Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
I, za kolku se prodade? :)
3950 eur и има на нив 135 евра за обработка на документи....шо би рекле англичанине bargain :D
Автоматски споено мислење:

Баш ме занима дали ќе го задржиш истото мислење ако упоредиме трошоци за одржавање и поправки на рецимо алфа со 1.9 јтд мотор каква што имам моментално, и иста таква алфа со 1.6/1.8/2.0 твин спарк (со или без плин небитно).
Алфа со овие мотори е во друга категорија...дека нели, Алфа е :D :D :D
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Баш ме занима дали ќе го задржиш истото мислење ако упоредиме трошоци за одржавање и поправки на рецимо алфа со 1.9 јтд мотор каква што имам моментално, и иста таква алфа со 1.6/1.8/2.0 твин спарк (со или без плин небитно).
Е ова нема како да го видиме, двајца блиски другари имаа 147ца и 159ка и од нивното искуство би ја прескокнал алфа како бренд.
Може некоја и ќе се погоди, али на другариве колите им беа повеќе на сервис отколку дома (особено 147цата) така да не би се осудил да купам алфа (иако рака на срце, на изглед ми се едни од омилените возила, мн елегантни и фраерски возила, а и 159ката кај другаров беше змија брза и стартна).
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
Спавате ли мирно дизелаши??
Ко нова беше колава буквално во секоја смисла, плус наведено беше во описот дека бојата е заштитена со керамички слој.
2 сервисни книшки полни, сервисите стриктно на 12 000км ги имаше правено човеков...скроз исправна со тоа што беше наведено дека гумите се 4мм и требаат нови дискови и плочки напред.
Прегледај го приврзокот 242131
Zatoa jas si imam i benzinec i dizelaš...:D

Jes da se eftini...no kako so Snezana i džuninata vicot
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Шала на страна, за бензин атмосферец да биде забавен за возење тогаш само 2000 кубици и нагоре и не зборам полуотепани мотори кој се возат на плин, туку чист бензин. Сосем друга приказна е колку и дали ќе ти исплати такво возило да го користиш секојдневно.

Дизелот со многу помалку трошкови ги дава тие перформанси а и ако тие спор многу полесно може да му се зголеми снагата преку чипување или ремап.
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.690
Поени од реакции
42.278
нема врска кубиците толку колку висината на обртаите ако го гледаме тој аспект, не за џабе се палат на v-tec, зошто иде до 8500 обртаи
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
нема врска кубиците толку колку висината на обртаите ако го гледаме тој аспект, не за џабе се палат на v-tec, зошто иде до 8500 обртаи
Da...nemam obrtomer na moeto Citroence so 1.1 l motor, no sigurno odi nad 7000 vrteži, bidejki max.snaga ja vadi na mnogu visoki( za obična kola) 6300 vrteži. Crvenata linina na vtorata brzina e na 90 km/h...a odi skoro do 100. Tretata e na 135 km/h

Vrtežite najmnogu zavisat od hodot na klipot( pokratok hod-povisoki vrteži), i aglite na bregastata osovina
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Абе смислата е да влече и во пониски вртежи, сигурно нема цитроенот да го вртиш до 6000 на секој семафор :D
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
357
Поени од реакции
464
Ех баш би сакал да повозите 6 и 8 цилиндри независно бензин или дизел (јас препорачувам бензин) ама од 2011 година нагоре...и да видам како ке размислувате тогаш.
Long Live V8 :D :D
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.690
Поени од реакции
42.278
Da...nemam obrtomer na moeto Citroence so 1.1 l motor, no sigurno odi nad 7000 vrteži, bidejki max.snaga ja vadi na mnogu visoki( za obična kola) 6300 vrteži. Crvenata linina na vtorata brzina e na 90 km/h...a odi skoro do 100. Tretata e na 135 km/h

Vrtežite najmnogu zavisat od hodot na klipot( pokratok hod-povisoki vrteži), i aglite na bregastata osovina
Тоа е разликата меѓу добри и лоши бензинци, ја мојава 1.4 да ја стегнам до 6000 ќе прокува, а имаш хонди 1.4 што ораат.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
Malku ,,špageti,, muabet.....

Prvata Ferari kola napravena vo dalecnata 1947 godina imala V12 motor koj vrtel na 7000 vrteži....
Nedostapno za del od denešnive ,,sportisti,, od koli
 
Член од
28 октомври 2019
Мислења
1.793
Поени од реакции
4.325
Ех баш би сакал да повозите 6 и 8 цилиндри независно бензин или дизел (јас препорачувам бензин) ама од 2011 година нагоре...и да видам како ке размислувате тогаш.
Long Live V8 :D :D
Абе сите сакат да возат бар најмалце 6 цилиндраш, и ја сакам бензин да возам некој јак као шо викаш ти над 2011 година V8 ама работата е колку можемо да воземо, и за пари околе 4 5 илјади евра би возил 2.0 дизел него ли 1.3 1.4 бензин
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Overkill е 2.0 дизел за патничко возило, според мене. Треба да им се даде шанса на помали дизели да се развиваат, поефикасни се од бензинците, а се поеколошки од големите браќа, ама најверојатно ќе нема иднина за дизелите.
Додека постои можност за дизел би одбирал дизел. Работата на моторот ми е попогодена од бензинецот (прашање на вкус).
Автоматски споено мислење:

Абе сите сакат да возат бар најмалце 6 цилиндраш, и ја сакам бензин да возам некој јак као шо викаш ти над 2011 година V8 ама работата е колку можемо да воземо, и за пари околе 4 5 илјади евра би возил 2.0 дизел него ли 1.3 1.4 бензин
Ти пак од побогатите си, голем процент бараме коли од 2.5 до 3к. :vozbud:
Автоматски споено мислење:

Da...nemam obrtomer na moeto Citroence so 1.1 l motor, no sigurno odi nad 7000 vrteži, bidejki max.snaga ja vadi na mnogu visoki( za obična kola) 6300 vrteži. Crvenata linina na vtorata brzina e na 90 km/h...a odi skoro do 100. Tretata e na 135 km/h

Vrtežite najmnogu zavisat od hodot na klipot( pokratok hod-povisoki vrteži), i aglite na bregastata osovina
5та за крузинг преку 200км/h :vozbud:
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Абе сите сакат да возат бар најмалце 6 цилиндраш, и ја сакам бензин да возам некој јак као шо викаш ти над 2011 година V8 ама работата е колку можемо да воземо, и за пари околе 4 5 илјади евра би возил 2.0 дизел него ли 1.3 1.4 бензин
Abe 2.0 dizel e taman za kruzanje bar za hatchback ama za vo grad e tapa...
Benzinec 1.4 za niz grad e pointeresen za vozenje. Za mene.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.390
5та за крузинг преку 200км/h :vozbud:
малку испод 170......максимум што одело, но утепувањето беше што за нијанса побрз беше исти таков Цитроен во кој се возеа 4 многу млади тетовчанки(вероватно албанки)...кои кога поминуваа пккрај мене само ми се изнасмееја(кај Крпалак отприлика...):vozbud:

А и алфата не сум ја пуштил повеќе од тоа....не сум веќе во цветот на младоста, па....
 

Kajgana Shop

На врв Bottom