Ако е ладно времето webasto можно е да има.Да прашам за Мазда 3 , кога давам контат зуи колата исто кога ке ја запалам и при возење цело време зуи ( не знам од што може да биде ? ) дали акумулаторот или нешто друго ?
webasto ? што тоа значи ? побарав на google не се снајдовАко е ладно времето webasto можно е да има.
Која мазда 3 (јас имав 2006 хечбек) имаше чудно зуење што доаѓаше од кај шалтаблата/воланот. На неколку места бев да ја проверат (мојот проблем во возење не се слушаше само кога е во мирување, дури и ако е запалена и седи во место моторот го прикриваше звукот), на крај отидов во мазда накај систина (незнам како им се викаше сервисот и не знам дали се уште таму ) не на компјутер што се не проверија за на крај случајно да му текне на некој да провери една глупостДа прашам за Мазда 3 , кога давам контат зуи колата исто кога ке ја запалам и при возење цело време зуи ( не знам од што може да биде ? ) дали акумулаторот или нешто друго ?
од каде иде звукот, дали е од кабина или мотор? може од каишот да зуиwebasto ? што тоа значи ? побарав на google не се снајдов
Дали прекинува звукот по одредено време, кога ќе загрее моторот? Или е константно, пример ако возиш пола сат на отворено и тогаш зуе?webasto ? што тоа значи ? побарав на google не се снајдов
2007 хечбек истата колаКоја мазда 3 (јас имав 2006 хечбек) имаше чудно зуење што доаѓаше од кај шалтаблата/воланот. На неколку места бев да ја проверат (мојот проблем во возење не се слушаше само кога е во мирување, дури и ако е запалена и седи во место моторот го прикриваше звукот), на крај отидов во мазда накај систина (незнам како им се викаше сервисот и не знам дали се уште таму ) не на компјутер што се не проверија за на крај случајно да му текне на некој да провери една глупост
под локацијата за палење има сензор за температура во кабината и таму да ти имало некое вентилаторче или така нешто што со тек на време нормално прашини и слично веќе не беше безшумно, небитен проблем за колата барем не за моторот, и не се исплатеше да се вади цела шалтабла за да го смениш или исчистиш
5 години подоцна колата уште се вози (друг член на форумов ја има уште тоа си бучи иако не се осеќа кога работи моторот)
Не викам дека твојот проблем е тоа, но провери дали е некаде во тој реон звукот и дали е како расипан вентилатор, ако одговориш да не паничи
Фрли поглед десно под воланот, подоле од бравата за палење, нема шанси да го промашиш мал отвор (како 5 денарка голем, изгледа како решетка за да иде воздух до некој сензор за температура) дај контакт стави уво таму ако од таму го слушаш не е страшно ако не е од таму барај друг совет2007 хечбек истата кола
Баш како од шалтаблата да доаѓа зуењето, не прекинува си зуи константно , не дека е страшно........исто како твојата кога работи моторот не се приметува ама си зуи Изгледа тоа ќе да е фала на сите Чим викаш не се исплати за вентилаторче да се отвара , нека си зуи тоа е, битно не е нешто квар
Да да баш гооглав , ке ставам уво таму , приметив сега по форумите многу го имале тој проблем, маана им е тоа најверојатно , се заглавувал лист кај тој вентилаторот и зуело поради тоаФрли поглед десно под воланот, подоле од бравата за палење, нема шанси да го промашиш мал отвор (како 5 денарка голем, изгледа како решетка за да иде воздух до некој сензор за температура) дај контакт стави уво таму ако од таму го слушаш не е страшно ако не е од таму барај друг совет
змија или магаре...Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
Repariraj so angliski delovi. Pratia vo tetovo ili skopje servis uzice, tie ja prajkat srbia vo turbo uzice i ti ja vrajkat vo sk i posle po kargo ti ja prajkat. Polovna mozi da bidi polosa. Ako netrosi maslo vozia nema zijan. Kaj aco krstic ne se lazi, evtini gi praj ama totalno fusarski.Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
Купи нова срцевина за турбината од фирмите Melett или Rotomaster...и двете се врвен квалитет и не се никаква фушарија.Zdravo, pocna da mi sviri turboto, nekoj ako pominal vakvi raboti da mi kaze dali e podobro da go repariram ili da kupam drugo polovno, citav po net za reparacija koristele kineski delovi i posle nekoe vreme riknuvale, a polovno macka u vrekja ne znaes koga ke pocne da sviri.. Moevo ne cadi ne trosi ulje ama me nervira zavivanjeto, obicno od 1500-2000 obrtai sviri, se raboti za golf 5 1.9tdi
И јас тоа мислам за половните, а за репарираните зависи како ќе се погоди многу се жалат дека по кратко време пак почнувало да свири, и за тие од Ужице читав имало такви проблеми, некој има искуство со тие од Тетово и Скопје?Купи нова срцевина за турбината од фирмите Melett или Rotomaster...и двете се врвен квалитет и не се никаква фушарија.
Срцевината е комплет централниот дел на туробото сосе издувната и усисната страна...треба само од старото турбо куќиштето да се препакува а ова може секој поасален сервис да го направи. Срцевината иде фабрички балансирана, далеку подобро од било какво балансирање во Ужице или Тетово.
Половно здраво турбо за голф дизел нема да најдеш...зошто нема петка 1.9 испод 300 000 - 400 000 км а турбото им е слаба страна.