Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

brnjomkd

cobragt
Член од
23 ноември 2017
Мислења
222
Поени од реакции
93
Renault Scenic 1.9 dci 116hp 2003-2004
е сега не знам што може да му биде абе идам на работа го паркирам и после работа да си одам не пали како мртов скроз акумулаторот(при тоа сто посто гаранција не заборавено светла контакт или радио не можеш да заборавиш просто во ова рено) со колега абе нема минута на кабли пали одма и тера????
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Renault Scenic 1.9 dci 116hp 2003-2004
е сега не знам што може да му биде абе идам на работа го паркирам и после работа да си одам не пали како мртов скроз акумулаторот(при тоа сто посто гаранција не заборавено светла контакт или радио не можеш да заборавиш просто во ова рено) со колега абе нема минута на кабли пали одма и тера????
Извади го акумулаторот измери напон ако е под 13в, стави го на полнач зависи од полначот ~24h измери повторно ако не е напонот пак блиску до 13в, толку од него.
 

brnjomkd

cobragt
Член од
23 ноември 2017
Мислења
222
Поени од реакции
93
мери 13 ама го полнев ама изгледа е тоталка
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Прашање колку ќе фати приближно, промена на семеринзите на бош пумпа, години стои како мрсна со нафта сега како повеќе да е, гледам на youtube како тривијална работа е сепак да знам дали сам тоа да фатам или кај мајстор.
Автоматски споено мислење:

мери 13 ама го полнев ама изгледа е тоталка
Ако држи напон 13в после полнење нареден чекор е да измериш алтернаторот дали го дополнува види на youtube има и видеа како точно да провериш да не објаснувам долго.
Автоматски споено мислење:

мери 13 ама го полнев ама изгледа е тоталка
А сепак голема веројатност е да е акумулаторот бидејќи го имаме првиот студен бран наутро.
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.922
Renault Scenic 1.9 dci 116hp 2003-2004
е сега не знам што може да му биде абе идам на работа го паркирам и после работа да си одам не пали како мртов скроз акумулаторот(при тоа сто посто гаранција не заборавено светла контакт или радио не можеш да заборавиш просто во ова рено) со колега абе нема минута на кабли пали одма и тера????
Алансерот треба поправка

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
183
Поени од реакции
50
Може ја кради струјата некој потрошувач...99% на тоа ми смрди

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk
 

brnjomkd

cobragt
Член од
23 ноември 2017
Мислења
222
Поени од реакции
93
Прашање колку ќе фати приближно, промена на семеринзите на бош пумпа, години стои како мрсна со нафта сега како повеќе да е, гледам на youtube како тривијална работа е сепак да знам дали сам тоа да фатам или кај мајстор.
Автоматски споено мислење:


Ако држи напон 13в после полнење нареден чекор е да измериш алтернаторот дали го дополнува види на youtube има и видеа како точно да провериш да не објаснувам долго.
Автоматски споено мислење:


А сепак голема веројатност е да е акумулаторот бидејќи го имаме првиот студен бран наутро.
акумулаторот е туку што ампеража да купам 65/70/75
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.693
Поени од реакции
28.204
Audi a4 e. Inace problemot e pretezno so pusteno parno. Ako parnoto ne e pusteno togas drzi temp samo se osekja deka malku podolgo se ceka da zagree.
Автоматски споено мислење:


Se osekja i po toplina na parno deka ne e zagreana ko sho treba a i crevoto e ladno. Sea probuvam da najdam nekoj sto menja antifriz so vakuum, za da nema vozduh uopste bidejki ja sumljam na vozduh negde pred ili posle heater core(ne znam kako se vika na mk). Mislam deka ima nesto za vozduh ispustanje ali kolku ispusta e znak prasalnik. Znam problemot se javi posle menjanje na egr i vodna pumpa. Samo ne primetiv odma poso leto bese.
На загреана кола полека отварај го капачето од систем за ладење и ке се слушнеш како ке исшишти воздухот и толку.Го стегаш и крај.Ако има воздух у системот може да ти направи џеб и дихтунг да изгори.Ако термостатите се ок и немаш воздух во системот ондак ти останува со главата некаков проблем.
Автоматски споено мислење:

Ако има воздух можеш и на запалена кола у лер да друкнеш на гас,се слушаат кломбурци у таков случај
 

brnjomkd

cobragt
Член од
23 ноември 2017
Мислења
222
Поени од реакции
93
Најголемиот што го собира во местото за акумулатор, јас мислам дека на тоа рено фабрички е 75 и онака.
па да нека биде 75 да е послаб може да е лошо а 75 е океј и така е електроника све му треба јачина да покрене и се мислам да земам ексајд ги фалат многу сега
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Друже сепак дизел е, и му треба јак акумулатор за да запали, особено во ладно.

А за марка која сакаш, и топла се одлични акумулатори, дури и кбк тие што се, не знам какви се солидни ги возат по три години четири.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
На загреана кола полека отварај го капачето од систем за ладење и ке се слушнеш како ке исшишти воздухот и толку.Го стегаш и крај.Ако има воздух у системот може да ти направи џеб и дихтунг да изгори.Ако термостатите се ок и немаш воздух во системот ондак ти останува со главата некаков проблем.
Автоматски споено мислење:

Ако има воздух можеш и на запалена кола у лер да друкнеш на гас,се слушаат кломбурци у таков случај
Ne se slusa nisto. Za otvaranje kapace na zagreana kola, na sum dobrovolec :D. Nema problem ni so glavata. Problemot mislam deka nastanuva samo koa ke se puste parno i se vozi vo grad. Ako sum na avtopat ke si zagree normalbi i si stoe na 90 dodeka vozam, ako sum u guzva ondak ke pocne da pagja(koa e ladno). Za toa sumljam vozduh negde okolu kazance ili nekoj problem so coolant shut off valve. Ne sum siguren dali ovaa kontrolira protok na antifriz u smisol otvara spored podesena temperatura ili pa samo otvara i zatvara. Poso mi deluva ko u momentot koa ke pustam parno otvara skroz i antifriz samo vrti i ne moze da zagree. Site ustvari se cudat za problemov posho nisto ne moze da go resi.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Моторот е на пежо и е генерално ок но колата е малку претешка за него и не може да се очекува добри перформанси.


Инаку fusion e страшно нестабилно возило поради висината. Еднаш се имам возено и на секоја кривина имав чуство дека ќе се истумба, така да би препорачал возење строго по знаци.

Потрошувачка околу 6-7 л. низ град, околу 5 на отворено.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.862
Поени од реакции
8.422
Што може да биде кога колата од време на време, не секогаш, трокира само во прва брзина на тргнување. Пробано е со повеќе гас на тргнување кога ќе сс појави и пак исто. Ако беше ламелата би требало стално да се дешава или не?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom