Диле Јоргачев
Одделение за заштита на народот
- Член од
- 3 април 2017
- Мислења
- 8.693
- Поени од реакции
- 28.205
Глеј такво ауди земи,па да видиш проблеми што сеКај ауди а6 2.5 тди мотор ?! Добро ли се погодени,зборам 2001-2003 година?
Глеј такво ауди земи,па да видиш проблеми што сеКај ауди а6 2.5 тди мотор ?! Добро ли се погодени,зборам 2001-2003 година?
Кај ауди а6 2.5 тди мотор ?! Добро ли се погодени,зборам 2001-2003 година?
Не бе,ти па. Па нормално сфе коли во Македонија од 2001 нагоре се со таква километража,издрнкани,крпени,се се крпени по 250.000 км извозени. Еден албанец ми се понуди,мој комшија,бега за Франција,не сум сигурен за овој мотор,затоа да се советувам.битно да е стегната и асалнаДруже ако ти такво ауди најдеш со испод 500-600 000 км поминати, оди одма во казино, џек пот земаш за 10 минути.
Абе нова таа кола не чини ти сфаќаш ли? У Ауди Фолксваген сервис го вратија дечкото со зборовите ааа дечки овие коли не ги работиме.Нема покварлива кола у свет од таа,не на комшијата твој туку нова од салон не чини,од фабрика излага со кеси на седишта расипана веќеНе бе,ти па. Па нормално сфе коли во Македонија од 2001 нагоре се со таква километража,издрнкани,крпени,се се крпени по 250.000 км извозени. Еден албанец ми се понуди,мој комшија,бега за Франција,не сум сигурен за овој мотор,затоа да се советувам.битно да е стегната и асална
Еве кој мотор освен 1.9тди од појаките е погоден:Кај ауди а6 2.5 тди мотор ?! Добро ли се погодени,зборам 2001-2003 година?
A što mislenje se ima za istata kola no postarata generacija-2002..2003?Еве кој мотор освен 1.9тди од појаките е погоден:
![]()
AUDI sa 500 000km - Audi A6 All Road
Ako ti se dopada video klikni Like i SUBSCRIBE!Ako hoćeš da vidiš kako popravljam automobile zaprati me na Instagramu gde svaki dan kačim Story-je iz servisa...www.youtube.com
Генерално од МР тврдат дека после 2002 драстично опаѓа квалитетот на повеќето произведувачи нешто слично како со телевизорите,значи купиш ново и безбеден си додека трае гаранцијата а после мисли му ја.Погледни го детално видеово:A što mislenje se ima za istata kola no postarata generacija-2002..2003?
Moj prijatel ja kupi, problemi ima so elektrika poradi navleguvanje na vlaga( kaj menjačot plus lošo zalepena šoferšajbna ..i tuka vleguvalo voda)
Mehanicki kvarovi nema zasega osven preden gumen balon
Не го плаши човекот ќе мисли дека треба да земе кола сега пред 2002 год, иначе другар @gjoko-mkd кола во денешно време под 2015/6 год ти е мача во вреќа. Пак се сведува на тоа како ќе се погоди, секој си ја знае муката со своето превозно средство а нема некој што нема тоа гарантирамГенерално од МР тврдат дека после 2002 драстично опаѓа квалитетот на повеќето произведувачи нешто слично како со телевизорите,значи купиш ново и безбеден си додека трае гаранцијата а после мисли му ја.Погледни го детално видеово:
![]()
Miša MR Engines & Neovlašćeni - Generalna motora
Ako ti se dopada video klikni Like i SUBSCRIBE!Ako hoćeš da vidiš kako popravljam automobile zaprati me na Instagramu gde svaki dan kačim Story-je iz servisa...www.youtube.com
Тоа е сурова реалност и што е тоа е.Јас кога би купувал половно возило од 2015 па наваму доколку се работи за бензинец би разгледувал Хонда,Тојота,Мазда а после нив Хјундаи и Киа со 1.4 мотор а дизел можеби 1,5дци како поевтина варијанта и 1.9тди ауди а3 бидејки имало разлика во класи од 1.9тди што се вградува во цела VW групацијата како и материјалите за цела каросерија а се оценувал секој мотор веднаш по склопувањето додека траел тестот за истиот.На пример од прва класа се ставал во Ауди,од втора во Фолксваген,од трета во Шкода и од четврта во Сеат.Во ова видео кога го склопуваат 2.0HDI ги кажуваат тие податоци:Не го плаши човекот ќе мисли дека треба да земе кола сега пред 2002 год, иначе другар @gjoko-mkd кола во денешно време под 2015/6 год ти е мача во вреќа. Пак се сведува на тоа како ќе се погоди, секој си ја знае муката со своето превозно средство а нема некој што нема тоа гарантирам![]()
Абе како прво е ламја за гориво, имам роднина што возеше ваква, оти многу трошела тргнуваше на семафор со втораНе бе,ти па. Па нормално сфе коли во Македонија од 2001 нагоре се со таква километража,издрнкани,крпени,се се крпени по 250.000 км извозени. Еден албанец ми се понуди,мој комшија,бега за Франција,не сум сигурен за овој мотор,затоа да се советувам.битно да е стегната и асална
Имаше некој златен период за квалитет на коли дизајнирани од некаде рани 90-ти до некаде 2005 - 2006, зависи за која кола и кој производител. Порано бидејќи CAD алатките не биле толку усовршени и за бидат посигурни многу делови од колите се правеа предимензионирани и во употреба на материјал и квалитет на истиот...и следствено на тоа трпеа многу употреба и повеќе возење. Сеа се имало доволно компјутери и знаење за да се произведе кола што ќе трае, ќе те однесе од точка а до точка б секој ден ако треба и да нема глупи дефекти со нормално одржување али немало толку совршени софтверски алатки за да се пресмета точно колку ќе трае некој дел.Генерално од МР тврдат дека после 2002 драстично опаѓа квалитетот на повеќето произведувачи нешто слично како со телевизорите,значи купиш ново и безбеден си додека трае гаранцијата а после мисли му ја.Погледни го детално видеово:
![]()
Miša MR Engines & Neovlašćeni - Generalna motora
Ako ti se dopada video klikni Like i SUBSCRIBE!Ako hoćeš da vidiš kako popravljam automobile zaprati me na Instagramu gde svaki dan kačim Story-je iz servisa...www.youtube.com
Но кратењето на векот на траење е како меч со 2 острици за корпорациите.Кога ќе се создаде критична маса да повеќе не верува во нова технологија се помалку и помалку ќе купуваат нови возила и ќе се зголеми побарувачката на стари возила па дури попрво скапана каросерија ќе ја крпи од темел и ремонтира мотор отколку тие пари да ги даде за ново возило а ќе дојде тоа време да знаеш.Тргнувам од себе,имам Буба од 1972 година 1.3 наследство од татко ми кој беше прв газда и веќе 3 години чекав да најдам лимар што ќе ми среди.За патос и прагови бразилски потрошив околу 550 евра,лимариските и фарбарските услуги ќе ме чинат околу 2700 евра,целосно нов ентериер со тапацирање на седишта ќе ме чини најмалку 500 евра и склопувањето и менувањето на купишта ситни делови дополнително.Моторот е во одлична состојба така што немам вложувања во него.Немам намера да ја продавам туку ја правам за себе затоа што знам што ќе возам во наредните минимум 10 до 15 години со мунимални трошоци како менување на масло и оние дихтунзите што се ставаат на металниот филтер кој не се менува туку само се чисти со бензин.Во еден муабет со газдата на сервис Митревски во Припор ме прашува до кога мислам да ја возам а јас му викам додека не се распадне и почна да се смее.Го прашувам за што тој би ја заменил бубата за денешно модерно возило а тој само ми одговори да одберам нешто од јапанците како Хонда,Тојота или Субару.Имаше некој златен период за квалитет на коли дизајнирани од некаде рани 90-ти до некаде 2005 - 2006, зависи за која кола и кој производител. Порано бидејќи CAD алатките не биле толку усовршени и за бидат посигурни многу делови од колите се правеа предимензионирани и во употреба на материјал и квалитет на истиот...и следствено на тоа трпеа многу употреба и повеќе возење. Сеа се имало доволно компјутери и знаење за да се произведе кола што ќе трае, ќе те однесе од точка а до точка б секој ден ако треба и ќе нема глупи дефекти со нормално одржување али немало толку совршени софтверски алатки за да се пресмета точно колку ќе трае некој дел.
Денес на компјутер може точно да пресемета колку еден дел ќе трпи оптеретување пред да се скрши или свитка...воопшто пред и да е произведен дури и како протоптип...и нормално може да штедат да се, буквално се користи апсолутен минимум на материјал, само да ја истера гаранцијата.
Кој не верува нека спореди само раме од кола (од ист ранг и класа) од 90-тите со раме од кола дизајнирана во последните 10 години...овие од 90-тите се дупло потешки и помасивни. И тоа ова е критичен дел за безбедност на колата. И тоа колите денес се потешки и имаат посилни мотори генерално.
Денес ако сакаат може да направат кола што ќе го надживее возачот со нормално одржување али на кој тогаш ќе го продадат наредниот редизајн модел и сл. кој излегува на секој две три години...
Ако сеуште веруваш во произведувачите дека наместо на 10000км да одиш на мал сервис за промена на масло,филтер итн ти треба да одиш на секои 30000км под знак прашање е дали ќе ги дочекаш тие 150000 или 200000км или ќе ти отиде моторот под 100000км односно после истекот на гаранцијата за нормално ти да ја фрлиш колата и да одиш од истиот произведувач да купиш нова.Ако го слушаше внимателно Мишо од МР работилницата кога купил ново возило барал за време на гаранцијата да му го менуваат маслото на 10000км а не на 20000км како што биле сервисните интервали а тие му рекле дека треба да доаѓа на 20000 а не на 10000.Овој упорно им рекол ќе доаѓам 2 пати за тие 20000 значи 2 пати менување а тие го одбиле.И на крај им рекол добро укинете ми ја гаранцијата затоа што сам ќе си го одржувам моторот и со тоа многу манипулации откри во јавноста.колата е потрошен материјал, осмислен да трае 150 до 200.000 км и да иде у отпад и да се замени со нова кола. Сега друга работа е што ние сакаме да ги возиме 30 години.
Тоа не е никаква тајна дека авто индустријата намерно ги дизајнира деловите да траат одреден период. Затоа имаш сервисни интервали итн.
Момци проблемот е решен со тоа што маф сензорот беше цел црн- читачите за темп и воздух исчистени се со нитро спреј плус спреј за сензори од бенз купен.Колата си влече топ на мали обртаи и тоа е тоа.Дечки до што може да е проблемот доколку колата нема снага при мали обртаи од 1000 до 2000 рпм рамно или угорница сеедно, 2.0 дизел 93кв.