Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
22 декември 2011
Мислења
2.055
Поени од реакции
4.374
Да не имате мислење за Фиат 500, 0.9 twin air, како е покажан моторот?
Кола возам во ептен ретки случаеви, дали и 1000км поминувам годишно. Па ми треба нешто мало, потрошувачка да не е ептен голема за во град и пред се ефтино за одржување. Надвор од СК не ни планирам да одам со оваа кола, имам друга опција за тоа.

Знам дека посолено е за разлика од Пунто, ама некако повеќе мерак ми прави 500ка.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.321
Поени од реакции
4.744
Да не имате мислење за Фиат 500, 0.9 twin air, како е покажан моторот?
Кола возам во ептен ретки случаеви, дали и 1000км поминувам годишно. Па ми треба нешто мало, потрошувачка да не е ептен голема за во град и пред се ефтино за одржување. Надвор од СК не ни планирам да одам со оваа кола, имам друга опција за тоа.

Знам дека посолено е за разлика од Пунто, ама некако повеќе мерак ми прави 500ка.
Извини ама морам да прашам не е поисплатливо за 1000км годишно да идеш со такси? Не гледам зашто би затворал толкава сума на пари за толку мала километража.
 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.061
Поени од реакции
1.179
Извини ама морам да прашам не е поисплатливо за 1000км годишно да идеш со такси? Не гледам зашто би затворал толкава сума на пари за толку мала километража.
абе не е секогаш во парите едноставно за некој не се проблем, еве си помислил ли дека можеби некогаш треба да отидеш некаде а да не знае буквално никој друг освен тебе дури ни таксист, има периоди кога бројот на такси возила е ограничен или не сакаш да чекаш си се премислил да не одиш или да отидеш по саат-два, друга е хигиената во сопствено возило за разлика од јавен превоз или такси, сакаш да дупиш некоја на некоја периферна локација...
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Случајно некој од форумов да не знае да ме посоветува за следниов проблем:
Голф 6 2.0 тди се си беше океј и пред околу помалце од 1 недела почнав у возење да слушам некој звук од моторот како да е цело време пуштен вентилаторот, некакво такво зуење. Коа ќе возам со брзина поголема од 40 почнувам да го слушам зуечкиов звук, веќе на 60 почнува да се слуша посилно работење на моторот, а на 100ка ептен се слуша силно работење на моторот. Силново работење вади сличен звук како турбото да работи. Звуков како што можев да приметам се слуша само од внатре, мада не можам да слушнам убаво како се слуша од надвор при вакви брзини. На дашбордот не ми покажува никаква грешка во моторот, т.е. не ми покажува било каква грешка.

Денес на враќање од работа се си океј (океј у смисла се слушаше истиот звук при брзина поголема од 40 и 60, ама немаше ништо друго), ама кога застанав да полнам гориво, на тргање од бензиска на дашбордот ми се појави грешка за сијаличките, ма буквално за сите сијалички (фарови, жмигавци, таблици, штопови, рикверц, вупно 22 грешки за сијалички). Ја изгасив и ја упалив колата ама истите грешки ми ги покажа. Индикаторот за жмигавци на дашбордот почна многу побрзо да ми трепка, а кога дојдов дома приметив на пример дека сијаличките за жмигавците работат ама на пример на левата страна трепка само таа на ретровизорот додека другите светат постојано, а на десната страна трепкаат само тие на ретровизорот и позади, а на фарот свети постојано.

Мислите дека може ова нешто до електрониката да е се, у смисла да има некаков спој па затоа и наеднаш сеа ми се јавија грешкиве за сијалички, а и турбото да се уклучува на моторот или може да е нешто друго?
Закажав за во среда секако на мајстор да ја носам, ама секој совет/информација е добредојдена.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.055
Поени од реакции
4.374
Извини ама морам да прашам не е поисплатливо за 1000км годишно да идеш со такси? Не гледам зашто би затворал толкава сума на пари за толку мала километража.
Не можеш со такси се да завршиш, кола си е кола.
Ќе сакам неколку работи да завршам денес и што ќе правам ќе викам такси од место до место.
Или пак да одам да испазарам и што да му речам на таксистот, седи тука ја ќе пазарам.
Ај и од кај да знам може ќе треба поголема километража да направам. Последниве 2год времето беше погодено и најчесто со велосипед идев на работа, ако фати почесто да врне или поголем студ ќе треба повеќе кола да користам.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.730
Поени од реакции
35.247
Не можеш со такси се да завршиш, кола си е кола.
Ќе сакам неколку работи да завршам денес и што ќе правам ќе викам такси од место до место.
Или пак да одам да испазарам и што да му речам на таксистот, седи тука ја ќе пазарам.
Ај и од кај да знам може ќе треба поголема километража да направам. Последниве 2год времето беше погодено и најчесто со велосипед идев на работа, ако фати почесто да врне или поголем студ ќе треба повеќе кола да користам.
Ако пресметаш одржување на колата, гориво, паркинзи, ќе видиш дека ќе ти испадне поефтино да му кажуваш на таксистот каде да застане :)
Испод 7000км во мкд немаш апсолутно никаква математика да инвестираш во возило.
10 000ки регистрација
ич да не се расипи само основни сервиси 10 000 просек годишно
загуба на цена зависи од колата ама преку 500 евра годишно.
Гориво зависи од потрошувачката ама и на 1000км тоа се 70+ литри гориво, ете ти пак 15к
Паркинзи гарант уште 5-6к годишно ако одиш низ град :)

Ако ја видиш убаво математиката ќе ти испадне дека поефтино да те вози друг :)
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Случајно некој од форумов да не знае да ме посоветува за следниов проблем:
Голф 6 2.0 тди се си беше океј и пред околу помалце од 1 недела почнав у возење да слушам некој звук од моторот како да е цело време пуштен вентилаторот, некакво такво зуење. Коа ќе возам со брзина поголема од 40 почнувам да го слушам зуечкиов звук, веќе на 60 почнува да се слуша посилно работење на моторот, а на 100ка ептен се слуша силно работење на моторот. Силново работење вади сличен звук како турбото да работи. Звуков како што можев да приметам се слуша само од внатре, мада не можам да слушнам убаво како се слуша од надвор при вакви брзини. На дашбордот не ми покажува никаква грешка во моторот, т.е. не ми покажува било каква грешка.

Денес на враќање од работа се си океј (океј у смисла се слушаше истиот звук при брзина поголема од 40 и 60, ама немаше ништо друго), ама кога застанав да полнам гориво, на тргање од бензиска на дашбордот ми се појави грешка за сијаличките, ма буквално за сите сијалички (фарови, жмигавци, таблици, штопови, рикверц, вупно 22 грешки за сијалички). Ја изгасив и ја упалив колата ама истите грешки ми ги покажа. Индикаторот за жмигавци на дашбордот почна многу побрзо да ми трепка, а кога дојдов дома приметив на пример дека сијаличките за жмигавците работат ама на пример на левата страна трепка само таа на ретровизорот додека другите светат постојано, а на десната страна трепкаат само тие на ретровизорот и позади, а на фарот свети постојано.

Мислите дека може ова нешто до електрониката да е се, у смисла да има некаков спој па затоа и наеднаш сеа ми се јавија грешкиве за сијалички, а и турбото да се уклучува на моторот или може да е нешто друго?
Закажав за во среда секако на мајстор да ја носам, ама секој совет/информација е добредојдена.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Од првиот дел на постов ми изгледа како некое црево за воздух да е дупнато, па да свири … Но ова со сијалициве не ми иде у глава никако … Брзо ке терепкаат ако една сијалица за трепкачите е изгорена , па има помал отпор во колото … Или ако некоја од сијалиците е менувана и е ставена послаба сијалица , на пример некој лед … Ова со сијалициве и зуењето според мене не е поврзано едно со друго … Види на дијагностика , да не е некој проблем околу ракетата , а за зуењето пак ми иде дека е некое црево …
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.321
Поени од реакции
4.744
абе не е секогаш во парите едноставно за некој не се проблем, еве си помислил ли дека можеби некогаш треба да отидеш некаде а да не знае буквално никој друг освен тебе дури ни таксист, има периоди кога бројот на такси возила е ограничен или не сакаш да чекаш си се премислил да не одиш или да отидеш по саат-два, друга е хигиената во сопствено возило за разлика од јавен превоз или такси, сакаш да дупиш некоја на некоја периферна локација...
Не можеш со такси се да завршиш, кола си е кола.
Ќе сакам неколку работи да завршам денес и што ќе правам ќе викам такси од место до место.
Или пак да одам да испазарам и што да му речам на таксистот, седи тука ја ќе пазарам.
Ај и од кај да знам може ќе треба поголема километража да направам. Последниве 2год времето беше погодено и најчесто со велосипед идев на работа, ако фати почесто да врне или поголем студ ќе треба повеќе кола да користам.
Да не се разбереме погрешно не го осудуван купувањето на кола, и пак имањето на истата нуди доста подобра комоција во секојдневниот живот и поголема слобода на движење. Сеа малку е буквалистички и моево како слеп за стап фатен за тие 1000км (со кола веројатно повеќе ќе ја вози нема да остане на 1000ката) ама за минимални дистанци мислам дека е лоша инвестиција
Баш поради причините во постот на Лестер
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.370
Поени од реакции
7.458
Да не имате мислење за Фиат 500, 0.9 twin air, како е покажан моторот?
Кола возам во ептен ретки случаеви, дали и 1000км поминувам годишно. Па ми треба нешто мало, потрошувачка да не е ептен голема за во град и пред се ефтино за одржување. Надвор од СК не ни планирам да одам со оваа кола, имам друга опција за тоа.

Знам дека посолено е за разлика од Пунто, ама некако повеќе мерак ми прави 500ка.
Ако не се лажам twin air значеше дека моторот е со два клипа? Моточе APN-6S појако ми звучи од ова. Друга алтернатива ти е оние LBGT скутерчињата на струја за тие километри.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.012
Поени од реакции
14.848
Случајно некој од форумов да не знае да ме посоветува за следниов проблем:
Голф 6 2.0 тди се си беше океј и пред околу помалце од 1 недела почнав у возење да слушам некој звук од моторот како да е цело време пуштен вентилаторот, некакво такво зуење. Коа ќе возам со брзина поголема од 40 почнувам да го слушам зуечкиов звук, веќе на 60 почнува да се слуша посилно работење на моторот, а на 100ка ептен се слуша силно работење на моторот. Силново работење вади сличен звук како турбото да работи. Звуков како што можев да приметам се слуша само од внатре, мада не можам да слушнам убаво како се слуша од надвор при вакви брзини. На дашбордот не ми покажува никаква грешка во моторот, т.е. не ми покажува било каква грешка.

Денес на враќање од работа се си океј (океј у смисла се слушаше истиот звук при брзина поголема од 40 и 60, ама немаше ништо друго), ама кога застанав да полнам гориво, на тргање од бензиска на дашбордот ми се појави грешка за сијаличките, ма буквално за сите сијалички (фарови, жмигавци, таблици, штопови, рикверц, вупно 22 грешки за сијалички). Ја изгасив и ја упалив колата ама истите грешки ми ги покажа. Индикаторот за жмигавци на дашбордот почна многу побрзо да ми трепка, а кога дојдов дома приметив на пример дека сијаличките за жмигавците работат ама на пример на левата страна трепка само таа на ретровизорот додека другите светат постојано, а на десната страна трепкаат само тие на ретровизорот и позади, а на фарот свети постојано.

Мислите дека може ова нешто до електрониката да е се, у смисла да има некаков спој па затоа и наеднаш сеа ми се јавија грешкиве за сијалички, а и турбото да се уклучува на моторот или може да е нешто друго?
Закажав за во среда секако на мајстор да ја носам, ама секој совет/информација е добредојдена.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk
За звукот можеби е заминато турбото...

За сијаличките највероватно ти е влезена вода од дождовите овие денов, и прави споеви каде што не треба
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.594
Поени од реакции
2.101
Да не имате мислење за Фиат 500, 0.9 twin air, како е покажан моторот?
Кола возам во ептен ретки случаеви, дали и 1000км поминувам годишно. Па ми треба нешто мало, потрошувачка да не е ептен голема за во град и пред се ефтино за одржување. Надвор од СК не ни планирам да одам со оваа кола, имам друга опција за тоа.

Знам дека посолено е за разлика од Пунто, ама некако повеќе мерак ми прави 500ка.

Информирај се добро дел од тие коли се составувани во Застава Крагуевац. Беспари да ти даваат да не земаш од таму...малку помодерно југо.
Автоматски споено мислење:

Komentar za Fiesta Benzinec 2011/12 god?
Многу зависи од типот на мотор...
Автоматски споено мислење:

Предлог добар акумулатор?
KBK не знам кај се произведуваат (некој викаат Шпанија други Словенија) али кај мене 5-та година тера без проблем. Варта да земев веројатно ќе цркнеше досега.
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.730
Поени од реакции
35.247
KBK не знам кај се произведуваат али кај мене 5-та година тера без проблем. Варта да земев веројатно ќе цркнеше досега.
Мислам Злетово, инаку како ќе се погодат, кај мене цркна после втората година, а заебаваше уште на првата година и го полневме.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.594
Поени од реакции
2.101
Многу зависи и од колата и од вожњата на кратки релации не успева да се дополни акумулаторот исто ако имаш напон на полнење помал...итн.
Автоматски споено мислење:

Случајно некој од форумов да не знае да ме посоветува за следниов проблем:
Голф 6 2.0 тди се си беше океј и пред околу помалце од 1 недела почнав у возење да слушам некој звук од моторот како да е цело време пуштен вентилаторот, некакво такво зуење. Коа ќе возам со брзина поголема од 40 почнувам да го слушам зуечкиов звук, веќе на 60 почнува да се слуша посилно работење на моторот, а на 100ка ептен се слуша силно работење на моторот. Силново работење вади сличен звук како турбото да работи. Звуков како што можев да приметам се слуша само од внатре, мада не можам да слушнам убаво како се слуша од надвор при вакви брзини. На дашбордот не ми покажува никаква грешка во моторот, т.е. не ми покажува било каква грешка.

Денес на враќање од работа се си океј (океј у смисла се слушаше истиот звук при брзина поголема од 40 и 60, ама немаше ништо друго), ама кога застанав да полнам гориво, на тргање од бензиска на дашбордот ми се појави грешка за сијаличките, ма буквално за сите сијалички (фарови, жмигавци, таблици, штопови, рикверц, вупно 22 грешки за сијалички). Ја изгасив и ја упалив колата ама истите грешки ми ги покажа. Индикаторот за жмигавци на дашбордот почна многу побрзо да ми трепка, а кога дојдов дома приметив на пример дека сијаличките за жмигавците работат ама на пример на левата страна трепка само таа на ретровизорот додека другите светат постојано, а на десната страна трепкаат само тие на ретровизорот и позади, а на фарот свети постојано.

Мислите дека може ова нешто до електрониката да е се, у смисла да има некаков спој па затоа и наеднаш сеа ми се јавија грешкиве за сијалички, а и турбото да се уклучува на моторот или може да е нешто друго?
Закажав за во среда секако на мајстор да ја носам, ама секој совет/информација е добредојдена.

Sent from my SM-G991B using Tapatalk

Тоа за турбината тие стандард болка на голф и кога и да е ќе откаже сосем. Спремај пари за да си купиш друга.

За вториот проблем може многу работи да бидат од најевтино слаб акумулатор до сериозни проблеми со боди комјутерот.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom