Познат проблем е на тој мотор со турбината, цревата за доток на уље на турбината се од конструкторите несмасно конструирани и се податливи на запушување, па како последица турбините се оштетуваат. Ист проблем на стотици сопственици кои се жалат по форумите.
Познат проблем е на тој мотор со турбината, цревата за доток на уље на турбината се од конструкторите несмасно конструирани и се податливи на запушување, па како последица турбините се оштетуваат. Ист проблем на стотици сопственици кои се жалат по форумите.
Ми треба еден совет. Жена ми сега полага па за едно 2-3 месеци кога ќе положи ќе ми треба втора кола. За низ град на пократки релации за да се учи на неа. Нешто старо што не би требало секоја нефела да ја носам на сервис а и кога би ја однел да не е прескапо. Кога ќе фати рутина после година две би ја продал (фрлил) и би земал нешто (по)ново.
Ја размисливам за Peugeot 106 или 206, C2 или C3, или нешто слично. Пошто е за почетник и само за низ град мислам дека дизел нема да одговара.
Ако си на буџет гледам по тие што ги имаш наведено, можиш да најдиш цитроен саксо знам барем 2ца што се многу задоволни е се први газди ама ако ја погодиш позачувана сигурно ќе истера неколку години без проблем.
Со здравје да се вози, ок е што +- км делуваат реално не се штимани на 140-150к. Едно што научив од колите купени од плац што се со сите сервиси напраени да не му ја мислиш на ништо, пак ги праев сите сервиси зошто беше само маслото менувано и то некое најефтино дури ни филтрите не ги менуваат. Дури со сервисна книшка од Германија наводно ребраст беше сменет за да го отворам по 10к извозени и среќа што не се скина беше уште фабричкиот.
Ако си на буџет гледам по тие што ги имаш наведено, можиш да најдиш цитроен саксо знам барем 2ца што се многу задоволни е се први газди ама ако ја погодиш позачувана сигурно ќе истера неколку години без проблем.
Автоматски споено мислење:
Со здравје да се вози, ок е што +- км делуваат реално не се штимани на 140-150к. Едно што научив од колите купени од плац што се со сите сервиси напраени да не му ја мислиш на ништо, пак ги праев сите сервиси зошто беше само маслото менувано и то некое најефтино дури ни филтрите не ги менуваат. Дури со сервисна книшка од Германија наводно ребраст беше сменет за да го отворам по 10к извозени и среќа што не се скина беше уште фабричкиот.
И на моето Ауди А4 пред скоро 6 години купив во софија и решив да сменам сет ребрасти каиш и гледам истото фабричкиот и секои шраф се си е наместо и до ден денес уште возам ,значи не им верувајте што ви кажуваат од тие по плацеви дека све е сменето ребрасти ама не е
Пумпа за бензин што е сместено во резервоарот таа е расипана бидејќи најчесто користиш на плин ,а на бензин ИЧ па затоа пумпата се мачи и врти врти и пуф расипан е толку му дојде крајот. Ете затоа, а на сите што возат на плин им кажувам дека повремено да се вози и на бензин барем два пати неделно,а не само на плин и еве ви проблемот и плус згора на тоа бензинот да се точи над црвено од стрелката колку да го покрие пумпа за бензин ,а не на црвено да терате.
Не знам за тоа, тоа е надвор од мое подрачје, само знам една работа , почесто возење на плин а бензинот е поретко тогаш некои дизни еден или две дизни во моторот се изгорени или бара репарирање или замена па затоа прави проблем ,е тогаш зошто им е тоа дека плинот има дизни ?? Ми нема логика.
Не знам за тоа, тоа е надвор од мое подрачје, само знам една работа , почесто возење на плин а бензинот е поретко тогаш некои дизни еден или две дизни во моторот се изгорени или бара репарирање или замена па затоа прави проблем ,е тогаш зошто им е тоа дека плинот има дизни ?? Ми нема логика.
Тие во моторот се бензински дизни, а има и плински дизни и јас во нив се сомневам дека пуштаат плин кога колата не работи и кога ќе ја палам на бензин се меша плинот со бензин и не пали од прва.
Едно прашање... каде можам да најдам календар на авто случувања (трки, саеми и сл) во Македонија? Или ако има некој да сподели некој контакт со кој би можел да се информирам.
здраво, ми цркна бензинската пумпа, како да ја стартувам колата директно на плин?
плински уред lovato easy fast 2015 год монтиран
пробав многу начини и нејке ни да чуе.
дали ако на расплинјача истурам врела вода може компјутерот да ја стартува директно на плин?
или друг начин кажете, слушам
Здраво дечки.Имам корса 1.2 бензин,и ме збунува работната температура,односно кога ја возам на надолнина Плетвар,Ѓавто и сл.температурата паѓа на околу 80 степени.Потоа на рамно,или град крева на нормала и не мрднува.Има одлично парно и сум немал никаков проблем.Ве прашувам дали е тоа нормално или термостатот е за менување,или нешто друго.Ви благодарам и поздрав.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.