Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.920
Поени од реакции
1.387
Зарем гори масло во филтерот кога прави регенерација? Ако е така тогаш колата да ти гори пола литар на година би било во ред?
Прави мешавина со масло и нафта за да зголеми температура за да го изгори внатре и најчесто се усвитва лонецот ако е долго време затнат. Дпф е зезната работа. Маки јадов сонего на крај брусалиц.
@dextermld
Чадот се решава на компјутер. Се создава нова мапа за колата за твој тип на мотор и се прави смок лимитер и капка чад нема да има. Сооднос на гориво и воздух треба да е 2:1 за да немаш чад. Црн чад е пребогата смеса на гориво.
Најчесто чадат колите не поради дпф што е изваден туку поради лоша мапа што стават накола. Зато кога одиш да вадиш дпф ќе им кажиш дека несакаш да чади и ќе ти ја средат како што треба нормалмо ако одиш кај салам чоек.
Србиа законот нема врска со нашио закон.
И да го извадиш дпф,имаш катализатор под турбото така да имаш пак заштита ако ти е толку до Co2. Потрошњата ќе ти се врати во нормала поле вадење дпф и гасенје егр.
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Прави мешавина со масло и нафта за да зголеми температура за да го изгори внатре и најчесто се усвитва лонецот ако е долго време затнат. Дпф е зезната работа. Маки јадов сонего на крај брусалиц.
@dextermld
Чадот се решава на компјутер. Се создава нова мапа за колата за твој тип на мотор и се прави смок лимитер и капка чад нема да има. Сооднос на гориво и воздух треба да е 2:1 за да немаш чад. Црн чад е пребогата смеса на гориво.
Најчесто чадат колите не поради дпф што е изваден туку поради лоша мапа што стават накола. Зато кога одиш да вадиш дпф ќе им кажиш дека несакаш да чади и ќе ти ја средат како што треба нормалмо ако одиш кај салам чоек.
Србиа законот нема врска со нашио закон.
И да го извадиш дпф,имаш катализатор под турбото така да имаш пак заштита ако ти е толку до Co2. Потрошњата ќе ти се врати во нормала поле вадење дпф и гасенје егр.
А кој е тој саглам човек?
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
332
Поени од реакции
436
Прави мешавина со масло и нафта за да зголеми температура за да го изгори внатре и најчесто се усвитва лонецот ако е долго време затнат. Дпф е зезната работа. Маки јадов сонего на крај брусалиц.
@dextermld
Чадот се решава на компјутер. Се создава нова мапа за колата за твој тип на мотор и се прави смок лимитер и капка чад нема да има. Сооднос на гориво и воздух треба да е 2:1 за да немаш чад. Црн чад е пребогата смеса на гориво.
Најчесто чадат колите не поради дпф што е изваден туку поради лоша мапа што стават накола. Зато кога одиш да вадиш дпф ќе им кажиш дека несакаш да чади и ќе ти ја средат како што треба нормалмо ако одиш кај салам чоек.
Србиа законот нема врска со нашио закон.
И да го извадиш дпф,имаш катализатор под турбото така да имаш пак заштита ако ти е толку до Co2. Потрошњата ќе ти се врати во нормала поле вадење дпф и гасенје егр.
Еве накратко за ЕГР и ДПФ што ќе биде корисно за оние кои (од мака) прв пат се среќаваат со овие уреди. Функцијата на ДПФот е да ги досогори издувните гасови, затоа во ДПФ се доуфрла малку гориво да им се зголеми температурата и потоа на ситно саќе од племенити метали (платина) и висока температура, се досогорува. Притоа на саќето се таложат остатоци и по некој период и при појакао возење (на отворен пат) се вклучува регенерација која со екстремно висока темп. го досогорува талогот. Сето тоа е регулирано со ЕКУто, но ако нема доволно чести возења на отворено (во траење од најкалку 20+ минути) нема регенерација и доаѓа до презаситување на саќето во ДПФ. Со правилно користење, ДПФ-от трае и 200,000+ км, а со претежно градско возење може да се засити и за помалку од 100,000. Кога ќе се засити, му нема спас, чистењето може и не мора да помогне (зависи од начинот и хемикалиите) но и таму кај што помага, не држи повеќе од 10-20,000 км. Затоа масовно се применува негово вадење и доколку правилно се подеси во софтверот (што подразбира не само „гасење“ на ДПФ-от туку и подесување на други параметри), не би требало да има штета ниту да се приметно одрази на перформансите. На запад ретко каде се поминува на технички без ДПФ, а на Балканот оди :)
Инаку, стариот ДПФ се продава и достигнува цена 100-200 Е, (ако се побара малку).
ЕГР-от работи поинаку, иако често погрешно се мисли дека и тој учествува во досогорување на издувните гасови. Тој при лер и помали оптоварувања зема дел од издувот и го уфрла во цилиндрите за да ја намали температурата на согорување (поради помалиот процент на О2) и со тоа и % на азотни оксиди кои ќе се создадат. Кога има потреба од поголема сила ЕГРот се затвора и влегува на согорување само чист воздух.
ДПФ-от, МАФ-от, катализаторот, сите се уреди за прочистување на издувот наметнати со прописи, така за Еуро2 и 3 (воглавно) беше доволен катализатор, Еуро 3/4 мораше да има плус и ЕГР па некаде и ДПФ, па клапни во усис, кај Еуро 5 не се поминуваше без ДПФ а потоа почнаа со Адблу ..., и сите реално во ништо не помагаат за работа на моторот, баш напротив комплицираат и прават доста проблеми. Така да ако правилно се извадат нема загуба освен за екологијата.
 
Последно уредено:

Kutivce

Super Сasual Dating Actual Women
Член од
7 септември 2016
Мислења
42
Поени од реакции
13
Што мислиш под тоа „појдена“ бензиската? Расипана, прегорена ? Нема логика од низок напон да прегори. Пак изгледа, ако е проблемот воопшто до неа, дека треба нејзино ресетирање, или ке проработи и самата по некое време, така да не брзај со набавка на нова.
Фабричкиот аларм, го прекинал доводот на бензин и не палеше моторот. По 2-3 дена „вежбање“ нерви испадна дека само ресет на фабричкиот аларм и се е ок. :)
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
332
Поени од реакции
436
Фабричкиот аларм, го прекинал доводот на бензин и не палеше моторот. По 2-3 дена „вежбање“ нерви испадна дека само ресет на фабричкиот аларм и се е ок. :)
Ти го спомнав ова уште пред пет дена („Имобилајзерот е ресетиран“). Алармот заедно со звучниот сигнал оневозможува и палење на колата, најчесто е тоа со прекин на струјата до свеќици кај бензините и довод на гориво (пумпата) кај дизелите, а најдобрите аларми ги прават и двете работи. Ова си можел да го отклониш и сам доколку имаш упатство за колата, сигурно е предвиден и ваков случај на празнење или замена на акумулатор.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.920
Поени од реакции
1.387
Како одат цените сега за промена на сет ламела? Пример за алфа 159ка 1.9.
 

Kutivce

Super Сasual Dating Actual Women
Член од
7 септември 2016
Мислења
42
Поени од реакции
13
Ти го спомнав ова уште пред пет дена („Имобилајзерот е ресетиран“). Алармот заедно со звучниот сигнал оневозможува и палење на колата, најчесто е тоа со прекин на струјата до свеќици кај бензините и довод на гориво (пумпата) кај дизелите, а најдобрите аларми ги прават и двете работи. Ова си можел да го отклониш и сам доколку имаш упатство за колата, сигурно е предвиден и ваков случај на празнење или замена на акумулатор.
За наредно ќе знаам. Благодарам
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
318
Поени од реакции
432
Вака ми треба инфо за конечно да се раатисам од овој проблем.
На сеат леон 1,6 тди cayc 105 ks, ми се појави Enginе Fault: Workshop! при тоа трепка светлото за греачот. Да напоменам порано ова се јавуваше кога dpf ќе беше наполнет, сега светлото за dpf не се појави, колата одеше без проблеми. Мааната е што имала пукнато некое црево на егр или не знам каде пукнало, па можно е dpf да добива лажни податоци. Прашањето е дали со вадење на ДПФ и дупка правење и софтверско подесување ќе се реши овој проблем, единствен на моето возило. Ве молам за инфо. Моторот тресеше и не одеше повеќе од 60 во трета брзина односно 2000 обртаи.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.920
Поени од реакции
1.387
Вака ми треба инфо за конечно да се раатисам од овој проблем.
На сеат леон 1,6 тди cayc 105 ks, ми се појави Enginе Fault: Workshop! при тоа трепка светлото за греачот. Да напоменам порано ова се јавуваше кога dpf ќе беше наполнет, сега светлото за dpf не се појави, колата одеше без проблеми. Мааната е што имала пукнато некое црево на егр или не знам каде пукнало, па можно е dpf да добива лажни податоци. Прашањето е дали со вадење на ДПФ и дупка правење и софтверско подесување ќе се реши овој проблем, единствен на моето возило. Ве молам за инфо. Моторот тресеше и не одеше повеќе од 60 во трета брзина односно 2000 обртаи.
DPF se vadi skroz so se lonec i na mestoto od lonecot se vari obicna crfka a EGR se zatvora mehanicki so metalna plocka i so edno softvesrko praenje se gasni i egr i dpf i za sekogas si rajat i kolata ke si odi kako so treba.
 
Член од
26 август 2023
Мислења
2
Поени од реакции
0
Zdr drugari ,imam problem so kolava seat ibiza 2003 16v 1.4 na kompjuter mi pisuva Map sensor jas menav ama pak istiot problem mi se pojavuva.Znaci kolata raboti i cesto se gasi ,mnogu se tresit motorot ,i opertaj sam se kacuva se namaluva ednostavno ne stabilen na gas .Ako ima nekoj iskustvo vi se molam da mi odgovarate.
 
Член од
26 август 2023
Мислења
2
Поени од реакции
0
Zdr drugari ,imam problem so kolava seat ibiza 2003 16v 1.4 na kompjuter mi pisuva Map sensor jas menav ama pak istiot problem mi se pojavuva.Znaci kolata raboti i cesto se gasi ,mnogu se tresit motorot ,i opertaj sam se kacuva se namaluva ednostavno ne stabilen na gas .Ako ima nekoj iskustvo vi se molam da mi odgovarate.
 
Член од
6 април 2014
Мислења
4.963
Поени од реакции
6.195
A ovoj zakonot sto posle srbija saka i makedonija da go izglasa za katalizatorite ima nekoj podetalni informaci.
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.739
Поени од реакции
9.864
IMG_20181224_175211.jpg.91181bd28e2642b222769caf1fc6ac9f.jpg

Сменив сет ламела и пумпа на кумплуг,ја зимам од мајстор и ми се пали ова.. Алфа 147.Мајсторот ми кажа ја избушул,отворил немам појма што како турбината да не се збира уље демек не било добро,можело да ебе матер .. Дали може поради тоа да ја имам грешкава?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.920
Поени од реакции
1.387
Прегледај го приврзокот 389272

Сменив сет ламела и пумпа на кумплуг,ја зимам од мајстор и ми се пали ова.. Алфа 147.Мајсторот ми кажа ја избушул,отворил немам појма што како турбината да не се збира уље демек не било добро,можело да ебе матер .. Дали може поради тоа да ја имам грешкава?
Треба да се избриши грешката на компјутер. Иначе колку те кошташе работна рака? Јас ќе менувам впонеделник на алфа 159ка 1.9
 

Kajgana Shop

На врв Bottom