Прави мешавина со масло и нафта за да зголеми температура за да го изгори внатре и најчесто се усвитва лонецот ако е долго време затнат. Дпф е зезната работа. Маки јадов сонего на крај брусалиц.
@dextermld
Чадот се решава на компјутер. Се создава нова мапа за колата за твој тип на мотор и се прави смок лимитер и капка чад нема да има. Сооднос на гориво и воздух треба да е 2:1 за да немаш чад. Црн чад е пребогата смеса на гориво.
Најчесто чадат колите не поради дпф што е изваден туку поради лоша мапа што стават накола. Зато кога одиш да вадиш дпф ќе им кажиш дека несакаш да чади и ќе ти ја средат како што треба нормалмо ако одиш кај салам чоек.
Србиа законот нема врска со нашио закон.
И да го извадиш дпф,имаш катализатор под турбото така да имаш пак заштита ако ти е толку до Co2. Потрошњата ќе ти се врати во нормала поле вадење дпф и гасенје егр.
Еве накратко за ЕГР и ДПФ што ќе биде корисно за оние кои (од мака) прв пат се среќаваат со овие уреди. Функцијата на ДПФот е да ги досогори издувните гасови, затоа во ДПФ се доуфрла малку гориво да им се зголеми температурата и потоа на ситно саќе од племенити метали (платина) и висока температура, се досогорува. Притоа на саќето се таложат остатоци и по некој период и при појакао возење (на отворен пат) се вклучува регенерација која со екстремно висока темп. го досогорува талогот. Сето тоа е регулирано со ЕКУто, но ако нема доволно чести возења на отворено (во траење од најкалку 20+ минути) нема регенерација и доаѓа до презаситување на саќето во ДПФ. Со правилно користење, ДПФ-от трае и 200,000+ км, а со претежно градско возење може да се засити и за помалку од 100,000. Кога ќе се засити, му нема спас, чистењето може и не мора да помогне (зависи од начинот и хемикалиите) но и таму кај што помага, не држи повеќе од 10-20,000 км. Затоа масовно се применува негово вадење и доколку правилно се подеси во софтверот (што подразбира не само „гасење“ на ДПФ-от туку и подесување на други параметри), не би требало да има штета ниту да се приметно одрази на перформансите. На запад ретко каде се поминува на технички без ДПФ, а на Балканот оди
Инаку, стариот ДПФ се продава и достигнува цена 100-200 Е, (ако се побара малку).
ЕГР-от работи поинаку, иако често погрешно се мисли дека и тој учествува во досогорување на издувните гасови. Тој при лер и помали оптоварувања зема дел од издувот и го уфрла во цилиндрите за да ја намали температурата на согорување (поради помалиот процент на О2) и со тоа и % на азотни оксиди кои ќе се создадат. Кога има потреба од поголема сила ЕГРот се затвора и влегува на согорување само чист воздух.
ДПФ-от, МАФ-от, катализаторот, сите се уреди за прочистување на издувот наметнати со прописи, така за Еуро2 и 3 (воглавно) беше доволен катализатор, Еуро 3/4 мораше да има плус и ЕГР па некаде и ДПФ, па клапни во усис, кај Еуро 5 не се поминуваше без ДПФ а потоа почнаа со Адблу ..., и сите реално во ништо не помагаат за работа на моторот, баш напротив комплицираат и прават доста проблеми. Така да ако правилно се извадат нема загуба освен за екологијата.