Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
27 јуни 2019
Мислења
59
Поени од реакции
41
Клио, ич не прашувај. Корсата е со ланец ама што фајде ко на 100 000 км почнува да тропа и се менува, исто ко со каиш само што кошта три пати поскапо да се смени. Исто тој мотор има огромен проблем со потрошувачка на масло.
А кој тебе те излажа дека мотор на ланче нема голем сервис т.е не се мења ланецот ? Само шо имаш предност нема да ти го уништи моторот ако се скине ланчето додека кај каишот барај нов мотор. Цената на ланче за 1.0 е околу 100е у продавница а 300е е у Аутомакедонија, јас имам мењато. Проблем со потрошувачка има на мотори што не се одржавани, тоа не можеш да знаеш како шо кажа и самиот додека не ја провозиш некое време ама не значи дека сите трошат.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.377
Na postarite vozila lance ne se menuva osven dokolku pocni da tropka. Kaj ponovite generacii Eve primer vw i skoda 1.4tfsi lance se menuva kako kaj vozila so rebrast. Eve kaj astra h 1.3cdti se menuva lance posle 200,000km poso pocnuva da tropka na prvo palenje. Kaj vectra B dizel dupli lanec nosi i se vozi do kraj. Kajniv Nema tropkanje nitu se menuva osven ako gazdata saka da go smeni. Kaj bmw 116d 2001 ne se menuva lance ali kaj 116d 2009 se menuva. Sigurno e za pari da zemat samo. Za 530d 1000evra barat.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.297
Поени од реакции
7.251
Sistem ADAS, za što točno se raboti? Dali veke go ima vo serisjka oprema. Posebno mi se dopaga
Го имам овој систем во Мерцедесот и највеќе што ти кажува е да земеш пауза на предниот дисплеј. Ништо посебно. Иначе кога и да се уклучило тоа предупредување никад не сум земал пауза :icon_mrgr: од секад сум мислел дека тоа се уклучува ма секои 3-4 часа долго возење. Еднаш ми се уклучуваше почесто ама тогаш од Германија до Македонија стигнав за помалку од 24 часа кога имаше проблеми да се најде хотелско сместување заради короната.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Sistem ADAS, za što točno se raboti? Dali veke go ima vo serisjka oprema. Posebno mi se dopaga
Koj go pisel ova pojma nema.
Автоматски споено мислење:

Го имам овој систем во Мерцедесот и највеќе што ти кажува е да земеш пауза на предниот дисплеј. Ништо посебно. Иначе кога и да се уклучило тоа предупредување никад не сум земал пауза :icon_mrgr: од секад сум мислел дека тоа се уклучува ма секои 3-4 часа долго возење. Еднаш ми се уклучуваше почесто ама тогаш од Германија до Македонија стигнав за помалку од 24 часа кога имаше проблеми да се најде хотелско сместување заради короната.
Druze toa e rest recommendation skoro i da nema vrska so ADAS.

ADAS e ustvari celokupuna tehnologija vkluvuvajki kameri , senzori koi postojano nabljuduvaat i uslucaj na detektieanje na opasnost kolata avtomatski deluva.
Kaj mene primer od del od opremata ima 360 kameri, kamera za prepoznavanje znaci i pesaci, sama koci ako detektira pesak ili kola, kaisi se zategnuvaat avtomatski i prozori se zatvaraat avtomatski pri detektiranje na opasnost koja bi rezultirala u udar, detektira blind spot , ili dokolku detektira deka ne kocis dovolno prvo te izvestuva na ekran i ako ne kocis ke pocne sama da koci, te vrakja u lenta do lane assist itn.
Del od ovie sistemi od ADAS se standard na ponovite koli ali na premium brendovi pogotovo audi ovie kostaat mnogu pari bidejki se u dodatna oprema.

Voedno na site koli posle soobrakajka treba da kalibrira adas za da raboti kako sto treba ali retko koj go pravi ova.
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
А кој тебе те излажа дека мотор на ланче нема голем сервис т.е не се мења ланецот ? Само шо имаш предност нема да ти го уништи моторот ако се скине ланчето додека кај каишот барај нов мотор. Цената на ланче за 1.0 е околу 100е у продавница а 300е е у Аутомакедонија, јас имам мењато. Проблем со потрошувачка има на мотори што не се одржавани, тоа не можеш да знаеш како шо кажа и самиот додека не ја провозиш некое време ама не значи дека сите трошат.

Абе доста не тропај зелени, ако се скине ланецот моторот оди канта исто ко со каиш...што има врска дека било со ланец?

Свесен си колку мотори има уништено поради скинат ланец? И предничат баш тие помалите моторчиња (и некои поголеми на BMW), зошто ланецот е ко од точак.

Инаку не трошат сите ама повеќето да...со опел бензинец да поминеш 10 000 км без да дотуриш масло е научна фантастика...повеќето дотураат барем по еден литар, а има и доста примероци што јадат и по литро на 2000 - 3000 км...дури и повеќе ако колата се вози на отворено или побрзо.

Нормално никој сопственик нема ти го каже ова...кој ќе му ја купи послем колата?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.596
Поени од реакции
38.744
Абе доста не тропај зелени, ако се скине ланецот моторот оди канта исто ко со каиш...што има врска дека било со ланец?

Свесен си колку мотори има уништено поради скинат ланец? И предничат баш тие помалите моторчиња (и некои поголеми на BMW), зошто ланецот е ко од точак.

Инаку не трошат сите ама повеќето да...со опел бензинец да поминеш 10 000 км без да дотуриш масло е научна фантастика...повеќето дотураат барем по еден литар, а има и доста примероци што јадат и по литро на 2000 - 3000 км...дури и повеќе ако колата се вози отворено.
не се кине ланецот него се кршат тие пластиките што го држат и ланецот може да рипне. Ја досега на опелот два пати имам сменето уље па не сум дотурал ни сум губел уље. Во твоиве постови само фрустрации некои лечиш како што те читам.
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Абе доста не тропај зелени, ако се скине ланецот моторот оди канта исто ко со каиш...што има врска дека било со ланец?

Свесен си колку мотори има уништено поради скинат ланец? И предничат баш тие помалите моторчиња (и некои поголеми на BMW), зошто ланецот е ко од точак.

Инаку не трошат сите ама повеќето да...со опел бензинец да поминеш 10 000 км без да дотуриш масло е научна фантастика...повеќето дотураат барем по еден литар, а има и доста примероци што јадат и по литро на 2000 - 3000 км...дури и повеќе ако колата се вози на отворено или побрзо.

Нормално никој сопственик нема ти го каже ова...кој ќе му ја купи послем колата?
@argenthessis
Cisto za info kaj mene tojotava 6.3 L 2.0 dizel gi cedi do okolu 8,500km pominati eve dali toa znaci deka kolava e skoro dobro izvozena ili e do uljeto sto se stava ? I smirete strastite por favor :)
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
@argenthessis
Cisto za info kaj mene tojotava 6.3 L 2.0 dizel gi cedi do okolu 8,500km pominati eve dali toa znaci deka kolava e skoro dobro izvozena ili e do uljeto sto se stava ? I smirete strastite por favor :)
Значи дека е ОК моторот, нема мотор што не троши масло, е сеа некој сто грама на 10 000 км, некој пет литри.Пред се е до конструкцијата а и истрошеноста на моторот (маслените карики, колку се потрошени цилиндрите, итн.) марката на маслото нема скоро никаква врска, под услов да не купиш некој ирански или руски масла со ш квалитет.

Али ако почне да троши што сакаш стави му пак ќе троши...малку минимално може да се намали трошењето со ставање на погусто масло, али тоа не е решение туку крпење на проблемот.
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.297
Поени од реакции
7.251
Koj go pisel ova pojma nema.
Автоматски споено мислење:


Druze toa e rest recommendation skoro i da nema vrska so ADAS.

ADAS e ustvari celokupuna tehnologija vkluvuvajki kameri , senzori koi postojano nabljuduvaat i uslucaj na detektieanje na opasnost kolata avtomatski deluva.
Kaj mene primer od del od opremata ima 360 kameri, kamera za prepoznavanje znaci i pesaci, sama koci ako detektira pesak ili kola, kaisi se zategnuvaat avtomatski i prozori se zatvaraat avtomatski pri detektiranje na opasnost koja bi rezultirala u udar, detektira blind spot , ili dokolku detektira deka ne kocis dovolno prvo te izvestuva na ekran i ako ne kocis ke pocne sama da koci, te vrakja u lenta do lane assist itn.
Del od ovie sistemi od ADAS se standard na ponovite koli ali na premium brendovi pogotovo audi ovie kostaat mnogu pari bidejki se u dodatna oprema.

Voedno na site koli posle soobrakajka treba da kalibrira adas za da raboti kako sto treba ali retko koj go pravi ova.
Ги имам овие работи и освен тоа што те предупредува дека не кочиш доволно, другото ми е piece of shit. Посебно ме нервира кога се затегнува каишот.
 
Член од
5 август 2011
Мислења
100
Поени од реакции
2
Здраво имам две прашања до вас станува збор за голф 3 тди.
1. Во текот на вожња кога подолго време не користим кочница почнува да ми трепка сијаличката за греач, но кога стиснем на кочница малку колку да се активира прекидачот за стоп светлото прекинува со трепкање и тоа се повторува во текот на вожњата кога возим на отворено?
2. Дали нешто смета доколку на прво палење го повратим 2,3 пати на греач па да стартувам.?
Фала поз...
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Здраво имам две прашања до вас станува збор за голф 3 тди.
1. Во текот на вожња кога подолго време не користим кочница почнува да ми трепка сијаличката за греач, но кога стиснем на кочница малку колку да се активира прекидачот за стоп светлото прекинува со трепкање и тоа се повторува во текот на вожњата кога возим на отворено?
2. Дали нешто смета доколку на прво палење го повратим 2,3 пати на греач па да стартувам.?
Фала поз...
Сега за 3-ка не знам , ама од искуство со Голф 4 , Пасат Б5.5 и Октавија Тур, вака правеше кога беше лош прекидачот од кочницата што се наоѓа на папучата , а на дијагностика јавуваше прегорено стоп светло … Па пошто е иста групација , а иако е постар модел , види да не е проблемот ист и кај тебе , бидејќи и самиот спомна дека се гаси кога ќе ја притиснеш кочницата …
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Здраво имам две прашања до вас станува збор за голф 3 тди.
1. Во текот на вожња кога подолго време не користим кочница почнува да ми трепка сијаличката за греач, но кога стиснем на кочница малку колку да се активира прекидачот за стоп светлото прекинува со трепкање и тоа се повторува во текот на вожњата кога возим на отворено?
2. Дали нешто смета доколку на прво палење го повратим 2,3 пати на греач па да стартувам.?
Фала поз...
За второто повеќе се троши акумулаторот. Пробај да почекаш уште 4 -5 секунди откако ќе се угасне сијаличката за греачи па тогаш верглај. Ако е се во ред со моторот и греачите вака треба да пали добро.

Најдобро е да чекаш дур не штракне релето за греачи и веднаш послем тоа да верглаш, ама треба тишина да е во колата за да го слушнеш.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
458
Поени од реакции
99
Еден мал совет, имам Golf 6 1.6 tdi 105hp, имам 16ка бандажи со 205/55/r16 гуми, сега за летото сакам да земам 17ки бандажи со 225/45/r17 гуми.
1.Дали ќе има голема разлика на комфорот во вожњата
2.Дали профил 45ка е соодветен за нашите патишта (по форуми читам дека биле многу нежни, лесно се оштетувал бандажот)

Благодарам однапред
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Еден мал совет, имам Golf 6 1.6 tdi 105hp, имам 16ка бандажи со 205/55/r16 гуми, сега за летото сакам да земам 17ки бандажи со 225/45/r17 гуми.
1.Дали ќе има голема разлика на комфорот во вожњата
2.Дали профил 45ка е соодветен за нашите патишта (по форуми читам дека биле многу нежни, лесно се оштетувал бандажот)

Благодарам однапред
Jas na edna kola imam 225/50/17 na druga 245/35/19. So prvite voznjata e udobna, so vtorive gi osekjam site kamcinja na pat :D . Mislam deka poarno e da odis na minimum 50ka profil, so ogled sto patistata u mk se polosi od ovdeka(ne deka ovde se nesto sjajni, na sred avtopat ima dupki na nekoi mesta).

Ne znam sto dimenziii obicno odat na golfovi i kolku mesto ima ali vidi so 225 dali ke imas dovolno mesto za da vrtis volan do kraj za da ne ti zakacuva na vrtenje.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom