
- 21 јануари 2008
- Мислења
- 6.858
- Поени од реакции
- 8.418
И лукоил и макпетрол земаат гориво од исток. Така да пологично е да се исти на квалитет.Брендот нема толку врска но ако баш сакаш по пропис појди во овластен и ќе добиеш оригинал.
За дизел гориво исклучиво Макпетрол еуродизел (diesel green power) макар да и тоа на ОКТА не е лошо. Избегнувај лукоил, црна река петрол и рандом помали пумпи...
Не мора итно да го ставиш адитивот, макар да може сам да носиш во гепек и да доставиш баш во тој момент (ако имаш уште една капачка покрај таа за гориво)
Автоматски споено мислење:
AdBlue не се купува и чува по дома туку се купува кога ќе ти снема пошто има обично рок на траење од 1-2 години. Кога ќе му помине рокот тогаш ќе ти троши катализаторот повеќе а може и да го сјебе системот па да ти излегуваат кодови low quality adblue. Брендот не игра улога се додека на тубата имаш етикета дека е по стандард ISO 22241 (ако има и цртичка и бројка плус уште подобро)Ti blagodaram za odgovorot. Sepak ke kupam kanistar od Euroimpex za adBlue.
Za nafta sega e jasno.
Vo odnos na vtoriot aditiv za FAP e onoj koj se naogja ispod voziloto, 1,2-3l maximum. i se menuva t.e. polni isklucivo vo servis na mnogu podolg km interval za razlika od adBlue.
Porakata za nedostatok na adBlue e ,,urea,, dodeka porakata za vtoriot FAP aditiv e ,,particle filter additive level too low,, spored youtube,.
Na ekran nemam izvestuvanje za nedostatok na Eolys //vtoriot aditiv//, bidejki kompjuterot cital samo koga ke dojde do nisko nivo t.e. ne e vozmozno da go izmeri segasnoto nivo.
Vo servis posledno sto mi kazaa e da ne se optovaruvam, potocno i da sum nadvor od Makedonija slobodno da si vozam bidejki izvestuvanjeto za nisko nivo ne se odnesuvalo na itnost.
Vo sekoj slucaj sakav da slusnam i drugo mislenje, poradi sto i se obrativ na forum.
Dali go delis istoto mislenje so deckive od Euroimpex?
Blagodaram
Друго што во МК иритира е што на Макпетрол ми продаваа AdBlue во едни туби за вода без црево за точење што е ептен ноу гоу! Пошто ако дојде у контакт со воздухот одма кристализира течноста. Па једино решение најдов на лукоил каде имаат туби со црево али да му ебем матер му стоеа на сред сонце пред бензиска (а на нив пишува да се чуваат на темно и ладно место) македонска работа.
Никогаш не чекај да светне информација за AdBlue, туку кога ќе провериш на бордовиот компјутер дека е по проценка околу пола, да си го дополнуваш за да не се збуни компјутерот на сред лето на 40 степени и искристализира течноста па после проблеми.
Автоматски споено мислење:
И во Германија не продаваат веќе со троцифрени бројки, се е четирицифрено. А остави го војаџер, тој се гледа дека од кола гледа само мотор и волан а не спомнува електроника која еден неовластен сервис не може да ја среди.Абе ќе чуваш тоа што се чува, ете гумите не одат ни 30к, значи 1 пар годишно, 450 по гума + 300 монтажа секоја година.
Пластика или електроника си откажува, не си во неа.
Недај бог да удриш нешто, а претрчуваат кенгури и се доста брзи, ќе останеш без кола со недели. Овде не само што мора да ја направиш на автолимар, мора да помине и инспекција дека е ок за возење и да проценат дали ќе смееш да ја осигураш после тоа.
Како и да се свртиш, европските се заебани, ретки се многу и затоа и скапи за одржување. Дел што тебе во Германија ти го продаваат за 200 евра, тука ќе биде гарант 500+ долари.
Последно уредено: