Случајно некој од форумов да не знае да ме посоветува за следниов проблем:
Голф 6 2.0 тди се си беше океј и пред околу помалце од 1 недела почнав у возење да слушам некој звук од моторот како да е цело време пуштен вентилаторот, некакво такво зуење. Коа ќе возам со брзина поголема од 40 почнувам да го слушам зуечкиов звук, веќе на 60 почнува да се слуша посилно работење на моторот, а на 100ка ептен се слуша силно работење на моторот. Силново работење вади сличен звук како турбото да работи. Звуков како што можев да приметам се слуша само од внатре, мада не можам да слушнам убаво како се слуша од надвор при вакви брзини. На дашбордот не ми покажува никаква грешка во моторот, т.е. не ми покажува било каква грешка.
Денес на враќање од работа се си океј (океј у смисла се слушаше истиот звук при брзина поголема од 40 и 60, ама немаше ништо друго), ама кога застанав да полнам гориво, на тргање од бензиска на дашбордот ми се појави грешка за сијаличките, ма буквално за сите сијалички (фарови, жмигавци, таблици, штопови, рикверц, вупно 22 грешки за сијалички). Ја изгасив и ја упалив колата ама истите грешки ми ги покажа. Индикаторот за жмигавци на дашбордот почна многу побрзо да ми трепка, а кога дојдов дома приметив на пример дека сијаличките за жмигавците работат ама на пример на левата страна трепка само таа на ретровизорот додека другите светат постојано, а на десната страна трепкаат само тие на ретровизорот и позади, а на фарот свети постојано.
Мислите дека може ова нешто до електрониката да е се, у смисла да има некаков спој па затоа и наеднаш сеа ми се јавија грешкиве за сијалички, а и турбото да се уклучува на моторот или може да е нешто друго?
Закажав за во среда секако на мајстор да ја носам, ама секој совет/информација е добредојдена.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk