Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
2 ноември 2015
Мислења
205
Поени од реакции
53
100gr antifriz e dovolno da izmesa so maslo i da ne go setis deka fali.
Kaj dizel cim ima talog na kapacka,otisol dihtung na glava. Ili od ladnjaceto za egr....Ko ke smenis maslo ke pratis sitoacia dali pak ke javi talog.
Na kapackata masloto treba da e od maslena parea a ne zivo maslo.
Откако ќе дотурам масло, да ја исчистам капачката од талогот, за да видам дали ќе јави пак, така? Или треба сам да се повлече талогот?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.027
Поени од реакции
1.521
Откако ќе дотурам масло, да ја исчистам капачката од талогот, за да видам дали ќе јави пак, така? Или треба сам да се повлече талогот?
Можиш и така.
Али најдобро ќе се увиди кога ќе се замени маслото.
Не е лошо малце и на отворено да ја прицниш да ја издуваш тро.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
6.420
Поени од реакции
7.770
Здраво дечки, размислувам да купам кола на старо и разгледував нешто (локално и Германија), па ме интересира и вие како размислувате. Буџет 6к еур (ако нешто вреди, може и до 8к да се оди). Критериумите се следни:
- 2010 година па нагоре
- Минимум 85/90kw
- Горен лимит е 150к километри на мотор
- 4/5 врати
- да е кола што локалниве мајстори нема да ја сјебат ако загори некад (лошо искуство имам со Тојота Корола, секој што ја фати поправи 1, отвори 2 дефекта).
- Голф не.

Првично памет накај поло ми се вртеше (јер Volkswagen, мало, економично, мајсториве ќе знаат да чепнат), после тоа гледав и Мазда 3, БМВ 1 серија (и по некоја 3ка) и други, но овие ми останаа така топ3.

БМВ 120ките ми се некако примамливи, ама не знам колку се солени за одржување и дали мајсториве ги баратаат.
 
Член од
5 септември 2012
Мислења
137
Поени од реакции
21
Од пред десетина дена стрелката за температура на моторот не сака да се крене одма на 90 С него дури после 10 минути почнува да се качува по малку, потоа стигнува некако до 90 С и после паѓа на 70-75 С и не мрда, цело време толку покажува.

Не ми е јасно баш ова, дали се работи за некаков проблем, некоја мака дали има колава или нешто друго е во прашање ??

Иначе колата е поло 1.4 2003 година...
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Од пред десетина дена стрелката за температура на моторот не сака да се крене одма на 90 С него дури после 10 минути почнува да се качува по малку, потоа стигнува некако до 90 С и после паѓа на 70-75 С и не мрда, цело време толку покажува.

Не ми е јасно баш ова, дали се работи за некаков проблем, некоја мака дали има колава или нешто друго е во прашање ??

Иначе колата е поло 1.4 2003 година...
Najverojatno termostat i e po zabelezlivo koga vozis gradska bidejki nema load na motorot.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.274
Поени од реакции
15.396
Од пред десетина дена стрелката за температура на моторот не сака да се крене одма на 90 С него дури после 10 минути почнува да се качува по малку, потоа стигнува некако до 90 С и после паѓа на 70-75 С и не мрда, цело време толку покажува.

Не ми е јасно баш ова, дали се работи за некаков проблем, некоја мака дали има колава или нешто друго е во прашање ??

Иначе колата е поло 1.4 2003 година...
Teemostatot ti e zaglaven na otvoreno/ poluotvoreno
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Здраво дечки, размислувам да купам кола на старо и разгледував нешто (локално и Германија), па ме интересира и вие како размислувате. Буџет 6к еур (ако нешто вреди, може и до 8к да се оди). Критериумите се следни:
- 2010 година па нагоре
- Минимум 85/90kw
- Горен лимит е 150к километри на мотор
- 4/5 врати
- да е кола што локалниве мајстори нема да ја сјебат ако загори некад (лошо искуство имам со Тојота Корола, секој што ја фати поправи 1, отвори 2 дефекта).
- Голф не.

Првично памет накај поло ми се вртеше (јер Volkswagen, мало, економично, мајсториве ќе знаат да чепнат), после тоа гледав и Мазда 3, БМВ 1 серија (и по некоја 3ка) и други, но овие ми останаа така топ3.

БМВ 120ките ми се некако примамливи, ама не знам колку се солени за одржување и дали мајсториве ги баратаат.

Друже за таа километража треба да бараш кола од 2018 и навака. Да не се лажеме дека бмв или поло од 2011 ќе им 150 000 км...тоа може само толку да пишува дека има.

Барај што поново и помало количе, само така може да имаш километража испод 150 000. Над ова не би ти препорачал да купиш бензинец и онака. Дизел може али сепак ако начекаш некој со 400 000 км поминати никој мајстор не те спасува ќе се изнадаваш пари.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Здраво дечки, размислувам да купам кола на старо и разгледував нешто (локално и Германија), па ме интересира и вие како размислувате. Буџет 6к еур (ако нешто вреди, може и до 8к да се оди). Критериумите се следни:
- 2010 година па нагоре
- Минимум 85/90kw
- Горен лимит е 150к километри на мотор
- 4/5 врати
- да е кола што локалниве мајстори нема да ја сјебат ако загори некад (лошо искуство имам со Тојота Корола, секој што ја фати поправи 1, отвори 2 дефекта).
- Голф не.

Првично памет накај поло ми се вртеше (јер Volkswagen, мало, економично, мајсториве ќе знаат да чепнат), после тоа гледав и Мазда 3, БМВ 1 серија (и по некоја 3ка) и други, но овие ми останаа така топ3.

БМВ 120ките ми се некако примамливи, ама не знам колку се солени за одржување и дали мајсториве ги баратаат.
Поло, дизел. Ако веќе гледаш Германија види дали има од продавач сопственик.
 
Член од
10 декември 2010
Мислења
6.420
Поени од реакции
7.770
Друже за таа километража треба да бараш кола од 2018 и навака. Да не се лажеме дека бмв или поло од 2011 ќе им 150 000 км...тоа може само толку да пишува дека има.

Барај што поново и помало количе, само така може да имаш километража испод 150 000. Над ова не би ти препорачал да купиш бензинец и онака. Дизел може али сепак ако начекаш некој со 400 000 км поминати никој мајстор не те спасува ќе се изнадаваш пари.
Може некоја баба го возела :D
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Може некоја баба го возела :D
Баба ако го возела ќе биде цело одраскано, сокапано со отиден кумплунг, замаец и заебан мењач.

Гледав такви коли возени од 80 годишни со деменција, малку километри, али колата крш невиден!
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Здраво дечки, размислувам да купам кола на старо и разгледував нешто (локално и Германија), па ме интересира и вие како размислувате. Буџет 6к еур (ако нешто вреди, може и до 8к да се оди). Критериумите се следни:
- 2010 година па нагоре
- Минимум 85/90kw
- Горен лимит е 150к километри на мотор
- 4/5 врати
- да е кола што локалниве мајстори нема да ја сјебат ако загори некад (лошо искуство имам со Тојота Корола, секој што ја фати поправи 1, отвори 2 дефекта).
- Голф не.

Првично памет накај поло ми се вртеше (јер Volkswagen, мало, економично, мајсториве ќе знаат да чепнат), после тоа гледав и Мазда 3, БМВ 1 серија (и по некоја 3ка) и други, но овие ми останаа така топ3.

БМВ 120ките ми се некако примамливи, ама не знам колку се солени за одржување и дали мајсториве ги баратаат.
Тешко да потрефиш сите овие работи за таа цена.
Ако има помалку километри, и е во таа цена, веројатно ќе биде и помал мотор или постара година
Локалниве освен VW, Fiat, Opel за друго не ги барај. Јас возев француски, имаат далеку поудобна вожња од германците, ниска потрошувачка, делови имаш се што ќе ти затреба, ниска е цената (и кога продаваш), али барем јас не успеав да најдам асален мајстор.
Инаку помал мотор, со мала потршувачка во таа цена гледај Пунто (1.3 мултиџет го возев на службена, не е тромава воопшто иако нема многу коњски сили).
Опелите, веројатно некоја Корса во таа цена (само многу од нив се со 2 врати), астрите потешко ако се зачувани, од Шкода ако налеташ на Рапид или евентуално Фабиа со апла малку километри.
 
Последно уредено:
Член од
2 ноември 2015
Мислења
205
Поени од реакции
53
Друже на повеќето коли од максимум до минимум на шипката тие околу 1 литар. Е сеа ако си ја наполнил до максимум кога се менувало маслото, значи ти фали околу литро и нешто масло.

Да троши масло од сензор не може. Ако ставаш од истото масло, не може да е до маслото.

Ако ти троши и антифриз може да е диктонот на главата појден а и затоа да ти фаќа на капачката таков талог. Сепак првин дотури масло до максимум на шипката. Ти светнало жолто дека треба да дотуриш масло и маслото стварно тие под минимум.
Изгледа точно ми одговори. 1l масло фалело, што е нормално да истроши толку. Дотурив и ја извозив на отвотено околу 80 km. Проблемот што правело талог на капачето било од што ја возев изминатиот период секојдневно, ама на пократки релации (2 km наутро до на работа и попладне до дома уште 2 km). И затоа што сум ја возел на кратки дистанци колата, во комбинација со ладното време, од загревањето на маслото кондензирало на капачето и немало време таквата кондензација да се отстрани, затоа што штом се кренела, сум стасал на релацијата.

Е, сега дали таквата тиња кога ќе се врати во моторот, моторот самиот ја разбива/стопува, тоа не ми е јасно?

Фала Ви на сите за одговорите

Еве прилог видео, може ќе му се најди на некој:

 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Здраво дечки, размислувам да купам кола на старо и разгледував нешто (локално и Германија), па ме интересира и вие како размислувате. Буџет 6к еур (ако нешто вреди, може и до 8к да се оди). Критериумите се следни:
- 2010 година па нагоре
- Минимум 85/90kw
- Горен лимит е 150к километри на мотор
- 4/5 врати
- да е кола што локалниве мајстори нема да ја сјебат ако загори некад (лошо искуство имам со Тојота Корола, секој што ја фати поправи 1, отвори 2 дефекта).
- Голф не.

Првично памет накај поло ми се вртеше (јер Volkswagen, мало, економично, мајсториве ќе знаат да чепнат), после тоа гледав и Мазда 3, БМВ 1 серија (и по некоја 3ка) и други, но овие ми останаа така топ3.

БМВ 120ките ми се некако примамливи, ама не знам колку се солени за одржување и дали мајсториве ги баратаат.
Dacia за тие пари и тие побарувања. Никој не се жали од нив.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.703
Поени од реакции
42.289
Здраво дечки, размислувам да купам кола на старо и разгледував нешто (локално и Германија), па ме интересира и вие како размислувате. Буџет 6к еур (ако нешто вреди, може и до 8к да се оди). Критериумите се следни:
- 2010 година па нагоре
- Минимум 85/90kw
- Горен лимит е 150к километри на мотор
- 4/5 врати
- да е кола што локалниве мајстори нема да ја сјебат ако загори некад (лошо искуство имам со Тојота Корола, секој што ја фати поправи 1, отвори 2 дефекта).
- Голф не.

Првично памет накај поло ми се вртеше (јер Volkswagen, мало, економично, мајсториве ќе знаат да чепнат), после тоа гледав и Мазда 3, БМВ 1 серија (и по некоја 3ка) и други, но овие ми останаа така топ3.

БМВ 120ките ми се некако примамливи, ама не знам колку се солени за одржување и дали мајсториве ги баратаат.
Па не се бемвињата лоши вака на лик, само не знам дали тие беа со ланче како точак шо се заебуе. Тие се, сега проверив. Бегај од тој N47 мотор. Мазда не би земал од причина што не се вози тоа овде, па може ќе имаш проблем за дел да најдеш.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Па не се бемвињата лоши вака на лик, само не знам дали тие беа со ланче како точак шо се заебуе. Тие се, сега проверив. Бегај од тој N47 мотор. Мазда не би земал од причина што не се вози тоа овде, па може ќе имаш проблем за дел да најдеш.
Чоекот рече во Германија ќе го возел, на 13 години старо БМВ ако светне ламбичка, нема да може да помине на технички преглед. Што значи мора на сервис. Ако е проблем со електроника тогаш мора у овластен сервис каде поправката може да кошта и над 50% од сумата која ја дал за да го купи тоа тезгере.

БМВ купуваат "одредена" (не)иживеана раја. Така да ради задната вучна многу веројатно да било и ударено.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom