Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
27 декември 2022
Мислења
26
Поени од реакции
6
буквално со никој мотор од тие што ги имаш на располагање како почетник не можеш 150 коња да извадиш. 130 макс ако имаш 1.9ТДИ од тој најслабиот 90 коња што е.
na sitnici mozes da dodjes priblizno do tie 150 ne tocno no priblizno gore dole 5-10ks
Автоматски споено мислење:

130 макс ако имаш 1.9ТДИ
a mislam deka i ova bi bilo dovolno so hardcut limiter za da jade kola so pogolema konjaza
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.029
Поени од реакции
1.521
Predlog za prva kola a da ima potencijal za tuning?
astra h 1.7cdti 101ks
egr off
catalist off
flaps off
stage 1 hard cut popcorn rev limiter 4300rpm
136hp max power so mozis da dobies so ovie izmeni.
golf 5 1.9tdi 105 hp so istite izmeni dobivas 140hp max. stage 2 i na dvete vozila mozi samo na ekran od kompjutero a na trkala ne dobivas sila.
 
Член од
27 декември 2022
Мислења
26
Поени од реакции
6
astra h 1.7cdti 101ks
egr off
catalist off
flaps off
stage 1 hard cut popcorn rev limiter 4300rpm
136hp max power so mozis da dobies so ovie izmeni.
golf 5 1.9tdi 105 hp so istite izmeni dobivas 140hp max. stage 2 i na dvete vozila mozi samo na ekran od kompjutero a na trkala ne dobivas sila.
Fala bratu!
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.278
Поени од реакции
15.402
Ликви моли сипуваш во резервар целото или како.Каде го купуваш?
Моторот си е ок и кај мене,не троши уље топ е. Само читав демек добро е повремено да се стави малку адитив,поради нафтата квалитетна..
Макпетрол или Лук оил....не се сеќавам добро, еднаш годишно турам. Едно шише оди на еден резеевоар, па ко тие е резервоарот пола, тураш и пола шише
 
Член од
30 јули 2014
Мислења
749
Поени од реакции
731
Здраво ми треба мислење за Леон 2008/2009 год,дизел 1.6 дали се погодени за сервиси,дефекти и на што да се внимава,и дали ако мениш каиш мора и водна пумпа,и колку би коштал тој сервис.Фала позЗ.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.805
Поени од реакции
42.437
Здраво ми треба мислење за Леон 2008/2009 год,дизел 1.6 дали се погодени за сервиси,дефекти и на што да се внимава,и дали ако мениш каиш мора и водна пумпа,и колку би коштал тој сервис.Фала позЗ.
па нормално дека и пумпа мениш, што ако откаже пумпата? Си има таа интервал колку и каишот.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.029
Поени од реакции
1.521
Здраво ми треба мислење за Леон 2008/2009 год,дизел 1.6 дали се погодени за сервиси,дефекти и на што да се внимава,и дали ако мениш каиш мора и водна пумпа,и колку би коштал тој сервис.Фала позЗ.
Бензин или дизел? Дизелот 1.6тди 105кс е катастрофа
проблем маслена пумпа
дизни сиееменс не се репарирват.
Пука глава на мотор и нетрпат висока температура .
Потромав за разлика од 1.9PD 105кс пумпа дизна.
Турбината е помала од постарио модел на дизел и е склона на дефеци како потрошња на масло,свирење на перки,губење снага..
1.6 бензин атмосвер едино знам дека е тромав...постариот модел 2004 1.6 СР мотор беше предобар. Ако бараш тфси 1.6 ме е лош само си троши масленце. Иначе кога се менува ребраст каиш се менува и водна пумпа задолжително. Ребраст,клинест каиш,водна пумпа,ролер,шпанер и семеринг на радилица. Континентал се насе ти е 14000 без работна рака.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Да го пофалам STP Diesel Treatment адитивот земен од Макпетрол (во плаво шише од 200 мл.)

Колата стварно работи потивко...пишува дека чисти дизни и зголемува цетански број на дизелот...сега од што е не знам але дека работи потивко и помазно, работи.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.437
Поени од реакции
5.485
Консултативно.... Се работи за Punto 1.3 Mjet
Кога ќе го палам на сабајле, не пали од прва. Треба 2-3 пати да вртам со клучот и да поверглам по 5-6 секунди на секое вртење.
Чекам греачи да исклучат, чекам пумпата за гориво да престане значи све по пропис.
Штом еднаш збрчи и го повозам 5-6 минути после нема проблем, си пали одма из прва. Остави го саат-два не е проблем. Одма пали
Али ако помине подолг период типа 7-8 саати. Пример одам на работа ко ке завршам со работа после 8 саати стоење на паркинг пак се мачи.
Истото го прави и на -10'C и на +10'C.
 
Член од
6 април 2014
Мислења
5.096
Поени од реакции
6.477
Консултативно.... Се работи за Punto 1.3 Mjet
Кога ќе го палам на сабајле, не пали од прва. Треба 2-3 пати да вртам со клучот и да поверглам по 5-6 секунди на секое вртење.
Чекам греачи да исклучат, чекам пумпата за гориво да престане значи све по пропис.
Штом еднаш збрчи и го повозам 5-6 минути после нема проблем, си пали одма из прва. Остави го саат-два не е проблем. Одма пали
Али ако помине подолг период типа 7-8 саати. Пример одам на работа ко ке завршам со работа после 8 саати стоење на паркинг пак се мачи.
Истото го прави и на -10'C и на +10'C.
Akumulator
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.278
Поени од реакции
15.402
Консултативно.... Се работи за Punto 1.3 Mjet
Кога ќе го палам на сабајле, не пали од прва. Треба 2-3 пати да вртам со клучот и да поверглам по 5-6 секунди на секое вртење.
Чекам греачи да исклучат, чекам пумпата за гориво да престане значи све по пропис.
Штом еднаш збрчи и го повозам 5-6 минути после нема проблем, си пали одма из прва. Остави го саат-два не е проблем. Одма пали
Али ако помине подолг период типа 7-8 саати. Пример одам на работа ко ке завршам со работа после 8 саати стоење на паркинг пак се мачи.
Истото го прави и на -10'C и на +10'C.
Мислам дека е тој вентилот што спречува горивото да се врати во резервоарот. Нешто како неповратен вентил
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.133
Консултативно.... Се работи за Punto 1.3 Mjet
Кога ќе го палам на сабајле, не пали од прва. Треба 2-3 пати да вртам со клучот и да поверглам по 5-6 секунди на секое вртење.
Чекам греачи да исклучат, чекам пумпата за гориво да престане значи све по пропис.
Штом еднаш збрчи и го повозам 5-6 минути после нема проблем, си пали одма из прва. Остави го саат-два не е проблем. Одма пали
Али ако помине подолг период типа 7-8 саати. Пример одам на работа ко ке завршам со работа после 8 саати стоење на паркинг пак се мачи.
Истото го прави и на -10'C и на +10'C.

Многу работи можат да бидат...треба на дијагностика да се види. Можно е сепак да е до греачи, иако свети ламбичето можно е да не работат сите...исто може да не крева притисок на гориво во реилот на првото верглање. Треба да се провери на дијагностика каков притисок дава кога не пали и колку брзо врти алнасерот ако врти преспоро тешко дека од прва ќе запали.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.437
Поени од реакции
5.485
Мислиш? Ами камо му снага да вергла? Ќе го измериме ако не....

Мислам дека е тој вентилот што спречува горивото да се врати во резервоарот. Нешто како неповратен вентил
Ќе прашам да видам. Се мислам да му турам и Wynns Diesel Injector Cleaner да видам дали ќе оправи нешто.

Многу работи можат да бидат...треба на дијагностика да се види. Можно е сепак да е до греачи, иако свети ламбичето можно е да не работат сите...исто може да не крева притисок на гориво во реилот на првото верглање. Треба да се провери на дијагностика каков притисок дава кога не пали и колку брзо врти алнасерот ако врти преспоро тешко дека од прва ќе запали.
Мене ми е симптоматично што греачите ги мереа демек ОК биле. Брзо гасат на табла и не покажува проблем со нив а ко ке стартува на сабајле фрла едно облаче чад позади што некое искуство од претходно со Peugeot Partner сум имал сличен проблем кој после минута верглање фрлаше чад пожарна да викнеш па од како сменија греач/и почна да пали ко чакмак без нус појави позади
Отпрлика олку фрла на старт.. незнам колку е тоа нормално :)
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom