Ако не ти чади, губи на шипка тогаш може да ти биде сензорски проблем.Не капи и не чади, затоа чудно ми е.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Како функционира тоа со сензорот, ако можеш да ми објасниш накратко?Ако не ти чади, губи на шипка тогаш може да ти биде сензорски проблем.
сензор за притисок е тоа. но наједноставно извадија шипката за масло и види до каде е висината. има мин и мах линија, атреба да е некаде на срединаКако функционира тоа со сензорот, ако можеш да ми објасниш накратко?
Сега проверив и е на минимум маслото.сензор за притисок е тоа. но наједноставно извадија шипката за масло и види до каде е висината. има мин и мах линија, атреба да е некаде на средина
ако има масло, значи е сензорот за масло, а ако нема....моторот негде троши. ако не си прв сопственик, највероватно моторот има многууу км досега, и ти треба да одиш со 10-40 а не со 5-40. премногу е танко тоа масло за истрошен мотор
Oil level i problem so malsena pumpa ti e edna sijalicka. Na nekoj modeli svetnuva crvenata sijalicka ali na ona maloto ekrance na sal tabla pisuva Oil leve chek.Дечки, на Golf 5, 1.9 TDI, 105 ps, BKC мотор, од 2005 година, ставив масло Liqui Moly 5w 40 Top Tec пред 6,5 месеци, кога колата имаше 230 000 километри.
Сега светна ламбичето за масло, а имам поминато само 5.000 км.
Колата ја возам во Македонија.
Дали е нормално, или можеби проблемот е до маслото?
И какво масло би ми препорачале?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Свети жолтата сијаличка за нивото на маслото и пишува да се провери нивото на маслото. Го проверив и под минимум е, а само 5к извозив од последно менување. Моторот не е DPF.Oil level i problem so malsena pumpa ti e edna sijalicka. Na nekoj modeli svetnuva crvenata sijalicka ali na ona maloto ekrance na sal tabla pisuva Oil leve chek.
Ako motorot e DPF stavas 5W30 duri i posle vadenje na DPF.
Dokolku nemas DPF fabricno, 5W40 turvas.
Za toj motor castrol 5W40.
Ako motorot e zdrav,od bilo koja firma da stavis maslo nema da go trosi.
Na 5000km da fali malku maslo ne e problem.
Problem e ako na 5000om fali 2L maslo.....
Ako odis so podebelo maslo pak ke go trosi ama ke nastani i drug problem. Na ladno vreme na prvo palenje motorot pali na suvo. Nema dovolno pritisok silen so podebeloto maslo taka sto se maci i maslenata pumpa.
Kak starite 1.9 so bosch pumpa mozi da se stava podebeli masla nemaja gajle ama kaj PD motor prezizvikuvas pobrz smrt. Mada i Rail 1.9 e ista prica.....Toa sto ti vadi bel cad ti e kondezacia sega na ladnoto.
Моторот има многу повеќе км него што пишува......нормално ако не си прв газдаСвети жолтата сијаличка за нивото на маслото и пишува да се провери нивото на маслото. Го проверив и под минимум е, а само 5к извозив од последно менување. Моторот не е DPF.
Нешто не е во ред, но не ми е јасно кај е проблемот?
Четири години наназад ставам исто масло и немало ваков проблем.Моторот има многу повеќе км него што пишува......нормално ако не си прв газда
Мора да одиш на еден степен подебело масло, или врати се на маслото што си го ставал пред ова последново
Свети жолтата сијаличка за нивото на маслото и пишува да се провери нивото на маслото. Го проверив и под минимум е, а само 5к извозив од последно менување. Моторот не е DPF.
Нешто не е во ред, но не ми е јасно кај е проблемот?
Фала ти за одговорот. Кај мене светна за масло жолтото ламбиче. Проверив и е под минимумот означен на шипката (значи 2-3 милиметри под). Ја оставив колата преку ноќ да излади моторот. Сабајле ја стартувам, ламбичето не свети повеќе. Ја возев 2-3 km, кога ја проверив пак немаше масло, а ламбичето престана да свети.Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.
Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.
у никој случај кола не треба да троши толку. Тоа што они не сакаат да си ги признаат проблемите и тоа го праат нормално е друга работа. Опелчево мое има 60.000 скоро и ни грам не троши.Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.
Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.
Nekolku pati imam pisano tuka i pak ke povtoram, vo mehanika/servis na kola ne se razbiram.Друже нема потреба од многу барање на проблеми, дотури масло до максимум на шипката за да не го зарибаш моторот. Ова ти е прво.
Инаку ништо чудно тди мотор да троши масло на поголема километража, сигурно голфот нема 200 000 км тоа да не се лажеме.. Ако не тече од некаде, неможе да испари маслото значи го троши во моторот. Потрошувачка 1 литро на 5000 км не е ништо чудно, пола од бензинците трошат и по повеќе. Дури и нова да ти е колата, вчера од салон земена, фолксваген вика дека до 0.8 литри на 1000км е нормално, па сеа рачунај.
Сега проверив и на капачката за масло имаше тиња. Зошто се појавува тињава?у никој случај кола не треба да троши толку. Тоа што они не сакаат да си ги признаат проблемите и тоа го праат нормално е друга работа. Опелчево мое има 60.000 скоро и ни грам не троши.