Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.868
Поени од реакции
14.537
Kade???? Napred...nazad...
Ako e nazad mozebi e pumpata za gorivo...ako e dolu/napred mozebi e druk lagerot kaj kvačiloto...
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Да прашам за Мазда 3 , кога давам контат зуи колата исто кога ке ја запалам и при возење цело време зуи ( не знам од што може да биде ? ) дали акумулаторот или нешто друго ?
Ако е ладно времето webasto можно е да има.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.264
Поени од реакции
4.665
Да прашам за Мазда 3 , кога давам контат зуи колата исто кога ке ја запалам и при возење цело време зуи ( не знам од што може да биде ? ) дали акумулаторот или нешто друго ?
Која мазда 3 (јас имав 2006 хечбек) имаше чудно зуење што доаѓаше од кај шалтаблата/воланот. На неколку места бев да ја проверат (мојот проблем во возење не се слушаше само кога е во мирување, дури и ако е запалена и седи во место моторот го прикриваше звукот), на крај отидов во мазда накај систина (незнам како им се викаше сервисот и не знам дали се уште таму :)) не на компјутер што се не проверија за на крај случајно да му текне на некој да провери една глупост
под локацијата за палење има сензор за температура во кабината и таму да ти имало некое вентилаторче или така нешто што со тек на време нормално прашини и слично веќе не беше безшумно, небитен проблем за колата барем не за моторот, и не се исплатеше да се вади цела шалтабла за да го смениш или исчистиш
5 години подоцна колата уште се вози (друг член на форумов ја има уште тоа си бучи иако не се осеќа кога работи моторот)

Не викам дека твојот проблем е тоа, но провери дали е некаде во тој реон звукот и дали е како расипан вентилатор, ако одговориш да не паничи :)
 
Последно уредено:
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
webasto ? што тоа значи ? побарав на google не се снајдов
Дали прекинува звукот по одредено време, кога ќе загрее моторот? Или е константно, пример ако возиш пола сат на отворено и тогаш зуе?
 

BONDEK

ТHE DEVIL
Член од
18 април 2006
Мислења
751
Поени од реакции
30
Која мазда 3 (јас имав 2006 хечбек) имаше чудно зуење што доаѓаше од кај шалтаблата/воланот. На неколку места бев да ја проверат (мојот проблем во возење не се слушаше само кога е во мирување, дури и ако е запалена и седи во место моторот го прикриваше звукот), на крај отидов во мазда накај систина (незнам како им се викаше сервисот и не знам дали се уште таму :)) не на компјутер што се не проверија за на крај случајно да му текне на некој да провери една глупост
под локацијата за палење има сензор за температура во кабината и таму да ти имало некое вентилаторче или така нешто што со тек на време нормално прашини и слично веќе не беше безшумно, небитен проблем за колата барем не за моторот, и не се исплатеше да се вади цела шалтабла за да го смениш или исчистиш
5 години подоцна колата уште се вози (друг член на форумов ја има уште тоа си бучи иако не се осеќа кога работи моторот)

Не викам дека твојот проблем е тоа, но провери дали е некаде во тој реон звукот и дали е како расипан вентилатор, ако одговориш да не паничи :)
2007 хечбек истата кола :)
Баш како од шалтаблата да доаѓа зуењето, не прекинува си зуи константно , не дека е страшно........исто како твојата кога работи моторот не се приметува ама си зуи :) Изгледа тоа ќе да е фала на сите :) Чим викаш не се исплати за вентилаторче да се отвара , нека си зуи тоа е, битно не е нешто квар
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.264
Поени од реакции
4.665
2007 хечбек истата кола :)
Баш како од шалтаблата да доаѓа зуењето, не прекинува си зуи константно , не дека е страшно........исто како твојата кога работи моторот не се приметува ама си зуи :) Изгледа тоа ќе да е фала на сите :) Чим викаш не се исплати за вентилаторче да се отвара , нека си зуи тоа е, битно не е нешто квар
Фрли поглед десно под воланот, подоле од бравата за палење, нема шанси да го промашиш мал отвор (како 5 денарка голем, изгледа како решетка за да иде воздух до некој сензор за температура) дај контакт стави уво таму ако од таму го слушаш не е страшно ако не е од таму барај друг совет
 

BONDEK

ТHE DEVIL
Член од
18 април 2006
Мислења
751
Поени од реакции
30
Фрли поглед десно под воланот, подоле од бравата за палење, нема шанси да го промашиш мал отвор (како 5 денарка голем, изгледа како решетка за да иде воздух до некој сензор за температура) дај контакт стави уво таму ако од таму го слушаш не е страшно ако не е од таму барај друг совет
Да да баш гооглав , ке ставам уво таму , приметив сега по форумите многу го имале тој проблем, маана им е тоа најверојатно , се заглавувал лист кај тој вентилаторот и зуело поради тоа
 
Член од
19 јуни 2018
Мислења
47
Поени од реакции
3
Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.868
Поени од реакции
14.537
Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
змија или магаре...

турбата ги репарираат во Краљево, и ако можиш најди си директен линк, ќе заштедиш 50-100 евра

ако имаш добар мајстор при рака при купување на половно турбо...можиш и да поминиш добро. битно е да нема луфта на осовината, што можи да се провери ако е турбото извадено
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.899
Поени од реакции
1.362
Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
Repariraj so angliski delovi. Pratia vo tetovo ili skopje servis uzice, tie ja prajkat srbia vo turbo uzice i ti ja vrajkat vo sk i posle po kargo ti ja prajkat. Polovna mozi da bidi polosa. Ako netrosi maslo vozia nema zijan. Kaj aco krstic ne se lazi, evtini gi praj ama totalno fusarski.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
Купи нова срцевина за турбината од фирмите Melett или Rotomaster...и двете се врвен квалитет и не се никаква фушарија.

Срцевината е комплет централниот дел на туробото сосе издувната и усисната страна...треба само од старото турбо куќиштето да се препакува а ова може секој поасален сервис да го направи. Срцевината иде фабрички балансирана, далеку подобро од било какво балансирање во Ужице или Тетово.

Половно здраво турбо за голф дизел нема да најдеш...зошто нема петка 1.9 испод 300 000 - 400 000 км а турбото им е слаба страна.
 
Последно уредено:
Член од
19 јуни 2018
Мислења
47
Поени од реакции
3
Купи нова срцевина за турбината од фирмите Melett или Rotomaster...и двете се врвен квалитет и не се никаква фушарија.

Срцевината е комплет централниот дел на туробото сосе издувната и усисната страна...треба само од старото турбо куќиштето да се препакува а ова може секој поасален сервис да го направи. Срцевината иде фабрички балансирана, далеку подобро од било какво балансирање во Ужице или Тетово.

Половно здраво турбо за голф дизел нема да најдеш...зошто нема петка 1.9 испод 300 000 - 400 000 км а турбото им е слаба страна.
И јас тоа мислам за половните, а за репарираните зависи како ќе се погоди многу се жалат дека по кратко време пак почнувало да свири, и за тие од Ужице читав имало такви проблеми, некој има искуство со тие од Тетово и Скопје?
 
Член од
12 декември 2015
Мислења
8
Поени од реакции
2
Decki zdravo, pak jas :)

Pisuvav pred nekolku dena, pred mesec dena kupiv Citroen C3 exclusive 1.4 benzin 2010 god. Mi pojavi na display "check oil level". Vcera ja odnese tatko mi kolata vo Cilaz, mu rekle da se napravi redoven servis (promena na ulje i filtri) i deka dobro e da smeni i rebrast kais. Samo za promena na ulje i filtri mu rekle deka kje cini okolu 6000 den.

Vcera im se javiv na telefon, mi rekoa okolu 4000-4500 kje me cini promenata na ulje i filtri.

Denes jas otidov, napraviv redoven servis (mi naplatija 4330 den ). Gi prasav da kolku kje me cini i promena na rebrast kais na sto mi odgovorija deka kolata ima motor na lance, a ne rebrast kais

Jas stvarno ne znam vo sto da veruvam, se raboti za istiot servis, za istite lugje, dva dena so razlicni ceni i razlicni odgovori.

Znae nekoj da mi kaze dali kolava ima motor na lance ili ne? Ili sepak zavisi od model do model?

Zensko sum i stvarno sum tapa vo vrska so koli, ic ne gi razbiram

Vi blagodaram odnapred
 

Kajgana Shop

На врв Bottom