Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.067
Поени од реакции
14.969
Мислам дека кај мене се гасат греачите кога ќе се изгаси и дисплејот......се осеќа према јачината на советленост на сијалиците

А првата година кога ја купив алфата, одма после 3-4 дена(нормално) се запали нотификацијата за греачи и светеше неколку инути во вожња. прашав некои луѓе ми рекоа отиден е греач и така јавува. Си викам без еден греач не е проблем и наставив така цела зима.

Но во најладните денови имав малку рпоблем со палење.....понекогаш на околу -12....-15 степени верглав и9 по 3-4 пат за да запали колата

пролетта ја однесов на електричар, купив 4 греачи ( по препорака) и испадна дека е автоматчето прегорено :vozbud:

џабе греачи сум купувал...самиот го сменив автоматчето(реле-1200 денари половно) и немав повеќе проблеми


НО.....заклучокот е дека цела зима сум палел без никакв апомош од греачи:eek:..што значи моторот треба да е во одлична кондиција
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.595
Поени од реакции
2.102
Дизелите што се комон реил се помалку зависни од греачи. Сеа нормално палат подобро ако работат греачите ама тоа е. Инаку да, за запали дизел пред се треба да има компресија, ако нема компресија џабе и греачи и се...јас на мојата кога во “реномирана“ продавница за авто делови ми продадоа греачи успеаја да изгорат за неколку дена сите.

Сакал неќел мораше да ја запалам без греачи и успеав послем добри десет секунди верглање...среде зима.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.067
Поени од реакции
14.969
да...мулти поинт во суштина значи дека бризгалката прави неколку вбригувања во еден такт. Пред вбризгувањето на главаната количина на гориво еднаш или 2 пати вбризгува во компресираниот воздух 1 до 2 цм кубни гориво кои се запалуваат, и ствараат поволна средина за вбризгување. Вака се ствара палење на смешата од неколку кубика која нема енергија да го потисни клипот надолу, туку само ја крева температурата на високи вредности. Во така загреана средина се вбризгува главната количина на гориво која се запалува и го турка клипот надолу. Во време на експанзија се вбризгува до 3 пати дополнитела количина на гориво од 1-2 кубика кои имаат за цел да се дозапали незапаленото гориво

скоро идеаално...
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.534
Поени од реакции
7.888
Уф незнам ... дизни мерени се?
Ако имаше проблем со дизните мислам дека скенерот ќе покажеше грешка. Компресијата на скенерот покажува дека е константна у лер и при давање на гас се покачува соодветно (општа, не на сите цилиндри, не е скап скенерот :)

Иначе не чади и ауспухот е чист ко суза. Само кондензирана вода се осеќа на прстот.


Ќе ја смемам ламелата кај и да е, мада скапо ќе биде :)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.067
Поени од реакции
14.969
Ако имаше проблем со дизните мислам дека скенерот ќе покажеше грешка. Компресијата на скенерот покажува дека е константна у лер и при давање на гас се покачува соодветно (општа, не на сите цилиндри, не е скап скенерот :)

Иначе не чади и ауспухот е чист ко суза. Само кондензирана вода се осеќа на прстот.


Ќе ја смемам ламелата кај и да е, мада скапо ќе биде :)
Ламела се мења заедно со замаец...кој кошта околу 700 евреи... :vozbud:
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Прашање колку ќе фати приближно, промена на семеринзите на бош пумпа, години стои како мрсна со нафта сега како повеќе да е, гледам на youtube како тривијална работа е сепак да знам дали сам тоа да фатам или кај мајстор.
Автоматски споено мислење:


Ако држи напон 13в после полнење нареден чекор е да измериш алтернаторот дали го дополнува види на youtube има и видеа како точно да провериш да не објаснувам долго.
Автоматски споено мислење:


А сепак голема веројатност е да е акумулаторот бидејќи го имаме првиот студен бран наутро.
Сам да си одговорам на прашањето, ако на некој друг му треба ваква информација. Промена на семеринзи (предихтување) => 4000ден. Ќе пробам сам да го направам ова 1400ден се семеринзите, а пумпата е достапна само со 3 штрафови одвртување.
До макс 3000ден да е реална цена, немаше да се замарам сам.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.595
Поени од реакции
2.102
Друже не знам за која пумпа се работи ама да не е вклучено и ставање на стенд во таа цена?

Не е спорно дека може сам да ја предиктуваш ама сепак малку деликатна работа е, не може послем да гарантираш дека ќе работи како треба ако не се стави на стенд и да се измери колку дава гориво на полна туража, колку на верглање за старт, итн.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Замаецот е океј според мене
Ако се отвора ламела јас би менал и замаец, онака како совет посекако ќе платиш работна рака. Ама па вистина ако е 700е да нема поефтина опција многу е.
 
Член од
3 декември 2014
Мислења
32
Поени од реакции
15
Дали можам на истиот бандаж да ги сменам моменталните гуми од 195/55-R16 со нови пошироки 205/55-R16 и дали ќе има некоја разлика/проблем ?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.595
Поени од реакции
2.102
На бандажот може дефинтивно да ги ставиш тие гуми, ама на колата дали ќе влезе гумата треба да се провери...може да фаќа од страна или на вртење при полн лев или десен. Ако знаеш дека некој вози иста таква кола ко твојата со 205/55/16 тогаш ок.
 

Gandradelic

Banderash
Член од
31 март 2014
Мислења
1.297
Поени од реакции
782
Чаре за евентуална кондензација на капачето за уље ( се прави талог жолтеникав ) , да сменам капаче или ? Сменив уље пред 4 дена и филтер и се , и пак го има тој талог...
Се работи за Opel Corsa C 1.0.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.263
Поени од реакции
40.031
Чаре за евентуална кондензација на капачето за уље ( се прави талог жолтеникав ) , да сменам капаче или ? Сменив уље пред 4 дена и филтер и се , и пак го има тој талог...
Се работи за Opel Corsa C 1.0.
Кај мене откако ја развозев се среди исто опел, причина неквалитетно уље. Ако и по 300-400 км ти прави така не ќе да е лошо да провериш да не ти е диктон на глава и ти меша уље и антифриз.
 

Gandradelic

Banderash
Член од
31 март 2014
Мислења
1.297
Поени од реакции
782
Кај мене откако ја развозев се среди исто опел, причина неквалитетно уље. Ако и по 300-400 км ти прави така не ќе да е лошо да провериш да не ти е диктон на глава и ти меша уље и антифриз.

Развозена е , за тестинг ја газев до трт , а уште како ја купив го имаше тоа и рекоа дека се работи за кондензација * веројатно , и дека нема проблем, затоа и ја тртев за да и ги извадам мастите ...
Пред извесно време почна да ми губи антифриз , али веројатно зашто не го мешав добро со водата , т.е го мешав со обична вода и 50 - 50 и не му го фатив текот...
Пред два дена ставив антифриз и дестилирана вода ( по упатство ) и сега ќе видам колку ќе ми трае.
Тие кои ми беа сервис кога ми го мењаа уљето и ред други работи , ако се мајстори одма ќе знаат дали е сјебан диктон на глава, што е најголемата беља што може да ми се деси и им реков да ми кажат, они ми рекоа дека со колата е се во ред....
Идам прееска кај мајстор на консултација, ми вика типот 90% ти е диктон на глава ( ако ми губи вода многу у комбинација со талогот на капачето за уље ) и ќе ме коштало 450 евра ако ми ја праи. Врска немаат .. тоа знам , и знам дека полесно тука ќе го најдам решението него од мислења на луѓе што сакаат да ми земат само кеш. Плус за да ми проверат диктон на глава треба да ми го отвараат цел мотор и таму можат да се десат милион компликации а овие ќе измислат се за да ме искинат.
Недајбоже да се работи за големиот проблем. Се надевам дека се работи за некоја финта што некој можеби тука ја знае и имал искуство со тоа пошто како што читам по форуми тоа е многу честа заебанција.
Автоматски споено мислење:

Еве го братов да ви помогне општо.
 
Последно уредено:

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.595
Поени од реакции
2.102
Друже капачето не ти е проблем, тоа талогот се чисти. Инаку талог фаќа или од диктон на глава или од возење на кратки релации без да има време да се загрее добро моторот.


Инаку и јас сум за тоа дека е диктон на глава, за жал тој мотор е познат по тоа (како и други опелови мотори бензинци). Чаре нема освен отворање на мотор. инаку сменување на диктон кошта не повеќе од 150 - 200 евра. Смени го мајсторот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom