Zdravo. Jas imam nekolku prashanja vo vraka so maturskata proektna zadacha:
1. kako treba da e strukturirana? (nikoj nitu ni pokazha nitu ni objasni kako treba pa malku sum izgubena)
2. jas imam proektna zadacha po psihologija i temata e "Psiholoshki karakteristiki na nadareni deca", pa ako nekoj sluchajno mozhe da mi pomogne so nekoi informacii ili kako da ja podelam temava na pottochki da mi dade idea bi bilo ubavo
3. kako se odviva vsushnost procesot na 'branjenje' na maturskava zadacha??
Decki zdravo, treba da izrabotam seminarska na tema devizna politina i falsifikuvanje devizi, no ne sum voopsto upatena so seminarski, moze li nekoj da mi pomogne, na kuso da mi podobjasni, ve molam
ми треба писмена по македонски,на тема/и за Тартиф... книгата ја прочитав,али состави и слично не ми идат баш... темите се поврзани со лицемерието на Тартив/
1.Лицемерието на Тартиф, неизоставна особина на секојдневниот човек
2.Дали во секој од нас се крие по еден Тартиф??
ми треба писмена по македонски,на тема/и за Тартиф... книгата ја прочитав,али состави и слично не ми идат баш... темите се поврзани со лицемерието на Тартив/
1.Лицемерието на Тартиф, неизоставна особина на секојдневниот човек 2.Дали во секој од нас се крие по еден Тартиф??
Почни нето во стилот животот на Молијер, општеството во кое живеел и општо за авторот.Првите 3-4 реченици нека ти бидат за тоа. После почни да пишуваш некоја реченица за делото. Напиши една преодна реченица од вовед кон главен дел нешо во стилот, колку и да нејќеме во животот секогаш ќе сретнеме барем еден Тартиф./ Воопшто не е ретка слика во денешното општество да го најдеш Тартиф. 1.Нов ред почнуваш со компарации на денешниот човек и особините наТартиф, себичност, алчност, лажливец, крадец, живее на туѓ грб и спореди ги со животот на еден млад човек, дека чека на родителите, дека секој сака брзо да се збогати, лесни пари, лажење и превари. Преодна реченица кон заклучок, нешто во фазонот као сопствениот чист образ не се менува за ништо/ многу е важно во животот да се следат вистинските вредности/ да си почитуван во општеството не значи да си богат и преварант,туку искрена личност со позитивни врености.
2. Јас би напишал да, можеш да напишеш и не. Ако да зошто да, па преку горниот болдиран дел, ако не сето тоа шо можеш ти да го извлечеш како позитивно од денешното општество.
Нов ред, заклучок дека не е во ред да си Тартиф, дека имаме изместени вредности во општеството, дека е негативно и Тартиф треба да ни е лошата страна од човекот, дека Тартиф е негативната слика од општеството и како би го сменил ти, со позитивни вредности.
Можеш комонто да напишеш една писмена шо ќе ти одговара на 2те теми и ако го следиш концептот поминуваш одлично, ти гарантирам. Потруди се, со прочитано дело треба да можеш одма во моментот да напишеш идеален состав на темиве.
Почни нето во стилот животот на Молијер, општеството во кое живеел и општо за авторот.Првите 3-4 реченици нека ти бидат за тоа. После почни да пишуваш некоја реченица за делото. Напиши една преодна реченица од вовед кон главен дел нешо во стилот, колку и да нејќеме во животот секогаш ќе сретнеме барем еден Тартиф./ Воопшто не е ретка слика во денешното општество да го најдеш Тартиф. 1.Нов ред почнуваш со компарации на денешниот човек и особините наТартиф, себичност, алчност, лажливец, крадец, живее на туѓ грб и спореди ги со животот на еден млад човек, дека чека на родителите, дека секој сака брзо да се збогати, лесни пари, лажење и превари. Преодна реченица кон заклучок, нешто во фазонот као сопствениот чист образ не се менува за ништо/ многу е важно во животот да се следат вистинските вредности/ да си почитуван во општеството не значи да си богат и преварант,туку искрена личност со позитивни врености.
2. Јас би напишал да, можеш да напишеш и не. Ако да зошто да, па преку горниот болдиран дел, ако не сето тоа шо можеш ти да го извлечеш како позитивно од денешното општество.
Нов ред, заклучок дека не е во ред да си Тартиф, дека имаме изместени вредности во општеството, дека е негативно и Тартиф треба да ни е лошата страна од човекот, дека Тартиф е негативната слика од општеството и како би го сменил ти, со позитивни вредности.
Можеш комонто да напишеш една писмена шо ќе ти одговара на 2те теми и ако го следиш концептот поминуваш одлично, ти гарантирам. Потруди се, со прочитано дело треба да можеш одма во моментот да напишеш идеален состав на темиве.
Почни нето во стилот животот на Молијер, општеството во кое живеел и општо за авторот.Првите 3-4 реченици нека ти бидат за тоа. После почни да пишуваш некоја реченица за делото. Напиши една преодна реченица од вовед кон главен дел нешо во стилот, колку и да нејќеме во животот секогаш ќе сретнеме барем еден Тартиф./ Воопшто не е ретка слика во денешното општество да го најдеш Тартиф. 1.Нов ред почнуваш со компарации на денешниот човек и особините наТартиф, себичност, алчност, лажливец, крадец, живее на туѓ грб и спореди ги со животот на еден млад човек, дека чека на родителите, дека секој сака брзо да се збогати, лесни пари, лажење и превари. Преодна реченица кон заклучок, нешто во фазонот као сопствениот чист образ не се менува за ништо/ многу е важно во животот да се следат вистинските вредности/ да си почитуван во општеството не значи да си богат и преварант,туку искрена личност со позитивни врености.
2. Јас би напишал да, можеш да напишеш и не. Ако да зошто да, па преку горниот болдиран дел, ако не сето тоа шо можеш ти да го извлечеш како позитивно од денешното општество.
Нов ред, заклучок дека не е во ред да си Тартиф, дека имаме изместени вредности во општеството, дека е негативно и Тартиф треба да ни е лошата страна од човекот, дека Тартиф е негативната слика од општеството и како би го сменил ти, со позитивни вредности.
Можеш комонто да напишеш една писмена шо ќе ти одговара на 2те теми и ако го следиш концептот поминуваш одлично, ти гарантирам. Потруди се, со прочитано дело треба да можеш одма во моментот да напишеш идеален состав на темиве.
Автоматски споено мислење:
Искористи го насловот шо значи преварант, доволно кажува се.
можеби би можел но проблемот е што тоа професорката не сака многу работи за Молиер во писмената и не сака многу долга да биде но исто така незнам некак дали добро ке напишам едноставно незнам што да напишам и знам дека самиот сам крив за тоа но ете тоа е.
можеби би можел но проблемот е што тоа професорката не сака многу работи за Молиер во писмената и не сака многу долга да биде но исто така незнам некак дали добро ке напишам едноставно незнам што да напишам и знам дека самиот сам крив за тоа но ете тоа е.
исто така знам дека треба сам да пишувам и сето тоа но знаеш ние децата сме научени се на готово да имаме но еве ако сакаш да напишеш барем некој малечок состав или барем до главниот дел да знам како да почнам да имам некоја идеја ако сакаш да напишеш ако не немора поздрав.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.