Фала ти за одговорот.Poteško masloto ke cirkulira niz motorot, i prvo ke se ošteti turboto, a posle toa i bregastata, pa sve so red posle toa
Фала ти за одговорот.Poteško masloto ke cirkulira niz motorot, i prvo ke se ošteti turboto, a posle toa i bregastata, pa sve so red posle toa
Испадна дека од празен акомулатор е „појдена“ бензиската пумпа и на бензин кога е ладен моторот не пали....кога пробав околу 14ч на сонце....директно запали на плин...А акомулаторот е наполнет и е во добра кондиција Али за в зимо треба нов дефинитивноИмобилајзерот е ресетиран. Штом вергла нормално, акумулаторот ќе тера уште (колку зависи во која состојба бил пред тоа). Не знам нешто повеќе за ова Рено, ама може и друго да се ресетирало (ако акуто било скроз на нула) како на пр.радиото, ЕКУ-то со некои поставки и сл.
Што мислиш под тоа „појдена“ бензиската? Расипана, прегорена ? Нема логика од низок напон да прегори. Пак изгледа, ако е проблемот воопшто до неа, дека треба нејзино ресетирање, или ке проработи и самата по некое време, така да не брзај со набавка на нова.Испадна дека од празен акомулатор е „појдена“ бензиската пумпа и на бензин кога е ладен моторот не пали....кога пробав околу 14ч на сонце....директно запали на плин...А акомулаторот е наполнет и е во добра кондиција Али за в зимо треба нов дефинитивно
фабрички е без наслон
Кај мене така правеше на 1.9 ради филтрите за воздух и нафта, иако беа сменети пред 10-11 месеци, т.е. нецела годинаЗдраво
Имам корса д 1.3 дизел 2006. Веќе две недели осеќам како да губи сила при мала брзина пример од прва во втора, втора во трета односно кога ќе сменам во помала брзина како да ја губи силата и да се мачи додека не заземи, така не праеше претходно.
Забележав дека и потрошувачката на гориво е зголемена во гратска за 30%.
Матичниот мајстор се сомнева во некоја дизна.
Совет дали проблемот да го барам само во дизните или може да биди и друго.
Не сум искусен шофер, и затоа прашувам
Napravi diagnostika prvo. Dizni ne se sigurno a toj majstoro od maticen odpisigo. Ili DPF ili egr. Toe najcest problem. Mozno e i MAF senzor ama za da se znaj odi prvo diagnostika. Pisi od koj grad si ke te upatime kaj nekoj dobar.Здраво
Имам корса д 1.3 дизел 2006. Веќе две недели осеќам како да губи сила при мала брзина пример од прва во втора, втора во трета односно кога ќе сменам во помала брзина како да ја губи силата и да се мачи додека не заземи, така не праеше претходно.
Забележав дека и потрошувачката на гориво е зголемена во гратска за 30%.
Матичниот мајстор се сомнева во некоја дизна.
Совет дали проблемот да го барам само во дизните или може да биди и друго.
Не сум искусен шофер, и затоа прашувам
Ко што ти рекоа претходно, ЕГР, ДПФ, МАФ (по тој редослед) може да е и некој филтер ако не се скоро мењати. И нема што на памет да ти прогнозираат дизна и сл, комп. дијагностика ке каже, ако е дизна и осреден софтвер за дијагностика ќе каже колку % е неисправна, температура, колку исфрла на различни обртаи и сл.Здраво
Имам корса д 1.3 дизел 2006. Веќе две недели осеќам како да губи сила при мала брзина пример од прва во втора, втора во трета односно кога ќе сменам во помала брзина како да ја губи силата и да се мачи додека не заземи, така не праеше претходно.
Забележав дека и потрошувачката на гориво е зголемена во гратска за 30%.
Матичниот мајстор се сомнева во некоја дизна.
Совет дали проблемот да го барам само во дизните или може да биди и друго.
Не сум искусен шофер, и затоа прашувам
Da c3 1.6 bluehdi 75hp 2018 godinaако зборуваме за C3 1.6 HDi според мене е подобро