argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.611
- Поени од реакции
- 2.129
Коа не гледа никој изгледа го гасат моторот и излегуваат да ги туркаат колите, друго нема.
Прво не се во иста класа овие 2 возила што ги дискутираме и споредбата ќе биде како да споредуваме јаболка и лубеници.Грешно си сфатил. Уље и филтер менувам на 10.000 км ама после 5-6 иљади од промената, нивото на уљето на шипката паѓа од максимум на три четвртини отприлика, па дотурам по малку колку да се врати на фул.
Моето пунто е платено 14.000 евра во Италија кога било купено ново пред 16 години. Уосталом што има везе цената на ново возило со неговата понатамошна доверливост? Па сите тие коли што ги наброја имаат далеку повеќе проблеми од мојата кола, иако мојата кола била поефтина како нова од сите нив. Башка тоа дека бензинците по дифолт се поефтини за одржавање, тоа може само деца во градинка да убедиш. Ако нечини моторот, не е битно на што гориво оди, ќе си се квари посекако.
Да не мислиш на Добло?За бош пумпите на Опел и јас сум слушал лоши муабети...но не сум возел искрено.
А 1.3 моторот е од Фиат, и имам двајца другари(т.е. едниот ми е прв комшија) кој го имаат овој мотор на Фиат Дукато и влечат огромни тежини со колите, и немаат проблем. Еднито разнесува квасец и слични рбаоти за фирмата, а другиот има фирма за картони и вика го крцам скоро еден тон. Имаат доста поминато, и кај двајцата моторот е супер
Е сега....што е заеничко кај двајцата-пошто се бизнисмени, редовно го одржуваат пикапите, и не штедат на ништо
уште еднаш заклучок-редовнос ервисирање е гарант за продолжен живот на мотор
Никој не спомна класи на возила, од кај испадна сеа па тоа?Прво не се во иста класа овие 2 возила што ги дискутираме и споредбата ќе биде како да споредуваме јаболка и лубеници.
Второ каква сака нека е кола, ако фатила 16 години може друг да убедуваш колку е добра, или толку возиш или доправа те чека кеширање во неа. На тоа возило просек по 10 000 да му се вртеле ќе има 160 000, идеална километража на која почнуваат да попуштаат: турбина, егр, дпф, сетот ламела/потисна/друк лагер (ако не е менуван), амортизени (ако не се менувани) и тн, лани јас мојата на таа километража ја менив пола предница (амортизери, лагери, спони, летва) + сензори + егр + усис + сетот на ламелата + ми дојдоа и каиши со затегачи + водна пумпа + сите филтри и потрошив повеќе за делови од што кошта цела кола. Моментално возилото е камен, ама до кога, деловите што ги менуваме имаат катастрофа квалитет и прашање дали ќе прогурам 1-2 години без да имам пак сервис од мин 300 евра.
И возило е според мене во ред само ако сум спремен во секој момент да влезам во него и да ме однеси каде што треба (макар биле 1500-2000км во 2-3 дена) без да ми е шлеп службата на speed dial.
Друже јас колата ја возам 10 години, ја имам земено со под 100к, редовно е сервисирана и од мене и од претходниот газда (масло немам возено над 10 000 километри без разлика што пишува и како ми фалеле механичари), али едноставно механиката и електрониката си има свој животен век исто како што имаме јас и ти, додатно возиме на патишта за шпедитери и запрежни коли. Пред 10 години и јас бев далеку посилен и поиздржлив од тоа што сум сега, за 10 ќе бидам уште побетер, за 20 да не правивме муабет. Така и колите, секоја си го дава своето после толку години возење, па ако сакаш ти бриши ја, лежи под неа постојано и тн. Е сега поентата ми беше, за истите тие години цената на чинење на сервисите на бензинец и на дизел не е иста, т.е бензинецот е:Да не мислиш на Добло?
Никој не спомна класи на возила, од кај испадна сеа па тоа?
Ако ти си купил кола стара 15 години и ти искочиле еден куп кварови, не значи дека и на сите други 15 години стари коли се јавуваат исти или ист број на кварови, нити па значи дека сите други 15 години стари коли се во иста состојба како твојата, не сум ти ја крив шо си купил неодржавана кола. Башка убаво пишав горе колку време ја имам колата, колку имам поминато со нејзе, колку има вкупно поминато и што имам сменето на нејзе (не сметајки редовен сервис).
Колку понова колата толку е посупериорна врз старите модели (од искуство) и да ке имаш дополнителни трошоци али жално е шо кај нас сиромаштијава не тера да збориме за коли по 15-20 год стари за бош пумпи и сл. срања.Друже јас колата ја возам 10 години, ја имам земено со под 100к, редовно е сервисирана и од мене и од претходниот газда (масло немам возено над 10 000 километри без разлика што пишува и како ми фалеле механичари), али едноставно механиката и електрониката си има свој животен век исто како што имаме јас и ти, додатно возиме на патишта за шпедитери и запрежни коли. Пред 10 години и јас бев далеку посилен и поиздржлив од тоа што сум сега, за 10 ќе бидам уште побетер, за 20 да не правивме муабет. Така и колите, секоја си го дава своето после толку години возење, па ако сакаш ти бриши ја, лежи под неа постојано и тн. Е сега поентата ми беше, за истите тие години цената на чинење на сервисите на бензинец и на дизел не е иста, т.е бензинецот е:
1. поефтин кога го купуваш
2. поефтин за одржување
3. во секој случај помалку штетен за околината од дизел од иста генерација.
4. ако не го смениш на плин троши повеќе и горивото ти е троа поскапо.
Не го имам јас измислено ова, прочепкај по нет еден тон анализи има на оваа тема.
Во врска со брендовите и моделите, некои се поиздржливи (најчесто поедноставно изработените) но на крај пак имаш покомплициран систем, пример кај новите само ДПФ кошта колку ремонт на твоето возило.
Уште една работа е и дека во иднина се повеќе трошоци ќе имаме со новите возила, едноставно многу електроника, покомплексна изработка, повеќе работи што може да се расипат, компјутери, акумулатори за старт стоп систем и тн.
Така еНе се секирај, ќе ја вратат на 190 000 магичната бројка и нова ќе биде вистина хахаха
Тогаш не ти е исправна колата. Не може нов акумулатор да падне толку брзо. Мојата кола стоела и по 3 недели на аеродром зимно време акумулатор стар 5 години и не губел напон. Што знамTesko se naogja traktor tuka ali imam breakdown cover . U lockdown sne druze, rabotime od doma i smeeme da ispadnime samo do prodavnica za hrana, ako kupam nov i ne ja vozam kolata i noviot ke se isprazni za 2 nedeli. Do minatata nedela postojano vozev okolu minimum 50km dnevno i si se polni, ali sea koa kolata stoe parkirana odma oslabnuva.
I, za kolku se prodade?Спавате ли мирно дизелаши??
Ко нова беше колава буквално во секоја смисла, плус наведено беше во описот дека бојата е заштитена со керамички слој.
2 сервисни книшки полни, сервисите стриктно на 12 000км ги имаше правено човеков...скроз исправна со тоа што беше наведено дека гумите се 4мм и требаат нови дискови и плочки напред.
Прегледај го приврзокот 242131
Баш ме занима дали ќе го задржиш истото мислење ако упоредиме трошоци за одржавање и поправки на рецимо алфа со 1.9 јтд мотор каква што имам моментално, и иста таква алфа со 1.6/1.8/2.0 твин спарк (со или без плин небитно).Е сега поентата ми беше, за истите тие години цената на чинење на сервисите на бензинец и на дизел не е иста, т.е бензинецот е:
1. поефтин кога го купуваш
2. поефтин за одржување
3. во секој случај помалку штетен за околината од дизел од иста генерација.
4. ако не го смениш на плин троши повеќе и горивото ти е троа поскапо.
Не го имам јас измислено ова, прочепкај по нет еден тон анализи има на оваа тема.