Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 септември 2015
Мислења
269
Поени од реакции
383
За услови какви што бараш......ниту Витара, ниту Кашкаи, ниту РАВ4 нема да ти врши работа како што треба.
Сакаш теренец, не сакаш "фенси висока кола"......гледај во класата од Нисан Терано па нагоре.....блокада на дифиренцијали 2H, 4H, 4L.......добар редуктор....итн....да не навлегувам премногу во теренците....има многу детали, не е баш така само 4WD и завршена работа.
Имам големо искуство со теренски возила.....службено ги возам доста по секакви можни услови.
Овие фенси коли, нема да ти вршат работа......проверено.
Terranoto за теренот кој го имаме е проверен играч, сум гледал една екипа таму каде што сум како прави бришка со тераното...Буквално ѕвер.
 
Член од
1 април 2017
Мислења
213
Поени од реакции
12
Дечки, денеска првпат ми се појави овој проблем и ми ги откина нервите ;D
При ставање на клуч светлото си е супер како и претходно што беше, а ја запалам ептен се намалува и делува неубаво, при гасење пак си се враќа убавото светло.
Дали знае некој до што е проблемот?
Еве видео кај што убаво се гледа -> https://streamable.com/eexhpp
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.872
Поени од реакции
9.225
сега на мајстор е, вика дизните неможе да ги извади, само 3 извадил.
кај да ја носам ако неможе да ги извдади...
Ima eden vo Kumanovo vadi i skinati dizni i greači, pa bi trebalo da e pospecijaliziran za vakvi raboti

Pobaraj na Reklama 5
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.376
Поени од реакции
884
Дечки, денеска првпат ми се појави овој проблем и ми ги откина нервите ;D
При ставање на клуч светлото си е супер како и претходно што беше, а ја запалам ептен се намалува и делува неубаво, при гасење пак си се враќа убавото светло.
Дали знае некој до што е проблемот?
Еве видео кај што убаво се гледа -> https://streamable.com/eexhpp
Novo ekrance. Kaj site vw istiot problem.
 
Член од
1 април 2017
Мислења
213
Поени од реакции
12
Дечки, денеска првпат ми се појави овој проблем и ми ги откина нервите ;D
При ставање на клуч светлото си е супер како и претходно што беше, а ја запалам ептен се намалува и делува неубаво, при гасење пак си се враќа убавото светло.
Дали знае некој до што е проблемот?
Еве видео кај што убаво се гледа -> https://streamable.com/eexhpp
Знаете ли некој мајстор што ги решава овие проблеми?
 

Vladimkd

Né giusto né sbagliato, conta solo il risultato!
Член од
16 февруари 2021
Мислења
26
Поени од реакции
45
Urgente !
Ве молам, доколку некој знае.
Имам возило на кое му е дијагностициран дефект, семеринг на брегаста. Пушта малку масло чија трага достигнува до картерот, на мерач не покажува губиток и на асфалт нема трага.
Дали е ризично да поминам 400км во оваа состојба?
Благодарам, итно е.
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.128
Поени од реакции
1.875
Urgente !
Ве молам, доколку некој знае.
Имам возило на кое му е дијагностициран дефект, семеринг на брегаста. Пушта малку масло чија трага достигнува до картерот, на мерач не покажува губиток и на асфалт нема трага.
Дали е ризично да поминам 400км во оваа состојба?
Благодарам, итно е.
Не, ама за секој случај земи си масло по пат и на одредено време прави паузи за да го провериш нивото на масло.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.376
Поени од реакции
884
Urgente !
Ве молам, доколку некој знае.
Имам возило на кое му е дијагностициран дефект, семеринг на брегаста. Пушта малку масло чија трага достигнува до картерот, на мерач не покажува губиток и на асфалт нема трага.
Дали е ризично да поминам 400км во оваа состојба?
Благодарам, итно е.
Мислиш семеринг на радилица?
И да е на радилица или на брегаста, можиш да ја возиш али ако е семеримг на радилица има шанса да ги измести каишите. Ако е за 400км немаш гајле. Лошо е ако ка возиш долго време.
 

Vladimkd

Né giusto né sbagliato, conta solo il risultato!
Член од
16 февруари 2021
Мислења
26
Поени од реакции
45
Мислиш семеринг на радилица?
И да е на радилица или на брегаста, можиш да ја возиш али ако е семеримг на радилица има шанса да ги измести каишите. Ако е за 400км немаш гајле. Лошо е ако ка возиш долго време.
Кај ребрастиот каиш, горниот дел мислам дека брегастата е таму. Тој семеринг пушта од пред две недели.
Закажано ми е во сервис за промена.
Масло не губи воопшто.
Утрњ рано морам да патувам од Рим до Неапол и назад. Премногу е итно, дали да најмам рент-а-кар или нема да направам беља?
Фала
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.376
Поени од реакции
884
Кај ребрастиот каиш, горниот дел мислам дека брегастата е таму. Тој семеринг пушта од пред две недели.
Закажано ми е во сервис за промена.
Масло не губи воопшто.
Утрњ рано морам да патувам од Рим до Неапол и назад. Премногу е итно, дали да најмам рент-а-кар или нема да направам беља?
Фала
Возиа нема гајле. Ко ќе се лади тогаш почнува да капи масло ко ќе почни да слегува маслото. Јас така ја возев еден месец изгуби само 200гр масло.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
12.931
Поени од реакции
16.247
Кај ребрастиот каиш, горниот дел мислам дека брегастата е таму. Тој семеринг пушта од пред две недели.
Закажано ми е во сервис за промена.
Масло не губи воопшто.
Утрњ рано морам да патувам од Рим до Неапол и назад. Премногу е итно, дали да најмам рент-а-кар или нема да направам беља?
Фала
проверувај уљето од време на време, ја така не отворив хауба подолго време гледам све испрскано уље насекаде, си викам кој курац, гледам уљето паднало нивото. Дотурив малце и појдов на мајстор, семеринг на радилица ми смени и сега е океј. Али ете колку небитна работа може да те кошта ако не гледаш под хауба.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
4.211
Поени од реакции
3.504
Знаете ли некој мајстор што ги решава овие проблеми?
Прво мајсторот да проба со вадење на акумулатор. И да провери напон на акумулаторот. Кај мене пред да рикне акумулаторот имаше овакви бизарни симптоми кои после нов акумулатор се средија, додека овластениот сервис не можеше да го лоцира проблемот и што највише ме изиритира, копуците не ни пробале да ги извадат клемите од акумулаторот за да напраат бејзик ресет.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
7.872
Поени од реакции
9.225
Кај ребрастиот каиш, горниот дел мислам дека брегастата е таму. Тој семеринг пушта од пред две недели.
Закажано ми е во сервис за промена.
Масло не губи воопшто.
Утрњ рано морам да патувам од Рим до Неапол и назад. Премногу е итно, дали да најмам рент-а-кар или нема да направам беља?
Фала
Овде неможи многу да течи масло, но овде проблемот е ако маслото влези кај ребрастиот каиш и така ќе го ,,подмачка,, па ке проклизи за неколу забци. Но тоа е во најлош случај

Многу мотори се возат вака...па не би требало да настани проблем

Во овој случај ако настани проблем, само ќе осетиш страшно тропање во моторот, и за 2-3 секунди све ќе застани во моторот

Мислам дека кај повеќето мотори каишницата за ребрастиот каиш е така поставена да при прокапување на маслото, тоа да се слева надолу, и неможи да се ,,искачи,, на каишницата преку осовината. но ако дојде до шприцање на масло...многу е вероватно да проклиза каишот
 

Kajgana Shop

На врв Bottom