~angela~
mladiot matematicar
- Член од
- 29 август 2008
- Мислења
- 226
- Поени од реакции
- 25
bese-okolu-15000-i-nesto-i-da-sekoja-godina-poskapuva-cenata-i-preku-istata-bevme-i-nie-Ambasador-najgoelmata-idiotska-agencijaЕпа незнам за попусти, јас ја платив цела сум наеднаш 17 400 и немаше никаков попуст...така даа...и не е оваа агенцијата на Пепи, некоја друга е, а од истава агенција и лани мислам ги носеле и поевтино било...
--- надополнето: Jun 16, 2011 11:15 AM ---
drugive-ne-predavaa-vo-moe-vreme-no-za-globocka-iskreno-e-tapa-zena-poso-ne-predava-dobro-voopsto-ne-se-resavaat-zadaci-nitu-edna-glupava-zadacka-taka-da-ne-e-dobro-zatoa-site-sto-se-zapisuvaat-na-elektro-pagaat-fizika-ko-pupunci-toa-e-uzas-ako-sami-ne-sednat-seriozno-da-fatat-tesko-nivЕве и една анализа од моја страна за дел од професорите во РЈ-К:1. Роска Јовановиќ (македонски јазик и литература): на овој час има некоја интерактивна настава што не е по моја желба, ама во ред, става чудни оцени (2 на 3 на 2 со ѕвезда) на писмени, а на крај става петки од ракав ... значи, оди од крајност во крајност ...2. Мирјана Димитрова (математика) - професор на кој му ја злоупотребуваат неговата добрина, а бара онолку колку што предал (и тогаш кога предава а она зборува, а канти тропаат, исто е!!!)3. Географија (Весна Томовска) , која го наследи познатиот Личков - сите и препишуваат на писмени, а и лесно ја наговорија за подобри оцени, што Личков ги ставаше без проблем...4. Историја (Дарко Билбиловски) кој ја наследи проф. Станка - почна добро, предаваше, правеше планчиња, беше и реален колку од толку, а заврши со дискусии неповрзани со историјата и петки за секое дете...5. Биологија (Павлина Крстевска) - супер си ја врши својата работа, максимално гледа да биде реална, можеше да смали малку со критиките, а сите критики и се на место ...6. Физика (Глобочка) - предава добро, ама според многумина на досаден начин ... За оценување е ѓоамити реална, ама и кај неа поминуваат многу врски па 2ки станале 5ки ... А тоа укажува на нешто друго ... џабе ја правата строга ...7. Хемија (Геческа) - предава добро, ама ем што дава тестови од лански генерации, ем попушта многу ... А ај тоа, ама и на тие тестови да се вадат единици ... не можам да сфатам ... Софрониевска се прави демек е построга, ама се виде таа работа на крај...8. Лаура (музичка уметност) - греота, ама сама си е виновна ... кој знае да смири ученици ќе смири ...
--- надополнето: Jun 16, 2011 11:30 AM ---
jas-go-dozivev-toa-na-svoja-koza,kade-profesorkata-nema-da-ja-imenuvam-pokraj-veke-stavenata-ocena-vo-dnevnik-na-mene,sepak-jas-ja-ostaviv-profesorkata-da-odluci-za-mojata-ocena-iako-me-prasa-sto-mislam-po-pobunuvanjeto-na-mojata-soucenicka-profesorkata-nidva-ni-tri-ja-namali-mojata-ocena,a-soucenickata-ne-bese-nisto-podobra-od-mene,-ja-nemse-na-skoro-pola-casovi-pola-lektiri-ne-gi-imase-procitano,-na-esei-drug-i-gi-pisuvase,zatoa-sto-site-si-znaevme-koj-pisuva-sam,a-koj-ne.....sepak-nekoi-profesori-imaat-omraza-kon-nekoi-ucenici-poradi-toa-sto-na-niv-im-ide-nesto-drugo-a-na-profesorot-bas-toa-nesto-sto-mu-ide-na-ucenikot-na-profesorot-ne-mu-idelo-i-zatoa-ti-si-omrazeniot-te-mrzi-toa-e-pricinata.......zalno-za-eden-prifesor-koj-treba-da-si-ima-avtoritet-i-negovoto-mislenje-da-bide-samo-vazno-posle-tolku-dolga-rabota,-a-ne-slusanjeto-na-edno-sedumnaesetgodisno-deteЕве една реална слика за Корчагин:
Корчагин не е ни најмалку такво училиште како што го претставуваат и како што го замислуваат. Сосема е исто како и другите, во ништо не се разликува освен во тоа што досега привлекуваше подобри ученици, па заради тоа и покажа подобри резултати. Инаку, оценувањето не е воопшто строго. Кај се чуло просек 4,20 да биде строг? Кај се чуло да има по 10 одлични со 5,00, а 20 одлични. Корчагин е училиште каде што владеат врските и каде што се поправаат оцени без око да им трепне на професорите. Тие професори, кои што се занесувале преку целата година на крај ги исправаат оцените на жими мајка, не се свесни дека со тоа ги повредуваат учениците кои со труд си ја добиле заслужената оцена. Дури и тие професори што се декларираат како строги (физика, хемија...) на крај ги зголемуваат оцените. Единствено, реалноста си ја задржуваат на полугодие, но полугодието никој не го гледа. На крај, веќе има надуени петки и четворки (поготово после совет, а советот во училиштата личи на пазар). Оние ученици, коишто пак немале врски (мал број се тие) ИЛИ заслужено си ги добиле оцените ИЛИ си останале со позаслужени оцени (некогаш ќе им текне на професорите да им поправат на истите кога ќе поправаат на врскаџиите). Најтрагично е дека покрај опоменувањата преку целата година, на крај оцените се ДУВААТ ко ништо, ко само петките да биле оцени, ко само тие да се најважни. Самите професори си го погазуваат својот збор. Па, како тие професори утре ќе можат да излезат пред одличните ученици ?!?! Единствена пореална професорка што има останато е биологија, но кога ќе си отиде и таа, за година-две, Корчагин ќе почне да пропаѓа и пропаѓа, да тоне и тоне и никогаш веќе нема да се поврати. Затоа уште сега наликува на основните училишта, онаму каде што се тепаат за подобри оцени, онаму каде што нема никакви правила, каде што наставниците се изложени на притисок од секаков вид ... и на крај се вели дека Корчагин било најстрого. Тоа се само еден куп лаги, лаги и лаги.